TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Swedish Essential
Swedish Essential
Sweden Essential
Http://www.swedenessential.tk
Plats: Norrk�ping (Kulturkammaren)
Datum/Tid: 22/4 2005, 21-05
Pris 130 SEK
Endast f�ranm�lda! (se hemsida)
LINEUP:
MAINFLOOR
Jace (Liquidsunset.org, Finland)
Fred Acler (Ikon-event.net)
Mistake (Liquidsunset.org)
Nihad Tule (Contraction)
TBA
SUBFLOOR
Tanzune (Liveact) (Contraction)
Tege (Mandarin)
Carl Falk (Zyncgrooves, Contraction)
John H
Evil P (Primodeejays)
Chillout:
John H
Erland Marckwort
http://www.tranceclubber.com/showparty.asp?ID=993
INFO:
D� var det dags att s�tta �sterg�tland p� kartan igen. Den h�r g�ngen blir den stora festen i Norrk�ping och Kulturkammaren, som har varit plats f�r ett antal fester som Face The Future, TC Voyage 2, Nattskift 2 och 3, mfl..
Ingenting kommer att vara sig likt denna g�ng r�kna med en fest ut �ver det vanliga f�r kammaren.
Vi har lyckats boka ingen mindre �n Jace (eller Jarkko som �r hans egentliga namn). Han har spelat p� n�stan alla av Mondaybars kryssningar och hans mix av uplifting, melodic och hard-trance har gjort honom till en oerh�rt upskattad dj.
Med anledning av det begr�nsade antalet m�nniskor vi f�r sl�ppa in s� �r det klokt att vara d�r i tid! Anm�lningarna b�rjar redan rulla in s� anm�l er s� fort som m�jligt f�r att vara s�ker p� just din plats!
Ska bli riktigt kul att f� lira lite 

Face the future? eller vilka �r det som arrar?
| quote: |
| Originally posted by Jeremy H Face the future? eller vilka �r det som arrar? |
Jag kommer dit !
Ta med mig Mistake & Jace i bilen fr�n Sthlm.
By the way... ni vet v�l att det finns promo mixar fr�n b�de Mistake & Jace p� Liquidsunset.org
Liquidsunset.org/Mistake
Liquidsunset.org/Jace
Kan l�gga upp en nyare mix h�r lite senare av Jace som jag fick p� "Spring Break Cruise"... Inte menad som en promo utan bara en v�nskaplig gest...
SE UPdate
s�ja d� var andra golvet klart =)
2nd floor
TEGE Mandarin.nu
EVIL P primodeejays.com
Carl Falk Zyncgrooves, Contraction
Tanzune (Liveact) Contraction
John H
Ser heltrevligt ut ju. Ska helt klart dit, sl�ngde dessutom iv�g ett mail precis med en liten f�rfr�gan om man kanske kunde f� spela d�r, hade ju varit extra skoj
F�rhoppningsvis s� f�r man en spelning, men hur det �n blir s� kommer jag va d�r o parta loss 
�r det n�gra fr�n SweTA som har t�nkt att komma? 

jag kommer
ska r�ja till technon.. h�rligt som fan 
Trevligt, ska f�rs�ka komma ih�g att h�lsa. Alltid kul att tr�ffa nya m�nniskor 

BRAN NEWS
Att komma p� festen g�r ni r�tt i Inte nog med att ni f�r h�ra lovade kommande djs utan �ven ocks� denna glada nyhet
I sammarbete med Arrang�erna i J�nk�ping s� kommer det finnas m�jlighet att k�pa biljetter till v�rens st�rsta Trancefest i j�nk�ping....MEKKA music is our religon...
S� om du/ni ska dit g�r klokt i att komma p� v�ran fest f�r att f� tillg�ng till f�rk�p av denna fest V�LKOMMEN ALLA
.....music is a lifestyle
OBS om ni har problem med att REGGA er till festen s� h�r av er snabbt till mig h�r p� TA s� �gger jag in er
VI SES P� FREDAG =)
Jag kommer s�klart.... bilar ner med Mistake & Jace 
Har fixat s� jag kan spela in allt p� huvudgolvet ocks� 
T�nkte precis fr�ga varf�r Nihal Tule spelar p� main floor och inte technogolvet eftersom det ju �r det han spelar - men det �r kanske bara bra nu eftersom steve uppenbarligen ska spela in setet...lyssna g�rna p� honom - otroligt skicklig bakom skivspelarna...
| Originally posted by Laszlo T�nkte precis fr�ga varf�r Nihal Tule spelar p� main floor och inte technogolvet eftersom det ju �r det han spelar - men det �r kanske bara bra nu eftersom steve uppenbarligen ska spela in setet...lyssna g�rna p� honom - otroligt skicklig bakom skivspelarna... |
| Originally posted by SteveTranz4ever Fred ASOT trance Nihal techno Jace trance Mistake tech/hard-trance |

precis kommit hem...
var en kalastrevlig fest och jag ju s�ga som s�, Nihad Tule �gde s� j�vla h�rt s� de e sv�rt att beskriva
Grymma skills har han och sjukt bra smak ocks�
helt perfekt techno, dessutom levererad helt perfekt
trevligt trevligt 
Festen va bra allts�?
Va v�l inte s� konstigt med de namnen 
Sweet , bilder kommer v�l upp snart d�? :P
**************************************************************************************************
Innan jag f�r fr�gor eller funderingar s� vill jag bara s�ga att av n�n j�vla anledning s� avbr�ts min inspelning.... ska kolla under dagen vart det avbr�ts och hur mycket som kom med... Synd f�r alla DJs p� huvudgolvet d�r jag spelade in var riktigt riktigt bra !
**************************************************************************************************
+ Bra DJs !!! Ok�nda eller k�nda namn, dom har talang hela bunten !
+ Stora lokaler
- Salig blandning mellan trance & techno. *Trance efter h�g-oktaning techno hmm*
- Lite folk
Cred till arrang�ren som ser till att fixa fest n�r det beh�vs... Dom som inte tog sig till festen missade n�gra Riktigt Duktiga DJs �ven om DJ-timetable r�kat ramla ner i en k�ksmixer...
Ja, det blev helt klart en "annorlunda" blandning av stilar p� main-golvet. Men kv�llen �verlag var lyckad tycker jag. Stort tack till alla inblandade. 

H�r �r min l�tlista fr�n kv�llen:
1. Viton & Stel - Wooden Swordz (Jose Zamora & Dousk Remix)
2. Kobbe & Austin Leeds pres. The Pressure - Daze
3. Inkfish vs. Martin H - Eye Am (David West Mix)
4. BT - Remember
5. James Holden - Nothing (Dub Mix)
6. Yilmaz Altanhan - Eighties (�zgur Can Main Mix)
7. Nikola Gala - Blue impulse
8. Dominic Plaza - Sounds Rushing (David West Remix)
9. Endre - I Kill For You (Probspot Remix)
10. Filo & Peri - Closer Now (Whiteroom Remix)
11. Gabriel & Dresden - Arcadia (�zgur Can Remix)
12. Ernesto vs. Bastian - Darkside Of the Moon (Original Mix)
13. Probspot - Blueberry
14. Delerium - Silence (Above & Beyond 21st Century Remix)
| Originally posted by SteveTranz4ever ************************************************************************************************** Innan jag f�r fr�gor eller funderingar s� vill jag bara s�ga att av n�n j�vla anledning s� avbr�ts min inspelning.... ska kolla under dagen vart det avbr�ts och hur mycket som kom med... Synd f�r alla DJs p� huvudgolvet d�r jag spelade in var riktigt riktigt bra ! ************************************************************************************************** + Bra DJs !!! Ok�nda eller k�nda namn, dom har talang hela bunten ! + Stora lokaler - Salig blandning mellan trance & techno. *Trance efter h�g-oktaning techno hmm* - Lite folk Cred till arrang�ren som ser till att fixa fest n�r det beh�vs... Dom som inte tog sig till festen missade n�gra Riktigt Duktiga DJs �ven om DJ-timetable r�kat ramla ner i en k�ksmixer... |
| Originally posted by Laszlo heeelvete stiiiv...fick du inte med tule's set s� stryper jag dig..! |
| Originally posted by SteveTranz4ever Det fick jag inte... s� det �r bara att komma �ver och b�rja strypa mig Fattar inte varf�r skiten bara la av... 16 timmar speltid, 600timmar inspelningstid... varf�r la den av liksom ? |
det kan vara s� att n�r du spelade in s� sparades det inte lokalt f�rst...