TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!
Pages (2): [1] 2 »
חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!
אוףףףף נמאס לי
החברים שלי מעצבנים אותי
תגידו לי אם גם לכם זה קורה?
אני לא סובל את כל המסיבות האלו של המסחרי !
לא סובל!!!
עכשיו כל פעם צריך ללכת איתם למסיבות המסריחות האלו ודיי נמאס
עד שיש מסיבה עם מוזיקה נורמלית אין אף אחד שיבוא איתי
זה כזה מעצבן כוס אכטק !!!
גם לכם זה קורה?

אני כבר לא מתקרב יותר למסיבות המסחריות המגעילות בקיבוצים..
עם הוודקה תפוזים חינם, אנשים שבאים עם חולצות סיום מסלול, והשיטות סלקציה הפטתיות שלהם!!!

פשוט גועעעעעעעעל נפש....
אני רק הולך פעם בכמה זמן ל"מוסד".. זה המועדון היחיד של המסיבות חיילים שאני נהנה בו..
וזה בעיקר בגלל שיש שם אלכוהול חופשי כל הלילה והרבה בנות "זורמות"..
ומוזיקה נחמדה לפעמים (פרודיג'י וכאלה...)
אחי העצה שלי בשבילך היא פשוט...למצוא חברים אחרים לצאת איתם למסיבות האלה 
פה בפורום אתה יכול למצוא אנשים כאלה אני מבטיח לך 
אגב..חזרתי! 
ברוך השב 
אני דובק בעצה של מכונת העשן, ומחזק אותה
גם אני הפסקתי ללכת למסיבות האלה של הקיבוצים........
40-60 דקות נסיעה.....
ובשביל מה? מסיבה שהיא בתאכל'ס לא משהו... סתם תופסים מהמקומות האלה יותר מדי. 
וואלה אני נהנה לפעמים ללכת לכל המסיבות עם כל הזבל והכל
כי זאת הדרך שלי להתפרק אחרי שבוע שבועיים או 21 בצבא
לדפוק ככה את הראש כמו שצריך
אבל כשאפשר צריך ללכת למסיבות הטובות לפי דעתי... אני משתדל כמה שיותר לשלב
כמה שיוצא יוצא... ולי סבבה
ולמסיבות שיותר מדברות לקהל פה בפורום אני הולך עם חבר'ה אחרים שאני לא איתם בדרך כלל בכל שישי...
כמו שאמרתי כבר
אם חברים שך לא באים זין עליהם בוא לבד
גם לי היה בעיות בגלל שהרבה חברים שלי לא עוברים סלקציה עקב חזות מזרחית כבדה מאד (אפילו לא טרחו לבקש מהם ת"ז) וחברים אחרים לא אהבו
אז על הזין באתי לבד ראיתי את כולם והיה רצצצצח
ומאז אני קבוע
ובקשר למסיבות מסחרה!!!
לדעתי כל מי שאוהב מוזיקה אלקטרונית ובאמת מרגיש שזה הסגנון שהוא הכי אוהב אסור לו להתפשר על מסיבות מסחרה מעפנות ומי שמתפשר כנראה לא מספיק אוהב מוזיקה אלקטרונית...כי וואלה אני אוהב מוזיקה אלקטרונית ואנלא ישקר אני שומע לפעמים באוטו מסחרה...אבל ללכת למסיבות כאלה בחייייים אבל בחיים לא
גם כשהייתי ילד הייתי הולך רק למסיבות שמביאים בהם דיג'יים מחו"ל או את רוברט
אז מי שאומר שהוא הולך למסיבות כאלה כי אין ברירה זה חרטא
או מי שאומר שהוא הולך לשם סתם ככה "כי נחמד" פחחחח מי שלא אוהב זבל לא הולך לזה נקודה!!! ולצערנו חן שאמור לשמש דוגמא דואג להסתובב במקומות כאלה
ואם מישו חושב שאני היחיד שלא מתקרב למסיבות כאלה שיראה את יגאל ואת הסייברים ומארק ועוד הרבה מפה
אז מי שכן יכול ללכת למסיבות איכותיות ועדיין הולך למסיבות מסחרה שיעשה חושבים עם עצמו אולי כדאי לו לפנות לפורום של 99 אסקייפ
תאמת מצאתי היום בלכת נחמה שחשבתי על עוד 3 חודשים באיביזההההה
:P
תנטוש את חבריך !
זה מה שאני עשיתי ומצאתי אתכם !
| quote: |
| Originally posted by Shahar ולצערנו חן שאמור לשמש דוגמא דואג להסתובב במקומות כאלה |
| quote: |
| Originally posted by DjChook אתה לא מבין אני מעדיף כל מסיבה שבא אני רואה את החברים שלי ומבלה איתם על מסיבה עם מוזיקת טראנס אין מה לעשות, זה המצב, אני אוהב את החברים שלי, מדי פעם אני לוקח אותם למסיבות ארמין (כמו שהיה עם שגיא) אבל יש לי חבר בחובלים, ושהוא חוזר, אני איתו כמו זוג נשוי |

גם יל יש את הבעייה של החברים
בגללם הלכתי אתמול לגני התערוכה
היה כל כך גרוע..
בדר"כ למסיבות לא גדולות שאני הולך עם חברים אני בא עם עוד אחבר אחד או שניים
אבל אתמול באו 16 חברים למסיבה
וזה מפתיע
מכיר את הבעיה שלך.........
גם אני בהתחלה חיפשתי מישו מהחברים שלי ללכת איתם למסיבה- והיתי מחפש נואשות מישו
עד שאמרתי איזה פעם - על הזין שלי אני הולך לבד- נראה מה יהיה.
ואתה יודע מה ......עד עכשיו אני הולך לבד ואני נהנה בטירוף
התחלתי להכיר חלק מחברי הפורום כאן שבאים למסיבות ועוד אנשים קבועים שבאים לשם. אז תכלס לא משעמם!
עכשיו חוץ מזה אין שום דבר רע בללכת למסיבות מסחריות- אלו מסיבות למטרות שונות לגמרי- האחת זה לבוא ולהנות ממוזיקה נטו! והשנייה זה לבוא להשתכר לפגוש בנות ולהתפרק- אז לפעמים כשאין איזה מסיבה גדולה עם איזה דיג'יי מחו'ל או משו באמת שווה ואין לי גם איזה בעיה כספית(שזה מאוד נדיר שאין לי בעיה כספית 
אז אני הולך עם חברים שלי לאיזה מסיבה בשרון ככה.
וזה לא נכון שמישאוהב באמת מוזיקה אלקטרונית לא יילך לשום מסיבה אחרת- בולשיט!
חברים שלי מוכנים ללכת למסיבות עם מוזיקה איכותית.
אבל הבעיה שהם פשוט לא מוכנים לשלם 140 שקל למסיבה.
וכמובן שיש עוד הרבה מאוד דברים איכותיים בתל-אביב חוץ מנקסט. חבל לי קצת אבל אין לי תכלס מה להתלונן הם צודקים
| quote: |
| Originally posted by markfeldman תנטוש את חבריך ! זה מה שאני עשיתי ומצאתי אתכם ! |
טוב זה בעיה מוכרת שאנשים פה דנו עליה במשך עשורים
אז ככה
או שאתה מחכה למסיבות נוער נדירות שבהן מופיע אמן מחול כמו שהיה עם מייק,או שאתה מסתפק במה שיש והולך מדי פעם למסיבה שמופיע בה אמנם מישהו מאוס אבל מישהו שתוכל לסבול את מה שהוא מנגן ולא איזה אחד שמנגן ספשל די וכדומה
ואם אתה נראה מבוגר אתה יכול לנסות להיכנס למסיבות של נקסט וכדומה בעזרת האנשים החביבים פה בפורם
אם כבר יש לך 23 נפתרה הבעיה
בקשר לחברים?באמת תשים עליהם זין
גם במסיבה של מארקוס וגם במסיבה של מייק נפגשתי רק עם אנשים מהפורום ולא באתי עם שום חברים
אם הם לא מבינים,בעיה שלהם
אתה לא צריך ללכת אחרי העדר ולהיות טמבל כמו כולם
אם יש לך הזדמנות ללכת למסיבה טובה וחברים שלך לא רוצים ללכת אליה,תלך בכל מחיר ותהנה
ברור שיש את העניין שחן הזכיר,שהרבה יותר כיף עם החברים
וזה בלי ספק נכון
אבל האמת?לי הרבה יותר כיף להיות במסיבה איכותית עם אנשים שיודעים להעריך את המוסיקה,מכירים ת'דברים שמנגנים ויכולים לשיר ביחד איתך את הפזמון של
jump the next train
או של
gone
אחחח הזכרונות 
לי יש את יובל ברוך השם
אני מצטרף לדיעה הרווחת
עזוב תחברים שלך
תתחיל ללכת למסיבות עם חברי פורום
כמו שאני נרשמתי לפורום ביטס בורד והתחלתי ללכת לווקס כל חמישי
והיום אלה החברים הכי טובים שלי
ואלה חברים שנהנים איתם במסיבות כי הם בראש שלך ואוהבים מה שאתה אוהב.
טוב אז נראה לי שהבנתי את הרעיון
למסיבות ללכת איתכם
אז יאללה מי מוכן ללוות אותי למסיבה נורמלית פעם הבאה
אני בן20
ככה שאני מאמין שיהיה לי בעיות לנקסט
אבל אני נראה גדול וחוץ מזה אם אני יקנה כרטיסים במכירה מוקדמת?
זה תמיד עוזר...
מה אתם אומרים?
| quote: |
| Originally posted by DjChook אתה לא מבין אני מעדיף כל מסיבה שבא אני רואה את החברים שלי ומבלה איתם על מסיבה עם מוזיקת טראנס אין מה לעשות, זה המצב, אני אוהב את החברים שלי, מדי פעם אני לוקח אותם למסיבות ארמין (כמו שהיה עם שגיא) אבל יש לי חבר בחובלים, ושהוא חוזר, אני איתו כמו זוג נשוי |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כפרה על מלמן ![]() וואלה שחר יש לך ראיית עולם של ילד בן 3 איזה שטויות אתה מוציא מהפה זה פשוט לא יאמן מה נראה לך?! שמישהו בן 17-18-19-20 שלא יכול להכנס למסיבות של נקסט ישב בבית במשך 10 שנים ולא יעשה כלום עד שהוא יוכל להכנס?! אתה חי בסרט אחושרמוטה!! ותאמין לי שיותר גרוע לשמוע את המוזיקה הזאת באוטו מאשר לרקוד אותה במסיבה... למה במסיבה אתה לא ממוקד רק על המוזיקה, יש לך עוד 1001 גורמים מסביב שזה החברים, האווירה, המקום, הקהל והאלכוהול ועוד ככה שזה ממש זיון שכל מה שאתה אומר!! |
| quote: |
| Originally posted by Shahar אם היית אוהב מוזיקה אלקטרונית היית בא למסיבות כאלה ולא הולך לסבול במסיבות שכונה למה זה סבל אחושרמוטה |
| quote: |
| Originally posted by Shahar וד"א אתה בן 20 וכן יכול לבוא לנקסט ובכל זאת לא הולך לשם וכנראה מעדיף מסיבות שכונה אז מה קשור כל הנאום שך |
שחר, יודע מה, אני אוהב טראנס מסחרי,
ומוזיקה אלקטרונית מסחרית..
אוהב, מה לעשות.. אני אוהב לשמוע שיר (גם אחרי שנה) למשל את NOYZE
ולרוץ לחפש את ימיני, שאני והוא מתים על השיר הזה, ולהתפרק ולהתשגע ולשיר בקולי קולות.. יודע מה, 10 דקות כאלה.. זה 10 דקות שעושות לי סופ"ש.. וזה מה שקרה אתמול שהייתה באמת מסיבה דיי מעפנה
חוץ מזה, אני אוהב גם RNB, ואני אוהב רוק, ואני אוהב פסיכודאלי
ומה לעשות, במסיבות "שכונה" יש את הכל
אז אני בנאדם שמגוון
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כמו שאמרתי אתה צעיר ואדיוט!! הנאום שלי קשור בגלל שאני לא ילך לנקסט כל שבוע כי אין לי כסף לזה כל שבוע ואם יש די ג'יי טוב אני כן יבוא ועד שלא יהיה די ג'יי טוב שאני רוצה לראות, אני עדיין ילך למסיבות כאלה כי אני צריך את ההתפרקות הזאת אחרי זמן בצבא אולי ברגע שתתגייס ותסגור איזה שבת או שתיים אתה תבין את הזה! |
| quote: |
| Originally posted by DjChook שחר, יודע מה, אני אוהב טראנס מסחרי, ומוזיקה אלקטרונית מסחרית.. אוהב, מה לעשות.. אני אוהב לשמוע שיר (גם אחרי שנה) למשל את NOYZE ולרוץ לחפש את ימיני, שאני והוא מתים על השיר הזה, ולהתפרק ולהתשגע ולשיר בקולי קולות.. יודע מה, 10 דקות כאלה.. זה 10 דקות שעושות לי סופ"ש.. וזה מה שקרה אתמול שהייתה באמת מסיבה דיי מעפנה חוץ מזה, אני אוהב גם RNB, ואני אוהב רוק, ואני אוהב פסיכודאלי ומה לעשות, במסיבות "שכונה" יש את הכל אז אני בנאדם שמגוון |
חברים לא התכוונתי לפתח פה מלחמה....
קיצור מסיבה הבאה נורמלית של נקסט אני בא ורואים אותכם שם?
שחר אתה הרי יודע שהוא סגר, אז למה לחמם
מוזר שאין לכם חברים שאוהבים את המוזיקה הזאת
כי הרבה מאד חברים שלי אוהבים את המוזיקה הזאת
ויש גם כאלה שאוהבים מסחרי
אבל כולם אוהבים גם ללכת ללכת וגם למסיבות טרנאס
כמובן שרובנו לא נהנים מהמוזיקה בלכת אבל אתה שותה והכל טוב.
בדרך כלל שהלכתי למסיבות של נקטס באתי עם עוד חבר ויצא איזה פעם או שתיים שבאתי לבד
נראה לי לפוש ופרי
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.