TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mijn week WMC Miami
Mijn week WMC Miami
nou nou nou heb er een week Miami WMC opzitten en zoals iedereen daar zegt was het AWESOME!!!
dinsdagavond 22 maart
kwamen we aan zoals gepland. We zouden die avond naar Sven Vath en Mauro picotto gaan in Space maar we waren kapot van de slaappillen en het niet slapen in het vlegtuig. Wel wat gegeten aan collins avneunue bij de FAMOUS (moest gelijk aan het feestje denken) Jerry's deli die 24 uur per dag open is en dus altijd vol zit. daarna ons bedje in om ons op te laden voor een drukke feestweek.
Woensdag 23 maart
Overdag lekker bij het zwembad en het strand gelegen en 's avonds heerijk een burger king gegeten om daarna naar CLub Spin te vertrekken waar Remy, Armin en Markus zouden draaien.
Daar aangekomen werden we voorgelaten in de rij omdat we uit Amsterdam kwamen en hoefde we alleen onze id te laten zien om binnen te komen..
Remy was al goed bezig om de zaal op te warmen en de gekke amerikanen waren al druk hun eigen danspasjes aan het maken.. Ritmegevoel hebben ze daar niet. Toen Armin op kwam had ik een goed plekje gevonden boven op een bankje. De amerikanen werden GEK toen Armin op kwam en alle energie kwam eruit die er in zat.. Ik kreeeg er kippenvel van!! Hij draaide heerlijke platen en hij zat er goed in! Markus Schulz sloot deze heerlijke nederlandse avond goed af!!
Some tracks die ik me herinner:
Armin: Communication, Adagio for String (ferry's remix??? someone help), that motorcycle track (I want to say imagination), Markus:Taurus, Find, BREATHING (breaks dub. damon went INSANE), no one on earth, You wont see me cry (encore)
Donderdag 24 maart
Was ik dood!
na een goede 4 uur slaap besloot ik goed wakker te worden bij het zwembad. Daar kwam ik petra en jeroen tegen die me vertelde dat er een prive vip zwembad feestje zou komen met Tiesto in hotel viktor maar dat het onmogelijk zou zijn om er in te komen. Wij gingen die middag dus al naar hotel viktor om de boel te verkennen. Ineens zagen we Tijs zitten dus wij hup naar boven om op het terras een corona te drinken.. Petra kwam Tijs tegen toen ze naar de wc ging en vroeg ze of wij drieen naar binnen mochten 's avonds. Hij zou het proberen. We hadden ook al met veel personeel gesproken dus inmiddels kenden ze ons al. Toen we 's avonds terug kwamen stond er een franse eikel aan de deur en mocht alleen mensen binnen laten die kwamen eten en een fles van 1000 dollar aan champagne hadden besteld. We mochten er dus niet in. Als echte nederlandse diehards bleven we staan en kwam de vrouw die we 's middags gesproken hadden er ineens aan en zei tegen die stomme fransman dat we er in mochten.. JIPPIE! Na een tijdje kwamen we Seth van Mtv tegen die gelijk voorstelde om puppies te komen kijken op de hotelkamer PERVERT! Ferry Corsten nog even de hand geschud en na 3 uur kwam Tijs eindelijk draaien. We hadden een goed plekje aan de zijkant en stonden dus een meter van hem af. Weer eens wat anders dan TIC. Hij draaide deepdish-say hello, portishead, just be, adagio for strings (ferry mix), sattelite. Lekker rustig dus. Na nog een foto met hem ging hij en wijdus ook richting club space waar hij 5 uur zou draaien.
In club space ging het er heel anders aan toe.. De drukte kwam op ons af en de menigte ging compleet uit zijn dak toen Tijs opkwam! Veel tranceaddicters gespot uit Amerika die ons vrolijk welkom heette in hun midden. Het waren dan ook een soort Emre, Tim etc. die alle tracks noteerde in hun hoofd of telefoon. geweldig!
Hij draaide nummers als force of gravity, just be, love comes again, adagio en veel nieuwe nummers die op isos4 komen.. Dat gaat een goede cd worden! Nadat hij klaar was en zonder enig gezwaai weer wegging liepen we nog even het terras op waar Roger sanchez h��rlijk aan het draaien was..Zomerse platen maakten van het terras een paradijs! Bezwete grote mannen en vrouwen met uitpuilende ogen danced there asses off. Ik zou hier zeker nog terug komen!
vrijdag 25 maart
de dag van radio one nikki beach!!! Na een busritje voor 25 cent kwamen we aan bij Nikki beach om vervolgens als nette nederlanders in de rij aan te sluiten.. De rij duurde dan ook 2 uur en we waren kapot toen we eindelijk na 2 uur zonder water en hete zon binnen waren. Eenmaal binnen kwamen we vrienden tegen die een bed hadden gehuurd voor 300 dollar voor die dag. Heerlijk op gedanst en gelegen.. Ik weet niet wie er op bepaalde tijdstippen draaide maar met een caiprinha in de hand in een zonnetje met ruim 1000 mensen om je heen maakte het ook niks uit. Rond 10 uur maakte de politie er ineens een eind aan om het geluid te stoppen wat buiten klonk.. Helaas washet voor ons toen afgelopen.. Een politiehelikopter met groot licht zorgde nog voor wat energie maar toen gingen we naar huis. Ik en nog 2 vrienden wilden nog niet dat het feest over was en gingen dus naar bed tot 3 uur 's nachts om dan wakker te worden en naar de space te gaan waar Ferry Corsten, Paul van Dyk en Sander kleinenberg zouden draaien. Dat wilde ik niet missen! Eenmaal wakker ons snel aangekleed om vervolgens 1,5 uur in de rij te staan. Op de 5day pass van Space staan no cover-no wait maar dat verhaal konden ze niet waarmaken. Eenmaal binnen draaide Paul van Dyk weer ouderwets lekker. Zijn eigen sound kwam goed naar voren en time of our lives werd goed gedraaid want we hadden tenslotte the time of our lives!! Daarna mocht Ferry het overnemen en na rock your body rock gingen we naar het terras waar Sander kwam draaien. Helaas moesten we weer in de rij wachten aangezien er op dat moment iemand was opgepakt voor drugs dealen en 5 jaar straf daarvoor kreeg. Binnen was Sander h��rlijk aan het draaien en vooraan was het heel rustig. Sander wist gelijk dat we nederlanders waren en zwaaie als een gek. Johnny de Mol, Martijn (sanders manager) en geluidsman waren allemaal leuke lui en het was een hollands avondje. Sander draaide heerlijk..Dat betekend dus ogen dicht en armen in de lucht! Lekkere remix van de Fruit en zoveel andere goede platen zoals this is not miami..dat was het zeker WEL!
Rond 8 uur 's ochtends gingen we weg aangezien die dag Ultra festival zou zijn.
zaterdag 26 maart
ULTRA DAG!!! rond elf uur opgestaan en rond 12 uur de taxi in gestapt richting het festival.. In de taxi werden we door onze reismaatjes opgebeld dat je geen tas mee naar binnen mocht nemen en dus geen fotocamera, drinken, zonnebrand etc. alles werd weggeooid. Zij hadden zelfs een hotelkamer voor een dag genomen om de spullen dsaar neer te leggen. Wij gingen weer richting ons eigen hotel om de spullen weer terug te brenegen en daarna terug te gaan naar Ultra. Daar kwamen we weer om 1 uur aan om met creditcard en paspoort je entreekaart te halen wat leek op een lullig bonnetje voor je jas. Eenmaal binnen was het nog rustig en schreeuwden waterverkopers voor flessen water van 5 dollar.. We liepen gelijk naar mainstage waar we de rest tegen kwamen. Infected mushroom uit Israel draaide lekker en gingen tekeer met hun gitaren. Inmiddels waren we met 15 nederlanders en gingen we bij Armin kijken. Die draaide een mat setje en een beetje eentonig.. Volgns mij was hij ziek aangezien hij nog even zijn neus snoot voor hij het podium op ging. Na een wc bezoek en een stevige cheeseburger gingen we weer naar mainstage waar het echt zoooo druk was geworden.. geweldig! Ferry draaide van New york london till Amsterdam let's rock... het publiek ging helemaal LOS! Na ferry kwam de altijd energieke Junkie XL, Tiesto en tenslotte Paul van Dyk.. Allemaal erg goed en ze kwamen allemaal tot hun recht met de juiste sets die bij hun paste!
Na deze dag snel de bus gepakt en snel mijn bedje in om nooit meer wakker te worden! haha ik was kapot!
zondag 27 maart
hmmz toch wakker geworden in de middag! Nadat we toch een soort afterparty nodig hadden besloten we die avond toch nog weg te gaan.. E'n van de jongens die we daar hadden ontmoet moest draaien in de lobby van zijn hotel.. Daar aangekomen zaten we op heerlijk zachte witte banken met een drnakje te wachten tot hij moest draaien.. om half 2 was het eindelijk zover maar jhet was al zo gezellig dat dat niks uitmaakte. Hij draaide een heerlijk setje met veel bekende platen.. Dj Marb..Onthoud die naam! 
Na wat champagne te hebben geknald om 5 uur 's ochtends om eeb heerlijke week af te sluiten gingen we naar ons eigen hotel terug. In plaats van een taxi staken we onze hand uit en stopte er een man in een convertible.. We mochten mee rijden en hij zette ons netjes af bij ons hotel only he was on fucking 5 pills man!! keiharde muziek aan en niet opgepakt worden door de politie..wat een geluk..
maandag en dinsdag helemaal NIKS gedaan behalve alle winkels leeggeshopt en een leuk shirtje gescoord met DEEJAYS ARE NOT ROCKSTARS erop. hehe! Dinsdagavond vlogen we weer naar huis en nu eenmaal terug naar huis hou ik me vast aan de herinneringen tot volgend jaar WMC want dan gaan we weer en dan 2 weken!!
als je evt. foto's wil zien kan je kijken op http://groups.msn.com/roosedoos/miamiwmc.msnw
Gaaf reportje Roos 
Met wie was je allemaal? Zag Vicky op de foto's en Joyce en Martine, lachen
Een hele Nederlandse enclave 
Foute foto's verder 
Zozo, mooi verhaal en leuke foto's, maar natuurlijk nog veel mooiere belevenissen! Vervelend om weer thuis te zijn 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Gaaf reportje Roos ![]() Met wie was je allemaal? Zag Vicky op de foto's en Joyce en Martine, lachen Een hele Nederlandse enclave ![]() Foute foto's verder |
Lekker bezig geweest daar Roos zo te lezen!
Speak soon op MSN. 
Kicke report Roos!
Lijkt me enorm vet om mee te maken! Je bent echt een die-hard als ik het zo lees: 3 uurtjes slapen en weer doorgaan, midden in de nacht op staan om naar Ferry en Sander K te gaan, weer paar uurtjes slapen en hoppa weer doorgaan!
Lijkt me heeeel vermoeiend op die manier!
maar goed zo haal je wel het maximum uit je Miami avontuur! 
Whoa! Jij moet geen voeten meer overhebben
Maar, leuk reportje zeg! Ik ken al die mensen niet op de foto maar het zag er gezellig uit!
Vet Report Roos!!
Erg cool om te lezen, makes me jealous, woman!!
Nou Robert, hier moet je dus overheen 
Heel leuk reportje om te lezen, ik wil ook naar Miami!!! 
vet reportje hoor! Coole fotos!
is het clubben duur daar?
| Originally posted by basvh vet reportje hoor! Coole fotos! is het clubben duur daar? |
| Originally posted by Roos22 Het clubben hoeft niet duur te zijn. Ik had een space dag voor 5 dagen van ongeveer 160 euro en daar ben ik 3 keer op uit geweest en je kan een flesje water kopen in een club voor 5 dollar en dan kan je 'm vullen op de wc. Een avond clubben hoeft dus niet duur te zijn. Ik had na 5 dagen nog maar 300 euro op gemaakt. en dan ben ik niet een meisje wat drankjes van jongens aanneemt om zelf te besparen! |
En de dollar staat natuurlijk nog steeds gunstig t.o.v. de euro!
| Originally posted by basvh aha beters. qua drank dus geen ibiza prijzen! |
gaaf verslag! 
Miami is zeker erg vet ben vorig jaar ook geweest.
De Amerikanen valen erg tegen,maar ja sommige hier ook .
En het is daar ook niet duur.
Goed om te horen dat je een leuke tijd hebt gehad.
Maimi rocks.
Ik ben een jaar of vijf terug ook in Miami geweest, maar ik moet zeggen dat het me toen eigenlijk tegenviel. Weinig te beleven en niet echt een frisse stad. Veel pauper zeg maar.
Maar goed, dat was vijf jaar geleden en met zo'n WMC is het natuurlijk ook wel anders.
Leuk report in ieder geval!