TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Vårtecken
Pages (2): [1] 2 »
Vårtecken
Vårens första fjäril, tagen för 10 minuter sen. Trasig och svag, men den första!
Har ni andra sett några vårtecken?
trevligt att känna våren komma med bild på en död fjäril.. hahahaha
våren kom hit förra vecka.... då var det 19 grader på onsdag.
igår, idag och imorron är det 18 grader men jag är fortfarande sjuk (influensa) så jag får inte ens gå ute 
| quote: |
| Originally posted by dbl trevligt att känna våren komma med bild på en död fjäril.. hahahaha |
| Originally posted by ScuL våren kom hit förra vecka.... då var det 19 grader på onsdag. igår, idag och imorron är det 18 grader men jag är fortfarande sjuk (influensa) så jag får inte ens gå ute |
| Originally posted by dbl trevligt att känna våren komma med bild på en död fjäril.. hahahaha |
Nästan bara...
bilden funkar inte? =S
enda vårtecknet ja har kännt e 26 graders värme, men nu e d typ 20 >.<
All snö smälter bort och snart går det inte åka skoter. "yaay". Det är blött och jävligt ute, det fryser över natten och blir ett helvete när man ska gå till bussen på morgonen. Särskilt varmt är det inte heller, och det blåser.
Våren är här... 
| Originally posted by NooN Den var ju inte död sa jag ju Nästan bara... |
Jag blev lite rod om armarna nar jag satt ute och pluggade i T-shirt i 25 grader pa lunchen i forgar.
Klart vartecken.
Halsa pingvinerna i Sverige fran mig. 
såg nåra myror förut när ja satt å sola..
e vår när krypen kommer fram
så blev de kallt igen
tröttis på vädret här

klassiskt vårtecken .. när de borstar bort gruset från vägarna.
vadå fe_male: är inte du härifrån?
| Originally posted by jofawe klassiskt vårtecken .. när de borstar bort gruset från vägarna. vadå fe_male: är inte du härifrån? |
| Originally posted by fe_maLe ?? mjaa beror på hur man ser de |
| Originally posted by jofawe tja.. om man ser härifrån som sverige med öarna :P |
...varit härifrån i 9år snart så räknas nog som de
...
| Originally posted by fe_maLe hm ...varit härifrån i 9år snart så räknas nog som de ...och innan de från Orange County CA.... |
| Originally posted by jofawe ah.. du är såndär .. amerikanska .. eww :P Men det är väl rätt härligt väder nu? Iofs bor jag i staden med mest nederbörd under hela året, men ändå, det är fint här i växjö! |
..å va menas me eww?
vill bara ha varmt å sol alltid istälet
| Originally posted by Hauken All snö smälter bort och snart går det inte åka skoter. "yaay". Det är blött och jävligt ute, det fryser över natten och blir ett helvete när man ska gå till bussen på morgonen. Särskilt varmt är det inte heller, och det blåser. Våren är här... |
Jag har sett en humla, sen såg jag ankorna simma i kanalen.
| Originally posted by Snakebyte Jag har sett en humla, sen såg jag ankorna simma i kanalen. |
det snöar! 
| Originally posted by benni det snöar! |
det snöade här uppe idag också... lite paff blev man nog allt när man vaknade 
| Originally posted by jofawe det snöade här uppe idag också... lite paff blev man nog allt när man vaknade |