TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שאלה לגבי ******
שאלה לגבי ******
היי אחים שלי
מה המצב?
יש לי בעיות להתחבר ל- ******, ל- ***למי שמכיר.
אשמח לדעת אם לכם זה עובד ולאיזה כתובת אתם מתחברים.
אייל.
אייל שלום...
מדי פעם בפעם מגיע לפורום מישהו כמוך שלא יודע את החוקים ולא יודע שצריך לשמור על כל העניין הזה בסוד...
קח לתשומת ליבך שזה לא המקום לחלק/לבקש האבים ואם אתה צריך משו הכי טוב לעשות זאת מחוץ למסגרת הפורום!
ודרך אגב ההאב שציינת לא עובד אצלי מאז שאני מכיר אותו ואני מכיר משו כמו שלושה חודשים 
אני חושב שהוא קצת יותר משלושה חודשים לא עובד משהו יותר כמו שנה חחח האמת שאני כבר ממש הרבה זמן לא ניסיתי להכנס לשם אני ישלח לך ב
pm
כתובת של אחד טוב...
| quote: |
| Originally posted by Segev אני חושב שהוא קצת יותר משלושה חודשים לא עובד משהו יותר כמו שנה חחח האמת שאני כבר ממש הרבה זמן לא ניסיתי להכנס לשם אני ישלח לך ב pm כתובת של אחד טוב... |
לפי מה שאני הבנתי זה שצריך להיות רשומים לפורום זמן מסוים כדי לקבל התר כניסה להאבים זה נכון? ואם כן מה התנאים?
אני מדבר על האב של אוסקר...
First rule of fight club:
You do not talk about fight club
Second rule of fight club:
You do not talk about fight club
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.