TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Wie gaat naar Wat op 4 Mei?
Pages (3): [1] 2 3 »
Wie gaat naar Wat op 4 Mei?
Donderdag 5 mei is het een feestdag en dat betekent eens lekker uitgaan op woensdag 4 mei
Er zijn veel goede feestjes op die dag en ik zou eens willen weten waar jullie naartoe gaan?
Black Hole Night @ Kokorico > DJ Mark Norman, DJ Cor Fijneman, DJ Ton Tb, DJ Filip Delie, DJ Luc
The Nitric @ Oktoberhallen Wieze > Tomcraft, Mr Sam, George's, Renaat, Nico, Philip
Reverze 2 : Difference Accepted @ Sotto's > Dana, Ghost, Greg C, Furax Live, Coone, Franky Jones, Massiv vs The Rebel, Q-Ic
David Guetta @ La Rocca
2 Years Partysan - La Familia @ Versuz > Sharam Jey, Dave McCullen, Den H�trix, Prinz, DJ Philip, Peter Luts, Jean, Redhead, Trish van Eynde & Sam Ostyn, Ghost, Stanny Franssen, ...
The Reunion @ DansSalon Eindhoven > Marco V & Benjamin Bates
In Surch Of Sunrise @ Matrixx Nijmegen > Ti�sto & Jochen Miller
Manu Kenton's Birthday Party @ Lagoa > Ghost, Jamie Dill, Max Walder, Marco Remus, Manu Kenton
...
Ik blijf thuis peins ik...
Schoolwerk, en de 5de DJ-contest in Sint-Truiden, en daar wil ik wel een beetje fris zijn 
Ikke voetbal kijke!
btw Sotto's is een kinderopvang, as ge daar naartoe gaat lach ik u ferm uit
Nitric voor mij 
Probably nergens, eerst wa terug op financi�le krachten komen 
the nitric denk ik
ja, der is idd veel te veel te doen 4mei (ook 2many dj's @ culture club trouwens)
Ik weet nog niet of ik me die avond op belgische of nederlandse bodem ga bevinden.
Als ik in Belgi� ben ga ik naar La Rocca & als het Nederland is dan ga ik even naar een gratis 4-uur setje van Sander kleinenberg in Amsterdam
Ben gevraagd om mee te gaan naar Lagoa en ben er nog nooit geweest.
Dus we zullen wellicht es gaan zien of het daar echt zo erg gesteld is als beweerd wordt 
Hebben jullie in belgie op 4 mei geen dodenherdenking/kranslegging?
Illusion of nitric
no idea yet
| quote: |
| Originally posted by BZRK Dus we zullen wellicht es gaan zien of het daar echt zo erg gesteld is als beweerd wordt |

Re: Wie gaat naar Wat op 4 Mei?
| Originally posted by FUSyke The Reunion @ DansSalon Eindhoven > Marco V & Benjamin Bates |
Re: Re: Wie gaat naar Wat op 4 Mei?
| Originally posted by Buoyant half uurtje rijden, dus klinkt verleidelijk maar er staat de dag er na ook 160 km op mijn koersfietske op het programma |
| Originally posted by mellow_head Ikke voetbal kijke! btw Sotto's is een kinderopvang, as ge daar naartoe gaat lach ik u ferm uit |
| Originally posted by TOR en de discotheek zelf.. de beste waar ik al ooit binnen ben geweest ![]() |
4 Mei ist Erotic nights in Illusion, 2 zalen open dus ik ga (90%)
| Originally posted by djcresto Hoe weet iemand die in Tongeren woont hoe belachelijk het is in de sotto's? Of wie is er zo zielig om daar 150 km voor te rijden |
| Originally posted by mellow_head Ik ken ni alleen Limburgers ze. |
beginnen blokken!!
Re: Re: Re: Wie gaat naar Wat op 4 Mei?
| Originally posted by eieregooie Scheer je ook je benen? |

Re: Wie gaat naar Wat op 4 Mei?
Mij platdrinken op de verkiezingswei in Diepenbeek
Maar Eindhoven klinkt ook niet slecht eigenlijk.
| Originally posted by djcresto waarom de beste discotheek? |
| Originally posted by Xilver Probably nergens, eerst wa terug op financi�le krachten komen |
)
David Guetta
En hopelijk vallen die wegenwerken wat mee
Als je de streek niet zo goed kent misschien toch eerst op voorhand wat bekijken. We zijn zondagnacht ook nog serieus verkeerd gereden
.