TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- tillbaka
tillbaka
hej p� er alla igen. vet inte hur m�nga som �r kvar fr�n den gamla antika tiden d� jag h�ngde h�r men ville bara s�ga att jag �r i alla fall s� j�vla efter i musiken. jag ska browsa igenom lite tr�dar och leta efter vad ni tokar lyssnar p� nu f�r tiden eller s� kan ni tippsa mig lite kanske. kul att ser n�gra utav er i onsdags ocks�
ta en titt p� de senaste listorna 
*smygreklam* http://music.anuga.se/
12.000 bes�kare i veckan kan inte ha fel 
Re: tillbaka
| quote: |
| Originally posted by JayBee hej p� er alla igen. vet inte hur m�nga som �r kvar fr�n den gamla antika tiden d� jag h�ngde h�r men ville bara s�ga att jag �r i alla fall s� j�vla efter i musiken. jag ska browsa igenom lite tr�dar och leta efter vad ni tokar lyssnar p� nu f�r tiden eller s� kan ni tippsa mig lite kanske. kul att ser n�gra utav er i onsdags ocks� |
ehm har v��l inte varit hemma s� ofta iomed lumpen men sen s� hadde ju min h�rddisk pajjat i typ flera m�nader men har �ntligen k�pt en ny och b�rjat om igen 
v�lkommen tillbaka JB... va ett j�kla tagsen allts�.. hehe
"fuck you! fuck you too!" det var typ hur v�ran senaste disskusion slutade (och �nda) jag haft med jaybee 
Welcome Back person_som_skriker_dj_i_�rat_n�r_de_mixar!
hihi
| Originally posted by Cloudburst Welcome Back person_som_skriker_dj_i_�rat_n�r_de_mixar! hihi |
vi har icke gl�mmt om du trodde det! 
J�kla lustigt...t�nkte precis starta en ny tr�d om ny musik, men s�g denna hehe. Jag har verkligen inte h�ngt med sista tiden med ny musik s� jag t�nkte ox� fr�ga vad som g�ller just nu, i trance och house-v�g...

Era j�vla sadister! ni v�grar sl�ppa det d�r
keddo: eh? jag minns inte att jag sagt s� till n�gon �ver huvudtaget p� forumet �r du s�ker det var jag? menar du att jag sagt det till dig irl eller? minns inte vem du var. vilken fest s�gs vi p�? m�ste ha varit full som en p�t�nd krabba alts�. menade det nog inte 
f�resten jag h�rde nyss v�rsta sk�na l�ten, jag tror den �r ny "Matt Darey - Liberation (Darey Deep mix)"
men jag m�ste bara fr�ga, vad har h�nt sedan jag f�rsvann? snackade med glorie p� A&N och hon sa att hon slutat h�nga p� TA. n�gon som kan sammanfatta lite snabbt vad som h�nt det senaste halv�ret? finns det n�gra nya reglementen eller s�nt? eller kanske annat man b�r veta om.
p.s. kul att.... l�sa er alla igen 
v�lkommen tbx jocke.
&.......
l m a o @ bilden, true classic.
jaybee: NU HAR JAG V�NTAT I TRE TIMMAR P� ATT F� H�RA DING DONG SONG ME G�NTHER S� NU TAR DU TAMIGFAN OCH SPELAR DEN OM DU INTE VILL F� SKALLEN NERK�RD I MIXERBORDET !!
Tjena mannen ! Ja de va ett tag sen man s�g dig, var kul att se att du levde �ven p� Monday Bar festen med Agnelli & Nelson ! 

| Originally posted by staz v�lkommen tbx jocke. &....... l m a o @ bilden, true classic. jaybee: NU HAR JAG V�NTAT I TRE TIMMAR P� ATT F� H�RA DING DONG SONG ME G�NTHER S� NU TAR DU TAMIGFAN OCH SPELAR DEN OM DU INTE VILL F� SKALLEN NERK�RD I MIXERBORDET !! |
| Originally posted by JayBee Era j�vla sadister! ni v�grar sl�ppa det d�r keddo: eh? jag minns inte att jag sagt s� till n�gon �ver huvudtaget p� forumet �r du s�ker det var jag? menar du att jag sagt det till dig irl eller? minns inte vem du var. vilken fest s�gs vi p�? m�ste ha varit full som en p�t�nd krabba alts�. menade det nog inte ![]() p.s. kul att.... l�sa er alla igen ![]() |
var ocks� ganska full, men kommer garanterat ih�g att jag tr�ffat dig
| Originally posted by staz jaybee: NU HAR JAG V�NTAT I TRE TIMMAR P� ATT F� H�RA DING DONG SONG ME G�NTHER S� NU TAR DU TAMIGFAN OCH SPELAR DEN OM DU INTE VILL F� SKALLEN NERK�RD I MIXERBORDET !! |
V�lkommen tillbaka!
S�ger jag som varit h�r s���������������������������mycket den senaste tiden 
yeah! go ding dong song!
jaha d� var det tillbaks till skith�let d�! ses om en vecka :P
(5 timmars v�rd utav j�gark�k
)