TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- טראנס->אהוס
Pages (2): [1] 2 »
טראנס->אהוס
בזמן האחרון אני שם לב לקטעי פרוגרסיב טראנס שאפשר להסתכל עליהם גם כאהוס
לדוגמא
TDR - Smoked Out
Leama and Moor - Fact of The Matter
ועוד
ובלי קשר כבר הרבה זמן אני רואה שאני מתחבר לאהוס ואפילו נהנה במסיבות בימי חמישי בווקס יותר מבמסיבות שהלכתי בזמן האחרון בנקסט
ונראה לי שאנלא היחיד
גם צח נראה לי כבר הרבה זמן מחובר לאהוס
וגם יגאל
תקנו אותי אם אני טועה
יכוליות שפרוגרסיב טראנס פשוט הולך יותר לכיוון של אהוס?
אפילו השיחרור של
Arcadia
נחשב אהוס
וגם ניק וורן ניגן אותו בסט שלו וזה התאים
יש פה עוד כמה שהתחילו להתחבר גם לאהוס?
או כאלה שזה קרה להם כבר מזמן?
Arcadia
זה לא האוס
ולא נראה לי שגם הלימה ומור זה האוס
אבל לא בטוח כי לא שמעתי את זה
| quote: |
| Originally posted by m0sh Arcadia זה לא האוס ולא נראה לי שגם הלימה ומור זה האוס אבל לא בטוח כי לא שמעתי את זה |
Re: טראנס->אהוס
| quote: |
| Originally posted by Shahar בזמן האחרון אני שם לב לקטעי פרוגרסיב טראנס שאפשר להסתכל עליהם גם כאהוס לדוגמא TDR - Smoked Out Leama and Moor - Fact of The Matter ועוד ובלי קשר כבר הרבה זמן אני רואה שאני מתחבר לאהוס ואפילו נהנה במסיבות בימי חמישי בווקס יותר מבמסיבות שהלכתי בזמן האחרון בנקסט ונראה לי שאנלא היחיד גם צח נראה לי כבר הרבה זמן מחובר לאהוס וגם יגאל תקנו אותי אם אני טועה יכוליות שפרוגרסיב טראנס פשוט הולך יותר לכיוון של אהוס? אפילו השיחרור של Arcadia נחשב אהוס וגם ניק וורן ניגן אותו בסט שלו וזה התאים יש פה עוד כמה שהתחילו להתחבר גם לאהוס? או כאלה שזה קרה להם כבר מזמן? |
Re: Re: טראנס->אהוס
| quote: |
| Originally posted by markfeldman נראה לי הצבא טימטם אותך יופי... |
Re: Re: Re: טראנס->אהוס
| quote: |
| Originally posted by Viber ונהפוך הוא |
Re: Re: Re: Re: טראנס->אהוס
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes ....מה זתומרת? תסביר את עצמך |
Re: Re: Re: Re: Re: טראנס->אהוס
| quote: |
| Originally posted by Viber "נראה לי הצבא טימטם אותך יופי... " ^^ תהפוך במשמעות את הצבא ב"אותך" ויוצא לך: "ניראה לי כבר טימטמת את הצבא יופי" עכשיו אפשר להמשיך |
Re: Re: Re: Re: Re: Re: טראנס->אהוס
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes חחחחשום סיכוי שהייתי מבין בלי הסבר... (בייחוד כי רשמת רק נהפוך הוא..לא הבנתי למה זה התייחס...) |
לגבי
Fact Of The Matter
זה קטע מאוד גבולי למרות שהייתי שם אותו על קו הפרוגרסיב טראנס
אבל אני בהחלט עברתי שינוי משמעותי בעקבות ההליכה הרבה לווקס בחמישי
אני מאוד מתחבר כיום לטק האוס וגרוב ואלקטרו
יותר מעניין אותי כיום למקסס ולנגן את זה מפרוג טראנס
אגב ארקדיה זה האוס ועוד איך ואפילו אלקטרו האוס
והרמיקס של אוזגור הוא בכלל אסיד טק האוס
אל תתנפלו עליי
תשמעו את זה ותשוו
ושחר
ניק וורן נע בסט שלו בין המון סגנונות
מפרוגרסיב האוס דרך אלקטרו פרוגרסיב טראנס אסיד וטקנו
אז לא נכון להגיד שכל הסט שלו היו פרוגסיב האוס
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אגב ארקדיה זה האוס ועוד איך ואפילו אלקטרו האוס והרמיקס של אוזגור הוא בכלל אסיד טק האוס |
תמשיכו לבלבל בשכל...
| quote: |
| Originally posted by m0sh תמשיכו לבלבל בשכל... |
טוב קודם כל אני יגיד לכם שלדעתי ארקדיה זה קטע פרוגרסיב טראנס..שמשתלב מצוין בסטים של ארמין ומארקוס שולצ..
אבל..
נכנסתי לאתר
www.dancerecords.com
שזה מבין האתרים הכי טובים לקניית תקליטים באינטנט..
והם מקטלגים את הקטע בסגנון
Deep Ethereal Electro Progressive House, Deep Techy Electro Progressive House
אז אני כבר לא יודע מה להגיד לכם

עזוב זה
house rurhsdfhsdufhug uh urhuw
גם הקבוצת שיחרור כתבה על זה
HOUSE
זה שאתם רגילים שארמין משלב את זה בין קטעי טראנס זה לא אומר שזה פרוגרסיב טראנס
נראה לי רק צח הבין תכלס תכוונה
ותכלס גם אני מאז שהתחלתי ללכת לווקס אני מתחבר יותר לאהוס ונהנה למקסס ולשמוע
נו יופי וזה מה שחשוב
אני גם חושב שצח צודק אבל לא סגור על עצמי
ואילן כדאי שתרגע
מה אתה חושב שאתה בכלל שתגיד עלי כאלה דברים
אתה פה שממציא ומבלבל במוח עם כל מיני אגדות וסיפורים
| quote: |
| Originally posted by m0sh ואילן כדאי שתרגע מה אתה חושב שאתה בכלל שתגיד עלי כאלה דברים אתה פה שממציא ומבלבל במוח עם כל מיני אגדות וסיפורים |
| quote: |
| Originally posted by Shahar נראה לי רק צח הבין תכלס תכוונה ותכלס גם אני מאז שהתחלתי ללכת לווקס אני מתחבר יותר לאהוס ונהנה למקסס ולשמוע |
| quote: |
| Originally posted by Shahar עם כל הכבוד אני עם יגאל אתה פותח תפה יותר מדי אתה מחפש לריב כל הזמן ופותח תפה יותר מדי ובסוף תצטער |
| quote: |
| Originally posted by Sm0keMachine אתה בא לווקס היום אחי? |
| quote: |
| Originally posted by fusi ?שחר אתה תשלח אליו אנשים או תארגן לו דקירה |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes ממממ אוקיי....ארקאדיה אלקטרו האוס? אני מניח שזה מוכיח שכל אחד מגדיר לעצמו את הסגנון של הקטעים שהוא שומע בדרכו האינדיבידואלית ולכן הרשה לי להגיד שעבורי הרמיקס של אוזגור זה טק-פרוגרסיב מבחינתי הסגנונות מזמן התערבבו ואמנם יש מאפיינים האוסיים (בעיקר הגרוב שיש לקטע שמתאפיין בעיקר בגרסה של אוזגור בבייסליין גרובי טקי ובסינט טקי משהו) למה פרוגרסיב? ככה אני מרגיש פשוט...בכל סשן לפני שהקטע מקבל תתפנית הטקית שלו יש מין התפתחות פרוגרסיבית עד המלודיה ואז מערבולת הטק מכה בנו גרסה אדירה דרך אגב |
| quote: |
| Originally posted by Scorchio אין פה קשר להגדרה אינדיבידואלית יש פה קשר למאפיינים של מוזיקה אני יכול להגיד לך שבליינד אם הייתי שומע את הקטע הזה לפני חצי שנה הייתי אומר לך שהוא פרוגרסיב טראנס מאז שהתחלתי ללכת לווקס ולשמוע מוזיקה שונה ומגוונת יותר התחלתי להבין מה מאפיין טק האוס ואלקטרו היום לדעתי האישית וגם גמו שירון הוסיף שבאתר Dancerecords כתבו שהקטע הזה הוא אלקטרו האוס זה הז'אנר שלו תראה למשל באותו אתר את Fact Of The Matter כתוב שזה Progressive Trance לא נכון להנעל לסגנון אחד רק בגלל שיש בו מלודיה שמתפתחת לאורך הטראק לא אומר מיידית שהוא פרוג טראנס יש אלף שילובים וסגנונות שיכולים להכנס בטראק אחד |
טראנס והאוס זה שתי דברים שונים שחר
מלודיה זה לא הכל
כמובן שיש melodic house
ההאוס בדיעבד הוא הרבה יותר פשוט במבנה
וטראנס זה הרבה יותר שכבות של צלילים.
סטרינגים סינטים וכ"ו
עכשיו באתר פשוט רושמים כל סגנון שיש לו אלמנט בשיר
זה בכמו בIMDB
שירשמו על סרט הרבה סגנונות
וצח טוב שתיקנתי אותי
| quote: |
| Originally posted by m0sh טראנס והאוס זה שתי דברים שונים שחר מלודיה זה לא הכל כמובן שיש melodic house ההאוס בדיעבד הוא הרבה יותר פשוט במבנה וטראנס זה הרבה יותר שכבות של צלילים. סטרינגים סינטים וכ"ו עכשיו באתר פשוט רושמים כל סגנון שיש לו אלמנט בשיר זה בכמו בIMDB שירשמו על סרט הרבה סגנונות וצח טוב שתיקנתי אותי |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.