TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- nieuwe track DJ Xcape -way of state
nieuwe track DJ Xcape -way of state
Ik ben de voorbije weken tamelijk veel bezig geweest met producen hieronder een rework van een nummer dat ik vorige zomer gemaakt heb. Tis nog wel vrij ruw maar het zegt toch al iets.
Laat maar even weten wat je er van vindt.dj Xcape- way of state
thx
Niets vernieuwend, veel van hetzelfde, soft, maar zeker blijven proberen!
Keb u gezien op de Zillion Contest
was nogal begaaide boel daar, zeker toen die DJ Ratzinger bezig was LMAO
idd niet echt origineel ofzow, maar tis weer lekker uplifting
Hehe toen wij daar waren viel het nogal mee met momenten wast daar een hennig zotte bedoening
@ gladius: mja ik vin da er te weinig uplifting stuff meer uitkomt vandaar dus dak probeer wa pompende uplifting tracks te produceren
ik vind dit ver van soft, hoor.. wat een build-up
je beste productie tot nu toe, denk ik 
dan zeg ik hier wel eens af en toe dat Dj Xcape goed kan producen en dat post hij een van zijn minste nummers, voor mij dan toch 
deze track klinkt veelbelovend! Doe zo voort zou ik zeggen! 
zeker nie slecht, maar beyond the horizon vink wel een pak beter.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.