TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sport
Sport
Van welke sport zijt ge gek en waarom?
Ikke voetbal en F1. Voetbal omdak da sinds mn 9de al volg, ik probeer zoveel mogelijk matchen te bekijken, ben ook hevig supporter van verscheidene ploegen:
Belgi�: CLUB BRUGGE
Nederland: AFC AJAX
Duitsland: FC Bayern M�nchen (tot grote spijt van velen
)
Engeland: FC Liverpool
Spanje: Valencia CF
Portugal: Sporting Lisbo�
Itali�: AC Milan
Frankrijk: Olympique De Marseille
Heb ook ondertss verschillende stadions bezocht door de jaren heen: Anfield Road, San Siro, Drakenstadion, Rhein-Energie-stadion en Celtic Parc. Die sfeer in Schotland, godverdomme man da ziet ge nerges!
En F1 omdak al jaren fan ben van Jacques Villeneuve (ik heb iets met Canadezen
) en ja ik hoop da er ne dag komt da M. Schumacher verongelukt (ik ben ZO FEL anti-Schumacher). Sorry voor de supporters van de Duitser hier, no offence, ma das mijn mening
http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=Boonen
Torreke, das een pronostieken-thread
Re: Sport
| quote: |
| Originally posted by mellow_head Van welke sport zijt ge gek en waarom? |
), maar een fanatiek supporter voor eender welke ploeg in welke sport ben ik niet. Ik ben een relatief neutrale kijker, het gaat me omde kunst en prestatie van de sport zelf, eerder dan het persoonlijke aspect eraan...
Curling
DE ULTIEME SPORT!!!![]()
*chases his mother with a broomstick*
Voetbal, wielrennen, schaatsen (geen kunstrijden). Dat is het wel zo'n beetje.
Wat me echt niet kan boeien: Auto/Motorsport, Tennis (zelf spelen is wel ok, kijken niet), Golf, Hockey
als het dan echt moet... ![]()
- atletiek
- motorsport (F1, Moto GP, rally, enz.)
- volleybal
- schansspringen
- schaken
en curling is idd een heerlijke sport. petanque ook 
maar ja, mijn lijst moet ergens eindigen, hehe
en curling is idd een heerlijke sport. petanque ook ![]() |

Ow ja, ik ben ook zwaar fan van de World Stare-out Championships 
Celebrity Deathmatch op MTV !!!!
(geven ze dat nog ?)
Voor de rest voetbal, basketball, tennis, wielrennen, ...
zoals de modale belg dus 
Geen voetbal, geen basket, geen tennis...
Eigenlijk merendeel van de sport vind ik saai om naar te kijken, met als uitzondering wielrennen 
En alsek het zelf mag doen: diepzeeduiken, very relaxing 
Voetbal, wielrennen en tennis volg ik altijd van zeer nabij. Ook darts (eigenlijk enkel het WK in Engeland elk jaar in de kerstvakantie) en snooker kijk ik als ik er de kans toe krijg.
Wa me echt geen hol boeit is alle motorsporten en alle sneeuwsporten. Ook golf boeit me geen reet.
Voetbal, tennis en F1 voor mij 
-voetbal
-atletiek
-tennis
absoluut g���n wielrennen -> too boring, kijk wel es af en toe als t nog n paar km voor de finish is, ma om zo gelijk men pa nen ganse zondagnamiddag naar n koers te kijken - geeuw
basketbal of volleybal vind ik ook saai om naar te kijken
gevechtssporten - hou ik ook ni van
kunstschaatsen en skie�n/schansspringen is wel ns chiek om naar te kijken
| Originally posted by Nyah volleybal vind ik ook saai om naar te kijken |
but i'm probably biased, hehe
+1 wielrennen bekijk ik dus om een of andere redenen zelden. En als'k dan es kijk, dan liefst veldrijden want daar zit nog wat spanning in.
Mijn favorieten qua 'kijken naar':
- voetbal/zaalvoetbal (FCB ol� ol�
)
- tennis
- zwemmen, vooral vanaf zo'n hoge springplank.
- extreme sports (skateboard/bikes/snowboard/en wat nog allemaal...)
- laatste tijd door m'n schoonzusje F1 leren appreci�ren (sry Mellow Head, maar z'is heftige Schumi fan
)
- atletiek (vooral dan die dinges waar ze flikflaks enzo forceren, of die truukjes met ballen/lange slierten. Of ook wel met die 2 witte buizen waar ze dan gelijk gekken tussen zwieren.
Kweet dus geen enkele naam ervan...
)
Zelf doen:
- voetbal/zaalvoetbal
- badminton
- zwemmen
- tafeltennis
- trampoline springen
hehe...
- bowling/snooker
Kan zo blijven opnoemen... kdoe graag aan sport, maar jammer genoeg de laatste tijd ontzettend weinig tijd.
En de overheid maar klagen dat de jeugd zo weinig aan sport doet, maar een mens zit gewoon tot over z'n oren in schoolwerk 
zoals sommigen hier wel weten ben ik fervent badmintonner. Zelfs speel ik 2-3x per week, training, competitie in tornooien. Binnenkort verover ik terug het 2e hoogst haalbare klassement.
Bovendien ben ik ook secretaris, penningmeester en webmaster van onze club (110 leden)
en alsof dat nog niet genoeg is werk ik ook bij de Vlaamse Badminton Liga, de enige grote liga buiten het tennis en turnen die een stijgend aantal leden heeft.
Hierbuiten volg ik vrij veel sporten van nabij. Basket vind ik veruit het spectaculairst. Voetbal zie ik ook graag. Heb ik ook 7 jaar gespeeld. Nu enkel heel af en toe eens minivoetbal. Kheb ooit nog een jaar korfbal gespeeld ook. Een balleke leggen (snooker) of eens bowlen doe ik ook af en toe.
Kan me ook wel ergeren in de overdreven media aandacht die het wielrennen en tennis dezer dagen krijgen. Al zal ik het niet nalaten om af en toe eens te kijken.