TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Slagthuset Imorgon!
Slagthuset Imorgon!
Tjenare alla!
Var nere och k�pte en rej�l bunte biljetter f�rra veckan, b�rjade fundera p� vilka som kommer ner denna g�ngen?
Verkar bli lite mindre tranceaddict folk �n f�rra g�ngen dock? Men det verkar som r�tt mycket annat folk som inte g�tt innan som har skaffat sig en biljett denna g�ngen s� blir s�kert v�lfyllt 
Andreas (aceevent) kanske ser detta: Hur m�nga biljetter har ni s�lt �n s� l�nge? Det blir som f�rra g�ngen att �ven f�rk�p st�r i k�n som de som inte k�pt biljett eller?
Ska bli kanonkul imorgon!
Jag kommer med n�gra polare, sen kommer Laszlo med 4 pers
och kanske n�gra fler fr�n SWETA? 
Michael Splint har tydligen hyrt en partybuss s� det l�r bli en massa danskar ocks� 
Tror jag bangar, best�mmer mig imorrn.
�r f�rkyld och allm�nt osugen efter att ha festat s�nder mig i helgen.
L�ngtar som aldrig f�rr...
En fr�ga bara, till Andreas fr�mst - jag och en polare t�nkte ta med oss en DV-kamera och mikrofon in - vi ska filma och g�ra ett litet musikreportage till ett skolarbete i skolan, d� t�nkte vi ocks� f� med n�gra intervjuer, fr�mst av det "vanliga" folket som �r d�r f�r R&B:n och what not f�r att se om de varit inne och kikat p� EDM-golvet, om de gillade det som spelades d�r och om de skulle kunna t�nka sig att bes�ka en renodlad EDM-fest n�gon g�ng i framtiden....skulle detta vara okej?
Kanske kommer med kort varsel, men jag hoppas inte vakterna stoppar oss vid d�rren f�r att vi har kamera och mic... :|
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Kanske kommer med kort varsel, men jag hoppas inte vakterna stoppar oss vid d�rren f�r att vi har kamera och mic... :| |

| Originally posted by CJ InterCity i v�rsta fall kan vakterna kalla p� Andreas s� reder ni ut det vid d�rren, men jag tror inte det skulle bli n�got problem alls! ![]() Jag hoppas �zgur & Askew tar sig tid att signera lite vinyler |
| Originally posted by Laszlo Har inget med Askew men Axwell och �zg�r-plattor t�nker jag ta med |
| Originally posted by Can har en liten present till dig ocks� gubben |
nu blir jag nyfiken
+ benni
Tyv�rr �r jag pank just nu...hade annars dykt upp hur g�rna som helst.
| Originally posted by Snakebyte Tyv�rr �r jag pank just nu...hade annars dykt upp hur g�rna som helst. |
Hade hur g�rna som helst vart d�r, men varken jobb eller finanser ger till�telse
Men n�sta g�ng kommer jag nog.. bara ingen misstar mig f�r en buse som sist 
Kommer +2
polarna banga s� jag kommer ensam. har en extra biljett ifall n�gon �r intresserad
| Originally posted by CJ InterCity polarna banga s� jag kommer ensam. har en extra biljett ifall n�gon �r intresserad |
| Originally posted by benni s� taskigt att banga ur p� sista �gonblick |
s� jag har ocks� en biljett �ver om n�gon vill ha....(Intercity, du ska f� pr�js f�r den biljetten i vilket fall som, s� oroa dig inte
)
)
Jag kommer inte ikv�ll, k�rtelfeber... 
| Originally posted by benni s� taskigt att banga ur p� sista �gonblick |
kostar lika mycket som en vanlig biljett
| Originally posted by CJ InterCity Laszlo, jag har fixat en poster till |

| Originally posted by CJ InterCity det r�kar vara en gr�n biljett som �r 18-�rs gr�ns, sl� en signal om du vill ha den! 0704-096196 kostar lika mycket som en vanlig biljettLaszlo, jag har fixat en poster till |
| Originally posted by sipowitz Peter! Vi k�r en liten f�rfest vid pildamsparken vid 8 ikv�ll, f�rs�kt messa dig men inget svar s� testar h�r |
men men, jag dyker upp garanterat
| Originally posted by sipowitz Peter! Vi k�r en liten f�rfest vid pildamsparken vid 8 ikv�ll, f�rs�kt messa dig men inget svar s� testar h�r, Lazlo, det finns plats h�r f�r dig ocks� sj�lvklart! |
n�ja - snart �r jag p�v�g