TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Jungle-tips

Posted by NooN on Apr-26-2005 17:41:

Jungle-tips

Tjenare v�nner!

T�nkte h�ra om ni har n�gra sjysta l�ttips inom genren jungle.

Cheers.
R.

Posted by SteveTranz4ever on Apr-26-2005 18:05:

Haha... jo tjena du... jungle som genre �r v�l r�tt d�d nu, gick �ver till att bli Drum'n'Base ist�llet... eller inte ?

Jag har ett par jungle skivor hemma, kan v�l inte direkt rekomendera n�n s� p� rak arm, hade en del as bra tunga l�tar men de va p� kassett och n�gra titlar har jag inte...

Kan rippa ena skivan jag har � l�gga p� �ffT��P��n senare ikv�ll...
En del l�tar e helt CP...
Var med en jungle l�t jag slog spela-h�gt-rekord i min f�rr f�rra bil.. 134.2dB... trodde bakrutan skulle poppa ur...

Posted by NooN on Apr-26-2005 18:58:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Haha... jo tjena du... jungle som genre �r v�l r�tt d�d nu, gick �ver till att bli Drum'n'Base ist�llet... eller inte ?

Jag har ett par jungle skivor hemma, kan v�l inte direkt rekomendera n�n s� p� rak arm, hade en del as bra tunga l�tar men de va p� kassett och n�gra titlar har jag inte...

Kan rippa ena skivan jag har � l�gga p� �ffT��P��n senare ikv�ll...
En del l�tar e helt CP...
Var med en jungle l�t jag slog spela-h�gt-rekord i min f�rr f�rra bil.. 134.2dB... trodde bakrutan skulle poppa ur...

Vill helst ha tag i Atmospheric Jungle (Jungle med inslag fr�n ambient). Det �r b�sta musiken att k�ra bil till

Om du l�gger upp n�got p� �fft��p��n s� skulle jag vilja f� mig ett konto s� jag kan f� ta del av det

134,2db? Du �r galen m�nniska.

Posted by Cloudburst on Apr-26-2005 20:04:

Kan typ en l�t...

elea - elea (nrj of love for evelation of aura)

Posted by RebeL9 on May-05-2005 08:51:

kan rekommendera den har skivan:

http://www.discogs.com/release/25717