TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ministry of Sound på Slagthuset i Maj
Pages (5): [1] 2 3 4 5 »
Ministry of Sound på Slagthuset i Maj
Ace Event verkar ha fått fnatt, och de, precis som vi andra, verkar inte ha fått nog av festen i torsdags med Marco V. På Slagthusets hemsida kan man läsa om att Ace Event redan i Maj tänker anordna en ny tillställning tillsammans med inga mindre än MoS. Uppenbarligen kommer det vara fyra golv att välja mellan...
Spännande värre - då är det bara att börja snoka runt på olika skivryttares hemsidor och deras spelscheman och börja spekulera om en kommande lina! 
Längtar redan - det känns plötsligt inte lika snopet att kryssningen i April blev inställd. 
PS: vem har förfest denna gången? Tycker vi ger Sipowitz ett break och låter honom också få festa loss lite utan att behöva oroa sig över att någon välter omkull TV:n eller what not... 
PS2: Jag kan ha förfest här i växjö, men det kan bli lite problem med att fixa skjuts härifrån :|
Re: Ministry of Sound på Slagthuset i Maj
| quote: |
| Originally posted by Laszlo [COLOR=white]Ace Event verkar ha fått fnatt, och de, precis som vi andra, verkar inte ha fått nog av festen i torsdags med Marco V. På Slagthusets hemsida kan man läsa om att Ace Event redan i Maj tänker anordna en ny tillställning tillsammans med inga mindre än MoS. Uppenbarligen kommer det vara fyra golv att välja mellan... Spännande värre - då är det bara att börja snoka runt på olika skivryttares hemsidor och deras spelscheman och börja spekulera om en kommande lina! ![]() |
bara det inte blir samma datum som mondaybar igen
OMG!
Vilka kan det nu vara som ska spinna ^^
Re: Re: Ministry of Sound på Slagthuset i Maj
| quote: |
| Originally posted by jofawe Onekligen spännande iomed att Mondaybar anordnar samma dag |
Jag hörde om detta redan nere i Malmö... får se vad de blir, beror på MondayBar 
Özgür? 
im already there 
| quote: |
| Originally posted by benni Özgür? |

| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE Nä fyfan ![]() Då åker jag mer gärna hellre på studiebesök till Gränna (för de icke allmänbildade individer som inte vet vad man gör i gränna så kan jag säga att där rullas polkagrisar...dvs apseegt) Det bästa vore ju om det kan bli olika datum, fast det kanske är svårt att eftersträva såhär "tätt inpå" festerna. För min egen del så gäller - Bästa linan vinner |
John *host* Askew och Özgur *host host* Can, är några av de vi kan vänta oss på Slagt den 5 maj 
hehe japp som sagt om det blir nåt sevärt så åker man ner igen hehe
blir riktigt skoj kanske ska bosätta sig i malmö ? Någon mer som har REAL info hörde bara nåt lätt på festen ... 
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity John *host* Askew och Özgur *host host* Can, är några av de vi kan vänta oss på Slagt den 5 maj |
Han rev av ett så jävla schysst set på senaste kryssningen...men de borde nog försöka få dit något riktigt stort namn också om de vill kunna fylla hela stället...många av kidsen förstår ju inte riktigt än att supertsar-DJ som kostar femton fantasilijoner att boka nödvändigtvis inte är bäst vad gäller teknik, låtval osv...men det är ju kändisfaktorn som får många att flippa ur helt
| quote: |
| men de borde nog försöka få dit något riktigt stort namn också om de vill kunna fylla hela stället... |
| quote: |
| Originally posted by Andreas.H Här spekuleras det redan Kan säga redan nu att det inte blir superstar-dj-VM den här gången. Bra musik men inte hype-djs. Entrén kommer även att ligga efter det. Vi vill ha dit de som kanske inte förstår vilka som är rankade top 20 men ändå vill ha bra trance. Vill man inte betala 250:- för nån man inte känner till så ska man inte alltid behöva göra det. Vi måste bredda besökarskaran om vi ska växa i Sverige och få större fester. Men det blir flera golv och väldigt varierande stilar. För den entrén som det hamnar på så är det mycket bra djs |
Jag ser iaf hur sen helst fram emot festen - bara Özzie gör det värt besväret att ta sig ner dit igen...(om det nu stämmer).
HEHE låter lovande det där andreas
HOHO
party party JOHN ASKEW O?JOJ Den mannen är galen träffade o festade med honom på kryssningen på lucia för 2 år sedan haha Jag o defected (Andreas lillebror) Fick hjälpa honom till hytten efter setet hihi 
han är suverän 
De andra djs går inte av för hacker heller HOppas man kan komma komma =) =) =)
Kanon, låter verkligen lovande 

Och planen med flera golv o stilar tycker jag är helt rätt riktning att gå.
Fan vore trist om det krockar med nån MBar fest (4 maj) för jag gillar verkligen att åka ner till Malmö för att gå på fest ! Krockar det inte så kommer jag oavsett lina !
Finns inte lika många clubbers men dom växer i antal för varje gång jag är där
Cred till Ace
Askew har jag sett ett antal gånger och kan se han ett antal gånger till... Özze på kryssen... nån mer än jag som flippade till det ?
Flipp flipp big time !

Håller med Laszlo där... rätt pris och bra marknadsföring och man fyller stället... nåt som inte Ace behöver veta som sagt...
Vi får la se vad som komma skall...
Det var flippat på kryssen - svar ja
Var nära till tårar på Özzies och Likwits avslutning med The sky was pink...
ålder?
kommer ni hålla fast vid 18 på förköp och 20 i dörren på MoS festen?
| quote: |
| Originally posted by Andreas.H Här spekuleras det redan Kan säga redan nu att det inte blir superstar-dj-VM den här gången. Bra musik men inte hype-djs. Entrén kommer även att ligga efter det. Vi vill ha dit de som kanske inte förstår vilka som är rankade top 20 men ändå vill ha bra trance. Vill man inte betala 250:- för nån man inte känner till så ska man inte alltid behöva göra det. Vi måste bredda besökarskaran om vi ska växa i Sverige och få större fester. Men det blir flera golv och väldigt varierande stilar. För den entrén som det hamnar på så är det mycket bra djs |
:/ Monday Bar eller MoS ?
MoS anyday
de har inte svikit än, tror inte de gör det när de besöker Sverige iheller 
| quote: |
| Originally posted by anuga :/ Monday Bar eller MoS ? MoS anyday de har inte svikit än, tror inte de gör det när de besöker Sverige iheller |
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever MoS i samarbete med Ace event. |
Varken MoS, GK eller Ace Event har någon gång gjort mig besviken - men det har å andra sidan inte Monday Bar heller...det var nog ingen tillfällighet att MB vann pris som årets klubb/festarrangör eller vad det nu var på SMC i år...och detsamma gjorde de väl även förra året?
detta hittade jag på Axwell's hemsida:
04/05 MinistryOfSound@Slagthuset, Malmoe, Sweden
så det blir lite house också
coolt
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.