TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Sander K in Zebra Lounge 4 mei
Pages (2): [1] 2 »
Sander K in Zebra Lounge 4 mei
Misschien wisten jullie het allang maar toch....
Woensdag 4 mei geeft Sander Kleinenberg een 5 uur set in de Zebra Lounge, Amsterdam.
en.... Het is gratis!! Als je op de gastenlijst wil moet je alleen even een mail sturen naar [email protected] en dan zetten zij je erop.
Dat klinkt wel interessant... 
mmmhhhh, klinkt idd erg goed 
Present! 
Klinkt interessant!
Voor de entreeprijs hoef je het niet te laten 
Die dinsdag- en woensdagavond zijn voor mij wel mooie goedmakertjes voor het feit dat Sander op Koninginnenacht niet (lang) zal draaien in Now & Wow 
Ideaal dat ik die week lekker vrij ben!!
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sander helemaal niet meer gaat draaien in de NOW&WOW op koninginnenacht.
Niet dat ik dat heel erg vind, dat betekend alleen maar meer tijd voor Deep Dish.
| quote: |
| Originally posted by iLLicit Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Sander helemaal niet meer gaat draaien in de NOW&WOW op koninginnenacht. Niet dat ik dat heel erg vind, dat betekend alleen maar meer tijd voor Deep Dish. |
Hoop leuke dingen allemaal te doen in Amsterdam. Jammer dat het toch niet echt naast de deur zit... Maar deze woensdag is misschien nog wel te doen, de dag erna is hemelvaart, dus iedereen lekker vrij!
Cool, ga maar 'ns even een mailtje sturen! 
Goed alternatief voor mensen die niet die dinsdag naar DH gaan...!
Bedankt voor de tip Roos!
Super dit!
Bij de weg, voor de progheads, is dit niet veel leuker?
http://www.panama.nl/agenda_item.php?agenda_id=122
Remy & Nic Fanciulli! Zelfde avond, in de Panama.
Damn, er komen echt TE veel goede feesten aan de komende maanden weer!
heb ook mail gestuur, maar hoor je ook een reactie te krijgen of niet?
| Originally posted by Frankisback heb ook mail gestuur, maar hoor je ook een reactie te krijgen of niet? |
| Originally posted by SnuggLe Goed alternatief voor mensen die niet die dinsdag naar DH gaan...! |
| Originally posted by SnuggLe Bij de weg, voor de progheads, is dit niet veel leuker? http://www.panama.nl/agenda_item.php?agenda_id=122 Remy & Nic Fanciulli! Zelfde avond, in de Panama. Damn, er komen echt TE veel goede feesten aan de komende maanden weer! |
(Sven Vath, Tiesto, Howells, Jimmy van M)

Dit was dat feestje in de Panama....ziet er goed uit!
Voor de mensen in A'dam een moeilijke keuze denk ik, of Sander K. gratis of dit....!
Iemand hier nog iets over gehoord...
Dinsdag maar ff aan Sander vragen 
Anders gaan we toch lekker naar Panama!
Ik eis gewoon dat ik binnen word gelaten! 
Tja, maar als je binnen staat en er is geen muziek... dan kan je natuurlijk beter naar Panama 
Zijn er ook nog andere dj's die jullei leuk vinden.
Er staan op dit moment 7 topics over Kleineberg onder elkaar......
| Originally posted by New Wave Zijn er ook nog andere dj's die jullei leuk vinden. Er staan op dit moment 7 topics over Kleineberg onder elkaar...... |
| Originally posted by New Wave Zijn er ook nog andere dj's die jullei leuk vinden. Er staan op dit moment 7 topics over Kleineberg onder elkaar...... |

| Originally posted by SnuggLe Nee jij opent veel threads Tim ![]() Doe dan zelf eens iets wat over muziek gaat, dat is een zeldzaamheid! Moet je maar eens naar feesten gaan |
Fuk toch op met die slaapverwekkende SK, Je gaat toch niet 3 keer in de week naar die progressive hoer. Beetje afwisseling mensen! Dan is het weer armin, dan weer sander. SCHAPEN!!
ik heb vanmiddag mailtje gehad met bevestiging voor gastenlijst plaatsen

Klopt, ik ook!
Maar in verband met de nacompetitie denk ik niet dat ik heen ga...