TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 400 extra kaarten Sensation White in de verkoop
400 extra kaarten Sensation White in de verkoop
A.s. donderdagavond om 18 :00 uur zullen ook nog 400 extra tickets voor Sensation White in de vekoop gaan. Deze tickets komen extra in de verkoop aangezien door medewerkers van www.ticketonline.nl was ontdekt dat bepaalde personen meer dan de toegestane 9 tickets per persoon hadden ingekocht. Met deze beperking wordt geprobeerd de zwarthandel zoveel mogelijk tegen te gaan.
www.ticketonline.nl
http://webshop.ticketonline.nl/show...dd-2fa035aa8595
F5 F5 F5 F5 F5
Gelukt 
| quote: |
| Thanks for choosing TicketOnline. This is a confirmation that your tickets have been purchased for: Performance: Sensation -White edition- Date: Sat 02 Jul 2005 22:00 |
haha, leuk zo'n thread voor jezelf 
| quote: |
| Originally posted by Tim81 haha, leuk zo'n thread voor jezelf |
http://webshop.ticketonline.nl/shows/show.aspx?sh=SEWH
Ze benne er nog steeds heur
Koooooooooopen 
BeEzaAh-slet 
Is Berlijn inkomertje 
| quote: |
| Originally posted by jp Is Berlijn inkomertje |
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 Aaaaaaaah na dit feest kan Berlijn nooit tegenvallen dus |
Ik schni schna schnaptet
Het was best leuk vorig jaar 
| quote: |
| Originally posted by jp Het was best leuk vorig jaar |
Trouwens dit had ook in de sensation-draad gepost mogen wordn 
Niet zo zeuren. Het is zeer belangrijk nieuws 
Tssss...breezahslet....als je dan naar Sensatie gaat....ga dan naar Black....
Tee Hee 
teh dubbele p0st0rz
Nou jongens, snel kopen!!! Want misschien wordt d eline-up wel bekend gemaakt als deze op zijn!
Neej, die wordt geheim gehouden tot het feest zelf. Je gaat dus naar een feest waar je als het ware verrast wordt. Alleen Armin van Buuren staat vast....
| quote: |
| Originally posted by nwopper Tssss...breezahslet....als je dan naar Sensatie gaat....ga dan naar Black.... |
| quote: |
| Originally posted by jp D4n is teh Luv Parad3 |
what the fuck! JP spreekt de taal van de jeugd
| quote: |
Originally posted by Tim81 what the fuck! JP spreekt de taal van de jeugd |
| quote: |
| Originally posted by jp Vlegel |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.