TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »

Posted by MaGiK54 on Mar-30-2005 07:36:

[03.05.05] Sander Kleinenberg Solo @ Mellow Moods

Wellicht een intressant feestje voor de mensen die nog nooit in de Catacombes in Den Haag zijn geweest. Tis wel op een dinsdag, dus lekker op woensdag vrij nemen.

Posted by SnuggLe on Mar-30-2005 07:58:

Sjinees had dit al een tijd geleden gezegd ja.

Ik ben er wel bij denk ik, mits hij op komt dagen. Vorig jaar zou hij ook een keer op de Double M komen, maar toen kwam hij ook niet. Dacht btw dat het weer in de Asta was...?

Posted by MaGiK54 on Mar-30-2005 08:02:

Mellow Moods is weer terug in De Catacomben en gezelliger dan ooit tevoren. Dus vanaf nu begint jouw weekend weer op dinsdag. Mellow Moods biedt top-dj's voor de prijs van slechts 2 euro. Mellow Moods start iedere dinsdag om 22 uur en gaat door tot 2 uur met aansluitend een afterparty in de Cocoon tot 5 uur.
Je vindt De Catacomben in de Grote Halstraat 3, naast de Grote Kerk in hartje Den Haag.
(bron www.mellowmoods.nl)

Posted by Tim81 on Mar-30-2005 08:37:

Haha, 2 euro!
Waar maak je dat nog mee... is dat wel inclusief garderobe?!

Ik ben benieuwd hoeveel Sander K. vraagt voor een avondje daar draaien... anders mag hij ook wel op mijn verjaardag 4 uur komen draaien Wil ik het best op een dinsdag vieren

Posted by MaGiK54 on Mar-30-2005 08:59:

In principe draaien de dj's kosteloos op Mellow Moods feessies.

Posted by Matthijs on Mar-30-2005 09:28:

Dat zijn nog eens de betere entreeprijzen! En stappen op dinsdag is ook wel eens leuk voor de afwisseling.

Posted by tijs08 on Mar-30-2005 09:53:

quote:
Originally posted by Matthijs
Dat zijn nog eens de betere entreeprijzen! En stappen op dinsdag is ook wel eens leuk voor de afwisseling.

Mee eens! Eens kijken of mijn rooster dat toe laat.. zo ja dan zal mijn halve klas uit Den Haag ook wel aanwezig zijn

Posted by Engeltje on Mar-30-2005 20:32:

laat dat ff net in mijn meivakantie vallen

Posted by Tim81 on Apr-08-2005 14:33:

Mmmm ik ben ook vrij de dag erna!!
Wie weet...

Wat is er voor after in Cocoon? Iemand daar weleens geweest op een dinsdag na Mellow Moods...

Posted by Engeltje on Apr-08-2005 18:37:

quote:
Originally posted by Tim81
Wat is er voor after in Cocoon? Iemand daar weleens geweest op een dinsdag na Mellow Moods...

dat vroeg ik me ook af... 2 Uur al afgelopen, dat is best een beetje vroeg...

Posted by Asperge on Apr-10-2005 09:29:

Klinkt interessant dit

Posted by M_Peror on Apr-10-2005 13:49:

Jep, zeker nice! Sander K. is me uitstekend bevallen de vorige keer en die Catacomben die staan ook al een tijdje op m'n to-do list Ben erg benieuwd. Voor de entree hoef je 't niet te laten en een keertje op dinsdagavond stappen lijkt me eigenlijk wel grappig.

Dusss... onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden, zijn wij wel van de partij denk ik!

Posted by tijs08 on Apr-10-2005 13:53:

quote:
Originally posted by M_Peror
Jep, zeker nice! Sander K. is me uitstekend bevallen de vorige keer en die Catacomben die staan ook al een tijdje op m'n to-do list Ben erg benieuwd. Voor de entree hoef je 't niet te laten en een keertje op dinsdagavond stappen lijkt me eigenlijk wel grappig.

Dusss... onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden, zijn wij wel van de partij denk ik!

Top!

Ik ben er ook zeker bij! Zal wel 'gezellig' druk worden daar dan

Posted by Djeebie on Apr-10-2005 14:08:

Uitgerekend 4 mei moeten ze weer een tentamen plannen hoor Of ik moet in een keer doorgaan vanaf de afterparty...

Posted by emma on Apr-10-2005 14:24:

quote:
Originally posted by Djeebie
Uitgerekend 4 mei moeten ze weer een tentamen plannen hoor Of ik moet in een keer doorgaan vanaf de afterparty...

same prob hier

Posted by SnuggLe on Apr-11-2005 06:03:

Ook al moet ik de dag erna 'gewoon' om half 8 / 8 uur werken, ik ben er ook wel bij. Effe kijken of ik nog iemand meekrijg, maar zo niet, dan pech, dan maar effe lekker in mijn eentje.

Posted by djdavid on Apr-11-2005 15:24:

quote:
Originally posted by tijs08
Top!

Ik ben er ook zeker bij! Zal wel 'gezellig' druk worden daar dan

als t weer net zo gezellig wordt als laatst bij ozgur.. ga hier wel ff serieus over nadenken, geloof zelfs dak de dag erna vrij heb!

Posted by ChooChoo on Apr-11-2005 18:06:

quote:
Originally posted by djdavid
als t weer net zo gezellig wordt als laatst bij ozgur.. ga hier wel ff serieus over nadenken, geloof zelfs dak de dag erna vrij heb!

gaan we zeker, want dan heb ik vakantie

Posted by moogwai on Apr-11-2005 18:35:

quote:
Originally posted by djdavid

Op een dinsdag stappen is nooit verkeerd, misschien dat ik eens de moeite neemt om eens naar Sander Kleinenberg te gaan. In ieder geval betere muziek als bij het 10-fustenfeest he David

Posted by justin q on Apr-12-2005 17:56:

Ben hier ook wel 99% zeker te vinden... Duurt dit tot 04:00 uur? of gewoon 2 uur?

Posted by Asperge on Apr-12-2005 19:43:

Ik ben er ook bij, mits ik die tent kan vinden, maar dat zien we tegen die tijd wel

Posted by Glaniskanis on Apr-12-2005 20:16:

Ik weet het nog niet of ik erbij ben... maar lijkt me wel enorm vet!
Dus misschien kom ik dan wel weer die kant uit
ff kijken hoe dat zit met school enzo

Posted by justin q on Apr-13-2005 09:49:

quote:
Originally posted by M_Peror
En die Catacomben die staan ook al een tijdje op m'n to-do list Ben erg benieuwd.

D

De 'Intiem' feesten in de Catacomben zijn ook een aanrader..

Met dj's als Matthew Dekay en Ozgur Can zijn de Catacomben al aardig op proef gesteld de afgelopen maanden...
Check www.intiem-event.nl voor wat foto impressies van Matthew Dekay, Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's en Ozgur Can 'in action' in de Catacomben..

Posted by emre on Apr-13-2005 13:30:

NLTA meeting in de maak

Posted by SnuggLe on Apr-13-2005 13:42:

quote:
Originally posted by emre
NLTA meeting in de maak

Ja volgensmij kan het druk worden

Afterparty bij mij, met chocomel en joints

Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »