TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 30 april Earth outdoor
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Human on Mar-30-2005 11:08:

30 april Earth outdoor

De volgende earth vindt plaats op koninginnedag in de Westerstraat,
Amsterdam.
Earth host hier een podium met een sterke earth line-up.
Dit openlucht feest zal om 12.00 beginnen, en wordt georganiseerd ism cafe
Bax (voorheen: Zula).

Posted by Tim81 on Mar-30-2005 11:12:

Mag best wat meer informatie... Klinkt interessant!

Maak je trouwens speciaal voor dit bericht een nieuw account aan op TA?

Posted by tijs08 on Mar-30-2005 11:20:

quote:
Originally posted by Tim81
Mag best wat meer informatie... Klinkt interessant!

Inderdaad, dit had ik ook al gelezen op de Earth site... ben dus wel benieuwd! Misschien keertje niet uit op Koninginnenacht en maar een keer overdag fris iets ondernemen

Posted by Human on Mar-30-2005 11:22:

Nee hoor, had al een tijd een account!
Zijn er dan zo weinig mensen die gebruik maken van dit forum? Je ziet dat op andere fora ook, dat op den duur er meer sprake is van een openbare chatbox van een paar mensen dan van een forum.

Posted by Tim81 on Mar-30-2005 11:48:

Human
Date Registered: Feb-19-2005
Status: tranceaddict in training
Total Posts: 2 (0.05 posts per day)
---

Dat is inderdaad al heel lang!

KLIK

Posted by Partyhardy! on Mar-30-2005 12:14:

Een sterke line-up. Als Per nu eens voor 1 keer niet op zijn eigen feestje draait wordt het misschien wel een sterke line-up...

Posted by Human on Mar-30-2005 12:18:

Whatever. Wie weet haal ik ook nog eens het magistrale gemiddelde van 4.19 posts per dag, o hardwerkende levensgenieter!

Posted by emre on Mar-30-2005 12:29:

quote:
Originally posted by Human
Whatever. Wie weet haal ik ook nog eens het magistrale gemiddelde van 4.19 posts per dag, o hardwerkende levensgenieter!

Posted by Tim81 on Mar-30-2005 12:32:

quote:
Originally posted by Human

Daar gaat het helemaal niet om!

De meeste nieuwkomers stellen zich eerst netjes voor... vandaar die "KLIK"!

Posted by SnuggLe on Mar-30-2005 12:34:

Sjezus, jullie in een zeikbui ofzo?
Lekker belangrijk hoeveel posts hij heeft, hij post een goed feestje (wat deze keer niet onder spam valt) waar je naartoe kan.

Damn, lekker belangrijk verder allemaal.

.......maar het voorstellen kan natuurlijk altijd

Posted by sndh on Mar-30-2005 12:34:

Thumbs up

anyway...

ik denk dat ik hier wel heen ga! eerste koninginnedag dat ik in Amsterdam woon Hoop dat de lineup beetje lekker is

Posted by Human on Mar-30-2005 12:38:

Ik ben Human, ik ben zeven jaar en ik doe Woody Woodpecker na.
Eeeeehehe Eeeeehehe EEEEEEEEEEEE

p.s. favoriete kleur: oranje.

Posted by Daveje on Mar-30-2005 12:53:

ik woon 2 straten verderop! erg gunstig dit

Posted by magrec on Mar-30-2005 14:54:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Een sterke line-up. Als Per nu eens voor 1 keer niet op zijn eigen feestje draait wordt het misschien wel een sterke line-up...

Per draaide laatst al niet tijdens earth...

Per draait altijd wel lekker trouwens...

maar earth outdoor lijkt mij wel leuk

Benoit,vortex en kareem raihani...

Posted by Partyhardy! on Mar-30-2005 14:59:

quote:
Originally posted by magrec
Per draaide laatst al niet tijdens earth...

Per draait altijd wel lekker trouwens...

Ik ben gewoon geen Per fan.

quote:

maar earth outdoor lijkt mij wel leuk

Mij zeker ook! Lekker in het zonnetje! heerlijk!

Posted by magrec on Mar-30-2005 15:00:

quote:
Ik ben gewoon geen Per fan.

Mij zeker ook! lekker in het zonnetje! heerlijk!

Hoe vaak heb je per gehoord dan?

Posted by Partyhardy! on Mar-30-2005 15:07:

quote:

Ik hoor een ondertoon dat ik hem te weinig gehoord zou hebben om daar goed over te kunnen oordelen? Heb hem 4 keer gehoord en hij kon me steeds niet boeien. Hij draait telkens van die "net niet" platen, net te rustig of weinig melodieus. Ik hou van de stijl tussen pingelaar Schulz en Suffe harry Per in!

Posted by tijs08 on Mar-30-2005 15:07:

quote:

genoeg om te zeggen dat hij net niet de stijl draait die wij goed vinden... als ik ook even mag spreken.

Ik ken alleen Vortex van de namen die je noemt, rest ken ik niet. Vortex draait altijd wel lekker, altijd nieuwe dingen he, Astral!

Hoe is die locatie eigenlijk Daveje? is dat wat voor een feestje overdag?

Posted by magrec on Mar-30-2005 15:39:

quote:
Ik hoor een ondertoon dat ik hem te weinig gehoord zou hebben om daar goed over te kunnen oordelen? Heb hem 4 keer gehoord en hij kon me steeds niet boeien. Hij draait telkens van die "net niet" platen, net te rustig of weinig melodieus. Ik hou van de stijl tussen pingelaar Schulz en Suffe harry Per in!

nouja ondertoon...vroeg me gewoon af hoe vaak je hem dan had gehoord.

Ik vind hem juist wel redelijk melodieus draaien de laatste paar keer dat ik hem heb gehoord. Ik geef toe tis allemaal niet zo vernieuwend maar tis wel altijd lekker "knallen" als hij draait.

maar goed smaken verschillen vanmij mag ie gewoon draaien in ieder geval.

Posted by SnuggLe on Mar-30-2005 17:16:

Per vind ik juist wel cool, wat ik van hem heb gezien/gehoord.
Niet van dat gepingel, geen breaks of rare melodieuze zooi. Gewoon lekkere (redelijk diepe?) progressive.
Zoals Harmen zegt, lekker knallen Die oude Earth cd van hem is echt SUPERRRRRRRRR!

quote:
genoeg om te zeggen dat hij net niet de stijl draait die wij goed vinden... als ik ook even mag spreken.

Nee!

Het is alleen jammer dat het grootste wat jullie niet goed vinden ook zo snel gebashed wordt.... sta open zou ik zeggen Maar jullie houden van zo ontzettend veel, dus dat valt ook wel mee

Hoe zou je 'jullie' stijl eigenlijk wel omschrijven dan Tijs, Onno?
Want ik zie/hoor zo ontzettend veel dj's die jullie gaaf vinden.... Noem eens wat namen wat jullie echt niets vinden (prog djs). Want het verbaasde me bv dat jullie bij Exposure wegliepen na Ozgur can, terwijl Satoshi nog moest beginnen.

Posted by Daveje on Mar-30-2005 20:40:

de westerstraat is een lange brede gedempte gracht, kun je wel een mooie stage op zetten hoor !

Posted by Partyhardy! on Mar-30-2005 21:23:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Het is alleen jammer dat het grootste wat jullie niet goed vinden ook zo snel gebashed wordt.... sta open zou ik zeggen Maar jullie houden van zo ontzettend veel, dus dat valt ook wel mee

Wij "bashen" hier geen dj's. Natuurlijk niet, heb dik respect voor alles wat Per al door de jaren heen georganiseerd heeft! Alleen als dj zijnde draait hij niet mijn ding en ik hoop daarom ook dat hij deze keer het dj-en op Earth overlaat aan de, voor mij, betere dj's Het is ook niet dat ik Per bij voorbaat al slecht vind, ik heb hem een aantal keren 100% de kans gegeven maar hij weet me niet te boeien

quote:

Hoe zou je 'jullie' stijl eigenlijk wel omschrijven dan Tijs, Onno?
Want ik zie/hoor zo ontzettend veel dj's die jullie gaaf vinden.... Noem eens wat namen wat jullie echt niets vinden (prog djs). Want het verbaasde me bv dat jullie bij Exposure wegliepen na Ozgur can, terwijl Satoshi nog moest beginnen.

De stijl waar ik van houd is progressive met een melodieze inslag (richting oude trance maar geen hapklare melodietjes meer, maar subtieler opgebouwd) en progressive-breaks ala Luke Chable.
Progressive dj's waar ik niet veel aan vind zijn:
Satoshi Tomiie af en toe, gedeeltes goed, gedeeltes minder.
Lee Burridge
Per
Lucien foort

Dat zijn ze eigenlijk wel, bijna alle prog dj's vind ik goed! relaxt toch?

Posted by tijs08 on Mar-30-2005 21:43:

Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande lap tekst van Onno!

Wil er nog aan toevoegen dat bijvoorbeeld een feest met alleen Deep Dish ook niet meer iets is waar ik heen hoef. Ze kunnen lekkere setjes draaien met af en toe een knaller erin, maar een lange set van ze kan mij dus echt niet boeien. Veel te vlak, en weinig melodieuze loopjes in de nummers.

Kort gezegd vind ik 99% van de progressive die voor 2000 is gemaakt niks. Veel te eentonig. Pas rond 2001 versmolten de trance en progressive en sindsien ben ik dus ook helemaal van de trance af. Al hou ik nog steeds van de 'Markus' style wat nog altijd progressive trance is, natuurlijk.

Breaks ala Shiloh en Evil Nine vind ik ook erg gaaf. Of echte harde breaks, download maar eens een nummertje van 'The Breakfastaz'

Posted by Partyhardy! on Mar-30-2005 22:07:

quote:
Originally posted by tijs08
Breaks ala Shiloh en Evil Nine vind ik ook erg gaaf. Of echte harde breaks, download maar eens een nummertje van 'The Breakfastaz'

Zeker! dat is ook echt heerlijk!
Trouwens de keren dat ik de Stanton Warriors heb gehoord was het ook dik knallen en genieten!

Posted by tijs08 on Mar-30-2005 22:14:

quote:
Trouwens de keren dat ik de Stanton Warriors heb gehoord was het ook dik knallen en genieten!

Hoe vaak heb je die gehoord dan?

Pages (2): [1] 2 »