TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiesto opnieuw in België ?
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Magistrate on Apr-18-2005 14:52:

Tiesto opnieuw in België ?

http://www.musicitems.be/nieuws/nieuws2.htm

quote:
PRIMEUR: KOMT TIËSTO OPNIEUW NAAR BELGIË?

Tijdens de persconferentie in Eurodisney zaterdagavond stelde Musicitems de vraag wanneer 's werelds beste deejay opnieuw voor een set naar ons land komt. Daarop antwoordde Tiësto dat er een kans bestaat dat hij op 28 mei een set zal draaien in België. Het management bevestigde dat die datum aangekruist staat voor ons land maar meer details werden er niet vrijgegeven. Onze redactie vernam eerder deze week dat er plannen waren om een concert van Tiësto te organiseren in een Belgisch voetbalstadion maar naar verluidt zou die denkpiste niet haalbaar zijn omwille van de vrees voor de besschadiging van de grasmat. We houden je natuurlijk op de hoogte via Musicitems!




laten we het hopen, wel dag na mayday en examens voor velen


Posted by X-Tune on Apr-18-2005 16:42:

mooi


Posted by Jakhira on Apr-18-2005 16:48:

Hey X-Tune, welcome back


Posted by Jasperovitsj on Apr-18-2005 16:57:

quote:
Originally posted by Pumaz
Hey X-Tune, welcome back

+1


Posted by emma on Apr-18-2005 17:19:

volgens mij zal hij naar België komen om zijn nieuwe cd ISOS4 te promoten, hij doet begin mei ook een tour in de nederlandse clubs


Posted by Jasperovitsj on Apr-18-2005 17:22:

^ Kan wel eens het geval zijn

Alleen zal het waarschijnlijk weeral stampvol zitten (Versuz-scenarios ), en de inkomprijs zal ook niet laag zijn, minstens 20€ denk ik, wss zelfs meer....


Posted by Aurélie on Apr-18-2005 17:25:

Hopelijk een set met enkel nummers uit de hele ISOS-reeks


Posted by Jakhira on Apr-18-2005 17:28:

quote:
Originally posted by Aurélie
Hopelijk een set met enkel nummers uit de hele ISOS-reeks

Dat zou zijn


Posted by Jasperovitsj on Apr-18-2005 17:29:

quote:
Originally posted by Aurélie
Hopelijk een set met enkel nummers uit de hele ISOS-reeks

Voor de releaseparty ging Tiesto blijkbaar een uurtje ISOS-classics spelen, en je kon ergens - vraag me niet waar - stemmen voor je favoriete ISOS-plaat. De winnaars daarvan ging hij dan spelen. Of zoiets...


Posted by Aurélie on Apr-18-2005 17:30:

Rui da silvaaaaaaaaaaa


Posted by Jakhira on Apr-18-2005 17:31:

quote:
Originally posted by Aurélie
Rui da silvaaaaaaaaaaa

Zonder twijfel


Posted by MikeVee on Apr-18-2005 18:03:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Voor de releaseparty ging Tiesto blijkbaar een uurtje ISOS-classics spelen, en je kon ergens - vraag me niet waar - stemmen voor je favoriete ISOS-plaat. De winnaars daarvan ging hij dan spelen. Of zoiets...


Op zijn forum kan je stemmen.
laatste tussenstand (getal = aantal stemmen):
17 Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden remix)
12 Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto remix)
12 Cass & Slide - Perception (New vocal mix)
12 Kamaya Painters - Far From Over
11 Billie Ray Martin - Honey (Chicane club mix)
10 BT- Mercery and Solace (BT 12'' mastermix)
9 Salt Tank - Eugina (Michael Woods remix)
9 Dj Hooligan - Hear Your Now (Grand chillas mix)
8 Nalin & Kane - Open Your Eyes
7 Ballroom - 4 Am (Marc O' Tool remix)
7 Lange - I Believe (Dj Tandu remix)
6 Rui da Silva - Touch Me
5 Cabala - Dark Blue
4 Solar Stone - Solarcoaster
4 Tiesto - Sparkles
4 Coast 2 Coast ft. Discovery - Home
4 Chiller Twist - Strings Ultd. (Shelley mix)
3 Max Graham - Airtight
3 Gouryella - Walhalla
3 BT - Dreaming (Lucid's 12"mix)
2 Tiesto - In My Memory (Gabriel & Dresden Elephant Memory Vocal Mix)
2 Starecase - Faith (Loafer remix)
1 Marc Vision - Time Gate
1 Yahel & Dj Miss T - Going Up
1 Tasexperience -Tantrix
1 Jericho - Personal Reflecxion
1 Mekka - Diamondback
1 Tremor - Meia Lua (Steve Gibbs mix)

Releaseparty nog altijd niet uitverkocht, is dan ook geen reclame voor gemaakt. Lijkt me nog altijd de betere keuze: niet als sardientjes in een blik opeengepakt wat ongetwijfeld het geval gaat zijn in een Belgische club en geen hitjespubliek.

/me thinks back at Dutch Dimension 020202


Posted by Buoyant on Apr-18-2005 18:03:

veel plezier maar ik ga niet de hele avond klem staan voor de "beste" dj ter wereld, dan ga ik wel lekker op het gemak een pint drinken.


Posted by Jasperovitsj on Apr-18-2005 18:07:

quote:
Originally posted by MikeVee


Releaseparty nog altijd niet uitverkocht, is dan ook geen reclame voor gemaakt. Lijkt me nog altijd de betere keuze: niet als sardientjes in een blik opeengepakt wat ongetwijfeld het geval gaat zijn in een Belgische club en geen hitjespubliek.


De inkomprijs van bijna 40€ zal er ook wel iets mee te maken hebben denk ik...


Posted by pooley on Apr-18-2005 21:44:

dat em de isos3 opzet of beter, opnieuw remixed ter plekke.


Posted by Jasperovitsj on Apr-18-2005 22:02:

Voor een ISOS-only nachtje zou ik wel meteen 30€ of meer neertellen, het is en blijft één van de beste compilatie-series ooit!


Posted by The_G0dfather on Apr-18-2005 22:05:

Zalig, mss in de rector in gent, lekker dicht, of was dat niet groot genoeg
anyway 'k zou hem wel nog eens live willen horen draaien


Posted by Gonzo on Apr-18-2005 22:12:

Versuz & La Rocca zijn confirmed voor het Belgische gedeelte van de ISOS 4 Tour. Datums zullen spoedig bekend worden.


Posted by Jasperovitsj on Apr-18-2005 22:15:

La Rocca, sweet, dicht bij de deur


Posted by Lady_LizzY on Apr-18-2005 22:48:

Versuz => wandelafstand


Posted by pooley on Apr-18-2005 22:57:

Boee versuz, weeral daar.


Posted by CygnusX on Apr-19-2005 00:37:

quote:
Originally posted by Gonzo
Versuz & La Rocca zijn confirmed voor het Belgische gedeelte van de ISOS 4 Tour. Datums zullen spoedig bekend worden.


Hier wil ik bij zijn ... hopelijk is het niet te duur en niet vlak voor de examens.


Posted by Phortastic on Apr-19-2005 01:57:

quote:
Originally posted by CygnusX
Hier wil ik bij zijn ... hopelijk is niet te duur en niet vlak voor de examens.



+ fucking 1


Posted by eieregooie on Apr-19-2005 07:23:

quote:
Originally posted by MikeVee
17 Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden remix)
12 Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto remix)
12 Cass & Slide - Perception (New vocal mix)
12 Kamaya Painters - Far From Over
11 Billie Ray Martin - Honey (Chicane club mix)
10 BT- Mercery and Solace (BT 12'' mastermix)
9 Salt Tank - Eugina (Michael Woods remix)
9 Dj Hooligan - Hear Your Now (Grand chillas mix)
8 Nalin & Kane - Open Your Eyes
7 Ballroom - 4 Am (Marc O' Tool remix)


Kom maar op met dat feestje Heineken Music Hall is nog steeds een superlocatie! En Jasper, €35,= is een gemiddelde prijs voor events in de HMH, dus ik vind €40,= voor een 5u set van Tiësto niet bepaald veel!

OMG ik heb er zin in En dan de dag erna vrolijk door naar Armin's Queensday Party... Lekker weekendje


Posted by emma on Apr-19-2005 09:39:

quote:
Originally posted by CygnusX
Hier wil ik bij zijn ... hopelijk is niet te duur en niet vlak voor de examens.


zal wel vlak voor de examens zijn vrees ik ...


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.