TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [27-5-2005] Jimmy van M @ Panama (solo sessions)
Pages (3): [1] 2 3 »
[27-5-2005] Jimmy van M @ Panama (solo sessions)
all sounds, one dj....
main room : Jimmy van M ( bedrock) 5 hour set
back room: Jerry ( Groovecollection classix set!) 5 hour set (shameless self-promotion)
doors open 22.30 hour
admission : 14 euro
visuals by Photonic

Er zijn ook gastenlijst plekken te verdien.
hier
Spam 
Nee hoor
Wel vet dit, alleen jammer dat ik er niet bij kan zijn 
Zeker wel vet, wordt moeilijk kiezen tussen zaal 1 en 2 op deze manier!
Ik heb m'n top3 in ieder geval aangevraagd! 
Ik heb wel tentamens die week daarna, maar aan de andere kant... Iemand als Jimmy van M komt niet regelmatig deze kant op. Ik ga dan misschien toch maar 
erg vet initiatief, wordt nog lastig kiezen tussen zaal 1 en 2!
Leuk, leuk, leuk!!!!
Van de partij! 
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Leuk, leuk, leuk!!!! |
gastenlijstplekken te winnen op CC !!

| Originally posted by GrooveCollect. gastenlijstplekken te winnen op CC !! |
| Originally posted by emre Leuk maar die 14 euro p.p. gun ik je wel --> zeer goed initiatief dit!! Is er alleen verkoop aan de deur? |
)
Kunnen we hier ook aanvraagjes doen voor jouw setje?
Zag op jouw board (lees ook weleens mee) dat je plaatjes aan kon doen voor je setje en hier doe ik graag aan mee 
Originally posted by GrooveCollect. idd alleen verkoop a/d deur. moet geen probleem zijn, want het zal niet uitverkopen (hoop van wel uiteraard ) |
| Originally posted by magrec Ik heb al 2 bussen gecharterd met mensen uit vaassen hoor... (ok ze denken dat ze naar een concert van jovink en de voederbietels gaan maar dat we daar niet heen gaan dat vertellen we ze wel als we in amsterdam zijn) |
Dit moet maar een goedmakertje worden van het mislopen van Sasha @ Fabric!
| Originally posted by Tim81 Dit moet maar een goedmakertje worden van het mislopen van Sasha @ Fabric! |
| Originally posted by tijs08 dan heb je er wel 10 van zulke feestjes nodig niet? |
| Originally posted by emre Zijn er dan niet een paar Jovink remixes die gedraaid kunnen worden? |
| Originally posted by emre En nou ophouden over Fabric jah |
| Originally posted by SnuggLe Jovink & de Voederbietels - Brommers Kieken Als iemand hem op mp3 wil, kan ik hem wel uppen op yousendit.com |
| Originally posted by SnuggLe "Ze was net 17, maar woog al 110, en ze wol met mien, buuten brommers kieken!" Jovink & de Voederbietels - Brommers Kieken Als iemand hem op mp3 wil, kan ik hem wel uppen op yousendit.com |
| Originally posted by magrec op cd kwaliteit? Stuur hem dan ook ff naar jerry |
Ik heb 'm binnen. 
| Originally posted by emre Kunnen we hier ook aanvraagjes doen voor jouw setje? Zag op jouw board (lees ook weleens mee) dat je plaatjes aan kon doen voor je setje en hier doe ik graag aan mee |
| Originally posted by GrooveCollect. Ik heb 'm binnen. ![]() Je ben daar ook van harte welkom hoor. |
Ben benieuwd naar die set van je Jerry!
Ga je daarin ook progressive draaien wat ouder is dan 4 jaar ofzo... vind de wat oudere progressive persoonlijk namelijk errg saai. Er gebeurt zo weinig in die nummers.
(zo nu staan al die panama threads ook weer bovenaan
)