TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סדרות טלוויזיה נוסטלגיות
Pages (3): [1] 2 3 »
סדרות טלוויזיה נוסטלגיות
הממממ בגלל השעמום פתחתי את הטופיק הזה
אל תצחקו אבל משעמם אז מה לעשות....כמו הטופיק על הבורגר
פתחתי טופיק על סדרות שהיינו קטנים
כמו
הבית של פיסטוק
רוני וליטל חולמים בלילה
הסדרה שאני הכי אוהב עם אשמדאי והמגהץ היי טק שלו
גם היה את
רובימה
ופלפלת
אני לא יגמור לכם את הרעיונות
תוסיפו

אני גדלתי על ערוץ הילדים...
אהבתי את "המחסן של כאילו"..הייתי זוכר פרקים שלמים בע"פ..כי כל הזמן היו מקרינים שידורים חוזרים 
לא גדלתי בארץ לכן אני לא מכור לסדרות ישראליות
אבל הסדרה שאני מכור לה והיא לוקחת את כולם יחד זה
Merried With Children
נשואים פלוס!
צב צבים צבי הנינג'ה
(יש פה איזה אלמנט מנ נח נחמ נחמן מאומן אתם לא חושבים)
כנ"ל...
גם אני לא גדלתי בארץ...
אז אני גדלתי על ניקלודיון...
רן וסטימפי,
the rugrats
מממ...
וכל סדרה של ניקלודיון!!!
פשוט הייתי חולה על הערוץ הזה...





אבל מהארץ,
אבירי האור הקסום
חתולי הרעם
(

)פוקימון
| quote: |
| Originally posted by Ariels צב צבים צבי הנינג'ה (יש פה איזה אלמנט מנ נח נחמ נחמן מאומן אתם לא חושבים) |
מישהו היה צריך לעלות את זה במוקדם או במאוחר:)
טוב אז יש גם את ה.......
רובטריקים כם רובוטים שמשנים צורה וגם יש מכות ומכוניות אחלה סידרה
יש גם את הימן ושירה
ויש חתולי הרעם משהו קטלני
ותאמת יש פןל סדרות נוסטלגיות
מעניין לאן הם נעלמו אם הם כאלה טובות.......!1
my ALL time favourites
(in no particular order)
1. shotrim ve ganavim
2. hakosem mi erez oz
3. rehov sumsum
4. parpar nehmad
5. zarbuvim / dardasim
..Mosh mosh or what this cow's name was 
and so on
i was an addict, okay
ah!! that show with the talking SHOES!! remember that song at the beginning? "shoe shoe shoe shoeee tooowwnn ta ta ta a daaa.." 
of course zavey haninja
i had all their "bubot"..100 of them
ah u want real nostalgica?
The old ZEHU ZE episodes..damn i gotta cry when thinking abou it, those were times!
I also went to those "hazagot", tell me, who remembers the theatre of "peter pan"?!? AWESOME!
thats it..FOR NOW

Re: מישהו היה צריך לעלות את זה במוקדם או במאוחר:)
| quote: |
| Originally posted by arik מעניין לאן הם נעלמו אם הם כאלה טובות.......!1 |
אני זוכר את כוח וידאו
זאת הייתה סידרה ממש נחמדה
הייתה שם עגבניה רוסיה כזאת שנלחמה עם עוד כמה באנשים
היה בנזונה
| quote: |
| Originally posted by TranceGiant my ALL time favourites (in no particular order) 1. shotrim ve ganavim 2. hakosem mi erez oz 3. rehov sumsum 4. parpar nehmad 5. zarbuvim / dardasim |
Who saw/remembers Havurat Hazevel? it was a movie i think, a lassi id say 
Who collected those stickers? you know...where u bought those "albomim" and hanged stickers..
And in first grade i remember how those.."potato weapons" were in.. they looked like a super soaker where u had to squeeze some potato so u could shoot little piees at ppl

| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL DUDE!!! חבל לכם על הזמן!!! אתם יודעים שהדרדסים זה סדרה נאצית??? (כך אמרו לי לפחות יותר מאיש אחד) כש: הדרדסים הטובים הגרמנים בורחים מגרגמל היהודי ה"רשע" (יש לו אף עקום והכול) ידעתם?!?!? קצת מפחיד לחשוב על זה לא?!?!?! ועוד עובדה מגניבה... (שגם אותה שמעתי לא פעם) אלה שכתבו את עליזה בארץ הפלאות (הספר האמיתי) היו מסוממים במשך הזמן שהם כתבו את הספר... דוגמה: זחל שיושב על פטריה ומעשן נרגילה !!! איזה ענק? |

| quote: |
| Originally posted by Dj-2TaLL DUDE!!! חבל לכם על הזמן!!! אתם יודעים שהדרדסים זה סדרה נאצית??? (כך אמרו לי לפחות יותר מאיש אחד) כש: הדרדסים הטובים הגרמנים בורחים מגרגמל היהודי ה"רשע" (יש לו אף עקום והכול) ידעתם?!?!? קצת מפחיד לחשוב על זה לא?!?!?! ועוד עובדה מגניבה... (שגם אותה שמעתי לא פעם) אלה שכתבו את עליזה בארץ הפלאות (הספר האמיתי) היו מסוממים במשך הזמן שהם כתבו את הספר... דוגמה: זחל שיושב על פטריה ומעשן נרגילה !!! איזה ענק? |
hehe, the smurfs are a DUTCH production though so i donno.
he he he...
did you see dogma?
the part in the bigining where he tells the nun that he doesn't believe in god because of alice in wonderland?!?!? that is one of the funnyest movies EVER!!!
talkin bout' Infected mushroom
יש להם טראק בדיסק
classical mushroom
שנקרא
Mush mush
הבנתם
!??!?!?!
מוש מוש
?!?!?!?!?!
או שזה צירוף מקרים מוזר או זה מעין נבואת נוסטרדמוס כזו
!!!!!
אחי הדיסק של אינפקטד זו נבואה... איזה פחד ! אפשר
לעשות מזה פרק של האקס פיילס

ודרך אגב מוש השור היא סדרה קומוניסטית
שמתם לב שהוא לובש אדום
?!?!?!!?!?
ושמתם לב לשיר ? "מוש השור עובד וטוב לו... מוש מוש... מוש מוש"... מה זה
?!?!!?!?!?!?
עובד וטוב לו
!?!?!?!?!?
what the fuck is it ?!?!
http://www.geocities.com/Hollywood/...sociosmurf2.htm
http://www.geocities.com/CapitolHil...1709/index.html
showing us how smurfs are actually communist propaganda...
| quote: |
| Originally posted by TranceGiant might be, i too heared it, and the cat's name was "Azrael" kinda strange that thingy .. but you know what? If the dardasim are the good germans, then they are a bunch of ******s or a pervert group having just ONE woman in their whole village. think about how they made their kids..every1 on the poor blonde chick |
| quote: |
| Originally posted by Ariels ודרך אגב מוש השור היא סדרה קומוניסטית שמתם לב שהוא לובש אדום ?!?!?!!?!? ושמתם לב לשיר ? "מוש השור עובד וטוב לו... מוש מוש... מוש מוש"... מה זה ?!?!!?!?!?!? עובד וטוב לו !?!?!?!?!? what the fuck is it ?!?! |

Okay 
enough with that crap hehe
seriously: had lots of fun with you guys tonite but now im off
u wont believe but i got SPANISH EXAM tomorrow(yes on saturday..
wish me luck
hasta la vista muchachos!
יש את כוח הוידיאו שזאת באמת אחלה סדרה....
בקשר למומינים עדיין משדרים בערוץ 11
מוש השור סדרה אדירה אז מה אם הוא קומיניסט????
ושכחתם את ה-ס-י-ד-ר-ה שזאת כמובן
ב-י-מ-ב-ה
בובי בימבה ופונפון יוצאים למסעות
מה קורה להם בדרך אילו הפתעות............
בובי בובי
בימבה בימבה
בובי בימבה ופון פון
זעם הרשע מנסה לתפוס את בימבה הקטנה
אך לעולם הוא לא יצליח כי בימבה
חכמה
כי בימבה חכמה
הא הא הא......
וגם צבי הנינג'ה סדרה טובה חייתי על הסדרה הזאת....
דנבר הדינוזאור האחרון!

אין מה לדבר בכלל חתולי הרעם שולטים!!!!
וגם החתולים הסמוראים...
ולא לשכוח גם את דני שובבני שאני עדיין רואה את זה שיוצא לי...

טוב זזה הודעה ראשונה שלי כאן והיא תיהיה ארוכה...
היה כל כך הרבה סדרות טובות ]פעם אז הנה רשימה ארוכה ואחר כך קצת הסברים
מוש מוש השור(לחקו עלי בגלל זה והיום בבתיכון החדש קצת צוחקים עלי מזה...)
צבי הנינג'ה
החתולים הסמוריים
דרדסים
ביבמה
פליקס
משהו החתול (היה אחלה סידרה)
שיט מרוב חשיבה ששכחתי מלא היה פשוט מלאאאאאאאאאאא
כל הניקלודיון כל הסדרות האדירות שפעם שמו בערוץ 6
היום זה זבל רציני גם הילדים של היום לא משהו ילד בכיתה א עם פלאפום WTF!!???
פוקימום מסריח...
באגס באני היה אליל פעם איזה קטעים הורדתי לפני כמה ימים פרקים של רודראננר וקיוטי איזה קטעים
אבל שתי הסדרות שאני הכי אוהב כרגע בעצם היחידות שאני רואה
זה
1.The Simpsons
2.South Park
אבל אי אפשר להשוות בין סימפסומס לסאות פארק
סימפסונס לנצח!
יש עוד פולל סדרות לא זוכר כלום אני זוכר סדרה אחת שאין לי מושג איך קןראים לה באנגלית מישהו זוכר את צעירי בברלי הילס?
ואגב שוטרים וגנבים נורא מוכר לי! אני לא מארמין ששכחתי איזה סדרה זאת
טרנאסג'יאנט מה אתה עושה באוסטריה אפשר לדעת?
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.