TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 22-23 April, plannen?
Pages (2): [1] 2 »
22-23 April, plannen?
All�, we halen dit soort thread nog eens van onder het stof.
Deze avond: Members Night @ Illusion - Ronald Van Gelderen(nog iemand?)
Morgen: Ganse avond gratis drank in ons jeugdhuis + iets anders (hopelijk)
Go !
Morgen La Rocca ! 
Morgen Famous.
| quote: |
| Originally posted by Hydra Morgen Famous. |
We'll see 
| Originally posted by pooley En dat er slechte muziek gedraaid wordt (maja smaken verschillen) |

| Originally posted by Pumaz Morgen La Rocca ! |
| Originally posted by pooley Schijnt dat die keet tamelijk leeg zit? En dat er slechte muziek gedraaid wordt (maja smaken verschillen) |
Na alle reclame en reacties en zo die ik rond de famous gezien en gehoord heb: ik wil daar echt geen VOET binnen zetten.
Die keet wil echt zodanig classy en sjiek overkomen dat ze verdrinkt in haar eigen au s�rieux.
Iemand die ik ken en die nochtans graag uitgaat op commerciele brolmuziek durfde gewoon niet binnengaan vorige week. er stonden alleen maar ferrari's, porshe's en andere auto's voor de deur, en de sfeer die de keet uitstraalde was zodanig hautain dat hij geen zin meer had om binnen te gaan.
En alles wat naar Frank verstraeten riekt vind ik zowiezo al louche eigenlijk. Dit geheel terzijde uiteraard
Dit weekend geen plannen ... zaterdag en zondag moet ek werken om 05u00 
| Originally posted by Bertn Na alle reclame en reacties en zo die ik rond de famous gezien en gehoord heb: ik wil daar echt geen VOET binnen zetten. Die keet wil echt zodanig classy en sjiek overkomen dat ze verdrinkt in haar eigen au s�rieux. Iemand die ik ken en die nochtans graag uitgaat op commerciele brolmuziek durfde gewoon niet binnengaan vorige week. er stonden alleen maar ferrari's, porshe's en andere auto's voor de deur, en de sfeer die de keet uitstraalde was zodanig hautain dat hij geen zin meer had om binnen te gaan. En alles wat naar Frank verstraeten riekt vind ik zowiezo al louche eigenlijk. Dit geheel terzijde uiteraard |
| Originally posted by Bertn Na alle reclame en reacties en zo die ik rond de famous gezien en gehoord heb: ik wil daar echt geen VOET binnen zetten. Die keet wil echt zodanig classy en sjiek overkomen dat ze verdrinkt in haar eigen au s�rieux. Iemand die ik ken en die nochtans graag uitgaat op commerciele brolmuziek durfde gewoon niet binnengaan vorige week. er stonden alleen maar ferrari's, porshe's en andere auto's voor de deur, en de sfeer die de keet uitstraalde was zodanig hautain dat hij geen zin meer had om binnen te gaan. En alles wat naar Frank verstraeten riekt vind ik zowiezo al louche eigenlijk. Dit geheel terzijde uiteraard |
Weet er niemand een leuk plaatsje zijn waar ze House-TechHouse-Electro-Techno draaien? Het mag beke commercieel zijn
fuse?
vanavond blut zijn
studere 
gisteren Illusion, Ronald Van Gelderen heeft echt zalige trance gedraaid. Opt einde wat hardtrance omdat het volk niet meewou. Echt veel volk was er niet, the level boven was ook maar lauw :// (en men vrienden wouden daar ni blijven, de janette!)
deze avond, Temple is destelbergen (rofl, wa gaan ik hier meemaken
) -> iemand ervaringen? 
| Originally posted by emma studere |
Aangezien er vanavond niets is naar mijn goesting ga ik een avondje gezellig Monopoly spelen met een fleske(s) drank erbij en een muziekje op de achtergrond ... dit staat garant voor plezier
tis toch nie studeren geworden... op laatste moment toch beslist om naar la rocca te gaan...
vanavond studeren dus

Vanavond zaalvoetbal, en net een zware match. En het is van de BETA-party geleden dat ik nog gesjot heb �n ik heb ni veel geslapen vannacht...dat gaat weer vlotjes gaan 
Temple is Destelbergen is echt wel een tof clubje.
Laat die je maar vallen, zeer tof ingericht, retevette laser, coole dj booth etc.
Muziek was een mengeling van trance, groove, house, retro. Niks _erg_ commercieels.
van 3 tot 7 geweest, en der zat nog volk, khad daar al bekke schrik voor ma neee !
ben de foto's aant uppen (filmkes zijn wel de moeite)
En ik denk dat we maar 1 zaal gezien hebben :/
http://4bomen.narfum.org/PartyPics/
Kijk maar is, de filmkes zijn wel de moeite.
| Originally posted by pooley http://4bomen.narfum.org/PartyPics/ Kijk maar is, de filmkes zijn wel de moeite. |
Ja late reactie, ma soit 
dit weekend: 23/04/05 testjes gaan afleggen bij atlas copco-zaterdag morgen van 9u tot 13u=> waren toch ni zo'n simpele testjes
gelukkig was ik al heel vroeg gaan slapen,dus was goed uitgerust (was wel nodig...) ma der zaten toch wat mensen tussen die er nogal verwaaid/vermoeid uitzagen en naar t einde toe begonnen er steeds meer mensen te zuchten
Ten laatste over 2 weken bericht of ik door mag naar de volgende ronde /crosses fingers -> en jullie mogen altijd voor me duimen he 
Erna dan naar een 'creatieve' school in Kortrijk geweest. Door dat ongeval in Lokeren hebben we w�l een enorme omweg moeten maken helaas.
24/04/05 Zondag dan uitgeslapen, daarna met Tom eens naar maasmechelen Village, pauwengraaf en M2 geweest... erna wat gaan eten en om 20u naar cinema geweest. (Million Dollar baby-> see film thread)
Rustig weekendje dus en t komend weekend zal t h���l rustig zijn, want de thesis MOET af