TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 29-30 april
Pages (2): [1] 2 »
29-30 april
Kom kom, wat zijn de plannen buiten studeren? 
Nu, a/d thesis werken
Zaterdag -> naar Wilrijk, met Tom naar een communiefeest
Zondag -> uitslapen.. lui doen en prob nog aan de thesis werken, ligt eraan wat ik vandaag nog gedaan krijg.
Ola das vroeg, direct al naar de familie
))
vandaag, no idea, tis rising sun, goeie qualy trance in Illusion maar betwijfel dak volk meekrijg :/
Morgen no idea, niks geplant dus kan zijn Illusion of ergens marginaal...
vervele
nu rustig avondje, beke bekomen van half ziek te zijn
zaterdagavond competitie in oostende en derna nog een fuifke in lokeren meepikken denk ik.
zondag rustig dagje
Zaterdagavond zaalvoetballen, en zondag beetje studeren denk ik
overdag wa studeren,
'savonds naar een feesje bij een vriendin
zaterdag+zondag+maandag werken van 7h tot 15h30 (damn, opstaan om 5h)
vandaag vrij (en 5 dagen vrij vanaf dinsdag)
vandaag wat plaatjes gekocht, cdtje van sensation... en een 2de platenkast! (woehoew eindelijk terug plaats)
dus vrije tijd int weekend gaat naar 2000 platen hersorteren

| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Zaterdagavond zaalvoetballen, en zondag beetje studeren denk ik |
zonnen
| quote: |
| Originally posted by X-Tune zonnen |
| quote: |
| Originally posted by X-Tune zonnen |
| quote: |
| Originally posted by Nyah bikini? |
*
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Ik ga voor monokini |
De ISOS4 Forum Party ja
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Overigens ben ik zojuist naar het beste feest in een heeeeeeeeele lange tijd geweest De ISOS4 Forum Party ja |
Ja jong kom hier maar wat stoefen 
| quote: |
| Originally posted by Nyah bikini? |
Ik gaan vanavond eens naar Famous.
I know... overal slechte commentaar op
maar wil der toch eens geweest zijn
en der komt schoon mansvolk vanavond
(spijtig genoeg ook Fou
)
X-Tune .... waxen die borstkas en benen!
Kelly, ziet dat ge foto's pakt en een reportje schrijft hier.
Altijd beter om de mening van iemand te horen wie je qua smaak kan volgen 
thx ! :x
X-Tune gij zijt zo goor
| quote: |
| Originally posted by pooley Kelly, ziet dat ge foto's pakt en een reportje schrijft hier. Altijd beter om de mening van iemand te horen wie je qua smaak kan volgen ![]() thx ! :x |
| quote: |
| Originally posted by mellow_head X-Tune gij zijt zo goor |
Kwil u ni zien, ma Tongeren is klein he...
sffs reflex
Wow, het dikke vette feest van gisteren ging vandaag nog even goed door daar in Leiden!
Dit weekend was zooo vet 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.