TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Contest: Ontwerp een TA T-shirt
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »


Posted by Dj Alpha on Nov-25-2001 04:04:

Contest: Ontwerp een TA T-shirt

Naar aanleiding van de thread van Miss P hier een thread voor een ontwerp.. Iedereen mag meedoen, alle ideeen zijn welkom!

PHOTOSHOPPUHH!


Posted by TimeportE on Nov-25-2001 10:02:

ik wil best wat proberen te maken.. maar uuh, ik vin wel dat we het niet te moeilijk moeten maken.. niet een te speciaal plaatje erop, hou het een beetje eenvoudig dan heb je meestal het mooiste resultaat.. trouwens als je gaat disignen, moet je dan het plaatje ontwerpen of het hele t-shirt???


Posted by Subsonik on Nov-25-2001 10:39:

kheb wel n ontwerp in mn kop, maar ik kan niet met vandie ontwerp progs omgaan


Posted by TranceFool on Nov-25-2001 13:56:

In de Chill Out zijn een aantal maanden geleden al heel veel ontwerpen gemaakt


Posted by Miss Proximus on Nov-25-2001 13:57:

Zoek ze ff op dan


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-25-2001 14:08:

ben helaas geen photoshop specialist,
dus ik laat de experts lekker hun gang gaan.....
zet um op luitjes!


Posted by aphex on Nov-25-2001 14:53:

Ik had al ff gepost in het polletje dus kiek daar maar ff dan :P


Posted by TranceFool on Nov-25-2001 15:11:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Zoek ze ff op dan

Ja, ik ben lui, jij ook anders had jij ze wel ff opgezocht lol

http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=TAShirt

das de thread waar et allemaal mee begonnen is. Als je em nog nie kent kijk em is rustig door, er staan veel ontwerpies in, misschien leuk voor wat ideeen


Posted by TimeportE on Nov-25-2001 16:07:

quote:
Originally posted by TranceFool

http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=TAShirt

das de thread waar et allemaal mee begonnen is. Als je em nog nie kent kijk em is rustig door, er staan veel ontwerpies in, misschien leuk voor wat ideeen

ja ik heb die hele thread eff gelezen en ik vond dit ontwerp wel erg vet tenminste de voorkant dan



maar als je je eigen nick op de achterkant krijgt is wel erg vet!! maar das volgens mij ook weer erg duur of niet.. ik ga misschien morgen eens aan de slag om ook iets leuks te maken.. maar ik beloof niets..


Posted by aphex on Nov-25-2001 17:19:

Ok ik heb ff wat gepield, beta beta nog maar toch :P



en met een vaag logotje erbij:



Kweenie of de kleuren goed zijn.. pls reply :P


Posted by HiGH_NrG on Nov-25-2001 17:29:

Hmm Aphex...ik zelf vind m nie zo...majah das mijn smaak..

De kleuren moeten wat abstracter denk ik...gewoon simpele kleuren..


Posted by aphex on Nov-25-2001 17:35:

Ik was daar ook al ff mee bezig
maar

is vrij saai..
je valt er niet echt mee op


Posted by TranceFool on Nov-25-2001 17:42:

Vooral het ontwerp wat TimportE aangeeft vind ik echt SUPER!!, niet te opvallend, simpel maar wel erg cool. Vooral die tekst op de achterkant is super.

Aphexx: Op zich cool bedacht, maar vooral de kleuren vind ik erg fel, het moet volgens mij ook weer geen licht geven , maar het logo vinnik wel cool bedacht al isset nie echt mijn smaak.


Posted by aphex on Nov-25-2001 17:45:

Hehe ik vind het een stom logo het was maar ff om wat te testen..
ik piel rustig verder...


Posted by Miss Proximus on Nov-25-2001 18:14:

suc6 aphex....keep up the good work


Posted by Flipper01 on Nov-25-2001 18:50:

Idea

Ik vond het logo op de voorkant van t shirt wat timeportE had gepost wel gaaf!!
Ik denk dat het wel gaaf is om op de achterkant je TA naam te posten en dan eronder "Addicted since: ..-..-.." en eventueel je sig.
Voor de voorkant zou ik zo nix weten, ik zou zeggen post een paar leuke logo's en dan zoeken we wel wat uit..


Posted by Dj Alpha on Nov-25-2001 19:08:

hier ff een klein voorbeeldje dan.. t gaat alleen om de kleuren..
kweetniet of julie t wat lijkt, mij lijkt t wel vet..





hmmm t plaatje werkt nie.. een storing daaro
ff een link naar t plaatje bij geocities:
http://www.geocities.com/alphanica/tashirt.jpg


Posted by New Wave on Nov-25-2001 20:37:

Geocities doet da niet Jeroen, je ken geen plaatje linken naar een geocities site.


Posted by Mr-Burns on Nov-25-2001 20:52:

quote:
Originally posted by Dj Alpha
hier ff een klein voorbeeldje dan.. t gaat alleen om de kleuren..
kweetniet of julie t wat lijkt, mij lijkt t wel vet..





hmmm t plaatje werkt nie.. een storing daaro
ff een link naar t plaatje bij geocities:
http://www.geocities.com/alphanica/tashirt.jpg


doet t nog steeds niet


Posted by Dj Alpha on Nov-25-2001 22:20:

http://djalpha.5u.com/tashirt.jpg

deze wel dan???


Posted by TimeportE on Nov-25-2001 22:21:

je kan ook gewoon bij die link.. rechtermuisknop en dan bestand opslaan als... die doet het wle gewoon!!


Posted by Dj Alpha on Nov-25-2001 22:26:

ja idd doe dat maar gewoon..
bevallen de kleuren?


Posted by TimeportE on Nov-25-2001 22:35:

ja.. de paarse kleur iets meer naar de donkere (blau/zwarte) kant en het groen gelige iets meer naar de lichtere (wittige) kant.. want nu is wel iets te fel vin ik... maar voor de rest ziet het er wel redelijk mooi uit zo..
btw het disign is niet van mij.. heb ik dus gepakt van die andere thread die Trance Fool gaf
quote:
http://www.tranceaddict.com/forums/...ghlight=TAShirt

dit is em.. is trouwens best gein om deze thread te lezen.. er staan een aantal goede ideeen bij!!


Posted by TranceFool on Nov-26-2001 09:01:

Van mij mogen de kleuren wel ietsie blauwer. Dat logo is idd erg cool, maar die tekst moet er echt op vinnik. Die tekst die TimportE had gepost, das echt cool bedacht. Kortom ik vind dat hele ontwerp meesterlijk evt. dan nog je nick en je inschrijfdatum erbij, dan issie voor mij top!


Posted by Ruben_Dubbink on Nov-26-2001 09:34:

ben het wel met trancefool eens.....
maar je nickname + inschrijfdatum moeten er toch wel bij vinnik
(alleen dan niet mijn volledige naam, maar RubDub , foutje bij het inschrijven op het forum)


Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.