TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Glöm inte att ställa om klockan!
Glöm inte att ställa om klockan!
Natten mellan lördag (25e mars) och söndag så övergår vi till sommartid
Klockan 02:00 blir klockan 03:00, man ska alltså ställa fram klockan 1 timme. 
Den här tråden gfjorde du endast för att jävlas..
Erkänn nu! 
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Den här tråden gfjorde du endast för att jävlas.. Erkänn nu! |
höll på att missa en timmes sömn här ju! Tydligen inte förens nästa helg dom ändrar här...
Re: Glöm inte att ställa om klockan!
| quote: |
| Originally posted by reveal Natten mellan lördag (25e mars) och söndag så övergår vi till sommartid Klockan 02:00 blir klockan 03:00, man ska alltså ställa fram klockan 1 timme. |
Missade nästan bussen till flygplatsen pga detta! 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.