TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שאלה לגבי ******


Posted by Major_X on Mar-27-2005 22:06:

שאלה לגבי ******

היי אחים שלי

מה המצב?

יש לי בעיות להתחבר ל- ******, ל- ***למי שמכיר.
אשמח לדעת אם לכם זה עובד ולאיזה כתובת אתם מתחברים.

אייל.


Posted by SMoKeR on Mar-28-2005 06:43:

אייל שלום...
מדי פעם בפעם מגיע לפורום מישהו כמוך שלא יודע את החוקים ולא יודע שצריך לשמור על כל העניין הזה בסוד...

קח לתשומת ליבך שזה לא המקום לחלק/לבקש האבים ואם אתה צריך משו הכי טוב לעשות זאת מחוץ למסגרת הפורום!

ודרך אגב ההאב שציינת לא עובד אצלי מאז שאני מכיר אותו ואני מכיר משו כמו שלושה חודשים


Posted by Segev on Mar-28-2005 12:38:

אני חושב שהוא קצת יותר משלושה חודשים לא עובד משהו יותר כמו שנה חחח האמת שאני כבר ממש הרבה זמן לא ניסיתי להכנס לשם אני ישלח לך ב
pm
כתובת של אחד טוב...


Posted by Elior on Mar-28-2005 12:46:

quote:
Originally posted by Segev
אני חושב שהוא קצת יותר משלושה חודשים לא עובד משהו יותר כמו שנה חחח האמת שאני כבר ממש הרבה זמן לא ניסיתי להכנס לשם אני ישלח לך ב
pm
כתובת של אחד טוב...


segev
עשה מחווה שלח גם לי..
כל ההאבים שאני מכיר [ רובם ] לא עובדים..חוץ ממייקרודוטס..


אה, כן, ***
כולה נפל לשבוע בינתיים..
הוא עוזר יחזור..הוא תמיד חוזר...


Posted by FreaKaZoid on Mar-28-2005 14:35:

לפי מה שאני הבנתי זה שצריך להיות רשומים לפורום זמן מסוים כדי לקבל התר כניסה להאבים זה נכון? ואם כן מה התנאים?


Posted by Segev on Mar-28-2005 16:33:

אני מדבר על האב של אוסקר...


Posted by DjChook on Mar-28-2005 17:44:

First rule of fight club:
You do not talk about fight club
Second rule of fight club:
You do not talk about fight club



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.