TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-05-2005] Sander Kleinenberg Solo (Mellow Moods) - Catacomben, Den Haag
Pages (7): [1] 2 3 4 5 6 7 »
[03.05.05] Sander Kleinenberg Solo @ Mellow Moods
Wellicht een intressant feestje voor de mensen die nog nooit in de Catacombes in Den Haag zijn geweest. Tis wel op een dinsdag, dus lekker op woensdag vrij nemen.
Sjinees had dit al een tijd geleden gezegd ja.
Ik ben er wel bij denk ik, mits hij op komt dagen. Vorig jaar zou hij ook een keer op de Double M komen, maar toen kwam hij ook niet. Dacht btw dat het weer in de Asta was...?
Mellow Moods is weer terug in De Catacomben en gezelliger dan ooit tevoren. Dus vanaf nu begint jouw weekend weer op dinsdag. Mellow Moods biedt top-dj's voor de prijs van slechts 2 euro. Mellow Moods start iedere dinsdag om 22 uur en gaat door tot 2 uur met aansluitend een afterparty in de Cocoon tot 5 uur.
Je vindt De Catacomben in de Grote Halstraat 3, naast de Grote Kerk in hartje Den Haag.
(bron www.mellowmoods.nl)
Haha, 2 euro!
Waar maak je dat nog mee... is dat wel inclusief garderobe?! 
Ik ben benieuwd hoeveel Sander K. vraagt voor een avondje daar draaien... anders mag hij ook wel op mijn verjaardag 4 uur komen draaien
Wil ik het best op een dinsdag vieren 
In principe draaien de dj's kosteloos op Mellow Moods feessies.
Dat zijn nog eens de betere entreeprijzen! En stappen op dinsdag is ook wel eens leuk voor de afwisseling. 
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Dat zijn nog eens de betere entreeprijzen! En stappen op dinsdag is ook wel eens leuk voor de afwisseling. |
laat dat ff net in mijn meivakantie vallen 
Mmmm ik ben ook vrij de dag erna!!
Wie weet...
Wat is er voor after in Cocoon? Iemand daar weleens geweest op een dinsdag na Mellow Moods...
| Originally posted by Tim81 Wat is er voor after in Cocoon? Iemand daar weleens geweest op een dinsdag na Mellow Moods... |
Klinkt interessant dit
Jep, zeker nice! Sander K. is me uitstekend bevallen de vorige keer en die Catacomben die staan ook al een tijdje op m'n to-do list
Ben erg benieuwd. Voor de entree hoef je 't niet te laten en een keertje op dinsdagavond stappen lijkt me eigenlijk wel grappig.
Dusss... onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden, zijn wij wel van de partij denk ik! 
| Originally posted by M_Peror Jep, zeker nice! Sander K. is me uitstekend bevallen de vorige keer en die Catacomben die staan ook al een tijdje op m'n to-do list Ben erg benieuwd. Voor de entree hoef je 't niet te laten en een keertje op dinsdagavond stappen lijkt me eigenlijk wel grappig.Dusss... onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden, zijn wij wel van de partij denk ik! |
Uitgerekend 4 mei moeten ze weer een tentamen plannen hoor
Of ik moet in een keer doorgaan vanaf de afterparty...

| Originally posted by Djeebie Uitgerekend 4 mei moeten ze weer een tentamen plannen hoor Of ik moet in een keer doorgaan vanaf de afterparty... |
Ook al moet ik de dag erna 'gewoon' om half 8 / 8 uur werken, ik ben er ook wel bij. Effe kijken of ik nog iemand meekrijg, maar zo niet, dan pech, dan maar effe lekker in mijn eentje.
| Originally posted by tijs08 Top! Ik ben er ook zeker bij! Zal wel 'gezellig' druk worden daar dan |
ga hier wel ff serieus over nadenken, geloof zelfs dak de dag erna vrij heb!
| Originally posted by djdavid als t weer net zo gezellig wordt als laatst bij ozgur.. ga hier wel ff serieus over nadenken, geloof zelfs dak de dag erna vrij heb! |
| Originally posted by djdavid als t weer net zo gezellig wordt als laatst bij ozgur.. ga hier wel ff serieus over nadenken, geloof zelfs dak de dag erna vrij heb! |
Ben hier ook wel 99% zeker te vinden... Duurt dit tot 04:00 uur? of gewoon 2 uur?
Ik ben er ook bij, mits ik die tent kan vinden, maar dat zien we tegen die tijd wel
Ik weet het nog niet of ik erbij ben... maar lijkt me wel enorm vet!
Dus misschien kom ik dan wel weer die kant uit 
ff kijken hoe dat zit met school enzo
| Originally posted by M_Peror En die Catacomben die staan ook al een tijdje op m'n to-do list Ben erg benieuwd. D |

NLTA meeting in de maak 
| Originally posted by emre NLTA meeting in de maak |