TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סוומפר עושה זאת שוב!!!


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Apr-01-2005 14:47:

סוומפר עושה זאת שוב!!!

אז כן נכנסתי היום לפורום ואני מגלה למעלה באנר של הופעת מוסיקה שחו-רעעע
אני כזה מזה החרא הזה מה נסגר מה לעזזל זה עושה שם כאילו
WTF???????

ואז אני אני נזכר שהיום זה אחד באפריל ורק אז נפל לי האסימון...

אז סוומפר עשה לי זאת שוב...

אחד באפריל שמח לכולם...

ולמי שעדיין לא הבין אז:


Posted by Flotser on Apr-01-2005 15:09:

אבל זה לא כל מה שהוא עשה...

תסתכל בעמוד הראשי של הפורום, מה כתוב מתחת לכותרת של כל חדר

הוא דפוק זה,


Posted by Elior on Apr-01-2005 15:12:

דוגרי די חלש, סוואמפר עשה דברים יותר מצחיקים...



1 בארפיל שמח לכולם בכל מקרה


Posted by THE_BLUE_DRAGON on Apr-01-2005 15:27:

quote:
Originally posted by Flotser
אבל זה לא כל מה שהוא עשה...

תסתכל בעמוד הראשי של הפורום, מה כתוב מתחת לכותרת של כל חדר

הוא דפוק זה,


חחחחחחח...מגניב לא שמתי לב בכלל!!!


Posted by DjChook on Apr-01-2005 16:25:

חחחח הוא כזה מלך הסוואמפר הזה!!!

עדין אין על TECHNOADDICT ולא משנה מה הוא ינסה לעשות


Posted by coby on Apr-01-2005 17:34:

חחחח איזה תותח

הרג אותי מצחוק



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.