TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- סדרות טלוויזיה נוסטלגיות
Pages (3): [1] 2 3 »


Posted by Dj Black on Nov-23-2001 18:20:

סדרות טלוויזיה נוסטלגיות

הממממ בגלל השעמום פתחתי את הטופיק הזה
אל תצחקו אבל משעמם אז מה לעשות....כמו הטופיק על הבורגר
פתחתי טופיק על סדרות שהיינו קטנים
כמו
הבית של פיסטוק
רוני וליטל חולמים בלילה

הסדרה שאני הכי אוהב עם אשמדאי והמגהץ היי טק שלו

גם היה את
רובימה
ופלפלת

אני לא יגמור לכם את הרעיונות
תוסיפו


Posted by Sm0keMachine on Nov-23-2001 18:29:

אני גדלתי על ערוץ הילדים...
אהבתי את "המחסן של כאילו"..הייתי זוכר פרקים שלמים בע"פ..כי כל הזמן היו מקרינים שידורים חוזרים


Posted by ProjectFive on Nov-23-2001 18:29:

לא גדלתי בארץ לכן אני לא מכור לסדרות ישראליות

אבל הסדרה שאני מכור לה והיא לוקחת את כולם יחד זה
Merried With Children
נשואים פלוס!


Posted by Ariels on Nov-23-2001 19:01:

צב צבים צבי הנינג'ה

(יש פה איזה אלמנט מנ נח נחמ נחמן מאומן אתם לא חושבים)


Posted by Dj-2TaLL on Nov-23-2001 19:04:

כנ"ל...
גם אני לא גדלתי בארץ...
אז אני גדלתי על ניקלודיון...
רן וסטימפי,
the rugrats
מממ...
וכל סדרה של ניקלודיון!!!
פשוט הייתי חולה על הערוץ הזה...

אבל מהארץ,
אבירי האור הקסום
חתולי הרעם
()פוקימון


Posted by luckystrike on Nov-23-2001 19:40:

quote:
Originally posted by Ariels
צב צבים צבי הנינג'ה

(יש פה איזה אלמנט מנ נח נחמ נחמן מאומן אתם לא חושבים)



חחחחחחחחחח
קרעת אותי


בכל אופן יש גם כמה ממש ישנות כמו

הכפר הירוק
האריה הלבן...

מה שהכי אהבתי
עולמו של רוקו(מספר אחת) שמתי לי שעות בבוקר כדי לראות את זה ואני עדיין מחכה שזה יעשה קאמבק


Posted by arik on Nov-23-2001 20:00:

מישהו היה צריך לעלות את זה במוקדם או במאוחר:)

טוב אז יש גם את ה.......
רובטריקים כם רובוטים שמשנים צורה וגם יש מכות ומכוניות אחלה סידרה
יש גם את הימן ושירה
ויש חתולי הרעם משהו קטלני
ותאמת יש פןל סדרות נוסטלגיות
מעניין לאן הם נעלמו אם הם כאלה טובות.......!1


Posted by TranceGiant on Nov-23-2001 20:08:

my ALL time favourites
(in no particular order)
1. shotrim ve ganavim
2. hakosem mi erez oz
3. rehov sumsum
4. parpar nehmad
5. zarbuvim / dardasim
..Mosh mosh or what this cow's name was
and so on
i was an addict, okay
ah!! that show with the talking SHOES!! remember that song at the beginning? "shoe shoe shoe shoeee tooowwnn ta ta ta a daaa.."
of course zavey haninja
i had all their "bubot"..100 of them
ah u want real nostalgica?
The old ZEHU ZE episodes..damn i gotta cry when thinking abou it, those were times!
I also went to those "hazagot", tell me, who remembers the theatre of "peter pan"?!? AWESOME!
thats it..FOR NOW


Posted by luckystrike on Nov-23-2001 20:13:

Re: מישהו היה צריך לעלות את זה במוקדם או במאוחר:)

quote:
Originally posted by arik

מעניין לאן הם נעלמו אם הם כאלה טובות.......!1


המומינים לא נעלמה
אני מת על הסדרה הזאת
שמעתי שזה יצא על קסטות וידאו אני חייב להשיג את זה
ברצינות - פשוט ענננק

וגם מוש השור שטראנסג'יאנט הזכיר חי וקיים
גם אני מעריץ!


Posted by Hell_Copter on Nov-23-2001 20:20:

אני זוכר את כוח וידאו
זאת הייתה סידרה ממש נחמדה
הייתה שם עגבניה רוסיה כזאת שנלחמה עם עוד כמה באנשים
היה בנזונה


Posted by Dj-2TaLL on Nov-23-2001 20:25:

quote:
Originally posted by TranceGiant
my ALL time favourites
(in no particular order)
1. shotrim ve ganavim
2. hakosem mi erez oz
3. rehov sumsum
4. parpar nehmad
5. zarbuvim / dardasim


DUDE!!!
חבל לכם על הזמן!!!
אתם יודעים שהדרדסים זה סדרה נאצית???
(כך אמרו לי לפחות יותר מאיש אחד)
כש:
הדרדסים הטובים הגרמנים בורחים מגרגמל היהודי ה"רשע" (יש לו אף עקום והכול) ידעתם?!?!?
קצת מפחיד לחשוב על זה לא?!?!?!

ועוד עובדה מגניבה... (שגם אותה שמעתי לא פעם)
אלה שכתבו את עליזה בארץ הפלאות (הספר האמיתי) היו מסוממים במשך הזמן שהם כתבו את הספר...
דוגמה: זחל שיושב על פטריה ומעשן נרגילה !!! איזה ענק?


Posted by TranceGiant on Nov-23-2001 20:29:

Who saw/remembers Havurat Hazevel? it was a movie i think, a lassi id say
Who collected those stickers? you know...where u bought those "albomim" and hanged stickers..
And in first grade i remember how those.."potato weapons" were in.. they looked like a super soaker where u had to squeeze some potato so u could shoot little piees at ppl


Posted by luckystrike on Nov-23-2001 20:32:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


DUDE!!!
חבל לכם על הזמן!!!
אתם יודעים שהדרדסים זה סדרה נאצית???
(כך אמרו לי לפחות יותר מאיש אחד)
כש:
הדרדסים הטובים הגרמנים בורחים מגרגמל היהודי ה"רשע" (יש לו אף עקום והכול) ידעתם?!?!?
קצת מפחיד לחשוב על זה לא?!?!?!

ועוד עובדה מגניבה... (שגם אותה שמעתי לא פעם)
אלה שכתבו את עליזה בארץ הפלאות (הספר האמיתי) היו מסוממים במשך הזמן שהם כתבו את הספר...
דוגמה: זחל שיושב על פטריה ומעשן נרגילה !!! איזה ענק?


הקטע עם הדרדסים זה נכון
אשכרה למדנו על זה בבית ספר...

ולא ידעתי על עליזה
חחח


וטראנס ג'יאנט נראה לי שגמרתי את האלבום של חבילת הזבל


Posted by TranceGiant on Nov-23-2001 20:36:

quote:
Originally posted by Dj-2TaLL


DUDE!!!
חבל לכם על הזמן!!!
אתם יודעים שהדרדסים זה סדרה נאצית???
(כך אמרו לי לפחות יותר מאיש אחד)
כש:
הדרדסים הטובים הגרמנים בורחים מגרגמל היהודי ה"רשע" (יש לו אף עקום והכול) ידעתם?!?!?
קצת מפחיד לחשוב על זה לא?!?!?!

ועוד עובדה מגניבה... (שגם אותה שמעתי לא פעם)
אלה שכתבו את עליזה בארץ הפלאות (הספר האמיתי) היו מסוממים במשך הזמן שהם כתבו את הספר...
דוגמה: זחל שיושב על פטריה ומעשן נרגילה !!! איזה ענק?


might be, i too heared it, and the cat's name was "Azrael" kinda strange that thingy ..
but you know what? If the dardasim are the good germans, then they are a bunch of ******s or a pervert group having just ONE woman in their whole village.
think about how they made their kids..every1 on the poor blonde chick hehe, the smurfs are a DUTCH production though so i donno.
But i knw an antisemitic fairy tale where the german mother is going to the forret with her son, ollectin mushrooms
guess who are the INFECTED dangerous poisonous mushrooms, da jews!
LOOOL
about alice in wonderland, absolutely Shroomy indeed!


Posted by Dj-2TaLL on Nov-23-2001 20:46:

he he he...


did you see dogma?
the part in the bigining where he tells the nun that he doesn't believe in god because of alice in wonderland?!?!? that is one of the funnyest movies EVER!!!


Posted by Ariels on Nov-23-2001 20:52:

talkin bout' Infected mushroom
יש להם טראק בדיסק
classical mushroom
שנקרא
Mush mush

הבנתם
!??!?!?!

מוש מוש
?!?!?!?!?!

או שזה צירוף מקרים מוזר או זה מעין נבואת נוסטרדמוס כזו
!!!!!

אחי הדיסק של אינפקטד זו נבואה... איזה פחד ! אפשר
לעשות מזה פרק של האקס פיילס


Posted by Ariels on Nov-23-2001 20:55:

ודרך אגב מוש השור היא סדרה קומוניסטית

שמתם לב שהוא לובש אדום
?!?!?!!?!?

ושמתם לב לשיר ? "מוש השור עובד וטוב לו... מוש מוש... מוש מוש"... מה זה
?!?!!?!?!?!?

עובד וטוב לו
!?!?!?!?!?

what the fuck is it ?!?!


Posted by TranceGiant on Nov-23-2001 20:59:

http://www.geocities.com/Hollywood/...sociosmurf2.htm
http://www.geocities.com/CapitolHil...1709/index.html

showing us how smurfs are actually communist propaganda...


Posted by luckystrike on Nov-23-2001 21:00:

quote:
Originally posted by TranceGiant


might be, i too heared it, and the cat's name was "Azrael" kinda strange that thingy ..
but you know what? If the dardasim are the good germans, then they are a bunch of ******s or a pervert group having just ONE woman in their whole village.
think about how they made their kids..every1 on the poor blonde chick


פחחחחחחחחח


Posted by luckystrike on Nov-23-2001 21:05:

quote:
Originally posted by Ariels
ודרך אגב מוש השור היא סדרה קומוניסטית

שמתם לב שהוא לובש אדום
?!?!?!!?!?

ושמתם לב לשיר ? "מוש השור עובד וטוב לו... מוש מוש... מוש מוש"... מה זה
?!?!!?!?!?!?

עובד וטוב לו
!?!?!?!?!?

what the fuck is it ?!?!


בואנה אף פעם לא חשבתי על זה...


ו
TRANCE GIANT
מאיפה הבאת את האתרים האלה ???

אני זוכר שהיה לי אתר נגד קיפי מרחוב סומסום
מישהוא מכיר את זה אולי ?


Posted by TranceGiant on Nov-23-2001 21:13:

Okay
enough with that crap hehe
seriously: had lots of fun with you guys tonite but now im off
u wont believe but i got SPANISH EXAM tomorrow(yes on saturday..
wish me luck
hasta la vista muchachos!


Posted by Dj Moriano on Nov-23-2001 22:11:

יש את כוח הוידיאו שזאת באמת אחלה סדרה....

בקשר למומינים עדיין משדרים בערוץ 11

מוש השור סדרה אדירה אז מה אם הוא קומיניסט????

ושכחתם את ה-ס-י-ד-ר-ה שזאת כמובן

ב-י-מ-ב-ה

בובי בימבה ופונפון יוצאים למסעות
מה קורה להם בדרך אילו הפתעות............

בובי בובי
בימבה בימבה
בובי בימבה ופון פון
זעם הרשע מנסה לתפוס את בימבה הקטנה
אך לעולם הוא לא יצליח כי בימבה
חכמה
כי בימבה חכמה
הא הא הא......

וגם צבי הנינג'ה סדרה טובה חייתי על הסדרה הזאת....


Posted by Dj Black on Nov-24-2001 09:16:

דנבר הדינוזאור האחרון!


Posted by nimrod levi on Nov-24-2001 10:32:

אין מה לדבר בכלל חתולי הרעם שולטים!!!!
וגם החתולים הסמוראים...
ולא לשכוח גם את דני שובבני שאני עדיין רואה את זה שיוצא לי...


Posted by m0sh on Nov-24-2001 10:42:

טוב זזה הודעה ראשונה שלי כאן והיא תיהיה ארוכה...

היה כל כך הרבה סדרות טובות ]פעם אז הנה רשימה ארוכה ואחר כך קצת הסברים

מוש מוש השור(לחקו עלי בגלל זה והיום בבתיכון החדש קצת צוחקים עלי מזה...)
צבי הנינג'ה
החתולים הסמוריים
דרדסים
ביבמה
פליקס
משהו החתול (היה אחלה סידרה)
שיט מרוב חשיבה ששכחתי מלא היה פשוט מלאאאאאאאאאאא

כל הניקלודיון כל הסדרות האדירות שפעם שמו בערוץ 6
היום זה זבל רציני גם הילדים של היום לא משהו ילד בכיתה א עם פלאפום WTF!!???
פוקימום מסריח...

באגס באני היה אליל פעם איזה קטעים הורדתי לפני כמה ימים פרקים של רודראננר וקיוטי איזה קטעים
אבל שתי הסדרות שאני הכי אוהב כרגע בעצם היחידות שאני רואה
זה
1.The Simpsons
2.South Park
אבל אי אפשר להשוות בין סימפסומס לסאות פארק
סימפסונס לנצח!
יש עוד פולל סדרות לא זוכר כלום אני זוכר סדרה אחת שאין לי מושג איך קןראים לה באנגלית מישהו זוכר את צעירי בברלי הילס?

ואגב שוטרים וגנבים נורא מוכר לי! אני לא מארמין ששכחתי איזה סדרה זאת

טרנאסג'יאנט מה אתה עושה באוסטריה אפשר לדעת?


Pages (3): [1] 2 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.