TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Klubbar i Ayia Napa..

Posted by dj_hysterix on Mar-30-2005 19:33:

Question Klubbar i Ayia Napa..

Hej allihopa!

Det var l�ngesen man var h�r.. jag skylle p� plugg, jobb o kompisar
Jag kommer �ka till ayia napa nu i sommar och undrar om n�n av er kan rekommendera bra trance-klubbar eller rekommendera n�t �verhuvudtaget

cheers cheers

Posted by SteveTranz4ever on Mar-30-2005 19:37:

Ayia Napa... var d�r �r 2000 s� jag har inte mycket att komma med nu men du borde kolla med UKTA... Cypern �r lika invaderat av Engelsm�n som Ibiza...

Fan, har f�r mig n�n h�r p� SWETA var d�r f�rra sommaren eller som de var sommarn 2003.

Det �ret jag var d�r s� missade jag Paul Oakenfold, visste inte ens han skulle lira p� en klubb d�r

Posted by jofawe on Mar-30-2005 20:02:

haha.. okej.
Jag har varit d�r n�gra g�nger och kan rekommendera ICE och Castle Club.
Ice hade Gatecrasher on tour n�r jag var d�r 2002 och Castle Club k�r underbar trance och house med djn Nicky P ..

Posted by Jeremy H on Mar-30-2005 20:28:

Jag var d�r f�rra sommaren
Hade turen att f� se Matt Darey p� club Abyss.. ligger precis vid klostret typ.. Engelska turnmills k�r club d�r ganska ofta, s� andra st�rre jockeys kommer dit d� o d�!
Sen s� spelade Armin o Marco V i huvudstaden Larnaca f�rra sommaren ox� l�ste jag..
Annars var det okej musik p� Castle ox�, som Jofawe n�mnde!

Annars s� kommer jag inte ih�g s� j�ttemkt av min Ayia Napa-vistelse om jag ska vara helt �rlig Men roligt var det!

Posted by jofawe on Mar-30-2005 21:15:

quote:
Originally posted by Jeremy H
Jag var d�r f�rra sommaren
Hade turen att f� se Matt Darey p� club Abyss.. ligger precis vid klostret typ.. Engelska turnmills k�r club d�r ganska ofta, s� andra st�rre jockeys kommer dit d� o d�!
Sen s� spelade Armin o Marco V i huvudstaden Larnaca f�rra sommaren ox� l�ste jag..
Annars var det okej musik p� Castle ox�, som Jofawe n�mnde!

Annars s� kommer jag inte ih�g s� j�ttemkt av min Ayia Napa-vistelse om jag ska vara helt �rlig Men roligt var det!

F�rl�t.. jag menade ju s�klart ABYSS d�r Gatecrasher var
De flesta st�llena �r faktist helt okej, f�rutom de skandinaviska hahahaha

Men Jeremy, inte drack du v�l alkohol?!

Posted by Jeremy H on Mar-30-2005 21:30:

quote:
Originally posted by jofawe
F�rl�t.. jag menade ju s�klart ABYSS d�r Gatecrasher var
De flesta st�llena �r faktist helt okej, f�rutom de skandinaviska hahahaha

Men Jeremy, inte drack du v�l alkohol?!

Ah, okaj Det var Gatecrasher som arrade kv�llarna i Larnaca jag skrev om..

Haha, alkohol p� ayia napa? jag? nejnejnej..var nog solsting eller n�t

Btw. Vad hette klubben j�mte Castle? �Var en j�ttemini ing�ng och en trappa ner.. o sen en monstersal full med galna engelskor n�r man v�l kom in Dit b�r du g� en kv�ll iaf!

Posted by dbl on Mar-30-2005 22:38:

s�ger bara grabbarna grus... �r tyv�rr bara f�rfest st�lle eftersom dem st�nger typ kl1
men helt klart det b�sta st�llet... enda "trancen" e la cheeeeeesy.. men spela roll.. grrryyyyyyyyyyyyyyyyyymmmttttttttttt va det fan d�r

Posted by Jeremy H on Mar-31-2005 00:39:

quote:
Originally posted by dbl
s�ger bara grabbarna grus... �r tyv�rr bara f�rfest st�lle eftersom dem st�nger typ kl1
men helt klart det b�sta st�llet... enda "trancen" e la cheeeeeesy.. men spela roll.. grrryyyyyyyyyyyyyyyyyymmmttttttttttt va det fan d�r

Dom spelade samma sista-l�t varje dag under 2 veckor vi var d�r "Bj�rn Rosenstr�m - Raggarrock"

Var r�tt kul d�r faktiskt.. vi hade "VIP-bord" tack vare en kompis, och jag hade min privata servitris pga av min "lilla" alkhohol-konsumtion dom 2 veckorna

Ojoj vad jag l�ngtar till sommaren nu....

Posted by chjo on Mar-31-2005 05:50:

Har vart d�r tv� ggr, -98 och -03, kommer inte �ka dit igen, �r v�l f�r gammal

Min erfarenhet �r att p� 98,2% av alla st�llen �r det R&B alt. UK Garage, men med lite tur s� kan man f� riktigt sk�n House och Trance. Vad g�ller navigeringen s� �r det bara att vandra runt, precis som de flesta st�rre partyst�der s� beh�ver man inte fundera s� mkt. �r smockat med pubbar, klubbar och dansst�llen.

Mitt tips, g� inte till samma st�lle tv� kv�llar i rad,,, sl�seri n�r det finns s� mkt att v�lja p�.

Lycka till

Posted by jofawe on Mar-31-2005 16:32:

quote:
Ah, okaj Det var Gatecrasher som arrade kv�llarna i Larnaca jag skrev om..

Haha, alkohol p� ayia napa? jag? nejnejnej..var nog solsting eller n�t

Btw. Vad hette klubben j�mte Castle? �Var en j�ttemini ing�ng och en trappa ner.. o sen en monstersal full med galna engelskor n�r man v�l kom in Dit b�r du g� en kv�ll iaf!

Det var v�l antagligen ICE eller Carwash
Iofs ganska trevliga st�llen.
Engelskor �r trevliga, h�gljudda bleka och .. ja .. precis som Engelskm�n.. ja det g�ller ju att inte vara kr�sen hahaha

Posted by Jeremy H on Mar-31-2005 16:57:

quote:
Det var v�l antagligen ICE eller Carwash
Iofs ganska trevliga st�llen.
Engelskor �r trevliga, h�gljudda bleka och .. ja .. precis som Engelskm�n.. ja det g�ller ju att inte vara kr�sen hahaha

Haha
Men naae.. var varken ICE lr carwash...
Gah.. kommer inte p� namnet..st�rande ;/

Posted by jofawe on Mar-31-2005 17:01:

haha.. fick ett citat fr�n "Van the Man" i huvudet nu ...

"Im gonna take my car to the carwash, and waaax it, yeah ..."
(Indiern ber�ttar om vad han ska g�ra i USA )

Jerry, kolla mina bilder p� http://supa.mine.nu (logga in med g�st2 / g�st2 � kolla bilderna =)

Posted by Jeremy H on Mar-31-2005 17:38:

quote:
Jerry, kolla mina bilder p� http://supa.mine.nu (logga in med g�st2 / g�st2 � kolla bilderna =)

Hittar bara j�ttelite bilder fr�n 2003 ;S Inga fr�n 2002? �r jag blind?

Posted by jofawe on Mar-31-2005 19:16:

quote:
Hittar bara j�ttelite bilder fr�n 2003 ;S Inga fr�n 2002? �r jag blind?

kolla i mappen "Resor med riddarna" eller n�tt