TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- First & Andre - Widescreen
First & Andre - Widescreen
First & Andre - Widescreen
Tydligen en ny produktion av Jezper "Airbase" S�derlund och hans bror.
Trodde att Jezper inte skulle g�ra mer trance?
Men j�vlar vilken l�t allts�!! Spelades i kv�llens ASOT!

�nnu en g�ng bevisar han hur bra producent han �r genom denna otroligt bra l�t
Tack s� mycket, men gl�m inte att det �r jag och min bror som gjort l�ten, s� han ska ha lika mycket cred i s� fall 
Och nej, jag har inte b�rjat med trance igen, inte �nnu i alla fall. Denna l�ten skrevs f�r �tta m�nader sedan.
Sj�lvklart f�r ni b�da tv� cred av mig!
J�sses allts�!
N�r sl�pps den och vilken label? 
J�kligt nice ja, av det klipp jag h�rt p� sensation-sidan iaf 
H�rde ett orkestralt stycke som lillebror s�derlund hade gjort f�r l�ngesen ocks�, han har talang! 
Theme f�r sensation i belgien vad jag f�rst�tt`?
Grattis isf!
haha fyndigt artistnamn btw... t�nkte inte p� det f�rr�n nu xD
| quote: |
| Originally posted by Kaveh J�kligt nice ja, av det klipp jag h�rt p� sensation-sidan iaf ![]() H�rde ett orkestralt stycke som lillebror s�derlund hade gjort f�r l�ngesen ocks�, han har talang! |
| Originally posted by Kaveh haha fyndigt artistnamn btw... t�nkte inte p� det f�rr�n nu xD |
| Originally posted by staz har jag missat n�t? |
L�ten har jag inte h�rt, men jag f�r v�l ta och s�ka upp n�gon ASOT-rip och �terkomma med feedback....
Det �r en ruskigt fin produktion 
Jod�, det �r en liten ordlek. Min bror heter just Andr�, och i och med att jag var f�rst med att sl�ppa skivor av oss, och �ven f�rsta syskonet, s� tyckte vi att First & Andre (Ja f�rsta och andra, f�r er som inte kopplar
) var ett passande artistnamn.
L�ten sl�pps inom den n�rmaste m�naden p� CD-singel och vinyl p� bolaget Be Yourself Music (F�redetta insomnade ID&T-labeln).
Schysst! 
Can't wait! \o/
Nice att den sl�pps p� singel ocks�, borde fler l�tar g�ra..
det lilla jag har l�ter hel nice.. hoppas man f�r h�ra hela senare 
lyssnade precis p� directors cut p� din sida och den versionen p�minner en hel del om musiken till metal gear solid
| Originally posted by dbl det lilla jag har l�ter hel nice.. hoppas man f�r h�ra hela senare ![]() lyssnade precis p� directors cut p� din sida och den versionen p�minner en hel del om musiken till metal gear solid |

Aight. Jag f�r g�ra som n�gon annan sa, leta reda p� en ASOT-rip o �terkomma med feedback 
Hittade p� din hemsida nu och det l�ter riktigt mums!
Cred till b�de dig och lillebror din!
Edit:/Ignore
Finns den annars uppe p� internet, n�n sample bara?
/ignore
Edit 2: H�ller med DBL om att Directors cut l�ter s� grymt som MGS och det �r enbart positivt! 
Uhjj va bra 
Det h�r var verkligen tummen upp
Keep up the good work 
In my box.. 
Har min officiella support, helt klart. 
J�vligt snygg l�t f�r jag s�ga! Blev lite �verraskad...trodde det var slut med trance fr�n Jezper...
| Originally posted by Snakebyte J�vligt snygg l�t f�r jag s�ga! Blev lite �verraskad...trodde det var slut med trance fr�n Jezper... |
Trodde ocks� att det var slut med Jezpers trance produktioner. Men den h�r l�ten �r ju anthem f�r Belgiska Sensation!
Grym produktion. Blev f�rv�nad n�r den kom ut 
| Originally posted by zoric Trodde ocks� att det var slut med Jezpers trance produktioner. Men den h�r l�ten �r ju anthem f�r Belgiska Sensation! Grym produktion. Blev f�rv�nad n�r den kom ut |
| Originally posted by Airbase Tack s� mycket, men gl�m inte att det �r jag och min bror som gjort l�ten, s� han ska ha lika mycket cred i s� fall ![]() Och nej, jag har inte b�rjat med trance igen, inte �nnu i alla fall. Denna l�ten skrevs f�r �tta m�nader sedan. |
Sounds good too me.