TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 30 april Earth outdoor
Pages (2): [1] 2 »
30 april Earth outdoor
De volgende earth vindt plaats op koninginnedag in de Westerstraat,
Amsterdam.
Earth host hier een podium met een sterke earth line-up.
Dit openlucht feest zal om 12.00 beginnen, en wordt georganiseerd ism cafe
Bax (voorheen: Zula).
Mag best wat meer informatie... Klinkt interessant!
Maak je trouwens speciaal voor dit bericht een nieuw account aan op TA?
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Mag best wat meer informatie... Klinkt interessant! |
Nee hoor, had al een tijd een account!
Zijn er dan zo weinig mensen die gebruik maken van dit forum? Je ziet dat op andere fora ook, dat op den duur er meer sprake is van een openbare chatbox van een paar mensen dan van een forum.
Human
Date Registered: Feb-19-2005
Status: tranceaddict in training
Total Posts: 2 (0.05 posts per day)
---
Dat is inderdaad al heel lang!
KLIK
Een sterke line-up. Als Per nu eens voor 1 keer niet op zijn eigen feestje draait wordt het misschien wel een sterke line-up...
Whatever. Wie weet haal ik ook nog eens het magistrale gemiddelde van 4.19 posts per dag, o hardwerkende levensgenieter!
| Originally posted by Human Whatever. Wie weet haal ik ook nog eens het magistrale gemiddelde van 4.19 posts per dag, o hardwerkende levensgenieter! |
| Originally posted by Human Whatever. Wie weet haal ik ook nog eens het magistrale gemiddelde van 4.19 posts per dag, o hardwerkende levensgenieter! |
Sjezus, jullie in een zeikbui ofzo?
Lekker belangrijk hoeveel posts hij heeft, hij post een goed feestje (wat deze keer niet onder spam valt) waar je naartoe kan.
Damn, lekker belangrijk verder allemaal.
.......maar het voorstellen kan natuurlijk altijd 
anyway...
ik denk dat ik hier wel heen ga!
eerste koninginnedag dat ik in Amsterdam woon
Hoop dat de lineup beetje lekker is 
Ik ben Human, ik ben zeven jaar en ik doe Woody Woodpecker na.
Eeeeehehe Eeeeehehe EEEEEEEEEEEE
p.s. favoriete kleur: oranje.
ik woon 2 straten verderop! erg gunstig dit
| Originally posted by Partyhardy! Een sterke line-up. Als Per nu eens voor 1 keer niet op zijn eigen feestje draait wordt het misschien wel een sterke line-up... |

| Originally posted by magrec Per draaide laatst al niet tijdens earth... Per draait altijd wel lekker trouwens... |
maar earth outdoor lijkt mij wel leuk ![]() |
Lekker in het zonnetje! heerlijk!
| Originally posted by Partyhardy! Ik ben gewoon geen Per fan. Mij zeker ook! lekker in het zonnetje! heerlijk! |
| Originally posted by magrec Hoe vaak heb je per gehoord dan? |
| Originally posted by magrec Hoe vaak heb je per gehoord dan? |
| Originally posted by Partyhardy! Ik hoor een ondertoon dat ik hem te weinig gehoord zou hebben om daar goed over te kunnen oordelen? Heb hem 4 keer gehoord en hij kon me steeds niet boeien. Hij draait telkens van die "net niet" platen, net te rustig of weinig melodieus. Ik hou van de stijl tussen pingelaar Schulz en Suffe harry Per in! |
vanmij mag ie gewoon draaien in ieder geval.
Per vind ik juist wel cool, wat ik van hem heb gezien/gehoord.
Niet van dat gepingel, geen breaks of rare melodieuze zooi. Gewoon lekkere (redelijk diepe?) progressive.
Zoals Harmen zegt, lekker knallen
Die oude Earth cd van hem is echt SUPERRRRRRRRR!
| genoeg om te zeggen dat hij net niet de stijl draait die wij goed vinden... als ik ook even mag spreken. |
Maar jullie houden van zo ontzettend veel, dus dat valt ook wel mee 
de westerstraat is een lange brede gedempte gracht, kun je wel een mooie stage op zetten hoor !
| Originally posted by SnuggLe Het is alleen jammer dat het grootste wat jullie niet goed vinden ook zo snel gebashed wordt.... sta open zou ik zeggen Maar jullie houden van zo ontzettend veel, dus dat valt ook wel mee ![]() |
Het is ook niet dat ik Per bij voorbaat al slecht vind, ik heb hem een aantal keren 100% de kans gegeven maar hij weet me niet te boeien 
Hoe zou je 'jullie' stijl eigenlijk wel omschrijven dan Tijs, Onno? Want ik zie/hoor zo ontzettend veel dj's die jullie gaaf vinden.... Noem eens wat namen wat jullie echt niets vinden (prog djs). Want het verbaasde me bv dat jullie bij Exposure wegliepen na Ozgur can, terwijl Satoshi nog moest beginnen. |
Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande lap tekst van Onno!
Wil er nog aan toevoegen dat bijvoorbeeld een feest met alleen Deep Dish ook niet meer iets is waar ik heen hoef. Ze kunnen lekkere setjes draaien met af en toe een knaller erin, maar een lange set van ze kan mij dus echt niet boeien. Veel te vlak, en weinig melodieuze loopjes in de nummers.
Kort gezegd vind ik 99% van de progressive die voor 2000 is gemaakt niks. Veel te eentonig. Pas rond 2001 versmolten de trance en progressive en sindsien ben ik dus ook helemaal van de trance af. Al hou ik nog steeds van de 'Markus' style wat nog altijd progressive trance is, natuurlijk.
Breaks ala Shiloh en Evil Nine vind ik ook erg gaaf. Of echte harde breaks, download maar eens een nummertje van 'The Breakfastaz' 
| Originally posted by tijs08 Breaks ala Shiloh en Evil Nine vind ik ook erg gaaf. Of echte harde breaks, download maar eens een nummertje van 'The Breakfastaz' |
| Originally posted by Partyhardy! Trouwens de keren dat ik de Stanton Warriors heb gehoord was het ook dik knallen en genieten! |