TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dansmanifestation
Dansmanifestation
Har ni spanat in detta? Jag ska l�tt g� om det blir av! 
http://www.smuts.se/party.php?id=1982
Re: Dansmanifestation
| quote: |
| Minst 2 lastbilar med fett ljud och DJs med olika stilar inom scenen. Techno, house, trans, eleronika, och drum & base mm. |

�r ju dessv�rre inte v�lkommen att delta :P
| Originally posted by staz �r ju dessv�rre inte v�lkommen att delta :P |
En SWETA-lastbil kanske?
| Originally posted by CJ InterCity l�mna innehavet d�r hemma helt enkelt |
| Originally posted by sipowitz Men �sikterna hos de personerna best�r nog �nd� och d� b�r de h�lla sig d�rifr�n �nd� tycker jag |
| Originally posted by sipowitz Men �sikterna hos de personerna best�r nog �nd� och d� b�r de h�lla sig d�rifr�n �nd� tycker jag |
�h vet flertalet m�nniskor som �r hyfsat drogliberala och aldrig skulle anv�nda n�n illegal drog f�r det.
det handlar om att inte f�rd�ma anv�ndande i f�rsta hand, inte om ifall man anv�nder sj�lv eller inte.
d�rf�r tycker jag hela uttalandet �r maxat l�jligt.
att jag har ganska drogliberala �sikter betyder inte att jag kutar runt med 5 jointar i munnen och kastar ut piller p� gatan.
demokrati, hall�
F�r st�lla mig bakom Staz p� denna. Tycker det �r i det n�rmaste lite sm�l�jligt att f�rtrycka personers �sikter ovadsett de �r s� l�nge de inte �r kr�nkande. I snudd p� egoistiskt tom.
Here we go again...forts�tt h�r sn�lla
men hall�d�r.. vad har ni f�r kufar i n�san egentligen?!
Det handlar ju om att dansa och vara glad, UTAN droger.
Jag hade l�tt st�llt upp om jag hade varit mer norr�ver..
| Originally posted by Laszlo Here we go again...forts�tt h�r sn�lla |
| Originally posted by jofawe Det handlar ju om att dansa och vara glad, UTAN droger. |