TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wie gaat er naar Fou69 @ Club Famous vanavond?
Pages (3): [1] 2 3 »
Wie gaat er naar Fou69 @ Club Famous vanavond?
Zoals de topic zegt
Wie gaat der allemaal naar toe? Weet zelf nog niet of ik ga gaan, ma zou wel willen.
Hey, n00b, dit is geen thread waard 
LOL, waarom niet...okee Fou is niet een super-bekende dj maar't beloofd toch om een schoon trance feestje te worden, met een mooi lasershowke derbij
Daar gaat het niet om, we hebben een Off-topic thread voor kleine dingen als dit 
Ik niet alvast 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik niet alvast |
Hehe ok..maar dit is toch on-topic..trance partyke in een nieuwe hi-tech dancing in Belgie, ben er nog niet naar toe geweest.
Als ik een thread over wc's maak en zeg dat ik net goed heb gekakt ben ik ook on-topic he 

Heh Pumaz...is het Frank Verstraeten dat je echt niet tegen kunt of de dancing zelf, dat je het met wc's moet vergelijken 
als je nu nog vanuit Londen moet vertrekken, zul je je moeten haasten.
:P
Profile was gemaakt toen ik daar zat 
Voor we weeral een flame-fest aan ons been hebben:
er is dus al een hele Fou TourFamous thread, daar had deze vraag eigenlijk in gepost moeten worden. 
| Originally posted by Zillion Heh Pumaz...is het Frank Verstraeten dat je echt niet tegen kunt of de dancing zelf, dat je het met wc's moet vergelijken |

Ah dat wist ik dus niet. Merci voor de info Jasper.
Btw...geen enkel van m'n berichten zijn als flame tegen iemand bedoeld 
| Originally posted by Zillion Ah dat wist ik dus niet. |
Tuurlijk, ben eens door de betreffende thread aan't kijken. Had gewoon niet gedacht dat er al een topic over was 
We hebben er al 2 gehad over Fou's toer 
ik ga ook niet.
waarom da gebash hier? kan toch ook allemaal op een fatsoenlijke manier gezegd worden... 
Zehra to the rescue 

Pumaz bol em!

club famous!
das op 5 minuten van mijn deur!
en toch denkt gn haar op mn hoofd eraan om daar naartoe te gaan
Ik ben naar Famous geweest vanavond... maar dan wel in de Panama, met Perry en Ome Markus en veel fijne plaatjes met als afsluiter mijn plaat van het moment
Het galmt nog steeds door m'n hoofd...
I know you're gone
I know you're leaving me
Behind your dreams
Behind your prayers
What do you think?
What do you want?
What do you love?
DJ Fou is crap! (wedden?) 
| Originally posted by eieregooie I know you're gone I know you're leaving me Behind your dreams Behind your prayers What do you think? What do you want? What do you love? |
| Originally posted by Jasperovitsj Voor we weeral een flame-fest aan ons been hebben: er is dus al een hele Fou TourFamous thread, daar had deze vraag eigenlijk in gepost moeten worden. |
You might have a valid point