TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סוומפר עושה זאת שוב!!!
סוומפר עושה זאת שוב!!!
אז כן נכנסתי היום לפורום ואני מגלה למעלה באנר של הופעת מוסיקה שחו-רעעע
אני כזה מזה החרא הזה מה נסגר מה לעזזל זה עושה שם כאילו
WTF???????
ואז אני אני נזכר שהיום זה אחד באפריל ורק אז נפל לי האסימון...
אז סוומפר עשה לי זאת שוב...
אחד באפריל שמח לכולם...
ולמי שעדיין לא הבין אז:

אבל זה לא כל מה שהוא עשה...
תסתכל בעמוד הראשי של הפורום, מה כתוב מתחת לכותרת של כל חדר
הוא דפוק זה,
דוגרי די חלש, סוואמפר עשה דברים יותר מצחיקים...
1 בארפיל שמח לכולם בכל מקרה 
| quote: |
| Originally posted by Flotser אבל זה לא כל מה שהוא עשה... תסתכל בעמוד הראשי של הפורום, מה כתוב מתחת לכותרת של כל חדר הוא דפוק זה, |
חחחח הוא כזה מלך הסוואמפר הזה!!!
עדין אין על TECHNOADDICT ולא משנה מה הוא ינסה לעשות 
חחחח איזה תותח
הרג אותי מצחוק
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.