TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [03-06-2005] HQ - Expo XXI Amsterdam
[03-06-2005] HQ - Expo XXI Amsterdam
Op 3 Juni vindt er in Amsterdam weer een waanzinnig HQ-feest plaats in de Expo XXI in Amsterdam (www.expoxxi.nl). Vette line-up.
HQ Area:
Tidy Boys
Proteus
S.H.O.K.K.

Nuw Idol Live
Fausto
JP
Hank
Concept Area:
Jel Ford
Darren Kay
Alexander Koning
Tickets zijn verkrijgbaar bij de ticketbox (www.ticketbox.nl)
Zijn er nog TA's van plan om te gaan? 
HQ = zo 2003 
| quote: |
| Originally posted by MaGiK54 HQ = zo 2003 |
Trance = zo 1999
you guys are all sooo 2000 
Hoe help ik een draad om zeep in 4 posts
Ach ja, zo is t leven nou eenmaal, als Zabiela, Kleinenberg, Sasha en Digweed OF Tiesto, Armin, Ferrymaster en Paul van Dyk daar hadden gestaan....dan had de thread al 23434 serieuze replies gehad...

Hey een nieuwe evenementenhal in de stad
Maareh...
| ZA 03-06-2005 ASOT - Ocean Diva Amsterdam |

Zabiela, Kleinenberg, Sasha, Digweed, Tiesto, Armin, Ferrymaster, Paul van Dyk are so 2002
Jean is het helemaal. Fuck it weet je wel. Die gast heeft skillz 
En dat moet je gewoon respecten weetjuh!
| Originally posted by nwopper Ach ja, zo is t leven nou eenmaal, als Zabiela, Kleinenberg, Sasha en Digweed OF Tiesto, Armin, Ferrymaster en Paul van Dyk daar hadden gestaan....dan had de thread al 23434 serieuze replies gehad... |
Ik ben ook gefrustreerd maar daar hoor ik je nooit over 
| Originally posted by jp Ik ben ook gefrustreerd maar daar hoor ik je nooit over |
Het onderwerp 'feesten bezoeken' is gisteren al uitgebreid besproken in de auto. Die discussie kunnen we maar beter niet beginnen.
Punt is: het is een open forum, ram het maar lekker vol met je eigen inbreng. Muziek is muziek, feest is feest. Het is goed dat je een idee krijgt wat er allemaal leeft buiten je eigen straatje.
Beetje experimenteren kan geen kwaad people. Voor mijn part ram je er een pil in, dan wordt de drempel ook wat lager 
| Originally posted by jp Het onderwerp 'feesten bezoeken' is gisteren al uitgebreid besproken in de auto. Die discussie kunnen we maar beter niet beginnen. |
Punt is: het is een open forum, ram het maar lekker vol met je eigen inbreng. Muziek is muziek, feest is feest. Het is goed dat je een idee krijgt wat er allemaal leeft buiten je eigen straatje. Beetje experimenteren kan geen kwaad people. Voor mijn part ram je er een pil in, dan wordt de drempel ook wat lager |
Ze moeten Kai Tracid maar eens boeken die HQ gasten

Kak! Die foto wilde ik dus eerst ook posten maar ik kon m niet vinden.
Ali B is soo 2005 

| Originally posted by SnuggLe Sjonge jonge, je bent wel ERG gefrustreerd he? Dit is al de 2e/3e reply van je die ik in deze trand zie. Wat BOEIT het nou? Het gaat toch om je eigen smaak? Ik vind dat er ook veel Armin threads zijn, maar hoor je mij daar over? Lekker belangrijk! Smaken verschillen, en toevallig zitten hier nu veel progheads en mensen die van Trance ala Tiesto/PvD of Armin houden! Dat is dit forum al tijden, dus dat kan je verwachten als je hier zit... |
Wat een gezwets in een topic waar je het eigenlijk over een de meest succesvolle en langstlopende club avonden moet hebben. HQ BABY!!
Nieuwe locatie, tot 7 uur door gassen, nieuwe namen dat is het positieve. Negativie is toch dat het niet meer in het centrum is. Daardoor werd het toch altijd een zeer verschillend publiek aangevuld met verdwaalde toeristen. En jah melkweg schopte toch echt hard kont.
Ik hoop dat de Expo HQ een nieuwe impulz
brengt voor HQ. Zodat het weer elke laatste vrijdag van de maand the place to be is.
| Originally posted by nwopper Tel jij al mijn replies dan? Ik post een thread waarin ik een feest aankondig waar de muziek en lineup wat harder is (hardtrance/hardhouse). Wat krijg ik in deze draad? Geen enkele serieuze reply. Even is het leuk, maar als je absoluut niet de intentie hebt om te gaan, post dan niet. Doe je een draadje met progartiesten of de grote trance dj's dan heb je iedereen al enthousiast alleen maar als ze de naam al lezen. En dan kom jij er weer tussen om er een enorme onbelangrijke discussie van te maken die helemaal niet relevant is met deze draad. Daarom die reply, niet om mijn haat te spuien richting progressive/breaks of de grote 4 (Paul, Ferry, Armin, Tiesto) want die heb ik niet. Ik dacht alleen dat er misschien animo was voor wat anders dan het gewoonlijke. Maar ja, wat ik nu heb is een nutteloze discussie, foto's van Ali B. en aanverwante sjit. Die vind je niet in de draadjes over de usual suspects en hun gigs en optredens. Jammer.... |