TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Vårtrance med Agnelli & Nelson
Pages (2): [1] 2 »


Posted by SteveTranz4ever on Apr-01-2005 13:01:

Smiley DJ Monday Bar Vårtrance med Agnelli & Nelson


Agnelli & Nelson @ Monday Bar Vår-Trance

Date: 2005-05-04
Time: 22:00 - 03:00
Location: Mondo
City: stockholm
Country: Sweden
Arranger: Monday Bar
Price: 220 SEK / 180 SEK presale
Age: 20 (18 with presale ticket)
Website: http://www.doghouseboys.com/events/...inelson2005.asp

DJs:

Mainfloor:
- Agnelli & Nelson (Belfast) (4 hour set)

In The Bar:
- Henrik Löwenhamn & Dana Bergqvist


Presale outlets:
Pitch Control, Ynglingagatan 2 (08-506 212 72)
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23 (08-10 40 18 )


Saxat ur senaste nyhetsbrevet från MondayBar

Dagen innan "Kristi Flygare" är en av de få extradagar med ledigt dagen
efter året då man kan göra riktigt bra fester. Eftersom
valborgskryssningen som bekant blev inställd så passade vi på att boka
om en av huvudsakterna som skulle spelat på stora dansgolvet,
irländarna Agnelli & Nelson, till en helt ny fest på onsdag 4 maj.
Killarna kommer att köra ett 4-timmarset och från kl 23. I baren kör
radarparet Henrik Löwenhamn och Dana Bergqvist sköna klubbvibes hela
kvällen. Biljetterna släpps fredag 1 april.




Yes så jävla kul !

Vilka ser jag där ???


Posted by Kvicket on Apr-01-2005 13:24:

Re: Agnelli & Nelson @ Monday Bar Vår-Trance

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Agnelli & Nelson @ Monday Bar Vår-Trance

Date: 2005-05-04
Time: 22:00 - 03:00
Location: Mondo
City: stockholm
Country: Sweden
Arranger: Monday Bar
Price: 220 SEK / 180 SEK presale
Age: 20 (18 with presale ticket)
Website: http://www.doghouseboys.com/events/...inelson2005.asp

DJs:

Mainfloor:
- Agnelli & Nelson (Belfast) (4 hour set)

In The Bar:
- Henrik Löwenhamn & Dana Bergqvist


Presale outlets:
Pitch Control, Ynglingagatan 2 (08-506 212 72)
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23 (08-10 40 18 )


Saxat ur senaste nyhetsbrevet från MondayBar

Dagen innan "Kristi Flygare" är en av de få extradagar med ledigt dagen
efter året då man kan göra riktigt bra fester. Eftersom
valborgskryssningen som bekant blev inställd så passade vi på att boka
om en av huvudsakterna som skulle spelat på stora dansgolvet,
irländarna Agnelli & Nelson, till en helt ny fest på onsdag 4 maj.
Killarna kommer att köra ett 4-timmarset och från kl 23. I baren kör
radarparet Henrik Löwenhamn och Dana Bergqvist sköna klubbvibes hela
kvällen. Biljetterna släpps fredag 1 april.




Yes så jävla kul !

Vilka ser jag där ???


MIG MIG MIG MIG Fan vad skoj..


Posted by FredAcler on Apr-01-2005 13:47:

Re: Agnelli & Nelson @ Monday Bar Vår-Trance

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

Yes så jävla kul !

Vilka ser jag där ???


Ett par stycken från örebro


Posted by mr_fisken on Apr-01-2005 15:03:

södermalm represent eller nått...


Posted by trancedanne on Apr-01-2005 15:58:

Stor chans att jag också tittar förbi =O


Posted by Vizay on Apr-01-2005 17:10:

jag tittar lätt förbi så länge jag inte är bortrest eller liknande men det ska jag fan inte va då


Posted by fe_maLe on Apr-01-2005 17:27:

e ju inte 18 förän i början av juni men kanske gör ett försök


Posted by mr_fisken on Apr-01-2005 17:34:

quote:
Originally posted by fe_maLe
e ju inte 18 förän i början av juni men kanske gör ett försök


gör så.. med förköpt biljett kommer du in


Posted by hustler on Apr-01-2005 17:46:

Låter grymt, så kan man festa in våren lite


Posted by SwedeTrance on Apr-03-2005 19:53:

Jag dyker upp från Götet!
Glorie dyker upp med (enligt info från henne i min gästbok på Tranceclubber)


Posted by gurra on Apr-03-2005 20:04:

står i nån vaktkur på drottningholm då


Posted by Vizay on Apr-04-2005 08:17:

quote:
Originally posted by gurra
står i nån vaktkur på drottningholm då


då ska jag stanna på vägen in till festen och mobba dig lite


Posted by Daniey on Apr-04-2005 17:15:

Garanterat där!!!


Posted by Aendy on Apr-04-2005 20:41:

Syrran + jag dyker nog upp...


Posted by jofawe on Apr-04-2005 21:23:

låter ju roligt ..


Posted by Daniey on Apr-05-2005 16:05:

Va positiv Jofawe


Posted by Amnezia on Apr-11-2005 13:08:

har jag några pengar kvar efter valborgsfirandet i gbg å bland radiobilarna på chalmersgrejen jag hört rykten om..yay radiobilar så kommer jag vara där...=) nu när det inte blev någon kryss så är man ju extra sugen på att ut å härja igen


Posted by K-PAXian on Apr-12-2005 11:08:

Då jag inte har härjat på ett år så börjar det kännas att det är dags att ge sig ut igen lite grann. Agnelli & Nelson är ju rätt bra med sina produktioner så det kan ju bli spännande att se dem live också.

Prel. är jag där.


Posted by SteveTranz4ever on Apr-26-2005 16:24:

Var på C.U.M. och köpte mig en biljett idag

Vilka ser jag där ? Listar upp alla som skrivit innan dom ska(kanske) dit

Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian


Posted by Vizay on Apr-26-2005 16:34:

Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
+Vizay
+Pjox + 1

pjox/camilla va å köpte biljetterna igår tror jag så vi dyker upp där också


Posted by Kvicket on Apr-26-2005 19:06:

Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
+Vizay
+Pjox + 1
Kvicket
+staz + 1

fisken skulle med men han bangade pga studentskiva, låt oss börja mobba honom
Steve svara på PM


Posted by Aendy on Apr-26-2005 20:10:

Shit, hade glömt bort det här och än mer att jag hade biljetter till spektaklet, trevlig överraskning!


Posted by FredAcler on Apr-27-2005 05:39:

Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
Vizay
Pjox + 1
Kvicket
staz + 1
+FredAcler + 1


Posted by Versace on Apr-27-2005 13:48:

Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
Vizay
Pjox + 1
Kvicket
staz + 1
+FredAcler + 1
Versace + 3


Posted by Daniey on May-03-2005 18:31:

Imorrn.....


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.