TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Foto's Tiesto Solo Maastricht!

Posted by Bouma-Bros on Nov-23-2001 12:33:

Be Cool! Foto's Tiesto Solo Maastricht!

Nu te zien op http://COME.TO/NILA !

Deze site is een tijdelijke oplossing voor de problemen met onze server....

www.NILA.nl zal binnenkort gewoon weer terug zijn!

gr.
Sido en Sander

Posted by Henkie_henk on Nov-23-2001 12:51:

Heeeey ik zag een van julie verknaakte hoofdjes op tmf!

Jullie warem in de cream... england?? naar tiesto?

Zag het gister op axe nightguide... lol...

[email protected] kwam zelfs in beeld <--loohool

Daarna kwame die "broertjes" nog van axe nightguide zelf.. en ginge ze enschede in.. en 10 minute later enschede uit haha... heel kewl..

GreetZzz y'all

Posted by Flippe on Nov-23-2001 13:33:

Ik zal de foto's es ffkes gaan bekijken!

Posted by Bouma-Bros on Nov-23-2001 17:00:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
Heeeey ik zag een van julie verknaakte hoofdjes op tmf!

Jullie warem in de cream... england?? naar tiesto?

Zag het gister op axe nightguide... lol...

[email protected][/email] kwam zelfs in beeld <--loohool

Daarna kwame die "broertjes" nog van axe nightguide zelf.. en ginge ze enschede in.. en 10 minute later enschede uit haha... heel kewl..

GreetZzz y'all

Klopt. Was 4 weken geleden in de Cream in Liverpool.

Was trouwens V8 en niet TMF!

Emailadres voor info over busreizen naar feesten in Engeland is [email][email protected]

laterzzzzz

Posted by Dj Lex on Nov-23-2001 17:16:

Ik hoop dat het net zo tof wordt in Now en wow als in Maastricht en eau, dan weet ik zeker dat het topfeest wordt.

Posted by Partyhardy! on Nov-23-2001 17:59:

Thumbs up

Ja het was zekerz een toffe avond daar in de nightlive, helaas alleen iets te druk, maar wel lekker los gegaan! Trouwens mooie pics weer dit keer en heel cool dat ik jullie (Bouma-Bros & Pipi) nog was tegen gekomen! Vandaar dat ik dit keer ook tussen de foto's sta!

Posted by Subsonik on Nov-23-2001 18:06:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Ik hoop dat het net zo tof wordt in Now en wow als in Maastricht en eau, dan weet ik zeker dat het topfeest wordt.

Weet jij of er nog kaarten te krijgen zijn voor Now&wow , of ist al uitverkocht??

Posted by Dj Lex on Nov-23-2001 21:53:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE

Weet jij of er nog kaarten te krijgen zijn voor Now&wow , of ist al uitverkocht??

Zou het echt niet weten moet je morgen ff naar het postkantoor gaan he

Posted by Henkie_henk on Nov-23-2001 22:10:

quote:
Originally posted by Bouma-Bros

Klopt. Was 4 weken geleden in de Cream in Liverpool.

Was trouwens V8 en niet TMF!

Emailadres voor info over busreizen naar feesten in Engeland is [email protected]

laterzzzzz

Nou had ik toch bijna alles verkeerd.. opzich ook best knap

Posted by Bouma-Bros on Nov-24-2001 09:38:

quote:
Originally posted by AFTERNATIVE

Kaarten voor Now&Wow zijn nog te krijgen, maar ALLEEN bij alle grote postkantoren in NL. Moet je heel snel mee zijn, het is bijna uitverkocht...

Tiesto Solo in Kremlin Amsterdam op 7 december is al een week lang compleet uitverkocht!!!

Posted by michiel on Nov-25-2001 19:25:

he bouma-bros sander!!!!!ik zag je laatst met je knar op de tv!! stond je uit te leggen waarom tiesto zo'n extreme koning was!!waar was dat? strak man!

later

michiel

Posted by Bouma-Bros on Nov-27-2001 19:56:

quote:
Originally posted by michiel
he bouma-bros sander!!!!!ik zag je laatst met je knar op de tv!! stond je uit te leggen waarom tiesto zo'n extreme koning was!!waar was dat? strak man!

later

michiel

Dat was in de Cream in Liverpool.
We zijn allebei met onze "knar" op TV geweest. Sido bij de eerste uitzending van het Tiesto report (2 weken geleden) en Sander dus vorige week bij det tweede deel!

Nu snappen we hoe moeilijk het is om een interview te doen! Praat niet echt makkelijk met zo'n felle lamp op je smoel....

Posted by Bouma-Bros on Nov-28-2001 15:22:

quote:
Originally posted by michiel

later

michiel

Dat was in de Cream in Liverpool.
We zijn allebei met onze "knar" op TV geweest. Sido bij de eerste uitzending van het Tiesto report (2 weken geleden) en Sander dus vorige week bij det tweede deel!

Nu snappen we hoe moeilijk het is om een interview te doen! Praat niet echt makkelijk met zo'n felle lamp op je smoel....