TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Ingen Love Parade 2005 (igen)
Ingen Love Parade 2005 (igen)
inga pengar och inte tillr�ckligt med sponsor..
verkar inte bli av pga det.
Det s�gs att de ska samarbeta med Paul van Dijk och arrangera en Love Parade i "ny stil" i 2006..
Ja.. en kan ju bara hoppas d� 
Re: Ingen Love Parade 2005 (igen)
| quote: |
| Originally posted by ScuL Paul van Dijk |
jag skiter i Engelsk stavning
hans namn �r Holl�ndska och stannar Holl�ndska
rakt p� sak minsann 
well, 2006, fotbolls vm, loveparade.... JAG �R D�R 
om paul sjalv stavar sitt namn Paul van Dyk sa ar val det sa det ska stavas?
e han ursprungligen fr�n holland?
| Originally posted by staz e han ursprungligen fr�n holland? |
Trist trist, men men, ja ja.
| Originally posted by Dj_Irish Nej han �r ursprungligen fr�n det gamla h�rliga �stberlin. Var hans familjenamn �r taget ifr�n har jag ingen som helst aning om. Hans sl�kt kanske var gamla valloner, precis som vi hade h�r i Sverige. |
Fan s� synd att dte inte blir n�t av i �r heller... Hade get tmig fan p� att ta mig dit f�rra �ret och var s�klart sugen p� ett ev. LP i �r...
*suck* 
Dom f�r f�rs�ka arbeta fram n�t smart s�tt att f�rs�ka g�ra lite profit p� LP...
| Originally posted by benni han heter faktiskt Matthias Paul, s� att "van Dyk" �r nog p�hittad |
jag har l�st n�nstans att hans familj flyttade till Tyskland (Berlin) f�r �ver 200 �r tillbaka.. och de ers�ttade bokstaven IJ med bokstaven Y s� det blev l�ttare f�r de. Men det borde faktiskt fortfarande vara IJ. 
| Originally posted by ScuL jag har l�st n�nstans att hans familj flyttade till Tyskland (Berlin) f�r �ver 200 �r tillbaka.. och de ers�ttade bokstaven IJ med bokstaven Y s� det blev l�ttare f�r de. Men det borde faktiskt fortfarande vara IJ. |
| Originally posted by CJ InterCity det �r v�l upp till dom sj�lva vilket som �r r�tt? annars kan man ju b�rja diskutera om hans namn ska uttalas "pal ven dajk" eller "p�l fan duk" |