TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Vårtrance med Agnelli & Nelson
Pages (2): [1] 2 »
Monday Bar Vårtrance med Agnelli & Nelson
Agnelli & Nelson @ Monday Bar Vår-Trance
Date: 2005-05-04
Time: 22:00 - 03:00
Location: Mondo
City: stockholm
Country: Sweden
Arranger: Monday Bar
Price: 220 SEK / 180 SEK presale
Age: 20 (18 with presale ticket)
Website: http://www.doghouseboys.com/events/...inelson2005.asp
DJs:
Mainfloor:
- Agnelli & Nelson (Belfast) (4 hour set)
In The Bar:
- Henrik Löwenhamn & Dana Bergqvist
Presale outlets:
Pitch Control, Ynglingagatan 2 (08-506 212 72)
C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23 (08-10 40 18 )
Saxat ur senaste nyhetsbrevet från MondayBar
Dagen innan "Kristi Flygare" är en av de få extradagar med ledigt dagen
efter året då man kan göra riktigt bra fester. Eftersom
valborgskryssningen som bekant blev inställd så passade vi på att boka
om en av huvudsakterna som skulle spelat på stora dansgolvet,
irländarna Agnelli & Nelson, till en helt ny fest på onsdag 4 maj.
Killarna kommer att köra ett 4-timmarset och från kl 23. I baren kör
radarparet Henrik Löwenhamn och Dana Bergqvist sköna klubbvibes hela
kvällen. Biljetterna släpps fredag 1 april.
Yes så jävla kul !
Vilka ser jag där ???
Re: Agnelli & Nelson @ Monday Bar Vår-Trance
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Agnelli & Nelson @ Monday Bar Vår-Trance Date: 2005-05-04 Time: 22:00 - 03:00 Location: Mondo City: stockholm Country: Sweden Arranger: Monday Bar Price: 220 SEK / 180 SEK presale Age: 20 (18 with presale ticket) Website: http://www.doghouseboys.com/events/...inelson2005.asp DJs: Mainfloor: - Agnelli & Nelson (Belfast) (4 hour set) In The Bar: - Henrik Löwenhamn & Dana Bergqvist Presale outlets: Pitch Control, Ynglingagatan 2 (08-506 212 72) C.U.M. Clubwear, Klara Norra Kyrkog. 21-23 (08-10 40 18 ) Saxat ur senaste nyhetsbrevet från MondayBar Dagen innan "Kristi Flygare" är en av de få extradagar med ledigt dagen efter året då man kan göra riktigt bra fester. Eftersom valborgskryssningen som bekant blev inställd så passade vi på att boka om en av huvudsakterna som skulle spelat på stora dansgolvet, irländarna Agnelli & Nelson, till en helt ny fest på onsdag 4 maj. Killarna kommer att köra ett 4-timmarset och från kl 23. I baren kör radarparet Henrik Löwenhamn och Dana Bergqvist sköna klubbvibes hela kvällen. Biljetterna släpps fredag 1 april. Yes så jävla kul ! Vilka ser jag där ??? |
Fan vad skoj..
Re: Agnelli & Nelson @ Monday Bar Vår-Trance
| quote: |
| Originally posted by SteveTranz4ever Yes så jävla kul ! Vilka ser jag där ??? |
södermalm represent
eller nått...
Stor chans att jag också tittar förbi =O
jag tittar lätt förbi så länge jag inte är bortrest eller liknande men det ska jag fan inte va då 
e ju inte 18 förän i början av juni men kanske gör ett försök![]()
| quote: |
| Originally posted by fe_maLe e ju inte 18 förän i början av juni men kanske gör ett försök |
Låter grymt, så kan man festa in våren lite 
Jag dyker upp från Götet!
Glorie dyker upp med (enligt info från henne i min gästbok på Tranceclubber)
står i nån vaktkur på drottningholm då 
| quote: |
| Originally posted by gurra står i nån vaktkur på drottningholm då |
Garanterat där!!! 
Syrran + jag dyker nog upp...
låter ju roligt ..
Va positiv Jofawe 
har jag några pengar kvar efter valborgsfirandet i gbg å bland radiobilarna på chalmersgrejen jag hört rykten om..yay radiobilar
så kommer jag vara där...=) nu när det inte blev någon kryss så är man ju extra sugen på att ut å härja igen
Då jag inte har härjat på ett år så börjar det kännas att det är dags att ge sig ut igen lite grann. Agnelli & Nelson är ju rätt bra med sina produktioner så det kan ju bli spännande att se dem live också. 
Prel. är jag där. 
Var på C.U.M. och köpte mig en biljett idag 
Vilka ser jag där ? Listar upp alla som skrivit innan dom ska(kanske) dit 
Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
+Vizay
+Pjox + 1
pjox/camilla va å köpte biljetterna igår tror jag så vi dyker upp där också 
Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
+Vizay
+Pjox + 1
Kvicket
+staz + 1
fisken skulle med men han bangade pga studentskiva, låt oss börja mobba honom
Steve svara på PM 
Shit, hade glömt bort det här och än mer att jag hade biljetter till spektaklet, trevlig överraskning!
Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
Vizay
Pjox + 1
Kvicket
staz + 1
+FredAcler + 1
Steve
Daniey
SwedeTrance
Glorie
Aendy + syrra
K-PAXian
Vizay
Pjox + 1
Kvicket
staz + 1
+FredAcler + 1
Versace + 3
Imorrn..... 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.