TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Onvindbare platen / tracks
Pages (2): [1] 2 »
Onvindbare platen / tracks
Iedereen heeft wel van die platen/tracks die op mixcds staan, of edits ervan, maar waarvan je de volledige versie niet kan vinden op vinyl. Vooral oudere tracks die je echt niet meer kan vinden of waar je al heel lang naar op zoek bent. Misschien is het handig om hier uit te wisselen waar je bepaalde platen kan vinden of dat je ze toevallig gezien hebt o.i.d. Dit kan op paydownload sites zijn of in vinylzaken etc.
Een plaat die ik al jaren zoek is Bodyheat - The Future Of House 2001 (incl Airscape Remix).
Iemand die weet je waar je hem kan krijgen? Ook handig om evt je eigen requests te posten hier.
Nat Monday - Shades Of You
Is een plaat die me te binnen schiet die ik heel graag zou willen hebben. Ooit door Tiesto gedraaid in de Peach in Londen (Juni 2000) waar we bij aanwezig waren. Top track, maar nergens te vinden.... Iemand?
Sido
| quote: |
| Originally posted by Bouma-Bros Nat Monday - Shades Of You Is een plaat die me te binnen schiet die ik heel graag zou willen hebben. Ooit door Tiesto gedraaid in de Peach in Londen (Juni 2000) waar we bij aanwezig waren. Top track, maar nergens te vinden.... Iemand? Sido |
| Originally posted by ahp2002 check deze link eens: http://www.netsoundsmusic.com/nsvt/...y/1/1/9999.html |
ik zoek al jaren Nick K - Fluctuation...
| Originally posted by Phat B ik zoek al jaren Nick K - Fluctuation... |
Ik heb erg veel van zulke platen...
Platen die me met zo binnen schieten en dan misschien wel het hoogst op dat lijstje staan:
Mario Lopez - The sound of nature (Plug N Play remix)
Vengaboys - Kiss (airscape remix)
The Digital Blonde - Electra
Die 3 zitten ook in de set van Ti�sto op energy 2000, waanzinnige set.
Daarom blijven deze 3 platen me ook zo goed bij.
Ow ja, deze ook nog:
Solar Stone - Seven Cities
en
Solar Stone - Solarcoaster
Struggle for Pleasure - Minimalistix
Minimalistix - struggle for pleasure echt ��n van de platen die mij helemaal gek van progressive heeft gemaakt.
(mocht iemand hem hebben en willen verkopen...
)
(wel de filterheadz remix dan he)
| Originally posted by raoel Ik heb erg veel van zulke platen... Platen die me met zo binnen schieten en dan misschien wel het hoogst op dat lijstje staan: Mario Lopez - The sound of nature (Plug N Play remix) Vengaboys - Kiss (airscape remix) The Digital Blonde - Electra Die 3 zitten ook in de set van Ti�sto op energy 2000, waanzinnige set. Daarom blijven deze 3 platen me ook zo goed bij. Ow ja, deze ook nog: Solar Stone - Seven Cities en Solar Stone - Solarcoaster |
Geen plaat, maar wel een hele oude track die ik nergens meer kan vinden:
Cygnus X - Deliberation
Ik had deze vroeger altijd op mijn computer staan, maar ik zou nu niet eens meer weten hoe die klinkt... Vond m altijd wel supervet.
Anyone? 
| Originally posted by TranceZoner Geen plaat, maar wel een hele oude track die ik nergens meer kan vinden: Cygnus X - Deliberation Ik had deze vroeger altijd op mijn computer staan, maar ik zou nu niet eens meer weten hoe die klinkt... Vond m altijd wel supervet. Anyone? |
| Originally posted by BaRTeZ pm |
| Originally posted by DjRV die hebbik geloof ik nog wel ergens liggen |
kewl!!!
Originally posted by Phat B kewl!!!liggen als in hij ligt daar maar en ik doe er toch nix mee, liggen? ...:::Very Interested:::... |
Ben op zoek naar Squareface - Electrify, Rock - Be as One en nog veel meer maar die zijn toch niet te betalen
Jon Vesta - Gull
Rapid Eye - Alderaan
| Originally posted by Chicane Jon Vesta - Gull Rapid Eye - Alderaan |
Datar - B (Tarrentella & Redanka NYSC mix)
Datar - U (Tarrentella & Redanka original dub version) (al weet ik niet eens precies of die wel op plaat is uitgekomen)
Bipath - Paranoize
Heb nog niet echt bijzonder goed gezocht, dus waarschijnlijk zijn ze wel ergens te vinden, maar toch 
| Originally posted by basd Datar - B (Tarrentella & Redanka NYSC mix) Datar - U (Tarrentella & Redanka original dub version) (al weet ik niet eens precies of die wel op plaat is uitgekomen) Bipath - Paranoize Heb nog niet echt bijzonder goed gezocht, dus waarschijnlijk zijn ze wel ergens te vinden, maar toch |
godse tunes die ik op vinyl moet:
Sunburst - Eyeball (van Magik 6)
Andy Ling - Fixation (Airwave Remix)
En een paar platen van oakenfold uit zijn goeie jaren (voor mij dan):
Planet Perfecto - Bullet In A Gun (Rabbit In The Moon Remix)
Brancaccio & Asher - Darker (Reset The Breaks Remix)
Element 4 - Big Brother
Lyric & Natali - Over Emotion (original mix!!)

http://cd.2dehands.nl/markt/cdvinyl...hm_Activat.html
Sunburts:
http://www.trouncerecords.com/custo...2933df877c31a68
| Originally posted by ahp2002 http://shop.city16.com/index.cgi?task=sp&id=hooj100-r |
| Originally posted by ryo Ben op zoek naar Squareface - Electrify |
| Originally posted by magrec Struggle for Pleasure - Minimalistix Minimalistix - struggle for pleasure echt ��n van de platen die mij helemaal gek van progressive heeft gemaakt. (mocht iemand hem hebben en willen verkopen... )(wel de filterheadz remix dan he) |
| Originally posted by raoel The Digital Blonde - Electra |