TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T Radio in de ether? Help eventjes AUB.
Pages (4): [1] 2 3 4 »
ID&T Radio in de ether? Help eventjes AUB.
Yo Addicts,
Laat zien dat je dance belangrijk vindt! Er zijn namelijk ook andere radiostations die veel mensen mobiliseren om op hun te stemmen zodat ze dan nog meer in aanmerking komen voor een etherfrequentie.
Stem HIER voor ID&T Radio 
Spread the word!
Thanx in advance voor jullie support.
You've got my vote!
ID&T moet gewoon de ether in. Dan trekken ze NoordzeeFM of 538 er gewoon maar af. Gewoon veilen die etherfrequenties, anders blijven die monopolisten maar alleen op de ether, terwijl andere zenders gewoon meer te bieden hebben.
Ik heb gestemd hoor!
:P
Al moet ik zeggen dat ze bij lange na niet bovenaan staan.
Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk! :P
Domme vraag??
��n vraagje vooraf, waar kan ik ID&T radio ergens vinden??
dan zal ik straks s ff stemmen........
Greetz RubDub
ik stem zekers, maar was er zo'n actie een tijdje geleden ook al niet, ik heb tijdje geleden ook al een keer hiervoor gestemd 
tussenstand:
Wie wordt de Radiotopper van de 21e eeuw?
Radio 10FM 43.4%
Radio 192 12.0%
Kink FM 9.0%
CRN 5.2%
ID&T-Radio 5.1%
Ik heb ook ff gestemd
en id&t-radio is ook echt gewoon een super relaxte zender, ik heb hem full-time aanstaan, zelfs op mijn werk, lekker hard!
en op de ranking is id&t-radio ook alweer een plekkie gestegen!
=>
Radio 10FM 42.6%
Radio 192 11.8%
Kink FM 8.9%
ID&T-Radio 6.7%
CRN 5.0%
"groove after groove, jam after jam, that's what i wanna hear... id&t radio!" 
Voted!
de Tussenstand :
Radio 10FM 41.7%
Radio 192 11.8%
Kink FM 8.7%
ID&T-Radio 7.2%
| quote: |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Domme vraag?? ��n vraagje vooraf, waar kan ik ID&T radio ergens vinden?? dan zal ik straks s ff stemmen........ Greetz RubDub |
Gestemd
ID&T staat nu derde (wat 1 stem al wel nie kan doen he
)
Ma ik was wel genoodzaakt om te stemmen omdat ik het niet kan ontvangen in de ether 
Oke, ik heb nu gestemd en de tussenstand is:
Radio 10FM 40.6%
Radio 192 11.4%
ID&T-Radio 9.4%
Er valt nog wel wat in te halen zie ik...
Mijn stem is uitgebracht...
10.4% alweer!
| Originally posted by kolkiewolkie in almelo op 97.4 op de kabel, dus dat zal in ons dorpie ook wel zo wezen greetz kolkiewolkie |
nooit gedacht dat ik nog s zo'n nuttig antwoord van je zou kunnen krijgen
Ok dan, ik heb ook ff m'n steentje bijgedragen...
ff een vraagje hoor:
WTF is radio 10FM 
GreetZ, DC
10.6 % alweer!
Voted...
grtz,
TNG
Votes...Staan nu op nr 2
11.7 % inmiddels. Voor de HakkuhTakkuhFans onder ons...woensdagavond van 23:00 tot 1:00 uur luisteren naar ID&T Radio.
wil uiteraard wel stemmen obi, maar dan wel op voorwaarde dat id&t dan te ontvangen zal zijn in zowel venlo als tilburg.... 
heb er anders nog geen ruk aan.......
| Originally posted by K.nattick 11.7 % inmiddels. Voor de HakkuhTakkuhFans onder ons...woensdagavond van 23:00 tot 1:00 uur luisteren naar ID&T Radio. |
Kheb ook gestemd en gelijk ff de link verspreid over wat andere forums 
tussenstand = 15,3 %
2de plek
maareh, ik woon in ut altijd mooie drenthe, en ik wil ut ook we lgraag ontvangen... Hoe groot (eeuhhh..klein) zal die kans zijn?
Volgens mij zijn we flink genaaid, want dat 10 FM heeft echt een gigantische voorsprong. Maar goed al stuurt iedereen ff een mailtje naar zn buddies, dan moet het snel gaan