TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- nieuwe track DJ Xcape -way of state


Posted by xcape on Apr-28-2005 14:57:

nieuwe track DJ Xcape -way of state

Ik ben de voorbije weken tamelijk veel bezig geweest met producen hieronder een rework van een nummer dat ik vorige zomer gemaakt heb. Tis nog wel vrij ruw maar het zegt toch al iets.

Laat maar even weten wat je er van vindt.dj Xcape- way of state

thx


Posted by X-Tune on Apr-28-2005 15:55:

Niets vernieuwend, veel van hetzelfde, soft, maar zeker blijven proberen!


Posted by mellow_head on Apr-28-2005 16:23:

Keb u gezien op de Zillion Contest was nogal begaaide boel daar, zeker toen die DJ Ratzinger bezig was LMAO


Posted by Gladius on Apr-28-2005 16:25:

idd niet echt origineel ofzow, maar tis weer lekker uplifting


Posted by xcape on Apr-28-2005 16:25:

Hehe toen wij daar waren viel het nogal mee met momenten wast daar een hennig zotte bedoening

@ gladius: mja ik vin da er te weinig uplifting stuff meer uitkomt vandaar dus dak probeer wa pompende uplifting tracks te produceren


Posted by TOR on Apr-29-2005 14:35:

ik vind dit ver van soft, hoor.. wat een build-up

je beste productie tot nu toe, denk ik


Posted by Buoyant on Apr-29-2005 14:40:

dan zeg ik hier wel eens af en toe dat Dj Xcape goed kan producen en dat post hij een van zijn minste nummers, voor mij dan toch


Posted by teknasia on Apr-29-2005 20:41:

deze track klinkt veelbelovend! Doe zo voort zou ik zeggen!


Posted by djcresto on Apr-29-2005 21:22:

zeker nie slecht, maar beyond the horizon vink wel een pak beter.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.