TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Tiesto opnieuw in België ?
Pages (3): [1] 2 3 »
Tiesto opnieuw in België ?
http://www.musicitems.be/nieuws/nieuws2.htm
| quote: |
| PRIMEUR: KOMT TIËSTO OPNIEUW NAAR BELGIË? Tijdens de persconferentie in Eurodisney zaterdagavond stelde Musicitems de vraag wanneer 's werelds beste deejay opnieuw voor een set naar ons land komt. Daarop antwoordde Tiësto dat er een kans bestaat dat hij op 28 mei een set zal draaien in België. Het management bevestigde dat die datum aangekruist staat voor ons land maar meer details werden er niet vrijgegeven. Onze redactie vernam eerder deze week dat er plannen waren om een concert van Tiësto te organiseren in een Belgisch voetbalstadion maar naar verluidt zou die denkpiste niet haalbaar zijn omwille van de vrees voor de besschadiging van de grasmat. We houden je natuurlijk op de hoogte via Musicitems! |
mooi
Hey X-Tune, welcome back 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Hey X-Tune, welcome back |
volgens mij zal hij naar België komen om zijn nieuwe cd ISOS4 te promoten, hij doet begin mei ook een tour in de nederlandse clubs
^ Kan wel eens het geval zijn 
Alleen zal het waarschijnlijk weeral stampvol zitten (Versuz-scenarios
), en de inkomprijs zal ook niet laag zijn, minstens 20€ denk ik, wss zelfs meer....
Hopelijk een set met enkel nummers uit de hele ISOS-reeks 
| quote: |
| Originally posted by Aurélie Hopelijk een set met enkel nummers uit de hele ISOS-reeks |
zijn
| quote: |
| Originally posted by Aurélie Hopelijk een set met enkel nummers uit de hele ISOS-reeks |
Rui da silvaaaaaaaaaaa 
| quote: |
| Originally posted by Aurélie Rui da silvaaaaaaaaaaa |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Voor de releaseparty ging Tiesto blijkbaar een uurtje ISOS-classics spelen, en je kon ergens - vraag me niet waar - stemmen voor je favoriete ISOS-plaat. De winnaars daarvan ging hij dan spelen. Of zoiets... |
veel plezier maar ik ga niet de hele avond klem staan voor de "beste" dj ter wereld, dan ga ik wel lekker op het gemak een pint drinken.
| quote: |
| Originally posted by MikeVee Releaseparty nog altijd niet uitverkocht, is dan ook geen reclame voor gemaakt. Lijkt me nog altijd de betere keuze: niet als sardientjes in een blik opeengepakt wat ongetwijfeld het geval gaat zijn in een Belgische club en geen hitjespubliek. |
dat em de isos3 opzet of beter, opnieuw remixed ter plekke.
Voor een ISOS-only nachtje zou ik wel meteen 30€ of meer neertellen, het is en blijft één van de beste compilatie-series ooit! 
Zalig, mss in de rector in gent, lekker dicht, of was dat niet groot genoeg
anyway 'k zou hem wel nog eens live willen horen draaien
Versuz & La Rocca zijn confirmed voor het Belgische gedeelte van de ISOS 4 Tour. Datums zullen spoedig bekend worden.
La Rocca, sweet, dicht bij de deur 
Versuz => wandelafstand 
Boee versuz, weeral daar.
| quote: |
| Originally posted by Gonzo Versuz & La Rocca zijn confirmed voor het Belgische gedeelte van de ISOS 4 Tour. Datums zullen spoedig bekend worden. |
Hier wil ik bij zijn ... hopelijk is het niet te duur en niet vlak voor de examens.
| quote: |
Originally posted by CygnusX Hier wil ik bij zijn ... hopelijk is niet te duur en niet vlak voor de examens. |
| quote: |
| Originally posted by MikeVee 17 Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden remix) 12 Paul Oakenfold - Southern Sun (Dj Tiesto remix) 12 Cass & Slide - Perception (New vocal mix) 12 Kamaya Painters - Far From Over 11 Billie Ray Martin - Honey (Chicane club mix) 10 BT- Mercery and Solace (BT 12'' mastermix) 9 Salt Tank - Eugina (Michael Woods remix) 9 Dj Hooligan - Hear Your Now (Grand chillas mix) 8 Nalin & Kane - Open Your Eyes 7 Ballroom - 4 Am (Marc O' Tool remix) |
Heineken Music Hall is nog steeds een superlocatie! En Jasper, €35,= is een gemiddelde prijs voor events in de HMH, dus ik vind €40,= voor een 5u set van Tiësto niet bepaald veel!
En dan de dag erna vrolijk door naar Armin's Queensday Party... Lekker weekendje
| quote: |
Originally posted by CygnusX Hier wil ik bij zijn ... hopelijk is niet te duur en niet vlak voor de examens. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.