TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kikker in je bil
Kikker in je bil
1 april grap ontdekt of bedacht? Zelf slachtoffer geworden? Wat zijn de leukste grappen uit het verleden?
Post het hier 
Mijn voetbalclub dacht een geintje uitgehaald te hebbe door morgen (1 april dus) alle selectieteams op te roepen voor dopingcontrole.. dan zou je dus zelf je pis in een potje mee moete nemen.. (dat is natuurlijk nooit zo bij dopingcontrole, kan ik ook wel me buurman late pisse)..
Helaas moet ik morgen werken, anders ging ik appelsap in potje stoppen en dan als ik hoor dat het 1 april is opdrinken.. staan ze ook stom te kijken

bij mijn vader op zn werk hebben ze gewaarschuwd dat er morgen bij het bedrijf naast ze een demonstratie gehouden word en dat er een oude tank die niet meer rijd meegenomen zal worden

http://www.gsmlocator.nl
Ben benieuwd hoeveel mensen hier in gaan trappen 
| quote: |
| Originally posted by jp http://www.gsmlocator.nl Ben benieuwd hoeveel mensen hier in gaan trappen |
LOL zulke gegevens zijn uiterst privacygevoelig en alleen door de politie in een strafzaak op te vragen
http://www.autoweek.nl/forum/read.p...i=36048&t=36048
Iemand Gelredomepje kopen ?

| Originally posted by sndh Iemand Gelredomepje kopen ? |
Voor mij zijn de TMF-awards vandaag letterlijk en figuurlijk EEN GROTE GRAP
Nou maar hopen dat VNV Nation dat dus niet is vanavond
Kennislink, en al overgenomen door nu.nl (met of zonder voorbedachte rade?), heeft ook een aardig grapje. Ben benieuwd hoeveel mensen tussen 12:30 en 13:00 op straat staan 
De forumindeling van TA heeft een bling bling fo shizzle my nizzle bewerking ondergaan volgens mij. Het is geen music discussion meer, maar jams discussion en zo zijn er nog wel wat dingen anders.
| Originally posted by websley Voor mij zijn de TMF-awards vandaag letterlijk en figuurlijk EEN GROTE GRAP Nou maar hopen dat VNV Nation dat dus niet is vanavond |

Vannacht was er op 3fm wel een coole grap, aangezien meerdere luisteraars meededen
Beller 1: Ja ik sta hier op de A73 in de file, terwijl er helemaal geen melding over gedaan is!
Beller 2: Ja ik sta ook in die file ja, ik zie ook een vreemsoortig licht oid
Beller 3: Confirmative (file + licht)
Allemaal zo'n 5 minuten achter elkaar en met de dufheid van de nacht duurt het even voor je het door hebt
.
Beller 4 liet helaas weten vlot met 140 door te kunnen sjesen 
van der Vaart toch naar PSV

| Het onmogelijke geachte is dan toch geschied: voormalige Ajax-aanvoerder Rafael van der Vaart speelt de komende drie seizoenen voor rivaal PSV in Eindhoven. De international zal morgenmiddag in het Philips Stadion worden gepresenteerd. Hoewel opvallend, komt de overgang van Van der Vaart van landskampioen Ajax naar koploper PSV niet als een totale verrassing. PSV-coach Guus Hiddink had, via het Eindhovens Dagblad, een paar weken geleden een balletje opgeworpen, door te laten weten dat hij de middenvelder diep in zijn hart graag als opvolger van Mark van Bommel naar Eindhoven zag komen. Van der Vaart reageerde hier in besloten kring enthousiast op. Hij liet weten dat hij de Achterhoeker als coach hoog had zitten, terwijl hij een aantal jaren in Einhoven zal als een ideale opstap voor een buitenlands avontuur. Vervolgens werden er spijkers met koppen geslagen en in het diepste geheim gewerkt aan de transfer van de speler, wiens contract in de Arena nog tot de zomer van 2008 doorliep. Rafael van der Vaart liet in priv�kring regelmatig doorschemeren dat hij bij Ajax niet meer goed in zijn vel zat. Zo botste hij regelmatig met ex-trainer Ronald Koeman, waarna hij onder diens tijdelijke opvolger Ruud Krol zelfs naar de bank werd verwezen. In de huidige Ajax-trainer Danny Blind zag de Heemskerker het evenmin zitten. |
| Originally posted by Disney Grapje van Google |

die grap van geenstijl is gewoon het vetst
Je Gmail storage space loopt wel gelijk op met die meter op de gmail pagina. Zou ie dan toch doorlopen tot oneindig +1??? 
TIESTO JUMPS FROM PARTY AIRPLANE TODAY
Tiesto is set to go where no DJ has been before! After playing at almost every club and event in world and being named the world's number one spinner by DJ Magazine, as well as performing at the 2004 Olympics and Disneyland Paris, the high-flying Dutchman now takes to the skies. 365Mag can reveal that Tiesto will perform a special DJ set aboard a hired airplane today to give a select few Dutch music industry heads plus a handful of clubbers their first ever mile-high dance experience.
The jet has been hired by Tiesto's Black Hole label for a party cruise over mainland Europe. The plane will, specially for the occasion, be equipped with full DJ booth, bar and dancefloor, the seats being stripped out for the occasion.
Tiesto himself however, plans to tandem-sky dive from the plane after his set and land on a bridge in Rotterdam to perform at an exclusive party with Dutch rockers Kane to promote their new single. 365Mag can reveal that Tiesto has already practiced the jump to satisfy health and safety regulations, landing on a beach in northern Holland. Dance company UDG, themselves purveyers of fine high quality record bags, have supplied a special parachute for the jump, bearing the UDG logo.
Is dit een grap of niet? 
| Originally posted by DJ_Siesta van der Vaart toch naar PSV |
TMF geeft 100 extra kaarten weg!
Zag jij de tiende editie van de TMF Awards al aan je neus voorbij gaan? Er is nog hoop! TMF geeft op het allerlaatste moment 4 x 25 kaarten weg! Zo maak jij vandaag nog kans met al je vrienden naar dit spektakel te gaan. Je moet er alleen wel wat voor doen. De kaarten zijn namelijk verstopt ergens in Nederland...
Ze zeggen dat het geen grap is.... dus wie nog heen wil moet zoeken in Den Haag, Apeldoorn, Utrecht of Rotterdam (volgens de tips op de website
)