TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by idanhakia on Mar-24-2005 20:01:

Unhappy חברים שלי לא מוכנים לבוא איתי למסיבות נורמליות !!!!

אוףףףף נמאס לי
החברים שלי מעצבנים אותי
תגידו לי אם גם לכם זה קורה?
אני לא סובל את כל המסיבות האלו של המסחרי !
לא סובל!!!
עכשיו כל פעם צריך ללכת איתם למסיבות המסריחות האלו ודיי נמאס
עד שיש מסיבה עם מוזיקה נורמלית אין אף אחד שיבוא איתי
זה כזה מעצבן כוס אכטק !!!

גם לכם זה קורה?


Posted by Sm0keMachine on Mar-24-2005 20:14:

אני כבר לא מתקרב יותר למסיבות המסחריות המגעילות בקיבוצים..
עם הוודקה תפוזים חינם, אנשים שבאים עם חולצות סיום מסלול, והשיטות סלקציה הפטתיות שלהם!!!

פשוט גועעעעעעעעל נפש....

אני רק הולך פעם בכמה זמן ל"מוסד".. זה המועדון היחיד של המסיבות חיילים שאני נהנה בו..
וזה בעיקר בגלל שיש שם אלכוהול חופשי כל הלילה והרבה בנות "זורמות"..
ומוזיקה נחמדה לפעמים (פרודיג'י וכאלה...)

אחי העצה שלי בשבילך היא פשוט...למצוא חברים אחרים לצאת איתם למסיבות האלה
פה בפורום אתה יכול למצוא אנשים כאלה אני מבטיח לך



אגב..חזרתי!


Posted by HyPeRSoNiC on Mar-24-2005 21:07:

ברוך השב

אני דובק בעצה של מכונת העשן, ומחזק אותה

גם אני הפסקתי ללכת למסיבות האלה של הקיבוצים........
40-60 דקות נסיעה.....
ובשביל מה? מסיבה שהיא בתאכל'ס לא משהו... סתם תופסים מהמקומות האלה יותר מדי.


Posted by Hell_Copter on Mar-24-2005 21:24:

וואלה אני נהנה לפעמים ללכת לכל המסיבות עם כל הזבל והכל
כי זאת הדרך שלי להתפרק אחרי שבוע שבועיים או 21 בצבא
לדפוק ככה את הראש כמו שצריך
אבל כשאפשר צריך ללכת למסיבות הטובות לפי דעתי... אני משתדל כמה שיותר לשלב
כמה שיוצא יוצא... ולי סבבה
ולמסיבות שיותר מדברות לקהל פה בפורום אני הולך עם חבר'ה אחרים שאני לא איתם בדרך כלל בכל שישי...


Posted by Shahar on Mar-24-2005 21:46:

כמו שאמרתי כבר
אם חברים שך לא באים זין עליהם בוא לבד

גם לי היה בעיות בגלל שהרבה חברים שלי לא עוברים סלקציה עקב חזות מזרחית כבדה מאד (אפילו לא טרחו לבקש מהם ת"ז) וחברים אחרים לא אהבו
אז על הזין באתי לבד ראיתי את כולם והיה רצצצצח
ומאז אני קבוע

ובקשר למסיבות מסחרה!!!
לדעתי כל מי שאוהב מוזיקה אלקטרונית ובאמת מרגיש שזה הסגנון שהוא הכי אוהב אסור לו להתפשר על מסיבות מסחרה מעפנות ומי שמתפשר כנראה לא מספיק אוהב מוזיקה אלקטרונית...כי וואלה אני אוהב מוזיקה אלקטרונית ואנלא ישקר אני שומע לפעמים באוטו מסחרה...אבל ללכת למסיבות כאלה בחייייים אבל בחיים לא
גם כשהייתי ילד הייתי הולך רק למסיבות שמביאים בהם דיג'יים מחו"ל או את רוברט
אז מי שאומר שהוא הולך למסיבות כאלה כי אין ברירה זה חרטא
או מי שאומר שהוא הולך לשם סתם ככה "כי נחמד" פחחחח מי שלא אוהב זבל לא הולך לזה נקודה!!! ולצערנו חן שאמור לשמש דוגמא דואג להסתובב במקומות כאלה

ואם מישו חושב שאני היחיד שלא מתקרב למסיבות כאלה שיראה את יגאל ואת הסייברים ומארק ועוד הרבה מפה
אז מי שכן יכול ללכת למסיבות איכותיות ועדיין הולך למסיבות מסחרה שיעשה חושבים עם עצמו אולי כדאי לו לפנות לפורום של 99 אסקייפ


Posted by m0sh on Mar-25-2005 04:09:

תאמת מצאתי היום בלכת נחמה שחשבתי על עוד 3 חודשים באיביזההההה

:P


Posted by markfeldman on Mar-25-2005 09:21:

תנטוש את חבריך !

זה מה שאני עשיתי ומצאתי אתכם !


Posted by DjChook on Mar-25-2005 11:11:

quote:
Originally posted by Shahar
ולצערנו חן שאמור לשמש דוגמא דואג להסתובב במקומות כאלה


אתה לא מבין
אני מעדיף כל מסיבה שבא אני רואה את החברים שלי ומבלה איתם
על מסיבה עם מוזיקת טראנס

אין מה לעשות, זה המצב, אני אוהב את החברים שלי,
מדי פעם אני לוקח אותם למסיבות ארמין (כמו שהיה עם שגיא) אבל יש לי חבר בחובלים, ושהוא חוזר, אני איתו

כמו זוג נשוי


Posted by Hell_Copter on Mar-25-2005 13:09:

quote:
Originally posted by DjChook
אתה לא מבין
אני מעדיף כל מסיבה שבא אני רואה את החברים שלי ומבלה איתם
על מסיבה עם מוזיקת טראנס

אין מה לעשות, זה המצב, אני אוהב את החברים שלי,
מדי פעם אני לוקח אותם למסיבות ארמין (כמו שהיה עם שגיא) אבל יש לי חבר בחובלים, ושהוא חוזר, אני איתו

כמו זוג נשוי


כפרה על מלמן

וואלה שחר יש לך ראיית עולם של ילד בן 3
איזה שטויות אתה מוציא מהפה זה פשוט לא יאמן
מה נראה לך?!
שמישהו בן 17-18-19-20 שלא יכול להכנס למסיבות של נקסט ישב בבית במשך 10 שנים ולא יעשה כלום עד שהוא יוכל להכנס?!
אתה חי בסרט אחושרמוטה!!
ותאמין לי שיותר גרוע לשמוע את המוזיקה הזאת באוטו מאשר לרקוד אותה במסיבה... למה במסיבה אתה לא ממוקד רק על המוזיקה, יש לך עוד 1001 גורמים מסביב שזה החברים, האווירה, המקום, הקהל והאלכוהול ועוד
ככה שזה ממש זיון שכל מה שאתה אומר!!


Posted by Viperon on Mar-25-2005 13:17:

גם יל יש את הבעייה של החברים
בגללם הלכתי אתמול לגני התערוכה
היה כל כך גרוע..
בדר"כ למסיבות לא גדולות שאני הולך עם חברים אני בא עם עוד אחבר אחד או שניים
אבל אתמול באו 16 חברים למסיבה
וזה מפתיע


Posted by MLTK on Mar-25-2005 14:36:

מכיר את הבעיה שלך.........
גם אני בהתחלה חיפשתי מישו מהחברים שלי ללכת איתם למסיבה- והיתי מחפש נואשות מישו
עד שאמרתי איזה פעם - על הזין שלי אני הולך לבד- נראה מה יהיה.
ואתה יודע מה ......עד עכשיו אני הולך לבד ואני נהנה בטירוף
התחלתי להכיר חלק מחברי הפורום כאן שבאים למסיבות ועוד אנשים קבועים שבאים לשם. אז תכלס לא משעמם!

עכשיו חוץ מזה אין שום דבר רע בללכת למסיבות מסחריות- אלו מסיבות למטרות שונות לגמרי- האחת זה לבוא ולהנות ממוזיקה נטו! והשנייה זה לבוא להשתכר לפגוש בנות ולהתפרק- אז לפעמים כשאין איזה מסיבה גדולה עם איזה דיג'יי מחו'ל או משו באמת שווה ואין לי גם איזה בעיה כספית(שזה מאוד נדיר שאין לי בעיה כספית
אז אני הולך עם חברים שלי לאיזה מסיבה בשרון ככה.
וזה לא נכון שמישאוהב באמת מוזיקה אלקטרונית לא יילך לשום מסיבה אחרת- בולשיט!


Posted by Flotser on Mar-25-2005 15:22:

חברים שלי מוכנים ללכת למסיבות עם מוזיקה איכותית.
אבל הבעיה שהם פשוט לא מוכנים לשלם 140 שקל למסיבה.

וכמובן שיש עוד הרבה מאוד דברים איכותיים בתל-אביב חוץ מנקסט. חבל לי קצת אבל אין לי תכלס מה להתלונן הם צודקים


Posted by princess cc on Mar-25-2005 15:43:

quote:
Originally posted by markfeldman
תנטוש את חבריך !

זה מה שאני עשיתי ומצאתי אתכם !




לי אף פעם לא הייתה ת'בעיה הזו כי תמיד היה לי את מוטי...
גם לנו אין הרבה חברים שאוהבים טראנס
אבל יש לנו אחד את השניה זה מספיק


Posted by DJ Alex E. on Mar-25-2005 16:07:

טוב זה בעיה מוכרת שאנשים פה דנו עליה במשך עשורים
אז ככה
או שאתה מחכה למסיבות נוער נדירות שבהן מופיע אמן מחול כמו שהיה עם מייק,או שאתה מסתפק במה שיש והולך מדי פעם למסיבה שמופיע בה אמנם מישהו מאוס אבל מישהו שתוכל לסבול את מה שהוא מנגן ולא איזה אחד שמנגן ספשל די וכדומה
ואם אתה נראה מבוגר אתה יכול לנסות להיכנס למסיבות של נקסט וכדומה בעזרת האנשים החביבים פה בפורם
אם כבר יש לך 23 נפתרה הבעיה
בקשר לחברים?באמת תשים עליהם זין
גם במסיבה של מארקוס וגם במסיבה של מייק נפגשתי רק עם אנשים מהפורום ולא באתי עם שום חברים
אם הם לא מבינים,בעיה שלהם
אתה לא צריך ללכת אחרי העדר ולהיות טמבל כמו כולם
אם יש לך הזדמנות ללכת למסיבה טובה וחברים שלך לא רוצים ללכת אליה,תלך בכל מחיר ותהנה
ברור שיש את העניין שחן הזכיר,שהרבה יותר כיף עם החברים
וזה בלי ספק נכון
אבל האמת?לי הרבה יותר כיף להיות במסיבה איכותית עם אנשים שיודעים להעריך את המוסיקה,מכירים ת'דברים שמנגנים ויכולים לשיר ביחד איתך את הפזמון של
jump the next train
או של
gone
אחחח הזכרונות


Posted by coby on Mar-25-2005 16:46:

לי יש את יובל ברוך השם


Posted by Scorchio on Mar-25-2005 17:06:

אני מצטרף לדיעה הרווחת
עזוב תחברים שלך
תתחיל ללכת למסיבות עם חברי פורום
כמו שאני נרשמתי לפורום ביטס בורד והתחלתי ללכת לווקס כל חמישי
והיום אלה החברים הכי טובים שלי
ואלה חברים שנהנים איתם במסיבות כי הם בראש שלך ואוהבים מה שאתה אוהב.


Posted by idanhakia on Mar-25-2005 18:01:

טוב אז נראה לי שהבנתי את הרעיון
למסיבות ללכת איתכם
אז יאללה מי מוכן ללוות אותי למסיבה נורמלית פעם הבאה
אני בן20
ככה שאני מאמין שיהיה לי בעיות לנקסט
אבל אני נראה גדול וחוץ מזה אם אני יקנה כרטיסים במכירה מוקדמת?
זה תמיד עוזר...


מה אתם אומרים?


Posted by Shahar on Mar-26-2005 05:17:

quote:
Originally posted by DjChook
אתה לא מבין
אני מעדיף כל מסיבה שבא אני רואה את החברים שלי ומבלה איתם
על מסיבה עם מוזיקת טראנס

אין מה לעשות, זה המצב, אני אוהב את החברים שלי,
מדי פעם אני לוקח אותם למסיבות ארמין (כמו שהיה עם שגיא) אבל יש לי חבר בחובלים, ושהוא חוזר, אני איתו

כמו זוג נשוי


אם היית אוהב מוזיקה אלקטרונית היית בא למסיבות כאלה ולא הולך לסבול במסיבות שכונה למה זה סבל אחושרמוטה

אמרתי כבר שיש לי חברים שרוצים לבוא ולא יעברו סלקציה ויש חברים שלא רוצים לבוא כי הם אוהבים מסחרה
אז עם החברים שאוהבים מסחרה אנלא הולך למסיבות שהם הולכים
ותאמין לי יוצא לי מספיק לראות אותם
אז זה חרטא להגיד שבגלל שחברים שך הולכים למקום מסחרי אתה חייב ללכת
את החברים אתה יכול לראות גם אחרי המסיבה
דיג'יי טוב שבא לפה בא פעם בחודש וקצת..נראה לי שמי שאוהב את זה וגם אוהב תחברים יסכים
להפסיד יום שישי אחד עם החברים פעם בחודש וקצת

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כפרה על מלמן

וואלה שחר יש לך ראיית עולם של ילד בן 3
איזה שטויות אתה מוציא מהפה זה פשוט לא יאמן
מה נראה לך?!
שמישהו בן 17-18-19-20 שלא יכול להכנס למסיבות של נקסט ישב בבית במשך 10 שנים ולא יעשה כלום עד שהוא יוכל להכנס?!
אתה חי בסרט אחושרמוטה!!
ותאמין לי שיותר גרוע לשמוע את המוזיקה הזאת באוטו מאשר לרקוד אותה במסיבה... למה במסיבה אתה לא ממוקד רק על המוזיקה, יש לך עוד 1001 גורמים מסביב שזה החברים, האווירה, המקום, הקהל והאלכוהול ועוד
ככה שזה ממש זיון שכל מה שאתה אומר!!


קודם כל מישו בן 20 יכול להיכנס לנקסט
גם מישו בן 18 שנראה גדול
ואמרתי כבר שלפני שנכנסתי לנקסט הלכתי למסיבות חג שמביאים דיג'יים שמנגנים טראנס אז אל תבוא תגיד "מי שלא נכנס למסיבות של נקסט ישב בבית" וגם באוטו אתה לא "ממוקד רק במוזיקה" ושאתה באוטו ישך הרבה יותר דברים לתת להם צומת לב מבמסיבה ואם זה כזה חשוב לך אז אנלא כזה שומע באוטו מוזיקה שכונה רק כשאני עייף ורוצה להרגע עם רדיו או משו..98% מהזמן אני שומע באוטו אלקטרוני או דיכאון

והנה הטעות שלך
אנשים שבאים להנות מהמוזיקה לא שותים אלכוהול
ובזה אני בטוח שיגאל יתמוך

וד"א אתה בן 20 וכן יכול לבוא לנקסט ובכל זאת לא הולך לשם וכנראה מעדיף מסיבות שכונה
אז מה קשור כל הנאום שך


Posted by Flotser on Mar-26-2005 12:46:

quote:
Originally posted by Shahar
אם היית אוהב מוזיקה אלקטרונית היית בא למסיבות כאלה ולא הולך לסבול במסיבות שכונה למה זה סבל אחושרמוטה


שמע,
גם אני סובל במסיבות האלה סטייל חממה

אבל זה ממש לא נכון להגיד שמי שאוהב מוזיקה אלקטורנית, אז הוא בטוח יסבול שם.
מישהו יכול לאהוב גם מוזיקה אלקטרונית, וגם להנות מהמסיבות מסחרה שמפוצצות בבנות שיכורות. כי תכלס לשני הסוגים של המסיבות האלה יש מטרה שונה לגמרי.

אני אפילו קצת מקנה באנשים שיכולים להנות שמה, אני רואה את זה יותר כבעיה אצלי.


Posted by Hell_Copter on Mar-26-2005 12:52:

quote:
Originally posted by Shahar
וד"א אתה בן 20 וכן יכול לבוא לנקסט ובכל זאת לא הולך לשם וכנראה מעדיף מסיבות שכונה
אז מה קשור כל הנאום שך


כמו שאמרתי
אתה צעיר ואדיוט!!
הנאום שלי קשור בגלל שאני לא ילך לנקסט כל שבוע כי אין לי כסף לזה כל שבוע
ואם יש די ג'יי טוב אני כן יבוא
ועד שלא יהיה די ג'יי טוב שאני רוצה לראות, אני עדיין ילך למסיבות כאלה כי אני צריך את ההתפרקות הזאת אחרי זמן בצבא
אולי ברגע שתתגייס ותסגור איזה שבת או שתיים אתה תבין את הזה!


Posted by DjChook on Mar-26-2005 14:34:

שחר, יודע מה, אני אוהב טראנס מסחרי,
ומוזיקה אלקטרונית מסחרית..
אוהב, מה לעשות.. אני אוהב לשמוע שיר (גם אחרי שנה) למשל את NOYZE
ולרוץ לחפש את ימיני, שאני והוא מתים על השיר הזה, ולהתפרק ולהתשגע ולשיר בקולי קולות.. יודע מה, 10 דקות כאלה.. זה 10 דקות שעושות לי סופ"ש.. וזה מה שקרה אתמול שהייתה באמת מסיבה דיי מעפנה

חוץ מזה, אני אוהב גם RNB, ואני אוהב רוק, ואני אוהב פסיכודאלי
ומה לעשות, במסיבות "שכונה" יש את הכל אז אני בנאדם שמגוון


Posted by Shahar on Mar-26-2005 19:46:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
כמו שאמרתי
אתה צעיר ואדיוט!!
הנאום שלי קשור בגלל שאני לא ילך לנקסט כל שבוע כי אין לי כסף לזה כל שבוע
ואם יש די ג'יי טוב אני כן יבוא
ועד שלא יהיה די ג'יי טוב שאני רוצה לראות, אני עדיין ילך למסיבות כאלה כי אני צריך את ההתפרקות הזאת אחרי זמן בצבא
אולי ברגע שתתגייס ותסגור איזה שבת או שתיים אתה תבין את הזה!


פרי היה פה ולא ראינו אותך

ותהיה בטוח שאם אני יסגור שבת או שתיים או 7 אני עדיין לא יתקרב למועדוני שכונה כי אנלא נהנה שם

גם בביצפר היו ימים אחרי בגרויות וזה
נראה לך הלכתי למסיבות כאלה? פחחחחחחח
מסיבה כזאת רק מבאסת יותר

quote:
Originally posted by DjChook
שחר, יודע מה, אני אוהב טראנס מסחרי,
ומוזיקה אלקטרונית מסחרית..
אוהב, מה לעשות.. אני אוהב לשמוע שיר (גם אחרי שנה) למשל את NOYZE
ולרוץ לחפש את ימיני, שאני והוא מתים על השיר הזה, ולהתפרק ולהתשגע ולשיר בקולי קולות.. יודע מה, 10 דקות כאלה.. זה 10 דקות שעושות לי סופ"ש.. וזה מה שקרה אתמול שהייתה באמת מסיבה דיי מעפנה

חוץ מזה, אני אוהב גם RNB, ואני אוהב רוק, ואני אוהב פסיכודאלי
ומה לעשות, במסיבות "שכונה" יש את הכל אז אני בנאדם שמגוון


מכבד את זה
כל עוד אתה נהנה למה לא


Posted by idanhakia on Mar-26-2005 20:26:

חברים לא התכוונתי לפתח פה מלחמה....
קיצור מסיבה הבאה נורמלית של נקסט אני בא ורואים אותכם שם?


Posted by DjChook on Mar-26-2005 21:34:

שחר אתה הרי יודע שהוא סגר, אז למה לחמם


Posted by m0sh on Mar-26-2005 22:05:

מוזר שאין לכם חברים שאוהבים את המוזיקה הזאת

כי הרבה מאד חברים שלי אוהבים את המוזיקה הזאת
ויש גם כאלה שאוהבים מסחרי

אבל כולם אוהבים גם ללכת ללכת וגם למסיבות טרנאס
כמובן שרובנו לא נהנים מהמוזיקה בלכת אבל אתה שותה והכל טוב.

בדרך כלל שהלכתי למסיבות של נקטס באתי עם עוד חבר ויצא איזה פעם או שתיים שבאתי לבד
נראה לי לפוש ופרי


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.