TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De toekomst van Trance... jong geweld!
Pages (3): [1] 2 3 »
De toekomst van Trance... jong geweld!
Bart van Wissen (Fictivision), C-Quence, Phynn, Leon Bolier (Subsphere), Perry O'Neil, Matthew Dekay, Menno De Jong, Paul Moelands (Octagen), Danjo & Styles, Mark Otten, ... de toekomst van trance en weer (!) allemaal Nederlanders (na Ti�sto, Ferry, Armin)
Dan heb je ook een Scandinavisch blok dat klaar staat: Ozgur Can, Envio, Airbase, Haak...
USA heeft Filo & Peri, Markus Schulz, Interstate, Enmass, Austin Leeds...
UK met John O'Bir, Mike Foyle, Adam White, Andy Moor,...
edit:
Belgi� heeft Estuera, Elof, Icone, Fractal Structure...
hmmm, we mogen toch niet te negatief zijn, aanvullen!
nb1: En maak er geen bash-Elof topic van, hij stond op Sensation en dat onthouden de buitenlanders.
nb2: ik weet dat ik niet volledig ben, vul gerust aan!
nb3: Pumaz probeer uw manieren te houden (je mag altijd zo een prog topic openen, best interessant!)
nb4. later te bepalen (en nb 5, nb 6,... waarschijnlijk ook)

Hey Fred wat is nu eigenlijk je bedoeling met dit topic ? Dat we de nieuwe generatie beoordelen
?
| quote: |
| Originally posted by Aur�lie Hey Fred wat is nu eigenlijk je bedoeling met dit topic ? Dat we de nieuwe generatie beoordelen ? |

Zolang maar niet alles op elkaar gaat lijken, men niet stylen van elkaar gekopieerd en niet hetzelfde formulewerk wordt vind ik het best 
Belgen: Jonas Steur 
of ge der nu voor zijt of nie, da maakt geen hol uit ... dit is wat ons de nieuwe muziek gaat brengen ... of et wordt hoog tijd dat een gemotiveerd trance liefhebber met mij de studio intrekt
( lol )
ik zie wel een paar namen met een echte eigen stijl zoals marcus schultz die het naar mijn denken verder gaat schoppen dan anderen ...
belgi� is een klein land dus heeft ook minder kans op potentiele top dj's/producers
tot slot ff zegge dat je de oude garde ook zeker niet mag uitsluiten voor de komende jaren h� ... maar wss minder sterk aanwezig, hoewel, zeg nooit nooit 
En zegge dak dom threads maak
j/k mate
| Originally posted by FredNova nb3: Pumaz probeer uw manieren te houden (je mag altijd zo een prog topic openen, best interessant!) |
tja, tis eigenlijk het tranceaddict forum dus zo stom is het toch ni?
(jonas steur = estuera
)
Re: De toekomst van Trance... jong geweld!
| Originally posted by FredNova Belgi� heeft Estuera en Elof en that's it :-\ (spijtig na MIKE, Airwave en Fred Baker) |
En onzen Icone?
*pats*
edit:Bubu was me voor
is Fractal Structure ook geen Belg?
Van charleroi nee? En die zit hier ook.
Ik zou misschien Wout aan de lijst toevoegen. Hij heeft toch een zeer krachtige uplifting trance plaat uitgebracht vorig jaar met 'Mastermind' en ook 'The Truth' was niet mis maar kon er zeker niet aan tippen. Bepaalde Sylver tracks alhoewel cheesy zijn toch ook niet mis, natuurlijk niet zo goed als iets zoals een Mastermind.
K'vind dat hij toch ook wat meer mag gepromoot worden..als je dat Mastermind clipke bekijkt lijken ze hem toch graag te zien in Rusland..of was het Polen..
Peter Luts?
Was ik ook nog aan't denken. Heeft toch een mooie mix gemaakt van Zornik zijn hit en zelf ook al zelf wat moois uitgebracht. En ik moet toegeven, bepaalde Lasgo tracks vind ik niet mis(Something, Cloud Surfers,...) ook al zijn ze wat commercieelder gericht en niet direct onder trance vallen.
Regi ga ik der niet bij zetten omdat hij hier precies niet zo geliefd is maar als hij solo dj'd is hij toch ook niet zo slecht? En technisch kan hij toch zeer goed producen..maar hij zet er misschien te veel vocals op altijd, en maakt zijn tracks commerciele donna hitjes - moest hij nu eens die vocals van de Illusion 2004 Beach Theme hebben weggelaten 
| Originally posted by Zillion moest hij nu eens die vocals van de Illusion 2004 Beach Theme hebben weggelaten |
, hoe heette dat nummer?
Trancelucent Ft. Regi - Lonely (Illusion Beach Theme 2004)

Met alle respect maar Peter Luts en Regi zou ik toch absoluut niet qualificeren als'de nieuwe trance hoop van Belgi�'
Ze draaien ten eerste al jaren mee en zijn ten tweede veeeeels te plat en commercieel om ook maar in aanmerking genomen te worden om serieuze tranceproducers te zijn.
Ze zijn beide succesvol als commerciele 'dance'producers maar hun 'pogingen' tot serieuze trance tracks zijn zeer ondemaats imo.
Ge hebt gelijk, twas de bedoeling 'nieuwe' talenten te zetten.
Yep you're right. Zoals ik zei ietske te commercieel..zou tof zijn moesten ze ook eens wat meer solo platen uitbrengen zoals Wout
Back on-topic..Ma Airwave is ook toch geen van de jongste meer he..of wel
?
Vergeet niet
Scandinavishe landen : Mike Shiver, Niklas Harding, Miika Kuisma,..
UK : Andy Bagguley, Smith & Pledger,..
US : Elevation,..
Duitsland : Ronski Speed, Kyau vs. Albert,..
jong geweld... Armin en L-vee zijn helemaal nog niet oud 
is het niet de bedoeling dat enkel de nieuwe en echt jonge dj's/producers een vermelding krijgen in deze thread??
regi draait al meer dan 10 jaar mee he...
phynn en danjo&styles