TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Slagthuset Imorgon!

Posted by sipowitz on May-03-2005 14:02:

Slagthuset Imorgon!

Tjenare alla!

Var nere och k�pte en rej�l bunte biljetter f�rra veckan, b�rjade fundera p� vilka som kommer ner denna g�ngen?

Verkar bli lite mindre tranceaddict folk �n f�rra g�ngen dock? Men det verkar som r�tt mycket annat folk som inte g�tt innan som har skaffat sig en biljett denna g�ngen s� blir s�kert v�lfyllt

Andreas (aceevent) kanske ser detta: Hur m�nga biljetter har ni s�lt �n s� l�nge? Det blir som f�rra g�ngen att �ven f�rk�p st�r i k�n som de som inte k�pt biljett eller?

Ska bli kanonkul imorgon!

Posted by CJ InterCity on May-03-2005 14:50:

Jag kommer med n�gra polare, sen kommer Laszlo med 4 pers och kanske n�gra fler fr�n SWETA?

Michael Splint har tydligen hyrt en partybuss s� det l�r bli en massa danskar ocks�

Posted by Funfrock on May-03-2005 15:38:

Tror jag bangar, best�mmer mig imorrn.
�r f�rkyld och allm�nt osugen efter att ha festat s�nder mig i helgen.

Posted by Laszlo on May-03-2005 16:30:

L�ngtar som aldrig f�rr...

En fr�ga bara, till Andreas fr�mst - jag och en polare t�nkte ta med oss en DV-kamera och mikrofon in - vi ska filma och g�ra ett litet musikreportage till ett skolarbete i skolan, d� t�nkte vi ocks� f� med n�gra intervjuer, fr�mst av det "vanliga" folket som �r d�r f�r R&B:n och what not f�r att se om de varit inne och kikat p� EDM-golvet, om de gillade det som spelades d�r och om de skulle kunna t�nka sig att bes�ka en renodlad EDM-fest n�gon g�ng i framtiden....skulle detta vara okej?

Kanske kommer med kort varsel, men jag hoppas inte vakterna stoppar oss vid d�rren f�r att vi har kamera och mic... :|

Posted by CJ InterCity on May-03-2005 17:03:

quote:
Originally posted by Laszlo
Kanske kommer med kort varsel, men jag hoppas inte vakterna stoppar oss vid d�rren f�r att vi har kamera och mic... :|

i v�rsta fall kan vakterna kalla p� Andreas s� reder ni ut det vid d�rren, men jag tror inte det skulle bli n�got problem alls!

Jag hoppas �zgur & Askew tar sig tid att signera lite vinyler

Posted by Laszlo on May-03-2005 18:38:

quote:
Originally posted by CJ InterCity
i v�rsta fall kan vakterna kalla p� Andreas s� reder ni ut det vid d�rren, men jag tror inte det skulle bli n�got problem alls!

Jag hoppas �zgur & Askew tar sig tid att signera lite vinyler

Har inget med Askew men Axwell och �zg�r-plattor t�nker jag ta med

Posted by Can on May-03-2005 18:42:

quote:
Originally posted by Laszlo
Har inget med Askew men Axwell och �zg�r-plattor t�nker jag ta med

har en liten present till dig ocks� gubben

Posted by Laszlo on May-03-2005 18:47:

quote:
Originally posted by Can
har en liten present till dig ocks� gubben

nu blir jag nyfiken

Posted by benni on May-03-2005 20:23:

+ benni

Posted by Snakebyte on May-04-2005 00:09:

Tyv�rr �r jag pank just nu...hade annars dykt upp hur g�rna som helst.

Posted by St_Andrew on May-04-2005 02:33:

quote:
Originally posted by Snakebyte
Tyv�rr �r jag pank just nu...hade annars dykt upp hur g�rna som helst.

Shit, det m�ste suga att bo i samma stad som en s�n fest och �nd� missa f�r att man e pank... borde man inte kunna s�ka bidrag f�r s�nt, jag menar man kan ju f�r det mesta... "undvikande av m�nskligt lidande" eller s�

Posted by November on May-04-2005 02:42:

Hade hur g�rna som helst vart d�r, men varken jobb eller finanser ger till�telse

Men n�sta g�ng kommer jag nog.. bara ingen misstar mig f�r en buse som sist

Posted by anuga on May-04-2005 13:19:

Kommer +2

Posted by CJ InterCity on May-04-2005 14:05:

polarna banga s� jag kommer ensam. har en extra biljett ifall n�gon �r intresserad

Posted by benni on May-04-2005 14:21:

quote:
polarna banga s� jag kommer ensam. har en extra biljett ifall n�gon �r intresserad

s� taskigt att banga ur p� sista �gonblick

Posted by Laszlo on May-04-2005 14:47:

quote:
Originally posted by benni

word...en av mina polare bangade ocks� ur - han ligger ju iofs i magsjukan s� han har v�l iofs inga alternativ...men det blir bara mer plats i bilen p� detta vis s� jag har ocks� en biljett �ver om n�gon vill ha....(Intercity, du ska f� pr�js f�r den biljetten i vilket fall som, s� oroa dig inte )

Sen om n�gon vet vart jag kan rycka ner en plansch i morgon bitti (antar att de d� �nd� inte g�r n�gon nytta, s� f�r ni g�rna tipsa mig om detta )

Posted by reveal on May-04-2005 15:07:

Jag kommer inte ikv�ll, k�rtelfeber...

Posted by CJ InterCity on May-04-2005 15:16:

quote:
Originally posted by benni

det r�kar vara en gr�n biljett som �r 18-�rs gr�ns, sl� en signal om du vill ha den! 0704-096196 kostar lika mycket som en vanlig biljett

Laszlo, jag har fixat en poster till

Posted by Laszlo on May-04-2005 15:46:

quote:

ah, du bist ein engel

Johan f�r satan - vem ska jag nu mobba?

Posted by sipowitz on May-04-2005 15:58:

quote:
det r�kar vara en gr�n biljett som �r 18-�rs gr�ns, sl� en signal om du vill ha den! 0704-096196 kostar lika mycket som en vanlig biljett

Peter! Vi k�r en liten f�rfest vid pildamsparken vid 8 ikv�ll, f�rs�kt messa dig men inget svar s� testar h�r,

Lazlo, det finns plats h�r f�r dig ocks� sj�lvklart!

Posted by CJ InterCity on May-04-2005 16:20:

quote:
Originally posted by sipowitz
Peter! Vi k�r en liten f�rfest vid pildamsparken vid 8 ikv�ll, f�rs�kt messa dig men inget svar s� testar h�r

lite sv�rt att svara n�r jag bara har ditt ex-nummer men men, jag dyker upp garanterat

Hur ska v�ra "icke MATA" hitta till platsen? halva sk�ne best�r ju av pildamsparken

Posted by Laszlo on May-04-2005 19:02:

quote:
Originally posted by sipowitz
Peter! Vi k�r en liten f�rfest vid pildamsparken vid 8 ikv�ll, f�rs�kt messa dig men inget svar s� testar h�r,

Lazlo, det finns plats h�r f�r dig ocks� sj�lvklart!

f�r dj�vulen - kunde ni inte kl�ckt ur er det tidigare n�ja - snart �r jag p�v�g