TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- כמה שהחיים הפכו להיות זולים כאן


Posted by Meltdown on May-03-2005 06:16:

Sad כמה שהחיים הפכו להיות זולים כאן

כבר הרבה זמן, אני מסתובב עם תחושה, שהחיים כאן הפכו להיות זולים מאוד. ואני לא מדבר עכשיו על סכנת הפיגועים, בלי לפתוח פה לשטן, אלא על כך שהאלימות בכל תחומי החברה הישראלית ממשיכה במגמת העלייה הקבועה, והמאוד מדאיגה שלה.
בכל תחומי החיים כאן, נהיה פשוט ג'ונגל אחד גדול, אסור להסתכל בכלל על בחורות במועדון שלא לדבר על להתחיל איתן, כי לך תדע מה יקרה אחר כך, כפי שדברים קרו בסוף השבוע האחרון. מה גם שהוצאתם של האנשים המעורבים בקטטות מחוץ למועדון, ממש לא פותרת את הבעייה, אלא רק מחמירה אותה.
כך גם בכל הקשור לחוסר תרבות הנהיגה כאן בארץ, אני ממש מרגיש שאני יוצא כביכול ל "מלחמה" בכל פעם שאני נוהג, אנשים מסכנים לא רק את עצמם אלא גם אנשים אחרים בנהיגה פרועה ומסוכנת.
הבעייה היותר גדולה היא, שכרגע העונשים שניתנים ע"י המשטרה בכל הקשר לדקירות שמובילות לפציעה או לרצח במועדונים, וכך גם בהרבה מקרים, בכל הקשור לנהיגה פרועה ומסוכנת בכביש, לא מרתיעים מספיק.
לא זכור לי כזה מקבץ של אירועים במועדונים, לפני כ 4-5 שנים, לכן אני חוזר ואומר, החיים כאן נהיו זולים, אנשים שמרגישים שכבודם נפגע, דוקרים כדי לצאת "גברים" או שמוסתים לכך ע"י החברים שלהם, וכך גם בהרבה מקרים על הכביש.

מעניין אותי לדעת מה דעתכם בנושא


Posted by sh33p on May-03-2005 08:30:

מסכים איתך בהחלט... אין לי מה להרחיב בנושא, אני רק אציין מקרה שהיה לחברים שלי
קיבלו מכות מחוץ למועדון הקווינס בת"א, 2 מהם נדקרו ועוד איזה כמה אכלו מכות רצח
למה החברים שלי קיבלו מכות?!?!
כי כנארה איזה כמה ערבים התחילו עם הבנות שבאו עם החברים שלי בתוך המועדון והם לא רצו לצאת פראיירים כי הם משחקים אותה גנסטרים מפרדס כץ,
השומרים העיפו את כולם החוצה ובסוף באו עליהם איזה 50 ערבים מחוץ למועדון.
מזל שהחלטתי לוותר על השישי השגרתי בקווינס
כל זה קרה בערך לפני שנה
המצב במועדונים ממש ממש קשה, לפני שנה שהייתי הולך למסיבות שכונה כמו בקווינס או בסטודיו 49 בחיים שלי לא היה דבר כזה שאין מכות
תמיד אנשים הלכו מכות...
לא יודע מה הפתרון, אבל הממשלה או משדר החינוך או מישהו חייב לעשות משהו
מצידי שישימו בכניסה למועדונים שער מברזל כמו בנתב"ג שיצפצף מנייר כסף שעוטף את האורביט.


Posted by dan_yarok!! on May-03-2005 09:43:

כן..גם אצלנו בחיפה מסיבה בחיים אבל בחיים לא תעבור בשלום...
בגללז ה כמעט סגרו לנו את האומן פעם אחרונה שהיה יריות..אבל זה נהיה כבר די קבוע...מנסים למנוע אצלנו דדקירות אז מי שנתפש עם סכין ישר לבית סוהר לשנה לא משנה בן כמה אתה..אבל הם שני ימי שישי עשו את זה וזהו..
בכלליות מה שאתה אומר נכון..זה מכה מה שהולך פה.ואי אפשר לבלות ואי אפשר לצאת בלי לדאוג...
אני אישית כבר רגיל לזה וגם קרו לי כמה פעמים מקרים איך שהוא תמיד יצאתי מזה...


Posted by yaman on May-03-2005 14:27:

אי אפשר שלא להסכים למה שכתבתם כאן כי הכול נכון

החיים כאן נהיים ממש נסבלים וצריך למצוא פתרונות לכול דבר ואפילו יותר טוב צריך לחפש אשמים

אבל את מי אפשר להאשים?

כבן אדם דוקר אדם אחר זה יכול להיות מכמה סיבות

אחת זה קודם כול החינוך שהוא קיבל בבית ואיזה אופי נוצר עקב זה

שתיים זה את המצב הבטחוני..... כן המצב הבטחוני... אמרו כאן שלא היו מקרים כאלה לפני 4-5 שנים וזה בגלל שלפני 4-5 שנים האינטיפאדה התחילה והשנאה עלתה כמה דרגות וזה ממש חראה

הרי בן אדם שכול יום עסוק בכעס יהיה גם עסוק בכעס כלפי אחרים

כול הפיגועים רק בעצם גורמים לנו גם להתאחד כעם וגם מתחילים להיות צרי עין אחד כלפי השני ואת כול העצבים אנחנו מוצאים על אנישם שהתחילו עם החברה שלנו

כן המצב זין ויש כאלה שיגידו שאפשר לתקן...... ואני לא סותר את זה


Posted by markfeldman on May-03-2005 16:28:

חבר'ה זה יחס ישר:

ככל שרמת החיים בישראל ומצב הרוח הלאומי יהיו בירידה, כך תהא יותר פשיעה.

תסתכלו מה קורה בצפון אירופה, ותבינו.

יש לנו הרבה מה ללמוד מהם...

ובלי שום קשר (ואולי כן..), אחחח אמסטרדם !


Posted by Glenn-Holmes on May-03-2005 18:30:

quote:
Originally posted by yaman
אי אפשר שלא להסכים למה שכתבתם כאן כי הכול נכון

החיים כאן נהיים ממש נסבלים וצריך למצוא פתרונות לכול דבר ואפילו יותר טוב צריך לחפש אשמים

אבל את מי אפשר להאשים?

כבן אדם דוקר אדם אחר זה יכול להיות מכמה סיבות

אחת זה קודם כול החינוך שהוא קיבל בבית ואיזה אופי נוצר עקב זה

שתיים זה את המצב הבטחוני..... כן המצב הבטחוני... אמרו כאן שלא היו מקרים כאלה לפני 4-5 שנים וזה בגלל שלפני 4-5 שנים האינטיפאדה התחילה והשנאה עלתה כמה דרגות וזה ממש חראה

הרי בן אדם שכול יום עסוק בכעס יהיה גם עסוק בכעס כלפי אחרים

כול הפיגועים רק בעצם גורמים לנו גם להתאחד כעם וגם מתחילים להיות צרי עין אחד כלפי השני ואת כול העצבים אנחנו מוצאים על אנישם שהתחילו עם החברה שלנו

כן המצב זין ויש כאלה שיגידו שאפשר לתקן...... ואני לא סותר את זה


יאמאן
ברוך הבא לעולם הבוגרים
אני כל כך מסכים עם משכתבת פה...
קשה לי להאמין שזה אותו בן אדם קיצוני יחסית ששונא ומייחל למותם של כל הערבים שכתב תפוסט הזה
ישר כוח! נהניתי לקרוא!

יאמאן נגע בין השאר בנקודה שלא הרבה אומרים כי גם משיכול לראות תנקודה הזאת מבין שלא כולם יסכימו איתה אולי
וזו הנקודה של הפניית הלחצים הכעסית והשנאה שלנו עקב האינתיפאדה דווקא כלפי אנשים שונים מאיתנו אך מעמנו שלנו..
המצב גרוע מאוד בארץ וכל משמכיר אותי פה יודע שבשום נושא כמעט (חוץ מאולי אהבתי למרקוס שולץ ) אני לא מחזיק בדיעות קיצוניות
ובכל זאת כאן יש לי מחשבה שתמיד מלווה אותי והיא כזו
משלא רוצה להדקר
משלא רוצה להגרר לסיטואציה שבה מישהו או הוא או מישהו אחר יכול להפגע בה זה פשוט לא יקרה לו.

אני חושב על זה תמיד וזו המסקנה שאני מגיע אליה
הרי כל הרציחות שמתרחשות לאחרונה הן לא תוצאה של שנאה
אלא שילוב של כמה גורמים שברגע שניצת ניצוץ הכעס בהתאם לאופי המיוחד של אותו אדם ולכלי הנשק שהוא מחזיק אצלו יכול להפוך אותו לרוצח בפונטציה
הוא נדלק כמו אש ומשצריך זה לא לשפוך עליו שמן
אלא לכסות אותו בחול
הבעיה היא שלצערי רוב האנשים כמו שכבר הוזכר פה יעדיפו ברגע של חוסר מחשבה (חלק גם ברגע של מחשבה) לאבד את חייהם ולא לאבד את כבודם
וזה דפוק לגמרי שכל שנה מוקמות כאן עשרות מצבות בגלל כבוד

אייל טרד נחוץ וחשוב
ואין ספק שיש אוזלת יד משוועת של כל הגופים שאמורים היו לשמור על בטיחותינו ובראשם ממשלת ישראל


Posted by Star on May-03-2005 19:57:

אתם צודקים בדבר אחד
הכל נובע מהמצב המגעיל והבילתי נסבל שהמדינה נקלעת בזמן האחרון (כבר 5-6 שנים) וזה רק במגמת ירידה
שימו לב שהכול מתחיל מהאינטיפאדה זה פשוט גומר ומייבש את המדינה
המון עסקים קטנים נסגרים ורוב המשאבים הכלכליים מופנים לכיוון השטחים מה שגורם ליבוש טוטאלי של המדינה וכמו שהזכרתי עסקים נסגרים
אנשים נכנסים לחובות ,משפחות מתפרקות , וקחו את כל המרכיבים האלו ותקבלו את המצב החברתי, מדיני, בטחוני שיש לנו במדינה הקטנה (שהייתה נפלאה)

אומרים שהדג מסריח הראש ,,,, משפט די נכון כי שימו לב מה קורה ב כנסת שלנו חברי הכנסת מקללים אחד את השני
בראשות הממשלה יש את "הסנדק" שהכניס את הילדים שלו לנהל את המדינה
חברי כנסת נחקרים על ימין ועל שמאל
אחדים מהם אפילו נתפסים מבריחים "סוכריות" ונתפסים בזיופים
בת של עבריין היא חברת כנסת "בגלל הכישורים"(כן בטח)" קיצור סלט אחד גדול
כיום אין ערך לחיי אדם בכלל לא
כיום רוב הנוער חושב ומנסה להוכיח מי יותר חזק ומי "גבר" ולכן כל אחד שלא שווה סטירה עם הז..מסתובב עם סכין בכיס כי הוא "גבר" ונראה מישהו מדבר איתו כי הוא ישר משחרר שפיץ ואז כולם יגידו שהוא גבר!!!!
אנשים תמיד היו רבים מכות גם לפני 10 שנים במועדונים אבל זה תמיד היה נגמר בכמה דחיפות ועין נפוחה וזה הכול
אבל כיום השתנו החוקים וכולם מנסים להראות כמה הם גברים שהם הולכים עם סכינים ולכן התוצאות הן קטלניות !
חבל שילד בן 17 מתבזבז בגלל שמישהו אחר רוצה להיות אל קפונה הבא


אנשים פה בארץ עצבניים בגלל העוני והמצב הלא ידוע ששורר במדינה וזה יוצא גם על הכביש
אין אדיבות, חוסר סבלנות וסובלנות, כעסים קללות ועוד

בקיצור ולעניין בקצב הזה נמצא את עצמינו בגלות שוב

אנחנו יכולים להיות העם עם הצבא מספר 1 בעולם
אבל אנחנו הורגים את עצמינו אז למה שילחמו נגדנו ,,,אנחנו עושים את העבודה טוב מאוד

כל יום יש מעל ל 100 פצועים בתאונות דרכים

מתחילת השנה ועד היום 167 הרוגים על הכביש
וזה לא כולל רציחות אונסים שודים ועוד

אנחנו עם מטומטם
הדלק עלה אתמול ל 5.48
שמעתם מישהו שקם ויצא נגד זה ?אף לא אחד!!! אבל כולם יודעים לבכות שרע להם פה ,, אז למה לא עושים משהו נגד זה למה לא כולם קמים ויוצאים לרחובות
בהפגנת הנכים היו רק כ 100 איש שזה ממש מגעיל
אבל לכוכב נולד באים 10000 איש בישביל לראות כמה ילדים שהחלום שלהם זה להיות כוכב


(מעניין לי תתחת שזה החלום שלהם(
תאמינו או לא הכח לשינוי הוא בידי העם
אבל כנראה שהעם רוצה נינט טייב ,שי גבסו , ועוד סדרות חסרות טעם ובסיס!!!
ולכן כולם סובלים


Posted by Glenn-Holmes on May-03-2005 20:20:

quote:
Originally posted by Star
אתם צודקים בדבר אחד
הכל נובע מהמצב המגעיל והבילתי נסבל שהמדינה נקלעת בזמן האחרון (כבר 5-6 שנים) וזה רק במגמת ירידה
שימו לב שהכול מתחיל מהאינטיפאדה זה פשוט גומר ומייבש את המדינה
המון עסקים קטנים נסגרים ורוב המשאבים הכלכליים מופנים לכיוון השטחים מה שגורם ליבוש טוטאלי של המדינה וכמו שהזכרתי עסקים נסגרים
אנשים נכנסים לחובות ,משפחות מתפרקות , וקחו את כל המרכיבים האלו ותקבלו את המצב החברתי, מדיני, בטחוני שיש לנו במדינה הקטנה (שהייתה נפלאה)

אומרים שהדג מסריח הראש ,,,, משפט די נכון כי שימו לב מה קורה ב כנסת שלנו חברי הכנסת מקללים אחד את השני
בראשות הממשלה יש את "הסנדק" שהכניס את הילדים שלו לנהל את המדינה
חברי כנסת נחקרים על ימין ועל שמאל
אחדים מהם אפילו נתפסים מבריחים "סוכריות" ונתפסים בזיופים
בת של עבריין היא חברת כנסת "בגלל הכישורים"(כן בטח)" קיצור סלט אחד גדול
כיום אין ערך לחיי אדם בכלל לא
כיום רוב הנוער חושב ומנסה להוכיח מי יותר חזק ומי "גבר" ולכן כל אחד שלא שווה סטירה עם הז..מסתובב עם סכין בכיס כי הוא "גבר" ונראה מישהו מדבר איתו כי הוא ישר משחרר שפיץ ואז כולם יגידו שהוא גבר!!!!
אנשים תמיד היו רבים מכות גם לפני 10 שנים במועדונים אבל זה תמיד היה נגמר בכמה דחיפות ועין נפוחה וזה הכול
אבל כיום השתנו החוקים וכולם מנסים להראות כמה הם גברים שהם הולכים עם סכינים ולכן התוצאות הן קטלניות !
חבל שילד בן 17 מתבזבז בגלל שמישהו אחר רוצה להיות אל קפונה הבא


אנשים פה בארץ עצבניים בגלל העוני והמצב הלא ידוע ששורר במדינה וזה יוצא גם על הכביש
אין אדיבות, חוסר סבלנות וסובלנות, כעסים קללות ועוד

בקיצור ולעניין בקצב הזה נמצא את עצמינו בגלות שוב

אנחנו יכולים להיות העם עם הצבא מספר 1 בעולם
אבל אנחנו הורגים את עצמינו אז למה שילחמו נגדנו ,,,אנחנו עושים את העבודה טוב מאוד

כל יום יש מעל ל 100 פצועים בתאונות דרכים

מתחילת השנה ועד היום 167 הרוגים על הכביש
וזה לא כולל רציחות אונסים שודים ועוד

אנחנו עם מטומטם
הדלק עלה אתמול ל 5.48
שמעתם מישהו שקם ויצא נגד זה ?אף לא אחד!!! אבל כולם יודעים לבכות שרע להם פה ,, אז למה לא עושים משהו נגד זה למה לא כולם קמים ויוצאים לרחובות
בהפגנת הנכים היו רק כ 100 איש שזה ממש מגעיל
אבל לכוכב נולד באים 10000 איש בישביל לראות כמה ילדים שהחלום שלהם זה להיות כוכב


(מעניין לי תתחת שזה החלום שלהם(
תאמינו או לא הכח לשינוי הוא בידי העם
אבל כנראה שהעם רוצה נינט טייב ,שי גבסו , ועוד סדרות חסרות טעם ובסיס!!!
ולכן כולם סובלים


אני כל כך מסכים איתך

הטרד הזה חושף את הצדדים הכל כך טובים כנראה של האנשים פה
פשוט תענוג לקרוא כל תגובה פה

וכן אבי אני הכי מסכים בעולם עם הקביעה שיש כאן לכל אדם ואדם כולל אותי סדרי עדיפויות כל כך מעוותים שגורמים לנו לבלוע כל עול שנופל עלינו במקום לצאת לרחובות ולנסות להזיז דברים
ומשאומר שדברים לא יזוזו צודק...לא כי אם תהיה יציאה של העם לרחובות הם לא יזוזו
אלא פשוט כי הוא לא מאמין שתהיה כמות מסיבית של אנשים שיצאו נגד גזירות של השלטון


Posted by markfeldman on May-03-2005 20:52:

ואווווו

אילן, אבי,

איזו תגובות מהפכניות...

אני חושב שהעם בישראל יותר מתון ממה שאתם חושבים שהוא מסוגל להיות.

במאה ה-21 אין מקום למהפכות.

תאמינו לי, אנחנו לא רוצים את האלטרנטיבה השנייה...


Posted by Star on May-04-2005 05:19:

quote:
Originally posted by markfeldman
ואווווו

אילן, אבי,

איזו תגובות מהפכניות...

אני חושב שהעם בישראל יותר מתון ממה שאתם חושבים שהוא מסוגל להיות.

במאה ה-21 אין מקום למהפכות.

תאמינו לי, אנחנו לא רוצים את האלטרנטיבה השנייה...


זה לא שהעם מתון אלא העם סתום לא מעניין אותו כל אחד עם האף בצלחת שלו
תן להם לראות ערוץ 2 סדרות תוכניות ושאר שטויות ולא מעניין אותם מה קורה בחוץ
שלמישהו קורה משהו רע, טוב למישהו אחר ככה זה היום וזה מגעיל
העם נהיה עם אדיש ולא מאורע במה שקורה

בדרך הזאת ישאר פה רק חול וחולרה


Posted by markfeldman on May-04-2005 15:08:

quote:
Originally posted by Star
זה לא שהעם מתון אלא העם סתום לא מעניין אותו כל אחד עם האף בצלחת שלו
תן להם לראות ערוץ 2 סדרות תוכניות ושאר שטויות ולא מעניין אותם מה קורה בחוץ
שלמישהו קורה משהו רע, טוב למישהו אחר ככה זה היום וזה מגעיל
העם נהיה עם אדיש ולא מאורע במה שקורה

בדרך הזאת ישאר פה רק חול וחולרה


אני מאמין שבזכות ציונים כמוכם המצב יהיה טוב....


Posted by Scorchio on May-04-2005 17:19:

אבי בקשר לדלק, זה משהו שאתה טועה לגביו
העלייה של מחירי הדלק באה כתוצאה מעלייה של מחירי הנפט בעולם זה משפיע לא רק בישראל אלא בכל רחבי העולם.

בקשר לאלימות, כמה שאנשים מדברים כאן על קהל של נקסט וזה
בחיים לא ראיתי מריבה\מכות\דחיפות במסיבה שלהם
האלימות ההולכת וגוברת לדעתי היא תוצאה ישירה של המצב המבייש של מעמד הביניים שבו כל ילד רביעי נמצא מתחת לקו העוני, במצב כזה ילדים בני 16 שאין להם כל כך מה להפסיד בחיים מקבלים 50 שקל מבנאדם מפוקפק ששולח אותם לרצוח מישהו וזה הדברים שאנחנו שומעים עליהם בחדשות.

מצב החינוך בארץ גם לא מזהיר
בייחוד כשיש צרת חינוך כמו לימור לבנת שכל מה שהיא עושה זה מנסה להראות את הפרצוף המכוער שלה בטלוויזיה במקום להנהיג איזהשהוא שינוי משמעותי בחינוך.

המצב על הכבישים, בתור נהג בתפקידי, אני חייב להגיד שיש שיפור לאחרונה, אנשים יותר זהירים בכביש ממה שאני רואה ומתחשבים יותר בצורכי האחר, פחות צופרים ופחות עצבניים, זה לפחות לטובה.

אין מה לעשות יש תקופות של גאות ושפל, המדינה עכשיו בעשור רע גם יש לנו את האינתיפאדה על הראש, ההתנתקות בדרך תהיו בטוחים שזה לא יהיה טיול בפארק זה משהו שכולנו נרגיש בקיצור עד סוף השנה עוד יהיה כאן הרבה בלאגן

אני לא חושב שיש משהו שאפשר ממש לעשות
הפגנות המוניות... הישראלי המצוי יעדיף לשבת בבית עם כוס קולה ולהגיד
"יהיה טוב"

מה גם שהמשטרה במדינה לא מוסיפה למצב
היא יודעת להגיע בדיוק למקומות הפחות נכונים, למשל לפני שבועיים במסיבה של נקסט, יצאנו החוצה וראינו שני יס"מניקים לוקחים את השחקן ההוא של בני יהודה לא זוכר מה השם שלו, תוך 3 דקות על השעון עמדו במקום לפחות 10ניידות ואיזה 30 שוטרים שפיצצו במכות את כל מי שעמד באיזור
ואני לא מדבר על מכות רגילות, מכות-רצח!
עם אלות ומה שרק תרצו, וכל הסיפור שם היה איזה משהו עם בחורה
אבל כששני אנשים יורים בנהג מונית כפי שקרה השבוע לוקח למשטרה 20 דקות (!) להגיע
שזה זמן קריטי שבו הבנאדם יכול למות

בקיצור
אולי לא הוספתי כאן מי יודע מה חומר למחשבה
אבל אני כבר נהייתי אדיש לכל זה, פשוט שימו אוזניות תשמעו מוזיקה ואל תשימו זין.

נ-מ-א-ס!


Posted by Glenn-Holmes on May-04-2005 18:36:

quote:
Originally posted by Scorchio
אבי בקשר לדלק, זה משהו שאתה טועה לגביו
העלייה של מחירי הדלק באה כתוצאה מעלייה של מחירי הנפט בעולם זה משפיע לא רק בישראל אלא בכל רחבי העולם.


צח הנקודה היא שבארץ מונהגת שיטה מטומטמת למדי שלפיה התעדכנות המחירים היא אחת לחודש משמע באופן תיאורטי מחירי הנפט בעולם יכולים לרדת בצורה דראסטית חודש שלם וכל העולם המערבי ירוויח מזה ואז ב-29 לחודש איזה מטורף יירה במישהו בערב הסעודית המחירים יזנקו לכמה ימים לשמיים והזינוק הזה יעלה לחודש שלם נוסף את מחירי הדלק בארץ
כשהמצב יירגע כל העולם המערבי יחזור לרמת מחירים שפויה ואנחנו נמשיך לאכול את המרור ההוא כל החודש

quote:
Originally posted by Scorchio
בקשר לאלימות, כמה שאנשים מדברים כאן על קהל של נקסט וזה
בחיים לא ראיתי מריבה\מכות\דחיפות במסיבה שלהם
האלימות ההולכת וגוברת לדעתי היא תוצאה ישירה של המצב המבייש של מעמד הביניים שבו כל ילד רביעי נמצא מתחת לקו העוני, במצב כזה ילדים בני 16 שאין להם כל כך מה להפסיד בחיים מקבלים 50 שקל מבנאדם מפוקפק ששולח אותם לרצוח מישהו וזה הדברים שאנחנו שומעים עליהם בחדשות.

תאמת על מקרה של רצח בשביל 50 שקל ששילמו לבן אדם כדי שירצח לא שמעתי
הנקודה שנגעת בה היא חדשה שלי הבעיה היא אחרת
אבי כבר נגע בה
ואולי עוד נגעו בה
ליותר מדי אנשים יש נשק כלשהו עליהם
כן סכין או אולר מספיקים
ולמרות שיש חוק במדינה שמשנושא על עצמו סכין זה בניגוד לחוק והוא יכול להשפט לעד 5 שנים בכלא בפועל לא שמעתי על בן אדם שישב שעה אפילו במעצר על הסעיף הזה (חוץ מכרישי עולם תחתון שהשמשטרה לפעמים מפילה אותם על דברים כאלה או על עבירות תנועה העיקר שישבו טיפה בכלא שהם יוכלו לנפנף לכולם שהנה עוד שנייה הם מחסלים תפשע) [/QUOTE]

quote:
Originally posted by Scorchio

מצב החינוך בארץ גם לא מזהיר
בייחוד כשיש צרת חינוך כמו לימור לבנת שכל מה שהיא עושה זה מנסה להראות את הפרצוף המכוער שלה בטלוויזיה במקום להנהיג איזהשהוא שינוי משמעותי בחינוך.


ממממ...צרת חינוך..איך רואים שאתה מקשיב המון לנתן זהבי ח"ח עצבני על זה התוכנית מספר אחת בכל מדיה תקשורתית היום בארץ לדעתי

המסר העיקרי שאף אחד לא ישכח מצרת החינוך ב-2004
אם אתה רוצה לפגוש אותי ולקבל ממני כבוד תביא מדליית זהב...ממש חינוך למצוינות
quote:
Originally posted by Scorchio

המצב על הכבישים, בתור נהג בתפקידי, אני חייב להגיד שיש שיפור לאחרונה, אנשים יותר זהירים בכביש ממה שאני רואה ומתחשבים יותר בצורכי האחר, פחות צופרים ופחות עצבניים, זה לפחות לטובה.


מעניין אותי באיזה כבישים נסעת לאחרונה אם אתה יכול להמליץ לנו זה באמת יעזור

quote:
Originally posted by Scorchio

אני לא חושב שיש משהו שאפשר ממש לעשות
הפגנות המוניות... הישראלי המצוי יעדיף לשבת בבית עם כוס קולה ולהגיד
"יהיה טוב"


מממ כן.. זה בדיוק משאבי אומר...וגם זהבי חוזר ואומר שזה עם מטומטם שהדבר האחרון שהוא יעשה זה ימחה על עוולות חברתיות שלא נוגעות ישירות לו או לבני משפחתו

quote:
Originally posted by Scorchio
אבל כששני אנשים יורים בנהג מונית כפי שקרה השבוע לוקח למשטרה 20 דקות (!) להגיע
שזה זמן קריטי שבו הבנאדם יכול למות

אם המשטרה היתה מגיעה אחרי דקה זה היה מציל אותו בוודאות?
זה לא שהשוטרים יודעים לבצע החייאה או לטפל בפצוע... הבעיה של המשטרה בראש ובראשונה היא בעיית תקציב
במילים אחרות שוב הוכח שבדרך לרפורמה הכלכלה המדינה מאבדת אזרחים בגלל שאין כסף לשלוח שוטרים למקומות שאולי המצאותם בהם היתה מונעת מקרה רצח זה או אחר...שוב מוכח שבעקיפין ביבי ממשיך לסייע לרציחות של אזרחים בעם
ומה האבסורד?
שעד 2010 אנחנו נהיה המטומטמים שנחזיר אותו למלכות ישראל כראש ממשלה


quote:
Originally posted by Scorchio

בקיצור
אולי לא הוספתי כאן מי יודע מה חומר למחשבה
אבל אני כבר נהייתי אדיש לכל זה, פשוט שימו אוזניות תשמעו מוזיקה ואל תשימו זין.

נ-מ-א-ס!


חומר למחשבה דווקא הוספת
מזל שיש לנו את המוזיקה שעוזרת לנו להרגע מכל הדברים האלו שיכולים פשוט להוציא אותנו מדעתינו...או שזה לא מזל?


Posted by coby on May-04-2005 18:46:

quote:
Originally posted by Star

בקיצור ולעניין בקצב הזה נמצא את עצמינו בגלות שוב



תאכלס... אני כבר מתחיל להתבאס שנולדתי בישראל

כל מה שאנחנו לומדים עליו בתנך זה איך שעם ישראל היו חארות בכל הזמנים

והיום אנחנו לא כאלה יותר טובים מאז...

נ.ב הפוסט שלך מזכיר לי את הנבואות של ירמיה ( היה לי היום מתכונת בתנך וזה דפק לי את הראש)


Posted by Glenn-Holmes on May-04-2005 18:52:

quote:
Originally posted by coby
( היה לי היום מתכונת בתנך וזה דפק לי את הראש)


זה בסדר אחי אתה מהאנשים הטובים של ארצנו

הנוער הממוצע היום דופק את הראש עם דברים מתחום לימודי הכימיה ולא מתחום לימודי התנך...


Posted by markfeldman on May-04-2005 19:23:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

מזל שיש לנו את המוזיקה שעוזרת לנו להרגע מכל הדברים האלו שיכולים פשוט להוציא אותנו מדעתינו...או שזה לא מזל?


זו השורה התחתונה של כל הדיון הזה !


Posted by Star on May-04-2005 19:27:

אתם רואים אתם גם נכללים בעצלנים שדופקים אותם ואומרים "יש לנו את המוסיקה " חחחחחחח


Posted by Flotser on May-04-2005 20:43:

לדעתי עיקר הבעיה פה זה בתי המשפט.

מישהו שמוציא סכין - לדעתי ישר צריך לקבל 20 שנה בכלא


Posted by Glenn-Holmes on May-04-2005 22:27:

quote:
Originally posted by Star
אתם רואים אתם גם נכללים בעצלנים שדופקים אותם ואומרים "יש לנו את המוסיקה " חחחחחחח


זאת בדיוק הסיבה שהוספתי תמילים בסוף
"או שזה לא מזל"
הכל עניין של השקפה
בסופו של דבר אנחנו גם תוצאה של שאננות גוברת בחברה הישראלית וגם אנחנו לא מספיק מהפכנים בדעותינו רעיונותינו ורצוננו לשנות משהו


Posted by Meltdown on May-05-2005 06:04:

הבעייה היא שאין פה כבוד לכלום. האלימות מתחילה עוד אצל הילדים בבתי ספר יסודי, שדופקים מכות רצח אחד לשני, ואף למורים שלהם, אחר כך זה מתקדם לתיכון, ואחר כך לבגרות.
וכפי שנאמר כאן, אף אחד לא מיישם את החוק, שאסור לאנשים ללכת עם סכין/אולר או אקדח.
שיטת הענישה חייבת להשתנות, אך גם היחס של השוטרים חייב להשתנות, כי בהרבה מקרים שוטרים דופקים מכות דווקא לאלו, שלא היו אשמים, ואח"כ נאמר לאותם אזרחים "תגישו תלונה במח"ש " שב 99.9 אחוזים מהמקרים, נגמרת בשום דבר.
ובנוסף, אכן הפכנו לעם אדיש, מצער עד כמה שזה נשמע, כפי שהתרגלנו בעבר לפיגועים, כך גם התרגלנו למספרים העצומים של ההרוגים בכל שנה בתאונות הדרכים, וכך גם התרגלנו לכך שרוצחים כאן ילדים בגלל ריב על בחורה, כאשר לאותה בחורה זה מחמיא שאנשים "נלחמים" על לבה.
דברים צריכים להשתנות כאן מהיסוד, הבעייה היא, שאני לא כ"כ רואה מאיפה יבוא השינוי, בעיקר מבחינה כלכלית, שהיא כפי שכבר נכתב כאן וגם לטעמי אחד הגורמים, לעלייה באלימות הכללית, שיש בארץ.


Posted by THE_BLUE_DRAGON on May-05-2005 10:03:

גם בימי הנמל של האנגר11 והדוגית אוקטופוס זום היו הרבה מאוד דקירות.
היית הולך לדוגית היית רואה ילדים משחקים לך בסכיני פרפר בכניסה.
באותו זמן זה לא היה קשור להתחיל עם בנות אלה זה היה סתם הם מתחילים איתך
או שבטעות הסתכלת או דיברת אליו.

המצב בנוער ובחיילים הוא הכי גרוע!!!
ככה שהחיילים בהמשך יהיו במסיבות של גדולים
ככה שבכל המסיבות גם של גדולים המצב יהיה חרא.

תנו להם מוסיקה שחו-רע
תנו להם לשחק אותה גנגסטרים וראפרים מרחוב ארלם
ולשחק אותה יעני כנופיות
ומזה הם מושפעים!
כל הפוזות המגעילות האלו.

מה שבטוח בערב יום העצמאות לא להתקרב לטיילת ת"א-יפו!!!
זה האיזור הכי מסוכן, למרות שאין כבר פאצ'ה
(עצמאות 2001 בפאצ'ה למי שזוכר)


Posted by THE_BLUE_DRAGON on May-05-2005 10:12:

אההה וכמובן בנוסף לזה כל מסיבות החיילים וגם חלק מהנוער
עובדות על עיקרון אחד,
אלכוהול חייייינננננםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!

שזה הדבר הכי אדיוטי שיש!!!
ואם צריך להפסיק משהו או לאסור עליו זה חלוקת אלכוהול חינם!
נוער וחיילים לא יוצאים בגלל הדיג'ייז והמוסיקה,
הם יוצאים בשביל אלכוהול חינם!

כאשר אני עושה אירועים של
ILTA
כמעט כל מי שמתקשר שואל ישר אם יש אלכוהול חינם.

שיפסיקו את האלכוהול אז תפחת משמעותית כל האלימות...
וסלקצייה זה דבר מצויין!
אבל כאשר יש אירוע גדול שומר לא מספיק צריך גם שוטר במדים!


Posted by Flotser on May-05-2005 11:05:

בקשר לאלכוהול....
וגם לא בהכרח קשור לכל הקטע של האלימות

כנראה אף אחד פה לא יסכים איתי

אבל לדעתי אולי כדאי לעשות חוק
שיאסור על מכירת משקאות עם יותר מ20% אלכוהול
ולא רק במועדונים אחרת זה לא שווה כלום

יאללה לסקול אותי באבנים


Posted by yaman on May-05-2005 12:11:

מצד אחד גם אסור לשכוח שאלימות מושפעת מהמון דברים:

אם זה למשל האופי של הבן אדם ודרך החינוך שלו

וגם ההבדל העדות כאן בארץ

אבל הכי מעצבן אותי זה אשכרה הקטע הזה שמרביצים למורים....


אני בטוח כאן שאם כול אחד יישאל את אמא שלו איך הם למדו בביה"ס הם יגידו לכם שהמורים היו מכים אותם בהצבעות למי שלא עשה שיעורי בית


יענו......... אנחנו מתנהגים טוב טוב אם הילדים שהם עוד קטנים כך שבעתיד הם יעשו מה שבא להם


Posted by markfeldman on May-05-2005 14:27:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זאת בדיוק הסיבה שהוספתי תמילים בסוף
"או שזה לא מזל"
הכל עניין של השקפה
בסופו של דבר אנחנו גם תוצאה של שאננות גוברת בחברה הישראלית וגם אנחנו לא מספיק מהפכנים בדעותינו רעיונותינו ורצוננו לשנות משהו


דווקא אבות אבותינו היו מהפכניים...



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.