TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wikipedia - the BeTA effort


Posted by Belgian Bonzai on Apr-05-2005 12:22:

Wikipedia - the BeTA effort

http://nl.wikipedia.org/wiki/M.I.K.E.
Ik ben eraan begonnen. Wie zin heeft om bij te dragen doet maar (graag zelfs). Als deze klaar is, zijn er nog een paar paginaatjes te schrijven (Airwave, ik zeg maar iets). Ik zal het eindresultaat wel gerust vertalen naar de engelse versie dan, geen probleem.
Ik dnek gewoon, als wij niet goed geplaatst zijn om er een pagina te schrijven, wie dan wel h�. *verkleint de hoek van het open doel: Mike zelf, ja*


Posted by mellow_head on Apr-05-2005 14:30:

Ben paar dagen gelede op die site terechtgekomen. Wis ni da ge daar vanal kon zette


Posted by TOR on Apr-05-2005 16:45:

lol, volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling van Wikipedia.. of vergis ik mij?


Posted by Dark Apostle on Apr-05-2005 17:13:

quote:
Originally posted by TOR
lol, volgens mij is dat niet helemaal de bedoeling van Wikipedia.. of vergis ik mij?


Wikipedia is een open encyclopedie waarvan de inhoud wordt gekozen door de gebruikers.


Posted by TOR on Apr-05-2005 17:20:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Wikipedia is een open encyclopedie waarvan de inhoud wordt gekozen door de gebruikers.


ja, weet ik wel.. maar het is een encyclopedie, en met dat woord associeer ik toch iets van wetenschappelijke aard.

ik heb de website dan ook enkel voor dergelijke zaken gebruikt tot nu toe.


Posted by Dark Apostle on Apr-05-2005 17:33:

quote:
Originally posted by TOR
ja, weet ik wel.. maar het is een encyclopedie, en met dat woord associeer ik toch iets van wetenschappelijke aard.

ik heb de website dan ook enkel voor dergelijke zaken gebruikt tot nu toe.


Er zijn heel wat fan-gerelateerde onderwerpen te vinden

bvb: http://en.wikipedia.org/wiki/Nationstates


zodus


Posted by Bertn on Apr-06-2005 08:20:

is mike trouwens nog altijd zo hecht verbonden aan bonzai, zoals je op wikidinges geschreven hebt?


Posted by Jakhira on Apr-06-2005 08:24:

quote:
Originally posted by Bertn
is mike trouwens nog altijd zo hecht verbonden aan bonzai, zoals je op wikidinges geschreven hebt?

Eerder aan Armada nu lijkt het mij
Of niet?


Posted by djcresto on Apr-06-2005 09:58:

en scanner uiteraard


Posted by Bertn on Apr-06-2005 12:37:

dat dacht ik ook ja. het bonzai-tijdperk van MIKE duurt volgens mij maar tot aan het faillissement. daarna gaat hij meer en meer samenwerken met de armin-stal


Posted by djcresto on Apr-06-2005 12:49:

sommige platen zoals de push producties worden wel nog uitgebracht op het bonzai label dacht ik.


Posted by Icone on Apr-06-2005 20:31:

quote:
Originally posted by Bertn
dat dacht ik ook ja. het bonzai-tijdperk van MIKE duurt volgens mij maar tot aan het faillissement. daarna gaat hij meer en meer samenwerken met de armin-stal


idd... hoe lang gaat het nog duren eer hij zijn stevige, herkenbare stijl van weleer volledig achter zich laat en zo 'stijlloos' (lees: onherkenbare sound) wordt als zovele artists tegenwoordig


Posted by Dark Apostle on Apr-07-2005 14:39:

Wanneer hij op een vliegtuig begint te draaien en derna uitduikelt?



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.