TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 29-30 april
Pages (2): [1] 2 »


Posted by pooley on Apr-29-2005 18:24:

29-30 april

Kom kom, wat zijn de plannen buiten studeren?


Posted by Nyah on Apr-29-2005 18:50:

Nu, a/d thesis werken

Zaterdag -> naar Wilrijk, met Tom naar een communiefeest

Zondag -> uitslapen.. lui doen en prob nog aan de thesis werken, ligt eraan wat ik vandaag nog gedaan krijg.


Posted by pooley on Apr-29-2005 18:57:

Ola das vroeg, direct al naar de familie ))

vandaag, no idea, tis rising sun, goeie qualy trance in Illusion maar betwijfel dak volk meekrijg :/

Morgen no idea, niks geplant dus kan zijn Illusion of ergens marginaal...


Posted by mellow_head on Apr-29-2005 19:14:

vervele


Posted by djcresto on Apr-29-2005 19:54:

nu rustig avondje, beke bekomen van half ziek te zijn
zaterdagavond competitie in oostende en derna nog een fuifke in lokeren meepikken denk ik.
zondag rustig dagje


Posted by Jasperovitsj on Apr-29-2005 21:04:

Zaterdagavond zaalvoetballen, en zondag beetje studeren denk ik


Posted by Bertn on Apr-29-2005 21:38:

overdag wa studeren,

'savonds naar een feesje bij een vriendin


Posted by FredNova on Apr-29-2005 21:44:

zaterdag+zondag+maandag werken van 7h tot 15h30 (damn, opstaan om 5h)

vandaag vrij (en 5 dagen vrij vanaf dinsdag)

vandaag wat plaatjes gekocht, cdtje van sensation... en een 2de platenkast! (woehoew eindelijk terug plaats)

dus vrije tijd int weekend gaat naar 2000 platen hersorteren


Posted by Jasperovitsj on Apr-29-2005 21:51:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Zaterdagavond zaalvoetballen, en zondag beetje studeren denk ik

En khoor net dat ik na de voetbal gratis mee kan naar La Rocca


Posted by X-Tune on Apr-29-2005 22:05:

zonnen


Posted by Jasperovitsj on Apr-29-2005 22:20:

quote:
Originally posted by X-Tune
zonnen

Geen slecht plan


Posted by Nyah on Apr-29-2005 23:06:

quote:
Originally posted by X-Tune
zonnen


bikini?


Posted by Jasperovitsj on Apr-29-2005 23:08:

quote:
Originally posted by Nyah
bikini?

Ik ga voor monokini



















*lame, I know *


Posted by eieregooie on Apr-30-2005 06:24:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik ga voor monokini

Topless

Overigens ben ik zojuist naar het beste feest in een heeeeeeeeele lange tijd geweest De ISOS4 Forum Party ja

En strakjes ga ik in t zonnetje weer genieten van Armin en Perry in Leiden...

Soms is t leven best mooi weet je dat


Posted by MikeVee on Apr-30-2005 08:49:

quote:
Originally posted by eieregooie
Overigens ben ik zojuist naar het beste feest in een heeeeeeeeele lange tijd geweest De ISOS4 Forum Party ja


Amai nog niet; wat een geweldig feest: super muziek, super sfeer en ja de HMH blijft gewoon de beste indoorlocatie voor feesten IMO. Haalt met gemak mijn feest-top-10

Ginder de cd gekocht en ook maar laten signeren


Posted by Real on Apr-30-2005 09:10:

Ja jong kom hier maar wat stoefen


Posted by X-Tune on Apr-30-2005 10:02:

Shame / Disagreement

quote:
Originally posted by Nyah
bikini?



Posted by Kelly* on Apr-30-2005 11:16:

Ik gaan vanavond eens naar Famous.
I know... overal slechte commentaar op
maar wil der toch eens geweest zijn

en der komt schoon mansvolk vanavond
(spijtig genoeg ook Fou )


X-Tune .... waxen die borstkas en benen!


Posted by pooley on Apr-30-2005 11:22:

Kelly, ziet dat ge foto's pakt en een reportje schrijft hier.
Altijd beter om de mening van iemand te horen wie je qua smaak kan volgen

thx ! :x


Posted by mellow_head on Apr-30-2005 11:55:

X-Tune gij zijt zo goor


Posted by Kelly* on Apr-30-2005 12:20:

quote:
Originally posted by pooley
Kelly, ziet dat ge foto's pakt en een reportje schrijft hier.
Altijd beter om de mening van iemand te horen wie je qua smaak kan volgen

thx ! :x


Ik zal men best doen


Posted by X-Tune on Apr-30-2005 12:37:

quote:
Originally posted by mellow_head
X-Tune gij zijt zo goor


Heb je me dan al eens gezien dan?


Posted by mellow_head on Apr-30-2005 14:22:

Kwil u ni zien, ma Tongeren is klein he...


Posted by Phortastic on Apr-30-2005 19:50:

sffs reflex


Posted by eieregooie on May-01-2005 05:23:

Wow, het dikke vette feest van gisteren ging vandaag nog even goed door daar in Leiden!

Dit weekend was zooo vet


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.