TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 400 extra kaarten Sensation White in de verkoop


Posted by jp on Apr-07-2005 15:41:

400 extra kaarten Sensation White in de verkoop

A.s. donderdagavond om 18 :00 uur zullen ook nog 400 extra tickets voor Sensation White in de vekoop gaan. Deze tickets komen extra in de verkoop aangezien door medewerkers van www.ticketonline.nl was ontdekt dat bepaalde personen meer dan de toegestane 9 tickets per persoon hadden ingekocht. Met deze beperking wordt geprobeerd de zwarthandel zoveel mogelijk tegen te gaan.


www.ticketonline.nl


http://webshop.ticketonline.nl/show...dd-2fa035aa8595


Posted by jp on Apr-07-2005 16:01:

F5 F5 F5 F5 F5

Gelukt

quote:
Thanks for choosing TicketOnline.

This is a confirmation that your tickets have been purchased for:


Performance: Sensation -White edition-
Date: Sat 02 Jul 2005 22:00


I'm teh Breez0rz


Posted by Tim81 on Apr-07-2005 16:31:

haha, leuk zo'n thread voor jezelf


Posted by Muppy on Apr-07-2005 16:49:

quote:
Originally posted by Tim81
haha, leuk zo'n thread voor jezelf


muwhahaha








Posted by jp on Apr-07-2005 17:14:

http://webshop.ticketonline.nl/shows/show.aspx?sh=SEWH

Ze benne er nog steeds heur

Koooooooooopen


Posted by MaGiK54 on Apr-07-2005 17:18:

BeEzaAh-slet


Posted by jp on Apr-07-2005 17:26:

Is Berlijn inkomertje


Posted by MaGiK54 on Apr-07-2005 17:28:

quote:
Originally posted by jp
Is Berlijn inkomertje



Aaaaaaaah na dit feest kan Berlijn nooit tegenvallen dus


Posted by jp on Apr-07-2005 17:34:

quote:
Originally posted by MaGiK54
Aaaaaaaah na dit feest kan Berlijn nooit tegenvallen dus


jij schnappt 'm


Posted by MaGiK54 on Apr-07-2005 17:35:

Ik schni schna schnaptet


Posted by jp on Apr-07-2005 17:39:

Het was best leuk vorig jaar


Posted by MaGiK54 on Apr-07-2005 17:40:

quote:
Originally posted by jp
Het was best leuk vorig jaar


Kwam dat niet door Australische inbreng


Posted by MaGiK54 on Apr-07-2005 17:41:

Trouwens dit had ook in de sensation-draad gepost mogen wordn


Posted by jp on Apr-07-2005 17:55:

Niet zo zeuren. Het is zeer belangrijk nieuws


Posted by nwopper on Apr-07-2005 21:40:

Tssss...breezahslet....als je dan naar Sensatie gaat....ga dan naar Black....






















Tee Hee


Posted by nwopper on Apr-07-2005 21:40:

teh dubbele p0st0rz


Posted by New Wave on Apr-07-2005 21:46:

Nou jongens, snel kopen!!! Want misschien wordt d eline-up wel bekend gemaakt als deze op zijn!


Posted by nwopper on Apr-08-2005 10:56:

Neej, die wordt geheim gehouden tot het feest zelf. Je gaat dus naar een feest waar je als het ware verrast wordt. Alleen Armin van Buuren staat vast....


Posted by jp on Apr-08-2005 14:50:

quote:
Originally posted by nwopper
Tssss...breezahslet....als je dan naar Sensatie gaat....ga dan naar Black....


D4n is teh Luv Parad3


Posted by Tim81 on Apr-08-2005 16:47:

quote:
Originally posted by jp
D4n is teh Luv Parad3


what the fuck! JP spreekt de taal van de jeugd


Posted by jp on Apr-08-2005 17:48:

quote:
Originally posted by Tim81
what the fuck! JP spreekt de taal van de jeugd


Vlegel


Posted by New Wave on Apr-08-2005 17:53:

quote:
Originally posted by jp
Vlegel


Jij vuile breezer-hoer!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.