TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- City Parade 2005 in Liège
Pages (2): [1] 2 »
City Parade 2005 in Liège
The City Parade is back in the city where it all started: the 2005 edition will be held in Liège at 25/06! We can already let you know some names for the closing party: DJ Rush, Chris Liebing, Technasia (live), Marco Bailey (live), Steve Rachmad, Trevor Rockliffe, Brian Shanaji (live), Kevin Saunderson, Felix da House cat, Cor Fijneman, Redhard, Pole Folder and many more... More info later!
Niet te missen. Wie gaat er mee?
als er iets te missen is, is het dit wel. Slechte muziek, teveel volk pfff
| quote: |
| Originally posted by djcresto als er iets te missen is, is het dit wel. Slechte muziek, teveel volk pfff |
Vanwaar hebt ge die info? Ik had gehoord dat 't in Antwerpen zou zijn dit jaar. Startend op Linkeroever, en afterparty in 't Sportpaleis.
Nuja, ik ga niet gaan denk'k als 't in Luik is. Vorig jaar in Gent was echt te zot. Marginale zotten die daar door 't volk liepen te kotsen, fleskes bier door 't publiek smeten, en veel te druk.
Antwerpen misschien wel, omda'k daar mijne weg ken, en snel 'n vluchtwegske kan pakken als er teveel voos gedoe is 
vorig jaar veeeeeeeeel te veel volk
en de afterparty was duur en ni al te vet om mee te make :<
| Originally posted by Xilver Antwerpen misschien wel, omda'k daar mijne weg ken, en snel 'n vluchtwegske kan pakken als er teveel voos gedoe is |
| Originally posted by Xilver Vanwaar hebt ge die info? |
X-Tune, Walen zuigen
Ik zou wel willen gaan, maar tzal niet lukken wegens pal in examens
ik heb me vorig jaar nochtans ongeloofelijk goed geamuseerd daar in Gent ondanks de massa volk
| Originally posted by Xilver Vanwaar hebt ge die info? Ik had gehoord dat 't in Antwerpen zou zijn dit jaar. Startend op Linkeroever, en afterparty in 't Sportpaleis. Nuja, ik ga niet gaan denk'k als 't in Luik is. Vorig jaar in Gent was echt te zot. Marginale zotten die daar door 't volk liepen te kotsen, fleskes bier door 't publiek smeten, en veel te druk. Antwerpen misschien wel, omda'k daar mijne weg ken, en snel 'n vluchtwegske kan pakken als er teveel voos gedoe is |

(zonder flitspalen althans
)
Zal er wel zijn, bij de Illusion truck :x
komaan fré, komde ni mee stampen chez rush en liebing? 
feitelijk, als gij gaat, gaak mee.
lang geleden een techno feest.
Alst zo goed is als Ranieri GRAAG ! 
Ik draai er, dus denk wel dat ik ga gaan 
| Originally posted by FredNova Ik draai er, dus denk wel dat ik ga gaan |
Dj2dj truck ofzo?
Toch al 1 truck waar ik op mag, just he fred :x
nee, een gevolg van Belgadance (dj contest in Brabanthal)
Claude El Divino is organisator van beiden en vond mijn set blijkbaar goed... dus zal wel Perrier truck ofzo zijn, we zien wel
hopen dat het doorgaat! 
Nice Fred, da zal wel doorgaan hé. En hopelijk schoon weer!
| Originally posted by pooley Nice Fred, da zal wel doorgaan hé. En hopelijk schoon weer! |
| Originally posted by pooley lang geleden een techno feest. |

| Originally posted by djcresto als er iets te missen is, is het dit wel. Slechte muziek, teveel volk pfff |
) Wel, da was een van de zaligste trance momenten van vorig jaar. Ge vind die plaat super goed, mega zot en dan ist precies nog een dimensie hoger als armin ze voor je neus staat te draaien
| Originally posted by New Wave Ga je ook naar Awakenings Festival in nederland?. Er moeten wat meer BETA's genieten van techno ![]() Technasia (live), Steve Rachmad en Kevin Saunderson zijn in principe zeer goed! |
The anthem for this years City Parade 2005 in Liège is called Love is the message. The anthem has been produced by Peter Luts. Check it out at www.peterluts.com or www.cityparade.be!
Hol-Achter-Uwe-Muziek-Aan events spreken mij totaal ni aan, en ik heb al van mensen gehoord dat het daar meestal een kakafonie is van beats, synths en gejoel/gewauwel van mensen.
| Originally posted by Dark Apostle Hol-Achter-Uwe-Muziek-Aan events spreken mij totaal ni aan, en ik heb al van mensen gehoord dat het daar meestal een kakafonie is van beats, synths en gejoel/gewauwel van mensen. |