TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tîesto als acteur
Pages (2): [1] 2 »
Tîesto als acteur
DJ Tiësto maakt acteerdebuut
AMSTERDAM - De Nederlandse dj Tiësto is binnenkort voor het eerst te zien in een speelfilm. De 36-jarige Tijs Verwest, die meerdere malen werd uitgeroepen tot beste club-dj van de wereld, maakt zijn opwachting in de tragikomedie It's all gone Pete Tong. Dat liet distributeur A-Film donderdag weten.
De film verhaalt over een wereldberoemde dj die op het hoogtepunt van zijn carrière doof wordt. Tiësto is één van zijn collega's die commentaar geeft op het hele proces dat deze Frankie Wilde vervolgens doormaakt.
Nederland is het eerste land buiten Canada en Amerika waar It's all gone Pete Tong in de bioscoop wordt uitgebracht. De film draait vanaf 16 juni.
(bron www.telegraaf.nl)
Het schijnt een echt heel klein mini rolletje te zijn
toch wel appart... normaal staat ie echt in de spotlights, als DE grote ster, en dan nu in een klein bij rolletje...
ben benieuwd
hmm rare zet van het management van tiesto als ik eerlijk moet zijn
http://www.apple.com/trailers/indep...nepetetong.html
trailer (incl 3 seconden Tiesto)
http://www.imdb.com/title/tt0388139/
omschrijving
Paul van Dyk zie je volgens mij ook.
quote: |
Originally posted by Dj_Day-V Paul van Dyk zie je volgens mij ook. |
Is Reflekt feat. Deline Bass - Need To Feel Loved soms ook verbonden aan deze film? Die kerel uit die film zit ook in die clip van Need To Feel Loved. Of is die clip dus eigenlijk van de film?
Een tijd geleden stond er een thread in het Belgisch forum. Over het verdwijnen van een mega spandoek met Tiesto in concert in Belgie. Dit was een kwa jongens streek. In deze thread stond ook dat de rechten van deze gebeurtenis verkocht zijn aan een filmmaatschappij in Amerika.
Aan de hand van dit denk dus ook dat er ooit of nu al een bod is gedaan op de verfilming van Tijs zijn levensverhaal. Beetje vergezocht misschie, maar met die gekke Amerikanen weet je het nooit.
"The Man Who Came From Magik Mountain"
Originally posted by Mindphaser toch wel appart... normaal staat ie echt in de spotlights, als DE grote ster, en dan nu in een klein bij rolletje... ben benieuwd |
om eerlijk te zijn vind ik een beetje belachelijk
Hij heeft volgens mij ook maar 1 zinnetje, iets als :'ja hij is echt geweldig, wat hij kan kunnen maar heel weinig'
dus filmster is een groot woord, en idd is die reflekt clip van deze film
Ach, het is gewoon een goede publiciteitsstunt voor die film.
Ik zou de film ook best willen zien. Deels omdat het leuk is om bekende djs in zo´n film te zien, maar nog meer om de clip en vooral het nummer van Reflekt dat geweldig is.
beetje commercieel allemaal.
Eigenlijk is er al jaren geen Dj Tiesto meer.
Maar een artiest genaamd Tiesto. Een beetje uit de hand gelopen zooi vind ik.
Film lijk me wel leuk. Alleen het verhaal al!!!!
Originally posted by Djeebie Is Reflekt feat. Deline Bass - Need To Feel Loved soms ook verbonden aan deze film? Die kerel uit die film zit ook in die clip van Need To Feel Loved. Of is die clip dus eigenlijk van de film? |
Ja, inderdaad superplaat. Ik vind het eigenlijk ook echt een ISOS track. Maar hij zal d'r wel niet opkomen.
De soundtrack van de film is wel echt megavet, heb de dubbelcd gezien!
Originally posted by Djeebie Ja, inderdaad superplaat. Ik vind het eigenlijk ook echt een ISOS track. Maar hij zal d'r wel niet opkomen. |
Originally posted by jp http://www.apple.com/trailers/indep...nepetetong.html trailer (incl 3 seconden Tiesto) http://www.imdb.com/title/tt0388139/ omschrijving |
Originally posted by MennoB Misschien de Seb Fontaine Remix.. |
Originally posted by MennoB Dacht ook Eyeball Paul te zien! Die DJ waar Kevin en Perry zo'n fan van waren in de film Kevin & Perry Go Large. Onzettend vette film, als het om droge humor gaat! ![]() |
Jaaaa Kevin en Perry go large is vet. All i wanna do is do it En die scene op het strand met die koptelefoon
Originally posted by nwopper "The Man Who Came From Magik Mountain" |
haha ik keek net naar TMF en daar waren ze verschillende artiesten die naar de awards kwamen aan het interviewen.
aan Tijs vroegen ze: 'weer veel genomineerd, scooter en specialD als concurent, wat vind je daarvan?' Tijs moest lachen 'hele grote concurrentie natuurlijk ja'