TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sport

Posted by mellow_head on Apr-12-2005 13:11:

Sport

Van welke sport zijt ge gek en waarom?

Ikke voetbal en F1. Voetbal omdak da sinds mn 9de al volg, ik probeer zoveel mogelijk matchen te bekijken, ben ook hevig supporter van verscheidene ploegen:

Belgi�: CLUB BRUGGE
Nederland: AFC AJAX
Duitsland: FC Bayern M�nchen (tot grote spijt van velen)
Engeland: FC Liverpool
Spanje: Valencia CF
Portugal: Sporting Lisbo�
Itali�: AC Milan
Frankrijk: Olympique De Marseille

Heb ook ondertss verschillende stadions bezocht door de jaren heen: Anfield Road, San Siro, Drakenstadion, Rhein-Energie-stadion en Celtic Parc. Die sfeer in Schotland, godverdomme man da ziet ge nerges!

En F1 omdak al jaren fan ben van Jacques Villeneuve (ik heb iets met Canadezen ) en ja ik hoop da er ne dag komt da M. Schumacher verongelukt (ik ben ZO FEL anti-Schumacher). Sorry voor de supporters van de Duitser hier, no offence, ma das mijn mening

Posted by TOR on Apr-12-2005 13:13:

http://www.tranceaddict.com/forums/...ighlight=Boonen

Posted by mellow_head on Apr-12-2005 13:14:

Torreke, das een pronostieken-thread

Posted by Jasperovitsj on Apr-12-2005 13:18:

Re: Sport

quote:
Originally posted by mellow_head
Van welke sport zijt ge gek en waarom?

Pretty much everything, en dat zit er ook al in van kleinsaf
Kheb wel een voorkeur voor wielrennen (en vooral veldrijden) en atletiek, en ik zie ook heel graag voetbal spelen. Balsporten in het algemeen spreken me wel aan (pun not intended ), maar een fanatiek supporter voor eender welke ploeg in welke sport ben ik niet. Ik ben een relatief neutrale kijker, het gaat me omde kunst en prestatie van de sport zelf, eerder dan het persoonlijke aspect eraan...

Wat me echter totaal niet kan boeien:

- Motorsport (F1, rally, motorcross,...)
- Kunstschaatsen
- Paardrijden
- Golf

Posted by mellow_head on Apr-12-2005 13:20:

Curling DE ULTIEME SPORT!!!

*chases his mother with a broomstick*

Posted by Freezel on Apr-12-2005 13:22:

Voetbal, wielrennen, schaatsen (geen kunstrijden). Dat is het wel zo'n beetje.

Wat me echt niet kan boeien: Auto/Motorsport, Tennis (zelf spelen is wel ok, kijken niet), Golf, Hockey

Posted by TOR on Apr-12-2005 13:22:

als het dan echt moet...

- atletiek
- motorsport (F1, Moto GP, rally, enz.)
- volleybal
- schansspringen
- schaken

en curling is idd een heerlijke sport. petanque ook

maar ja, mijn lijst moet ergens eindigen, hehe

Posted by mellow_head on Apr-12-2005 13:25:

quote:
en curling is idd een heerlijke sport. petanque ook

Waar zei ik dak da een heerlijke sport vond?

* titske sets mode: -sarcasm

Posted by Jasperovitsj on Apr-12-2005 13:26:

Ow ja, ik ben ook zwaar fan van de World Stare-out Championships

Posted by 1Million$shot on Apr-12-2005 15:34:

Celebrity Deathmatch op MTV !!!! (geven ze dat nog ?)

Voor de rest voetbal, basketball, tennis, wielrennen, ...
zoals de modale belg dus

Posted by Haroddin on Apr-12-2005 16:13:

Geen voetbal, geen basket, geen tennis...
Eigenlijk merendeel van de sport vind ik saai om naar te kijken, met als uitzondering wielrennen

En alsek het zelf mag doen: diepzeeduiken, very relaxing

Posted by Phortastic on Apr-12-2005 16:23:

Voetbal, wielrennen en tennis volg ik altijd van zeer nabij. Ook darts (eigenlijk enkel het WK in Engeland elk jaar in de kerstvakantie) en snooker kijk ik als ik er de kans toe krijg.

Wa me echt geen hol boeit is alle motorsporten en alle sneeuwsporten. Ook golf boeit me geen reet.

Posted by Jakhira on Apr-12-2005 16:29:

Voetbal, tennis en F1 voor mij

Posted by Nyah on Apr-12-2005 19:37:

-voetbal
-atletiek
-tennis

absoluut g���n wielrennen -> too boring, kijk wel es af en toe als t nog n paar km voor de finish is, ma om zo gelijk men pa nen ganse zondagnamiddag naar n koers te kijken - geeuw
basketbal of volleybal vind ik ook saai om naar te kijken
gevechtssporten - hou ik ook ni van

kunstschaatsen en skie�n/schansspringen is wel ns chiek om naar te kijken

Posted by TOR on Apr-12-2005 20:07:

quote:
Originally posted by Nyah
volleybal vind ik ook saai om naar te kijken

da's raar.. vind ik een heel spectaculaire sport but i'm probably biased, hehe

wielrennen kan ik enigszins inkomen, is ook niet helemaal mijn ding. maar ik begrijp dan ook geen snars van de tactieken die erbij komen kijken..

Posted by Pheatus on Apr-12-2005 21:58:

+1 wielrennen bekijk ik dus om een of andere redenen zelden. En als'k dan es kijk, dan liefst veldrijden want daar zit nog wat spanning in.

Mijn favorieten qua 'kijken naar':
- voetbal/zaalvoetbal (FCB ol� ol� )
- tennis
- zwemmen, vooral vanaf zo'n hoge springplank.
- extreme sports (skateboard/bikes/snowboard/en wat nog allemaal...)
- laatste tijd door m'n schoonzusje F1 leren appreci�ren (sry Mellow Head, maar z'is heftige Schumi fan )
- atletiek (vooral dan die dinges waar ze flikflaks enzo forceren, of die truukjes met ballen/lange slierten. Of ook wel met die 2 witte buizen waar ze dan gelijk gekken tussen zwieren. Kweet dus geen enkele naam ervan... )

Zelf doen:
- voetbal/zaalvoetbal
- badminton
- zwemmen
- tafeltennis
- trampoline springen hehe...
- bowling/snooker

Kan zo blijven opnoemen... kdoe graag aan sport, maar jammer genoeg de laatste tijd ontzettend weinig tijd. En de overheid maar klagen dat de jeugd zo weinig aan sport doet, maar een mens zit gewoon tot over z'n oren in schoolwerk

Posted by djcresto on Apr-12-2005 22:05:

zoals sommigen hier wel weten ben ik fervent badmintonner. Zelfs speel ik 2-3x per week, training, competitie in tornooien. Binnenkort verover ik terug het 2e hoogst haalbare klassement.

Bovendien ben ik ook secretaris, penningmeester en webmaster van onze club (110 leden)

en alsof dat nog niet genoeg is werk ik ook bij de Vlaamse Badminton Liga, de enige grote liga buiten het tennis en turnen die een stijgend aantal leden heeft.

Hierbuiten volg ik vrij veel sporten van nabij. Basket vind ik veruit het spectaculairst. Voetbal zie ik ook graag. Heb ik ook 7 jaar gespeeld. Nu enkel heel af en toe eens minivoetbal. Kheb ooit nog een jaar korfbal gespeeld ook. Een balleke leggen (snooker) of eens bowlen doe ik ook af en toe.

Kan me ook wel ergeren in de overdreven media aandacht die het wielrennen en tennis dezer dagen krijgen. Al zal ik het niet nalaten om af en toe eens te kijken.