TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie weet hier al wat van?????
Wie weet hier al wat van?????
dit stond op http://beam.to/djsets
Okay to stop the rumors here some confirmed news!
Next Trance Energy in Utrecht you will see Klubbheads, Marco V., Blank &
Jones and Cosmic Gate, for the other names I have no confirmed infos!
klubbheads mogen thuisblijven van mij
maar blank&jones kunnen wel een vette set neerzetten
marco v spreekt voor zich
Cosmic Gate ken ik wel van remixen enzo maar wat doen die op het podium?
greetz
eeehhh, JamX en DeLeon (aka Dumonde) zou toch ook komen????
cosmic gate maakt grappige muziek maar draaien kunnen ze niet
Klubheads hoeven van mij niet te komen,
Cosmic gate makt wel redelijke muziek, maar of ze kunnen draaien.....
Blan&Jones is danw eer wel een + punt!
keek net op beam/todjsets en er stond dit:16 February: Trance Energy with DuMonde and Blank & Jones
dus dumonde wel

en blank&jones, als hier nou marco v envan buuren of corsten bij komt. john flemming, paul van dyk of lucien foort mogen ook wel
Greetz Muppet
Met zo'n line up durf ik eindelijk wat engelse TA's uit te nodigen 
Waar kan ik de kaarten krijgen!!!
Dat wordt weer een puik feessie, moet wel gek gaan als ik daar niet naar toe ga
greetz kolkiewolkie
line-up ziet er wel goed uit!
Denk dat je mij nog wel mee kunt krijgen Kolkiewolkie
M weet niet meer als ik.. die namen zijn dus zeker, Marco V en Klubbheads komen zeker.. check maar eens de anna agency site. Blank & Jones en Cosmic Gate zijn bevestigd door de blank & jones webmaster.
Ik was een beetje aan het surfen en ik iemand heeft op ID&T forum gepost dat er 2 main hallen komen, waarvan een "harde" hal. Dus dit betekend dat er ook meer Dj's komen. Dit lijkt me eigenlijk best logisch, omdat Trance Energy altijd vet uitverkocht is.. en nu kunnen er dus nog meer mensen naar Trance Energy als er daadwerkelijk 2 hallen komen.
Oh ja.. DJ Francois draait ook op Trance Energy. Check maar eens z'n site: DJ francois Wie kent die gozer?, aan zijn playlist te zien draait hij de wat hardere trance.
Cosmic Gate hebben een keer in de Time-Out gedraait.. ze draaien in dezelfde style als hun muziek
... maar ze zullen in ieder geval beter kunnen mixen als Piu 
Francois draait in de Zino hier in Tilburg, heb hem alleen nog nooit gehoord, toch is een keer gaan kijken.
| quote: |
| Originally posted by @ddicted Francois draait in de Zino hier in Tilburg, heb hem alleen nog nooit gehoord, toch is een keer gaan kijken. |
Ik ga vroeg een kaartje aanschaffen anders ben ik weer te laat
| Originally posted by moogwai M weet niet meer als ik.. die namen zijn dus zeker, Marco V en Klubbheads komen zeker.. check maar eens de anna agency site. Blank & Jones en Cosmic Gate zijn bevestigd door de blank & jones webmaster. Ik was een beetje aan het surfen en ik iemand heeft op ID&T forum gepost dat er 2 main hallen komen, waarvan een "harde" hal. Dus dit betekend dat er ook meer Dj's komen. Dit lijkt me eigenlijk best logisch, omdat Trance Energy altijd vet uitverkocht is.. en nu kunnen er dus nog meer mensen naar Trance Energy als er daadwerkelijk 2 hallen komen. |
VETT!!! 
| dus dumonde wel en blank&jones, als hier nou marco v envan buuren of corsten bij komt. john flemming, paul van dyk of lucien foort mogen ook wel |
Ik geloof dat Rellivisit een grote fan is van die Francois, schijnt nogal flink hard te zijn idd, lijkt me ook wel wat 
.
Verder ziet de voorlopige line-up er zeer puik uit 
Zou zeer vetjes zijn als dit de lineup wordt zeg 
Volgende week wordt lineup bekend, volgens ID&T.
Obi misschien al info

Lekker stampuh met Cosmic Gate 
Klubbheads hoeft niet echt van mij
En dat 2 zalen principe is ook wel OK bedacht, nadeel dat je nooit alles kan horen, en zullen dus waarschijnlijk ook niet alle livesets te vinden zijn, omdat ze niet uitgezonden worden 
Maar ja, het is en blijft commercieel, en met 2 zalen trekken ze nog meer bezoekers, dus meer geld.
Heb er iig al wel weer zin in
Nou ik vind Cosmic gate best wel redelijk draaien, die set op Rosemontag was best aardig vond ik. Blank & Jones heb ik niet veel horen draaien. Marco V is natuurlijk een toppertje, die is altijd goed als ie komt. Dus zit wel goed enk ik