TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Radioshow: BETA Sessions on ETN.FM
Pages (17): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 »
Radioshow: BETA Sessions on ETN.FM
Ik mag met trots presenteren: een BETA Show op ETN.FM 
Het wordt een maandelijkse show met DJ's uit Belgie varierend van Progressive tot Hardtrance. Er komen elke maand 3 DJ's aan bod. Fred Nova & Jasperovitsj (DJ Vega) zullen de residents zijn en elke maand nodigen zij een guest dj uit.
De uitzending is elke 1e zondag van de maand van 12:00 - 15:00. Dus de eerste uitzending is op 5 juni 

yiiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
dat is een
waard.
WOOOOOOOOOOOOOOT?
Zalig. Gaan BeTA, gaan.
Op 5 juni zit ik online zulle (behoudens zeer slecht vallende examens). Verlang al!
soooo sweet 

WOOOOOOW VET

H��rlijk, prachtig werk jongens 
zalig 
zupah!!
hehe, inderdaad nice
all credits go to Freezel! thanx man 
Klinkt goed! Goe werk mannen!
Schappelijk uurtje ook 
| quote: |
| Originally posted by FredNova hehe, inderdaad nice all credits go to Freezel! thanx man |
| Originally posted by X-Tune een beta show georganiseerd door een Nederlander? |
| Originally posted by FredNova jongen toch, ga met uw vriendjes (als ge die hebt) buiten spelen in de zandbak een Belgische show, met Belgische gastheren en Belgische gasten Freezel maakt deel uit van de crew van etn die dit mogelijk maken |
Hou dan uwen commentaar voor u als ge der niets van weet.
Nen dikken proficiat voor jullie
| Originally posted by FUSyke Hou dan uwen commentaar voor u als ge der niets van weet. Nen dikken proficiat voor jullie |
woohoow, supergoed nieuws mannen!
Nice mannen 
Mooi
Great job Freezel 
Mooi mooi 
Goed gedaan jongens ! Ga het zeker proberen te volgen 
geweldig initiatief
bere goed werk om dit mogelijk te maken Freezel
Ik luister nix anders dan ETN dus
way to go!
jup, congrats 
| Originally posted by FredNova hehe, inderdaad nice all credits go to Freezel! thanx man |