TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Under 20 Youth World Cup- Holland 2005

Posted by XLT on Apr-20-2005 19:26:

Under 20 Youth World Cup- Holland 2005

Hello,

I am a fellow TA from Miami, Florida that will be traveling to Holland to see the Youth World Cup from June 10- June 26th. I was wondering if there were any parties or events going on during that time in Holland, Beligum, or Germany. Please let me know. I greatly appreciate it.

Is anyone else going to go to any of these games?? Let me know....

Regards,
Luis

Posted by Muppy on Apr-20-2005 19:28:

click here

Posted by New Wave on Apr-21-2005 08:24:

zucht.........

Posted by MaGiK54 on Apr-21-2005 08:32:

quote:
Originally posted by New Wave
zucht.........

Burp...........

Posted by New Wave on Apr-21-2005 08:40:

HHHHHMMMMZZZZZZZZZ

Posted by Daveje on Apr-21-2005 08:52:

dat jeugd wk is wel een mooi iets trouwens, op 1 mna grootste fifa evenement dat er is, toch mooi dat het in zo een landje als hier kan gebeuren

Posted by BaRTeZ on Apr-21-2005 14:57:

quote:
Originally posted by Daveje
dat jeugd wk is wel een mooi iets trouwens, op 1 mna grootste fifa evenement dat er is, toch mooi dat het in zo een landje als hier kan gebeuren

Inderdaad, en ook leuk dat ze nu gekozen hebben voor de speelsteden die wat minder voor de hand liggen, zoals Doetinchem, Emmen, Enschede en Kerkrade!

Misschien dat ik nog naar Doetinchem ga om te kijken

Posted by Jappio on Apr-21-2005 17:16:

quote:
Originally posted by BaRTeZ
Inderdaad, en ook leuk dat ze nu gekozen hebben voor de speelsteden die wat minder voor de hand liggen, zoals Doetinchem, Emmen, Enschede en Kerkrade!

Misschien dat ik nog naar Doetinchem ga om te kijken

Ze hadden er ook best wel 1 in het westen van het land kunnen doen, vind het nu echt te ver weg

Posted by BaRTeZ on Apr-21-2005 20:36:

quote:
Originally posted by Jappio
Ze hadden er ook best wel 1 in het westen van het land kunnen doen, vind het nu echt te ver weg

Worden ook wedstrijden gespeeld in Utrecht. Dat is toch westelijk genoeg? Ben je zo met de trein + bus

Posted by Daveje on Apr-22-2005 09:11:

alleen dat stadion van emmen vind ik nou niet echt een plaats voor de wedstrijden van brazilie enzo..