TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Kikker in je bil

Posted by jp on Mar-31-2005 18:01:

Kikker in je bil

1 april grap ontdekt of bedacht? Zelf slachtoffer geworden? Wat zijn de leukste grappen uit het verleden?

Post het hier

Posted by BlueVision on Mar-31-2005 18:25:

Mijn voetbalclub dacht een geintje uitgehaald te hebbe door morgen (1 april dus) alle selectieteams op te roepen voor dopingcontrole.. dan zou je dus zelf je pis in een potje mee moete nemen.. (dat is natuurlijk nooit zo bij dopingcontrole, kan ik ook wel me buurman late pisse)..
Helaas moet ik morgen werken, anders ging ik appelsap in potje stoppen en dan als ik hoor dat het 1 april is opdrinken.. staan ze ook stom te kijken

Posted by Muppy on Mar-31-2005 19:33:

bij mijn vader op zn werk hebben ze gewaarschuwd dat er morgen bij het bedrijf naast ze een demonstratie gehouden word en dat er een oude tank die niet meer rijd meegenomen zal worden

Posted by jp on Mar-31-2005 19:54:

http://www.gsmlocator.nl

Ben benieuwd hoeveel mensen hier in gaan trappen

Posted by HBtje on Mar-31-2005 20:00:

quote:
Originally posted by jp
http://www.gsmlocator.nl

Ben benieuwd hoeveel mensen hier in gaan trappen

werkt dat echt niet dan ?? ik had het vanmorgen nog geprobeerd maar toen kreeg ik bericht via email dat de server overbelast was..

Posted by jp on Mar-31-2005 20:06:

LOL zulke gegevens zijn uiterst privacygevoelig en alleen door de politie in een strafzaak op te vragen

http://www.autoweek.nl/forum/read.p...i=36048&t=36048

Posted by sndh on Mar-31-2005 20:15:

Iemand Gelredomepje kopen ?

Posted by jp on Mar-31-2005 20:43:

quote:
Originally posted by sndh
Iemand Gelredomepje kopen ?

Op zich... de bouwkosten waren 160 miljoen gulden en je hebt net als met een auto sprake van afschrijving. 24 miljoen is een goede prijs.

Misschien wat voor ID&T in plaats van een partyeiland

Posted by websley on Apr-01-2005 01:46:

Voor mij zijn de TMF-awards vandaag letterlijk en figuurlijk EEN GROTE GRAP

Nou maar hopen dat VNV Nation dat dus niet is vanavond

Posted by Ding Chavez on Apr-01-2005 07:13:

Kennislink, en al overgenomen door nu.nl (met of zonder voorbedachte rade?), heeft ook een aardig grapje. Ben benieuwd hoeveel mensen tussen 12:30 en 13:00 op straat staan

Posted by Disney on Apr-01-2005 08:44:

Grapje van Google

Posted by Djeebie on Apr-01-2005 09:04:

De forumindeling van TA heeft een bling bling fo shizzle my nizzle bewerking ondergaan volgens mij. Het is geen music discussion meer, maar jams discussion en zo zijn er nog wel wat dingen anders.

Posted by HBtje on Apr-01-2005 10:26:

quote:
Originally posted by websley
Voor mij zijn de TMF-awards vandaag letterlijk en figuurlijk EEN GROTE GRAP

Nou maar hopen dat VNV Nation dat dus niet is vanavond

nou renate is wel lekker om te zien hoor

gister ook al bij jensen... tering wat een mokkel

Posted by kolkiewolkie on Apr-01-2005 11:28:

Vannacht was er op 3fm wel een coole grap, aangezien meerdere luisteraars meededen

Beller 1: Ja ik sta hier op de A73 in de file, terwijl er helemaal geen melding over gedaan is!

Beller 2: Ja ik sta ook in die file ja, ik zie ook een vreemsoortig licht oid

Beller 3: Confirmative (file + licht)

Allemaal zo'n 5 minuten achter elkaar en met de dufheid van de nacht duurt het even voor je het door hebt .

Beller 4 liet helaas weten vlot met 140 door te kunnen sjesen

Posted by Siesta on Apr-01-2005 11:34:

van der Vaart toch naar PSV

quote:
Het onmogelijke geachte is dan toch geschied: voormalige Ajax-aanvoerder Rafael van der Vaart speelt de komende drie seizoenen voor rivaal PSV in Eindhoven. De international zal morgenmiddag in het Philips Stadion worden gepresenteerd.
Hoewel opvallend, komt de overgang van Van der Vaart van landskampioen Ajax naar koploper PSV niet als een totale verrassing. PSV-coach Guus Hiddink had, via het Eindhovens Dagblad, een paar weken geleden een balletje opgeworpen, door te laten weten dat hij de middenvelder diep in zijn hart graag als opvolger van Mark van Bommel naar Eindhoven zag komen.

Van der Vaart reageerde hier in besloten kring enthousiast op. Hij liet weten dat hij de Achterhoeker als coach hoog had zitten, terwijl hij een aantal jaren in Einhoven zal als een ideale opstap voor een buitenlands avontuur. Vervolgens werden er spijkers met koppen geslagen en in het diepste geheim gewerkt aan de transfer van de speler, wiens contract in de Arena nog tot de zomer van 2008 doorliep.

Rafael van der Vaart liet in priv�kring regelmatig doorschemeren dat hij bij Ajax niet meer goed in zijn vel zat. Zo botste hij regelmatig met ex-trainer Ronald Koeman, waarna hij onder diens tijdelijke opvolger Ruud Krol zelfs naar de bank werd verwezen. In de huidige Ajax-trainer Danny Blind zag de Heemskerker het evenmin zitten.

Posted by robin on Apr-01-2005 12:58:

quote:
Originally posted by Disney
Grapje van Google

Zelfs als het niet waar zou zijn, wat is dan de grap?

Of is zeggen dat je iets verhoogt en het dan toch niet doen tegenwoordig ook al grappig?

Ik ben vandaag gelukkig lekker vrij, stagier zijn op 1 april is vast geen pretje

Posted by basvh on Apr-01-2005 13:03:

die grap van geenstijl is gewoon het vetst

Posted by Ding Chavez on Apr-01-2005 13:38:

Je Gmail storage space loopt wel gelijk op met die meter op de gmail pagina. Zou ie dan toch doorlopen tot oneindig +1???

Posted by Partyhardy! on Apr-01-2005 14:03:

TIESTO JUMPS FROM PARTY AIRPLANE TODAY

Tiesto is set to go where no DJ has been before! After playing at almost every club and event in world and being named the world's number one spinner by DJ Magazine, as well as performing at the 2004 Olympics and Disneyland Paris, the high-flying Dutchman now takes to the skies. 365Mag can reveal that Tiesto will perform a special DJ set aboard a hired airplane today to give a select few Dutch music industry heads plus a handful of clubbers their first ever mile-high dance experience.

The jet has been hired by Tiesto's Black Hole label for a party cruise over mainland Europe. The plane will, specially for the occasion, be equipped with full DJ booth, bar and dancefloor, the seats being stripped out for the occasion.

Tiesto himself however, plans to tandem-sky dive from the plane after his set and land on a bridge in Rotterdam to perform at an exclusive party with Dutch rockers Kane to promote their new single. 365Mag can reveal that Tiesto has already practiced the jump to satisfy health and safety regulations, landing on a beach in northern Holland. Dance company UDG, themselves purveyers of fine high quality record bags, have supplied a special parachute for the jump, bearing the UDG logo.

Is dit een grap of niet?

Posted by Cellec on Apr-01-2005 14:22:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
van der Vaart toch naar PSV

haha wat een goeie

Posted by Tim81 on Apr-01-2005 14:25:

TMF geeft 100 extra kaarten weg!
Zag jij de tiende editie van de TMF Awards al aan je neus voorbij gaan? Er is nog hoop! TMF geeft op het allerlaatste moment 4 x 25 kaarten weg! Zo maak jij vandaag nog kans met al je vrienden naar dit spektakel te gaan. Je moet er alleen wel wat voor doen. De kaarten zijn namelijk verstopt ergens in Nederland...

Ze zeggen dat het geen grap is.... dus wie nog heen wil moet zoeken in Den Haag, Apeldoorn, Utrecht of Rotterdam (volgens de tips op de website )