TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ministry of Sound på Slagthuset i Maj
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »


Posted by Laszlo on Mar-29-2005 19:02:

Ministry of Sound på Slagthuset i Maj

Ace Event verkar ha fått fnatt, och de, precis som vi andra, verkar inte ha fått nog av festen i torsdags med Marco V. På Slagthusets hemsida kan man läsa om att Ace Event redan i Maj tänker anordna en ny tillställning tillsammans med inga mindre än MoS. Uppenbarligen kommer det vara fyra golv att välja mellan...

Spännande värre - då är det bara att börja snoka runt på olika skivryttares hemsidor och deras spelscheman och börja spekulera om en kommande lina!

Längtar redan - det känns plötsligt inte lika snopet att kryssningen i April blev inställd.

PS: vem har förfest denna gången? Tycker vi ger Sipowitz ett break och låter honom också få festa loss lite utan att behöva oroa sig över att någon välter omkull TV:n eller what not...


PS2: Jag kan ha förfest här i växjö, men det kan bli lite problem med att fixa skjuts härifrån :|


Posted by jofawe on Mar-29-2005 19:32:

Re: Ministry of Sound på Slagthuset i Maj

quote:
Originally posted by Laszlo
[COLOR=white]Ace Event verkar ha fått fnatt, och de, precis som vi andra, verkar inte ha fått nog av festen i torsdags med Marco V. På Slagthusets hemsida kan man läsa om att Ace Event redan i Maj tänker anordna en ny tillställning tillsammans med inga mindre än MoS. Uppenbarligen kommer det vara fyra golv att välja mellan...

Spännande värre - då är det bara att börja snoka runt på olika skivryttares hemsidor och deras spelscheman och börja spekulera om en kommande lina!



Onekligen spännande iomed att Mondaybar anordnar samma dag


Posted by mr_fisken on Mar-29-2005 19:40:

bara det inte blir samma datum som mondaybar igen


Posted by ice_key on Mar-29-2005 19:48:

OMG!

Vilka kan det nu vara som ska spinna ^^


Posted by Laszlo on Mar-29-2005 19:49:

Re: Re: Ministry of Sound på Slagthuset i Maj

quote:
Originally posted by jofawe
Onekligen spännande iomed att Mondaybar anordnar samma dag


Fan va sugigt...men det blir nog utan tvekan Malmö för min del eftersom det är mycket billigare för mig att ta mig dit än till Stockholm...å andra sidan har Monday Bar ännu inte avslöjat vem det är som vänder plattor den 4:e så vi får helt enkelt avvakta och se...


Posted by SteveTranz4ever on Mar-29-2005 20:13:

Jag hörde om detta redan nere i Malmö... får se vad de blir, beror på MondayBar


Posted by benni on Mar-29-2005 20:57:

Özgür?


Posted by Funfrock on Mar-29-2005 21:43:

im already there


Posted by SWE_TRANCE on Mar-30-2005 00:40:

quote:
Originally posted by benni
Özgür?


Nä fyfan
Då åker jag mer gärna hellre på studiebesök till Gränna (för de icke allmänbildade individer som inte vet vad man gör i gränna så kan jag säga att där rullas polkagrisar...dvs apseegt)

Det bästa vore ju om det kan bli olika datum, fast det kanske är svårt att eftersträva såhär "tätt inpå" festerna.

För min egen del så gäller - Bästa linan vinner


Posted by mr_fisken on Mar-30-2005 07:11:

quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Nä fyfan
Då åker jag mer gärna hellre på studiebesök till Gränna (för de icke allmänbildade individer som inte vet vad man gör i gränna så kan jag säga att där rullas polkagrisar...dvs apseegt)

Det bästa vore ju om det kan bli olika datum, fast det kanske är svårt att eftersträva såhär "tätt inpå" festerna.

För min egen del så gäller - Bästa linan vinner


fast å andra sidan är polkagriser jävligt gott.. blir så fall till att väga för/nackdelar hos gränna/özgur


Posted by CJ InterCity on Mar-30-2005 09:45:

John *host* Askew och Özgur *host host* Can, är några av de vi kan vänta oss på Slagt den 5 maj


Posted by EsseT on Mar-30-2005 09:53:

hehe japp som sagt om det blir nåt sevärt så åker man ner igen hehe blir riktigt skoj kanske ska bosätta sig i malmö ? Någon mer som har REAL info hörde bara nåt lätt på festen ...


Posted by Laszlo on Mar-30-2005 10:01:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
John *host* Askew och Özgur *host host* Can, är några av de vi kan vänta oss på Slagt den 5 maj


Askew är okay - Özgür = GRYYYYYYYYYYYYYYYYM! Han rev av ett så jävla schysst set på senaste kryssningen...men de borde nog försöka få dit något riktigt stort namn också om de vill kunna fylla hela stället...många av kidsen förstår ju inte riktigt än att supertsar-DJ som kostar femton fantasilijoner att boka nödvändigtvis inte är bäst vad gäller teknik, låtval osv...men det är ju kändisfaktorn som får många att flippa ur helt


Posted by Andreas.H on Mar-30-2005 11:04:

quote:
men de borde nog försöka få dit något riktigt stort namn också om de vill kunna fylla hela stället...



Här spekuleras det redan

Kan säga redan nu att det inte blir superstar-dj-VM den här gången. Bra musik men inte hype-djs. Entrén kommer även att ligga efter det.
Vi vill ha dit de som kanske inte förstår vilka som är rankade top 20 men ändå vill ha bra trance. Vill man inte betala 250:- för nån man inte känner till så ska man inte alltid behöva göra det. Vi måste bredda besökarskaran om vi ska växa i Sverige och få större fester. Men det blir flera golv och väldigt varierande stilar.

För den entrén som det hamnar på så är det mycket bra djs


Posted by Laszlo on Mar-30-2005 11:15:

quote:
Originally posted by Andreas.H
Här spekuleras det redan

Kan säga redan nu att det inte blir superstar-dj-VM den här gången. Bra musik men inte hype-djs. Entrén kommer även att ligga efter det.
Vi vill ha dit de som kanske inte förstår vilka som är rankade top 20 men ändå vill ha bra trance. Vill man inte betala 250:- för nån man inte känner till så ska man inte alltid behöva göra det. Vi måste bredda besökarskaran om vi ska växa i Sverige och få större fester. Men det blir flera golv och väldigt varierande stilar.

För den entrén som det hamnar på så är det mycket bra djs


Helt rätt tillvägagångssätt, om ni frågar mig. Det är positivt att det anordnas fester utanför Stockholm som inte bara präglas av en megakänd plattflippare. Är inträdet tillräckligt lågt kommer nog många att dyka upp, men då gäller det att marknadsföra bra - men det har ju inte inte haft problem med innan, så jag ska inte sitta och predika om något ni är bättre på än mig .. Jag ser iaf hur sen helst fram emot festen - bara Özzie gör det värt besväret att ta sig ner dit igen...(om det nu stämmer).


Posted by EsseT on Mar-30-2005 13:22:

HEHE låter lovande det där andreas HOHO
party party JOHN ASKEW O?JOJ Den mannen är galen träffade o festade med honom på kryssningen på lucia för 2 år sedan haha Jag o defected (Andreas lillebror) Fick hjälpa honom till hytten efter setet hihi
han är suverän

De andra djs går inte av för hacker heller HOppas man kan komma komma =) =) =)


Posted by FredAcler on Mar-30-2005 15:17:

Kanon, låter verkligen lovande
Och planen med flera golv o stilar tycker jag är helt rätt riktning att gå.


Posted by SteveTranz4ever on Mar-30-2005 15:29:

Fan vore trist om det krockar med nån MBar fest (4 maj) för jag gillar verkligen att åka ner till Malmö för att gå på fest ! Krockar det inte så kommer jag oavsett lina !
Finns inte lika många clubbers men dom växer i antal för varje gång jag är där Cred till Ace

Askew har jag sett ett antal gånger och kan se han ett antal gånger till... Özze på kryssen... nån mer än jag som flippade till det ?

Flipp flipp big time !




Håller med Laszlo där... rätt pris och bra marknadsföring och man fyller stället... nåt som inte Ace behöver veta som sagt...

Vi får la se vad som komma skall...


Posted by Laszlo on Mar-30-2005 15:46:

Det var flippat på kryssen - svar ja Var nära till tårar på Özzies och Likwits avslutning med The sky was pink...


Posted by Sbz on Mar-31-2005 10:37:

ålder?

kommer ni hålla fast vid 18 på förköp och 20 i dörren på MoS festen?


Posted by Cow on Mar-31-2005 21:03:

quote:
Originally posted by Andreas.H
Här spekuleras det redan

Kan säga redan nu att det inte blir superstar-dj-VM den här gången. Bra musik men inte hype-djs. Entrén kommer även att ligga efter det.
Vi vill ha dit de som kanske inte förstår vilka som är rankade top 20 men ändå vill ha bra trance. Vill man inte betala 250:- för nån man inte känner till så ska man inte alltid behöva göra det. Vi måste bredda besökarskaran om vi ska växa i Sverige och få större fester. Men det blir flera golv och väldigt varierande stilar.

För den entrén som det hamnar på så är det mycket bra djs


Stormgillar ert tänkande. Vill tacka för ett skitbra arrangemang på Slagthuset senast. Tog me några kompisar som inte vanligtvis håller till på elektroniska ställen, dom vill hemskt gärna med på kommande evenemang.


Posted by anuga on Apr-05-2005 06:38:

:/ Monday Bar eller MoS ?

MoS anyday de har inte svikit än, tror inte de gör det när de besöker Sverige iheller


Posted by SteveTranz4ever on Apr-05-2005 07:45:

quote:
Originally posted by anuga
:/ Monday Bar eller MoS ?

MoS anyday de har inte svikit än, tror inte de gör det när de besöker Sverige iheller

MoS i samarbete med Ace event.


Posted by Laszlo on Apr-05-2005 10:09:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
MoS i samarbete med Ace event.


Exakt Varken MoS, GK eller Ace Event har någon gång gjort mig besviken - men det har å andra sidan inte Monday Bar heller...det var nog ingen tillfällighet att MB vann pris som årets klubb/festarrangör eller vad det nu var på SMC i år...och detsamma gjorde de väl även förra året?


Posted by benni on Apr-10-2005 18:45:

detta hittade jag på Axwell's hemsida:

04/05 MinistryOfSound@Slagthuset, Malmoe, Sweden

så det blir lite house också coolt


Pages (5): [1] 2 3 4 5 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.