TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Mp3 מי שמבין בנגני
Pages (2): [1] 2 »
Mp3 מי שמבין בנגני
אני מחפש נגן אמפי3
שאפשר לשים בו בין גיגה ל 20 גיגה
איזה סוגים טובים יש בארץ?
אנלא מבין בזה כלום אז תסבירו
כמה כל דגם יכול להכניס כמה עולה ואיך הוא
בכולם הווליום בערך אותו דבר?
כנס ל-
www.zap.co.il
תמצא כל מה שאתה רוצה...
אני מחכה שמישהו שאני מכיר יסע לארה"ב כדי שאני אוכל לקנות את
http://www.cowonamerica.com/product...io/5/index.html
במחיר נורמלי
| quote: |
| Originally posted by Flotser אני מחכה שמישהו שאני מכיר יסע לארה"ב כדי שאני אוכל לקנות את http://www.cowonamerica.com/product...io/5/index.html במחיר נורמלי |
תקשיב לי
רק
iPod
ועדיף
Mini iPod ! 
תקשיב לי
רק לא
iPod
וגם לא מיני אייפוד
אם אתה רוצה נגן רציני
iRiver אז
iAudio או
סקירות:
iriver h120: http://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=h120
iaudio m3l:http://www.hwzone.co.il/reviews.php?file=iaudio_m3l
ל2 חברים קרובים שלי יש נגני אמפי3
לאחד מהם יש את האייריבר שפה בסקירה ולשני יש מיני אייפוד עם 4 ג'יגה
ואני יכול להגיד לך שיש הבדל של יום ולילה בין האייריבר לאייפוד
שחר תקרא טוב טוב תביקורת על האייריבר ואז על האייאודיו
ותראה מה אומרים על האייפוד שם לעומת האייריבר
חנות של אייריבר ישראל
http://www.iriver.arcadia.co.il/
יש לי
iHP-120
sh33p
אני צריך משום קטן שנכנס בכיס ואפשר להכניס איתו תאוזניות
אנלא רוצה להסתובב עם משו בגודל של מינידיסק
| quote: |
| Originally posted by m0sh יש לי iHP-120 |
| quote: |
| Originally posted by Shahar sh33p אני צריך משום קטן שנכנס בכיס ואפשר להכניס איתו תאוזניות אנלא רוצה להסתובב עם משו בגודל של מינידיסק |
| quote: |
| Originally posted by sh33p רצית משהו בין ג'גה ל20 אז הבאתי מכשירים בהתאם אם אתה רוצה מכשיר שנכנס לכל חור אז תקנה דיסקאוןקי עם אוזניות עם נפח 512 תאמין לי שגם את ה ihp120 אפשר להכניס לכיס חופשי |

שחר החלטה שלך... אתה רוצה תקשיב לאתרים, אתה לא רוצה אז אל תקשיב
אני למדתי לחרוש על האינרטרט ולהוציא כל פיסת מידע על הדבר שאני הולך לקנות
עד עכשיו לא הצטערתי על הדברים שקניתי...
בכל זאת זה לא סתם אתרים... אנשים יודעים מה הם מדברים שם...
| quote: |
Originally posted by sh33p ![]() שחר החלטה שלך... אתה רוצה תקשיב לאתרים, אתה לא רוצה אז אל תקשיב אני למדתי לחרוש על האינרטרט ולהוציא כל פיסת מידע על הדבר שאני הולך לקנות עד עכשיו לא הצטערתי על הדברים שקניתי... בכל זאת זה לא סתם אתרים... אנשים יודעים מה הם מדברים שם... |
טוב.. אז קראתי את שני הריוויום ששמת פה שיפ
קודם כל אני חייב לצין ששניהם מאוד טובים
.
אני גם מתכוון לקנות נגן אמ פי 3
אבל הבעיה היא שלפי הריוויו של ה
iAudio
כבר לא מוכרים את ה
iRiver
בגלל שהוא ישן..
עכשיו ה
iAudio
נראה ממש טוב עם נתונים ממש טובים, אבל הבעיה היא שאין לו מסך, וזה משהו שדיי מפריע לי
יש לך מושג אולי על מכשיר שמשלב את האיכויות של שניהם אבל בנוסף יש לו גם מסך?...
תראו מה ראיתי בוואלה
צריך לבדוק אם יש את זה גם בחנויות
| quote: |
![]() זיכרון נייד USB בנפח 1024MB המשמש כ-4 מוצרים: מכשיר Disk On Key לאחסון קבצים בחיבור USB ישיר. נגן MP3 מנגן קבצי MP3 וWMA. רדיו FM איכותי. טייפ מנהלים דיגיטלי בעל 288 שעות הקלטה. LYRICS - מציג את מילות השיר !!! תצוגת LCD כחולה. זיהוי שם שיר ID3 tag display. רדיו FM (באוזניות). בנוסף לניגון קבצי MP3 רגילים ניתן לנגן את קבצי הWMA המיוחדים של Microsoft וגם קבצי WAV באיכות של CD ובפורמטים נוספים MP1, MP2, ASF, WMV. מכשיר ידידותי למשתמש וקל להפעלה. הנגן בעל איכות שמע יוצאת מן הכלל הודות לאיקולייזר דיגיטלי מיוחד בעל 7 מצבים. מסך LCD בעל 3 שורות לתצוגה של שם השיר, שם המבצע ושם האלבום וכמו כן תצוגה של מאפיינים נוספים כגון איכות ההשמעה, סוג האיקולייזר, מצב סוללה, זמני השיר, מספר השיר ועוד... טייפ מנהלים בעל 4 מצבי הקלטה באיכויות שונות. דבר זה מאפשר להאריך את זמן ההקלטה על חשבון איכות ההקלטה- מעולה להרצאות למשל (בהן לא נדרשת איכות הקלטה גבוהה). הטייפ בעל פונקצית VOR המשהה את ההקלטה באופן אוטומטי כאשר אין קול וכך מאריכה עוד את זמן ההקלטה. מיקרופון פנימי. תצוגת מילות השיר Lyrics – מאפשר את הצגת מילות השיר בעת השמעתו. שבעה מצבי השמעה כגון: רגיל, חזרה על שיר אחד, חזרה על כל השירים בכלל, השמעה אקראית, השמעת קטע הפתיחה וכו. תצוגת תפריטים ב12 שפות שונות. אנשי קשר- ניתן להזין למכשיר רשימת אנשי קשר הכוללת שם מלא, טלפון, טלפון ניד, פקס, כתובת אי-מייל וטקסט קצר נוסף. כיבוי אוטומטי בעת חוסר עבודה (ניתן לתכנות). אוזניות סטריאופוניות איכותיות ביותר (מסופקות). אספקת מתח ע"י סוללת AAA אחת (מסופקת). זמן עבודה עד 15 שעות עם סוללה AAA אחת מפרט טכני- מהירות העברת נתונים עד 4Mbps. מפענחים MP1/MP2/MP3/WMA/WMV/ASF. יציאת סטריאו 8mW+8mW Max 32ohm. טווח תדרים 20Hz-20KHz. יחס S/N של >8.5dB. ממשק USB1.1. תאימות: Windows 98/SE/ME/2000/XP, Mac OS10. משקל 30 גרם (ללא סוללה). אביזרים כלולים – סרט תליה לצוואר, אוזניות, כבל USB מאריך, דיסק תוכנות, ספר הוראות. |
שחר זה מה שהם אמרו לך לקנות
דיסקאוןקי... זה בדיוק זה
זה סבבה אם אתה פשוט רוצה משהו לשמוע איתו שירים סתם ככה.. בכיף
| quote: |
| Originally posted by YuVaL טוב.. אז קראתי את שני הריוויום ששמת פה שיפ קודם כל אני חייב לצין ששניהם מאוד טובים . אני גם מתכוון לקנות נגן אמ פי 3 אבל הבעיה היא שלפי הריוויו של ה iAudio כבר לא מוכרים את ה iRiver בגלל שהוא ישן.. עכשיו ה iAudio נראה ממש טוב עם נתונים ממש טובים, אבל הבעיה היא שאין לו מסך, וזה משהו שדיי מפריע לי יש לך מושג אולי על מכשיר שמשלב את האיכויות של שניהם אבל בנוסף יש לו גם מסך?... |

שחכתי להוסיף שיש עוד מכשיר טוב שיצא לאחרונה
iRiver H10:



המכשיר 5 גיגה
ועולה 1500
ד"א שתי המכשירים
H10 & H320
יודעים להציג:
jpg, bmp
לא שמישהו באמת צריך את זה
| quote: |
| Originally posted by sh33p לאייאודיו יש מסך רק בשלט זה באמת חיסרון אני מאמין שאפשר עוד למצוא את האייריבר שבסקירה ואם לא תמצא אז יש לך את iRiver H320 ![]() המחיר שלו הוא 1900 שזה מחיר סביר לעומת המחירים של שנה שעברה שזה עלה 2800 החיסרון שלו הוא שהמסך ציבעוני וזה גימיק שלא נחוץ וסתם גומר תבטריה יותר מהר רק אל תתפתה לקנות אייפוד... אחרי שימוש מרובה באייריבר, השימוש באייפוד מזה לא נוח ------------- לשחר... בעניין של הסוללה האייריבר מחזיק 16 שעות לאחר טעינה שלמה לעומת דיסק און קי שמופעל על בטרייה AAA והיא נגמרת תוך שעתיים בשמיעה רצופה ופול ווליום חוץ מזה שלאייריבר יש סוללה בתוך המכשיר שמספיקה לכמה שנים ולא צריך לדאוג לסטוק של סוללות שאתה הולך לבסיס |
אני בספק שתמצא
iHP-120
הפסיקו לייצר אותי
קניתי אותו ממש בסוף
| quote: |
| Originally posted by YuVaL איכס איכס איכס, המסך הצבעוני והכפתורים האלה פשוט גורמים לו להראות כמו צעצוע!!!.... אתה חושב שכדאי לי ללכת על ה iHP-120? או לחכות למכשיר חדש כבר?.. |
עזוב אותך מכל אלה, תעבור לווקמן, שאפשר לשמוע את שני הצדדים של הקסטה, הכי טוב

| quote: |
| Originally posted by Meltdown עזוב אותך מכל אלה, תעבור לווקמן, שאפשר לשמוע את שני הצדדים של הקסטה, הכי טוב |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL חחחחחחחחח תאכלס אני זוכר שגרתי באמריקה הייתי מקליט הכל על קסטות והייתי שומע ב LOCKER ROOM חחחחחחחחח שיאללה איזה יופי זה היה =) היה לזה גם רדיו אז זה היה מגניב הייתי שומע Hot 97! קייצר חברים.. אתם אומרים שאין מצב למצוא iHP-120 בכלל!?? אז יענו נדפקתי לגמרי.. |
| quote: |
| Originally posted by sh33p יש מצב קטן שתמצא, לפי מה שאני רואה באינטרנט שום חנות לא מוכרת אותו אבל לאייריבר יש חנות בדיזינגוף סנטר והנה הטלפון 03-6205074 תתקשר ותשאל, אם אין אז לך על iAudio M3L אני בטוח שלא תצטער,אז יש לו מסך רק בשלט, זה לא כזה סיפור וחוץ מזה עם כזאת כמות ענקית של פיצ'רים אתה בכלל לא תחשוב על המסך אם היה לי כסף הייתי קונה בלי לחשוב פעמיים |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL זהו, שזה דיי מפריע לי כל הקטע שאין מסך..... אני יודע שזה נשמע דפוק אבל לא יודע... אני חושב שמסך זה משו שצריך. |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.