TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [13-05-05] Danny Howells - Panama Global Underground release party
Pages (3): [1] 2 3 »
[13-05-05] Danny Howells - Panama Global Underground release party
Over 1,5 week alweer.
Howells in de panama.
Zeker aanwezig

Erg lekker! Waarschijnlijk wel van de partij...
Dikke kans dat ik hier ook naartoe ga. 
Hier was toch al een thread over......??
Ik ben er 100% zeker aanwezig!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Hier was toch al een thread over......?? Ik ben er 100% zeker aanwezig! |
| Originally posted by magrec kon hem niet vinden, heb uiteraard eerst search gedaan. |
*schop omhoog*
Zo weinig mensen die maar gaan? Valt me tegen!
Heb hier wel ontzettend zin in! Denk dat we wel redelijk wat techhouse richting minimal mogen verwachten, als hij tenminste in de lijn gaat draaien van GU027 (wat je toch mag aannemen, het zou raar zijn als hij ineens skihut gaat draaien
)
Ook al duurt het tot 4 uur, dan maar gewoon vroeg die kant op! 23:00 tot 0:00 Stef en de sletjes, daarna 4 uur Howells!
Zin zin zin! 
| Originally posted by SnuggLe *schop omhoog* Zo weinig mensen die maar gaan? Valt me tegen! |
Jij snapt er ook niks van het relnicht, de feestjes waar Snuggle heen gaat zijn gewoon te vet!! 
| Originally posted by TranceFool Jij snapt er ook niks van het relnicht, de feestjes waar Snuggle heen gaat zijn gewoon te vet!! |
| Originally posted by New Wave ACH dat had ik even niet door. Dat feitelijk feitje was even langs me heen geglipt. |

Zijn verder je 'anti snuggle' posts nou eens op, of blijf je zo voorspelbaar bezig?
| Originally posted by SnuggLe Hahahaha, goed koekje van eigen deeg, nice try, maar zo bedoelde ik het niet. Bedoelde dat ik meer mensen had gehoord die zeiden dat ze erheen gingen, maar nu blijkbaar niet gaan. Get it? ![]() Trancefool: De feesten waar ik heenga ZIJN ook echt te vet, neem nou Addiction, dat was uber! Zijn verder je 'anti snuggle' posts nou eens op, of blijf je zo voorspelbaar bezig? |

| Originally posted by TranceFool Haha, het raakt je nog steeds he? ![]() Dacht dat ik de laatste maanden nog wel zo lief was geweest, maar kon het nu niet laten......grapjes tegen jou maken is gewoon het leukste wat er is hier op TA |
| Originally posted by New Wave Mwjha Bram kan je behoorlijk fukken. Zo moeilijk is het niet. |

Damn heb ik net die edit gemist
New Wave, wat stond er? 
Ik ga hier helaas niet meer bij zijn. Mijn broertje komt die avond terug uit London en ik moet hem ophalen, want anders komt hij niet meer thuis. En daarnaast loop ik al ruim 3 weken met kriebelhoest en daar wil ik ook wel eens vanaf. En om dan 4 uur in een rokerige Panama te gaan staan lijkt me niet echt lekker 
| Originally posted by TranceFool Damn heb ik net die edit gemist New Wave, wat stond er? |
Niets gezien. Hij zal wel aan het happen geweest zijn
Ik ga
Zeer veel zin want het is alweer telang geleden dat ik howells live heb gehoord.
Ik ga ook!
Howells!
Laatste keer dat ik hem hoorde was vorig jaar januari in de Stalker in Haarlem, toen draaide hij behoorlijk clubby met ook dikke platen er tussen, zelfs Monday Groove voorbij horen komen 
| Originally posted by Partyhardy! Ik ga ook! Howells! Laatste keer dat ik hem hoorde was vorig jaar januari in de Stalker in Haarlem, toen draaide hij behoorlijk clubby met ook dikke platen er tussen, zelfs Monday Groove voorbij horen komen |
| Originally posted by SnuggLe Nu hopen op wat meer techhouse |
Originally posted by Partyhardy! |

| Originally posted by SnuggLe Oh, haal Chefke even over wil je? Hij wil afhaken ![]() Met wie moet ik dan een jointje roken? |
hij komt zeker! en thanks trouwens nog h�! 
Morgen ook definitief present! 
| Originally posted by Bouma-Bros Morgen ook definitief present! |