TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Glöm inte att ställa om klockan!


Posted by reveal on Mar-26-2005 22:51:

Exclamation Glöm inte att ställa om klockan!

Natten mellan lördag (25e mars) och söndag så övergår vi till sommartid Klockan 02:00 blir klockan 03:00, man ska alltså ställa fram klockan 1 timme.


Posted by SWE_TRANCE on Mar-27-2005 02:17:

Den här tråden gfjorde du endast för att jävlas..
Erkänn nu!


Posted by St_Andrew on Mar-27-2005 03:21:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Den här tråden gfjorde du endast för att jävlas..
Erkänn nu!


haha, skulle iof vara ganska kul =)

Hursom, tack för påminellsen reveal!

Edit:

Reveal din jävel, du får ju ha en disclaimer om att det inte gäller i nord amerika! höll på att missa en timmes sömn här ju! Tydligen inte förens nästa helg dom ändrar här...


Posted by cviper on Mar-27-2005 14:09:

Re: Glöm inte att ställa om klockan!

quote:
Originally posted by reveal
Natten mellan lördag (25e mars) och söndag så övergår vi till sommartid Klockan 02:00 blir klockan 03:00, man ska alltså ställa fram klockan 1 timme.


Jag vill ha tillbaks den timman + 15 sek som det här inlägget kosta av mitt liv!!

Eller vänta...


Posted by Cloudburst on Mar-27-2005 15:46:

Missade nästan bussen till flygplatsen pga detta!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.