TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טראנס->אהוס
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Shahar on Apr-30-2005 13:29:

טראנס->אהוס

בזמן האחרון אני שם לב לקטעי פרוגרסיב טראנס שאפשר להסתכל עליהם גם כאהוס
לדוגמא
TDR - Smoked Out
Leama and Moor - Fact of The Matter
ועוד

ובלי קשר כבר הרבה זמן אני רואה שאני מתחבר לאהוס ואפילו נהנה במסיבות בימי חמישי בווקס יותר מבמסיבות שהלכתי בזמן האחרון בנקסט
ונראה לי שאנלא היחיד
גם צח נראה לי כבר הרבה זמן מחובר לאהוס
וגם יגאל
תקנו אותי אם אני טועה

יכוליות שפרוגרסיב טראנס פשוט הולך יותר לכיוון של אהוס?
אפילו השיחרור של
Arcadia
נחשב אהוס
וגם ניק וורן ניגן אותו בסט שלו וזה התאים

יש פה עוד כמה שהתחילו להתחבר גם לאהוס?
או כאלה שזה קרה להם כבר מזמן?


Posted by m0sh on Apr-30-2005 21:46:

Arcadia
זה לא האוס

ולא נראה לי שגם הלימה ומור זה האוס
אבל לא בטוח כי לא שמעתי את זה


Posted by Glenn-Holmes on Apr-30-2005 21:50:

quote:
Originally posted by m0sh
Arcadia
זה לא האוס

ולא נראה לי שגם הלימה ומור זה האוס
אבל לא בטוח כי לא שמעתי את זה


אתה לא טועה מוש...
שניהם קטעים שיושבים על קצב מאוד גרובי
אבל בהחלט שתיהם הם פרוגרסיב טראנס

בארקאדיה לפחות הגרסה של אוזגור יושבת על קצב מאוד גרובי
המקורי הוא פרוגרסיב טראנס טהור

וניק וורן הרי נודע מאז ומתמיד כדי גיי שמנגן פרוגרסיב
אמנם בעיקר פרוגרסיב האוס אבל אני מבין שלעתים הוא חוצה תכביש ומנגן פרוגרסיב טראנס גם...


Posted by markfeldman on May-01-2005 18:57:

Re: טראנס->אהוס

quote:
Originally posted by Shahar
בזמן האחרון אני שם לב לקטעי פרוגרסיב טראנס שאפשר להסתכל עליהם גם כאהוס
לדוגמא
TDR - Smoked Out
Leama and Moor - Fact of The Matter
ועוד

ובלי קשר כבר הרבה זמן אני רואה שאני מתחבר לאהוס ואפילו נהנה במסיבות בימי חמישי בווקס יותר מבמסיבות שהלכתי בזמן האחרון בנקסט
ונראה לי שאנלא היחיד
גם צח נראה לי כבר הרבה זמן מחובר לאהוס
וגם יגאל
תקנו אותי אם אני טועה

יכוליות שפרוגרסיב טראנס פשוט הולך יותר לכיוון של אהוס?
אפילו השיחרור של
Arcadia
נחשב אהוס
וגם ניק וורן ניגן אותו בסט שלו וזה התאים

יש פה עוד כמה שהתחילו להתחבר גם לאהוס?
או כאלה שזה קרה להם כבר מזמן?


איזה האוס בראש שלך ?!?!?!?!?

נראה לי הצבא טימטם אותך יופי...


Posted by Viber on May-01-2005 21:28:

Re: Re: טראנס->אהוס

quote:
Originally posted by markfeldman
נראה לי הצבא טימטם אותך יופי...


ונהפוך הוא


Posted by Glenn-Holmes on May-03-2005 18:41:

Re: Re: Re: טראנס->אהוס

quote:
Originally posted by Viber
ונהפוך הוא


....מה זתומרת?
תסביר את עצמך


Posted by Viber on May-03-2005 19:35:

Re: Re: Re: Re: טראנס->אהוס

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
....מה זתומרת?
תסביר את עצמך


"נראה לי הצבא טימטם אותך יופי... "
^^
תהפוך במשמעות את הצבא ב"אותך" ויוצא לך: "ניראה לי כבר טימטמת את הצבא יופי"

עכשיו אפשר להמשיך


Posted by Glenn-Holmes on May-04-2005 02:40:

Re: Re: Re: Re: Re: טראנס->אהוס

quote:
Originally posted by Viber
"נראה לי הצבא טימטם אותך יופי... "
^^
תהפוך במשמעות את הצבא ב"אותך" ויוצא לך: "ניראה לי כבר טימטמת את הצבא יופי"

עכשיו אפשר להמשיך





חחחחשום סיכוי שהייתי מבין בלי הסבר...
(בייחוד כי רשמת רק נהפוך הוא..לא הבנתי למה זה התייחס...)


Posted by markfeldman on May-04-2005 15:04:

Re: Re: Re: Re: Re: Re: טראנס->אהוס

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
חחחחשום סיכוי שהייתי מבין בלי הסבר...
(בייחוד כי רשמת רק נהפוך הוא..לא הבנתי למה זה התייחס...)


אני עד עכשיו לא הבנתי מה הוא אמר...


Posted by Scorchio on May-04-2005 17:31:

לגבי
Fact Of The Matter
זה קטע מאוד גבולי למרות שהייתי שם אותו על קו הפרוגרסיב טראנס
אבל אני בהחלט עברתי שינוי משמעותי בעקבות ההליכה הרבה לווקס בחמישי
אני מאוד מתחבר כיום לטק האוס וגרוב ואלקטרו
יותר מעניין אותי כיום למקסס ולנגן את זה מפרוג טראנס

אגב ארקדיה זה האוס ועוד איך ואפילו אלקטרו האוס
והרמיקס של אוזגור הוא בכלל אסיד טק האוס
אל תתנפלו עליי
תשמעו את זה ותשוו


ושחר
ניק וורן נע בסט שלו בין המון סגנונות
מפרוגרסיב האוס דרך אלקטרו פרוגרסיב טראנס אסיד וטקנו
אז לא נכון להגיד שכל הסט שלו היו פרוגסיב האוס


Posted by Glenn-Holmes on May-04-2005 18:18:

quote:
Originally posted by Scorchio
אגב ארקדיה זה האוס ועוד איך ואפילו אלקטרו האוס
והרמיקס של אוזגור הוא בכלל אסיד טק האוס



ממממ אוקיי....ארקאדיה אלקטרו האוס?
אני מניח שזה מוכיח שכל אחד מגדיר לעצמו את הסגנון של הקטעים שהוא שומע בדרכו האינדיבידואלית

ולכן הרשה לי להגיד שעבורי הרמיקס של אוזגור זה טק-פרוגרסיב
מבחינתי הסגנונות מזמן התערבבו ואמנם יש מאפיינים האוסיים (בעיקר הגרוב שיש לקטע שמתאפיין בעיקר בגרסה של אוזגור בבייסליין גרובי טקי ובסינט טקי משהו)

למה פרוגרסיב?
ככה אני מרגיש פשוט...בכל סשן לפני שהקטע מקבל תתפנית הטקית שלו יש מין התפתחות פרוגרסיבית עד המלודיה ואז מערבולת הטק מכה בנו
גרסה אדירה דרך אגב


Posted by m0sh on May-04-2005 19:33:

תמשיכו לבלבל בשכל...


Posted by Glenn-Holmes on May-04-2005 22:32:

quote:
Originally posted by m0sh
תמשיכו לבלבל בשכל...

תמשיך לכתוב פוסטים שהדבר היחיד שברור מהם בוודאות היא שאין לך מושג מה להגיד חוץ מהערה שכל מטרתה הוא התנשאות נטו
אני מכבד את צח על משהוא אמר ואם לדעתו הקטע הוא אלקטרו האוס אפילו אז זהו זאת האמת שלו ואני יכול לחלוק על משהוא אומר ולהסביר את זה או להגיד שהוא סתם מבלבל במוח כמו שאתה אמרת
אז אני בוחר לבלבל תמוח בחזרה אבל לפחות ליצור איזשהו דיון

פוסטים כאלה כמו שלך ממיתים את הפורום הזה שכבר נמצא בחודשיים האחרונים בשלבי גסיסה


Posted by Sm0keMachine on May-04-2005 23:43:

טוב קודם כל אני יגיד לכם שלדעתי ארקדיה זה קטע פרוגרסיב טראנס..שמשתלב מצוין בסטים של ארמין ומארקוס שולצ..
אבל..
נכנסתי לאתר
www.dancerecords.com
שזה מבין האתרים הכי טובים לקניית תקליטים באינטנט..
והם מקטלגים את הקטע בסגנון

Deep Ethereal Electro Progressive House, Deep Techy Electro Progressive House

אז אני כבר לא יודע מה להגיד לכם


Posted by m0sh on May-05-2005 03:36:

עזוב זה
house rurhsdfhsdufhug uh urhuw


Posted by Shahar on May-05-2005 16:00:

גם הקבוצת שיחרור כתבה על זה
HOUSE
זה שאתם רגילים שארמין משלב את זה בין קטעי טראנס זה לא אומר שזה פרוגרסיב טראנס

נראה לי רק צח הבין תכלס תכוונה
ותכלס גם אני מאז שהתחלתי ללכת לווקס אני מתחבר יותר לאהוס ונהנה למקסס ולשמוע


Posted by m0sh on May-05-2005 16:31:

נו יופי וזה מה שחשוב
אני גם חושב שצח צודק אבל לא סגור על עצמי

ואילן כדאי שתרגע
מה אתה חושב שאתה בכלל שתגיד עלי כאלה דברים

אתה פה שממציא ומבלבל במוח עם כל מיני אגדות וסיפורים


Posted by Shahar on May-05-2005 17:38:

quote:
Originally posted by m0sh
ואילן כדאי שתרגע
מה אתה חושב שאתה בכלל שתגיד עלי כאלה דברים

אתה פה שממציא ומבלבל במוח עם כל מיני אגדות וסיפורים


עם כל הכבוד אני עם יגאל
אתה פותח תפה יותר מדי אתה מחפש לריב כל הזמן ופותח תפה יותר מדי ובסוף תצטער

ואם יש פה מישו שבאמת אומר דברים חכמים שאני תופס מהם זה יגאל
אז אל תנסה לקטול אותו


Posted by Sm0keMachine on May-05-2005 17:58:

quote:
Originally posted by Shahar
נראה לי רק צח הבין תכלס תכוונה
ותכלס גם אני מאז שהתחלתי ללכת לווקס אני מתחבר יותר לאהוס ונהנה למקסס ולשמוע


אתה בא לווקס היום אחי?


Posted by fusi on May-05-2005 18:48:

quote:
Originally posted by Shahar
עם כל הכבוד אני עם יגאל
אתה פותח תפה יותר מדי אתה מחפש לריב כל הזמן ופותח תפה יותר מדי ובסוף תצטער


?שחר אתה תשלח אליו אנשים או תארגן לו דקירה


Posted by Shahar on May-06-2005 03:13:

quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אתה בא לווקס היום אחי?


היה כיףףףףףףף רצצצח אחי!!!

quote:
Originally posted by fusi
?שחר אתה תשלח אליו אנשים או תארגן לו דקירה


חס ושלום צדיק


Posted by Scorchio on May-06-2005 14:56:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ אוקיי....ארקאדיה אלקטרו האוס?
אני מניח שזה מוכיח שכל אחד מגדיר לעצמו את הסגנון של הקטעים שהוא שומע בדרכו האינדיבידואלית

ולכן הרשה לי להגיד שעבורי הרמיקס של אוזגור זה טק-פרוגרסיב
מבחינתי הסגנונות מזמן התערבבו ואמנם יש מאפיינים האוסיים (בעיקר הגרוב שיש לקטע שמתאפיין בעיקר בגרסה של אוזגור בבייסליין גרובי טקי ובסינט טקי משהו)

למה פרוגרסיב?
ככה אני מרגיש פשוט...בכל סשן לפני שהקטע מקבל תתפנית הטקית שלו יש מין התפתחות פרוגרסיבית עד המלודיה ואז מערבולת הטק מכה בנו
גרסה אדירה דרך אגב


אין פה קשר להגדרה אינדיבידואלית
יש פה קשר למאפיינים של מוזיקה

אני יכול להגיד לך שבליינד אם הייתי שומע את הקטע הזה לפני חצי שנה הייתי אומר לך שהוא פרוגרסיב טראנס
מאז שהתחלתי ללכת לווקס ולשמוע מוזיקה שונה ומגוונת יותר
התחלתי להבין מה מאפיין טק האוס ואלקטרו
היום לדעתי האישית וגם גמו שירון הוסיף שבאתר
Dancerecords
כתבו שהקטע הזה הוא אלקטרו האוס
זה הז'אנר שלו

תראה למשל באותו אתר את
Fact Of The Matter
כתוב שזה
Progressive Trance

לא נכון להנעל לסגנון אחד רק בגלל שיש בו מלודיה שמתפתחת לאורך הטראק לא אומר מיידית שהוא פרוג טראנס
יש אלף שילובים וסגנונות שיכולים להכנס בטראק אחד


Posted by Shahar on May-06-2005 16:53:

quote:
Originally posted by Scorchio
אין פה קשר להגדרה אינדיבידואלית
יש פה קשר למאפיינים של מוזיקה

אני יכול להגיד לך שבליינד אם הייתי שומע את הקטע הזה לפני חצי שנה הייתי אומר לך שהוא פרוגרסיב טראנס
מאז שהתחלתי ללכת לווקס ולשמוע מוזיקה שונה ומגוונת יותר
התחלתי להבין מה מאפיין טק האוס ואלקטרו
היום לדעתי האישית וגם גמו שירון הוסיף שבאתר
Dancerecords
כתבו שהקטע הזה הוא אלקטרו האוס
זה הז'אנר שלו

תראה למשל באותו אתר את
Fact Of The Matter
כתוב שזה
Progressive Trance

לא נכון להנעל לסגנון אחד רק בגלל שיש בו מלודיה שמתפתחת לאורך הטראק לא אומר מיידית שהוא פרוג טראנס
יש אלף שילובים וסגנונות שיכולים להכנס בטראק אחד


מסכים עם כל מילה
וזה הכוונה של הטרד!!!
טראקים שכולנו קוראים להם פרוגרסיב טראנס פתאום נשמעים בכיוון של אהוס
לאט לאט הסגנונות מתקרבים אחד לשני..
לדעתי זה בנזונה שלטראק אחד יש אלמנטים של פרוגרסיב טראנס ושל אהוס


Posted by m0sh on May-07-2005 10:24:

טראנס והאוס זה שתי דברים שונים שחר
מלודיה זה לא הכל
כמובן שיש melodic house
ההאוס בדיעבד הוא הרבה יותר פשוט במבנה
וטראנס זה הרבה יותר שכבות של צלילים.
סטרינגים סינטים וכ"ו



עכשיו באתר פשוט רושמים כל סגנון שיש לו אלמנט בשיר
זה בכמו בIMDB
שירשמו על סרט הרבה סגנונות

וצח טוב שתיקנתי אותי


Posted by Shahar on May-07-2005 13:18:

quote:
Originally posted by m0sh
טראנס והאוס זה שתי דברים שונים שחר
מלודיה זה לא הכל
כמובן שיש melodic house
ההאוס בדיעבד הוא הרבה יותר פשוט במבנה
וטראנס זה הרבה יותר שכבות של צלילים.
סטרינגים סינטים וכ"ו



עכשיו באתר פשוט רושמים כל סגנון שיש לו אלמנט בשיר
זה בכמו בIMDB
שירשמו על סרט הרבה סגנונות

וצח טוב שתיקנתי אותי


מי דיבר על מלודיות בכלל?
אני מדבר יותר על האלמנטים
ודווקא יותר על הבאס מאשר המלודיה


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.