TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- tillbaka

Posted by JayBee on May-06-2005 11:49:

Hello! tillbaka

hej p� er alla igen. vet inte hur m�nga som �r kvar fr�n den gamla antika tiden d� jag h�ngde h�r men ville bara s�ga att jag �r i alla fall s� j�vla efter i musiken. jag ska browsa igenom lite tr�dar och leta efter vad ni tokar lyssnar p� nu f�r tiden eller s� kan ni tippsa mig lite kanske. kul att ser n�gra utav er i onsdags ocks�

Posted by anuga on May-06-2005 11:51:

ta en titt p� de senaste listorna
*smygreklam* http://music.anuga.se/
12.000 bes�kare i veckan kan inte ha fel

Posted by jofawe on May-06-2005 11:59:

Re: tillbaka

quote:
Originally posted by JayBee
hej p� er alla igen. vet inte hur m�nga som �r kvar fr�n den gamla antika tiden d� jag h�ngde h�r men ville bara s�ga att jag �r i alla fall s� j�vla efter i musiken. jag ska browsa igenom lite tr�dar och leta efter vad ni tokar lyssnar p� nu f�r tiden eller s� kan ni tippsa mig lite kanske. kul att ser n�gra utav er i onsdags ocks�

vartfan har du varit d�?!

Posted by JayBee on May-06-2005 19:17:

ehm har v��l inte varit hemma s� ofta iomed lumpen men sen s� hadde ju min h�rddisk pajjat i typ flera m�nader men har �ntligen k�pt en ny och b�rjat om igen

Posted by dbl on May-06-2005 19:38:

v�lkommen tillbaka JB... va ett j�kla tagsen allts�.. hehe

Posted by keddo on May-06-2005 20:07:

"fuck you! fuck you too!" det var typ hur v�ran senaste disskusion slutade (och �nda) jag haft med jaybee

Posted by Cloudburst on May-06-2005 22:09:

Welcome Back person_som_skriker_dj_i_�rat_n�r_de_mixar!

hihi

Posted by St_Andrew on May-06-2005 23:07:

quote:
Originally posted by Cloudburst
Welcome Back person_som_skriker_dj_i_�rat_n�r_de_mixar!

hihi

vi har icke gl�mmt om du trodde det!

V�lkommen tillbaka JB

Posted by Snakebyte on May-06-2005 23:42:

J�kla lustigt...t�nkte precis starta en ny tr�d om ny musik, men s�g denna hehe. Jag har verkligen inte h�ngt med sista tiden med ny musik s� jag t�nkte ox� fr�ga vad som g�ller just nu, i trance och house-v�g...

Posted by JayBee on May-07-2005 01:18:

Era j�vla sadister! ni v�grar sl�ppa det d�r

keddo: eh? jag minns inte att jag sagt s� till n�gon �ver huvudtaget p� forumet �r du s�ker det var jag? menar du att jag sagt det till dig irl eller? minns inte vem du var. vilken fest s�gs vi p�? m�ste ha varit full som en p�t�nd krabba alts�. menade det nog inte

f�resten jag h�rde nyss v�rsta sk�na l�ten, jag tror den �r ny "Matt Darey - Liberation (Darey Deep mix)"

men jag m�ste bara fr�ga, vad har h�nt sedan jag f�rsvann? snackade med glorie p� A&N och hon sa att hon slutat h�nga p� TA. n�gon som kan sammanfatta lite snabbt vad som h�nt det senaste halv�ret? finns det n�gra nya reglementen eller s�nt? eller kanske annat man b�r veta om.

p.s. kul att.... l�sa er alla igen

Posted by staz on May-07-2005 04:52:

v�lkommen tbx jocke.

&.......

l m a o @ bilden, true classic.

jaybee: NU HAR JAG V�NTAT I TRE TIMMAR P� ATT F� H�RA DING DONG SONG ME G�NTHER S� NU TAR DU TAMIGFAN OCH SPELAR DEN OM DU INTE VILL F� SKALLEN NERK�RD I MIXERBORDET !!

Posted by SteveTranz4ever on May-07-2005 09:35:

Tjena mannen ! Ja de va ett tag sen man s�g dig, var kul att se att du levde �ven p� Monday Bar festen med Agnelli & Nelson !

Posted by Cloudburst on May-07-2005 10:25:

quote:
Originally posted by staz
v�lkommen tbx jocke.

&.......

l m a o @ bilden, true classic.

jaybee: NU HAR JAG V�NTAT I TRE TIMMAR P� ATT F� H�RA DING DONG SONG ME G�NTHER S� NU TAR DU TAMIGFAN OCH SPELAR DEN OM DU INTE VILL F� SKALLEN NERK�RD I MIXERBORDET !!

haha

Posted by keddo on May-07-2005 12:09:

quote:
Originally posted by JayBee
Era j�vla sadister! ni v�grar sl�ppa det d�r

keddo: eh? jag minns inte att jag sagt s� till n�gon �ver huvudtaget p� forumet �r du s�ker det var jag? menar du att jag sagt det till dig irl eller? minns inte vem du var. vilken fest s�gs vi p�? m�ste ha varit full som en p�t�nd krabba alts�. menade det nog inte

p.s. kul att.... l�sa er alla igen

haha nej, det var mest p� skoj ;D vi h�lsade p� dansgolvet p� M.I.K.E och s� retade jag dig f�r n�got s� sa du det ... n�� kommer inte ih�g var ocks� ganska full, men kommer garanterat ih�g att jag tr�ffat dig

Posted by benni on May-07-2005 12:18:

quote:
Originally posted by staz

Posted by Pjox on May-07-2005 21:32:

V�lkommen tillbaka!

S�ger jag som varit h�r s���������������������������mycket den senaste tiden

Posted by JayBee on May-08-2005 19:32:

yeah! go ding dong song!

jaha d� var det tillbaks till skith�let d�! ses om en vecka :P

(5 timmars v�rd utav j�gark�k )