TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Köper ni skivor eller är det bara mp3 som gäller?
Köper ni skivor eller är det bara mp3 som gäller?
själv drar jag hem massvis med mp3, men jag köper det som jag verkligen vill ha... brukar lägga en beställning en gång i månaden till en gång varannan månad ungefär
hur är det för er?
Det är samma som gäller här....Klart att man köper lite skivor då å då....
Klart att man lägger in lite beställningar från Ginza å skivhugget.....
samma gäller mig. köper det jag tycker är guld värt. 
Det är allt mer sällan jag drar mig till skiv butiken men det händer att man svänger förbi Pitch Control eller nåt...
Tankar hem så mycke man aldrig skulle kunna få tag på annars. Jag älskar mitt BBB.... mäste skaffa en till hård disk NU!! Man vill ju inte bara bränna ut allt, vill ju kunna lyssna direkt från datorn ju.
ses...
Respect Steve
You can read Dutch but I certainly can't read any of these posts
2 bad....well have fun here anyway 
X Prox
Thanks for the visit Miss....It´s not easy to read swedish at all...But we can learn you....
I think if I know how to pronounce all the words it will be easier to make a link to english and dutch
I'd love to be able to read/speak swedish
my sis studied Norsk
She can help me too, unless Swedish and Norwegian are too different 
Actually norwegian and swedish are very similar as spoken languages, but not as written. Swedish and danish on the other hand, are very similar when written.
| quote: |
| Originally posted by [A|ienFactory] Actually norwegian and swedish are very similar as spoken languages, but not as written. Swedish and danish on the other hand, are very similar when written. |

| Originally posted by SteveTranz4ever If only the Danish people could spit out the big hot potato out of their mouth we would understand them too ![]() ses... |
Hehehe.....You could not have sad this better....
this thread took an odd turn
anyway, welcome to the swedish section proxi 
Jag har en hel del skivor....samlar lite halvt...vill ha så många bra som mäjligt..köper dock bara 1-2 i månaden...har snart köpt hela magik serien
Idag köpte jag Antiloop - Remixed för 85 spänn bara för att fullgöra min antiloop serie...nu har jag alla 3... 
laddar ner..
jag laddar ner allt.. filmer, mp3z o program.. köper inget.. senaste skivan jag köpte var i -99.. härligt med bredband.. =)
Jag laddar ner all musik jag lyssnar på...!
VARFÖR? Jag hittar aldrig något ställe att beställa ifrån när jag väl hittar en platta 
Har ni några tips på skivbutiker online??
| Originally posted by mindshooter Jag har en hel del skivor....samlar lite halvt...vill ha så många bra som mäjligt..köper dock bara 1-2 i månaden...har snart köpt hela magik serien Idag köpte jag Antiloop - Remixed för 85 spänn bara för att fullgöra min antiloop serie...nu har jag alla 3... |
| Originally posted by SWE_TRANCE Jag laddar ner all musik jag lyssnar på...! VARFÖR? Jag hittar aldrig något ställe att beställa ifrån när jag väl hittar en platta ![]() Har ni några tips på skivbutiker online?? |
| Originally posted by reveal jag har magik 1,4,5,6,7, har beställt 2 och 3, men dom tar en jävla tid... jobbigt |
Hmm. Skivlagret på Drottninggatan har alla (tror jag) In trance we trust och Magik plus en hel jäla massa mer, det är nån kille där som här en jäla koll.
Jag köper en del skivor...bara vinyl eftersom man så enkelt kan bränna cd...köper ca 10-20 i månaden...
| Originally posted by mindshooter Jag har 1,4,6,7.....tycket egentligen inte att dom är så bra.... 6:an äger iof...den är grymt bra. Men 1:an suger enligt mig. Man måste köpa alla iaf |
| Originally posted by Aendy Hmm. Skivlagret på Drottninggatan har alla (tror jag) In trance we trust och Magik plus en hel jäla massa mer, det är nån kille där som här en jäla koll. |
| Originally posted by SWE_TRANCE Jag laddar ner all musik jag lyssnar på...! VARFÖR? Jag hittar aldrig något ställe att beställa ifrån när jag väl hittar en platta ![]() Har ni några tips på skivbutiker online?? |