TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ערב יום העצמאות!!!
Pages (2): [1] 2 »
ערב יום העצמאות!!!
שלום לכולם!!!!!
תגידו אין שום הפקה נורמלית ביום העצמאות!?!?!
אני ממש מאוכזב שנקסט לא אירגנו שום דבר טוב....
וזה יהיה ממש זוועה ללכת למסיבה מגעילה אחרי יום העצמאות של שנה שעברה בפארק שהיה מממש מדהיייייייייייייייים....
בקיצור אם מישהו יודע על הפקה טובה....של טראנס...
אולי אפילו איזה מסיבת טבע( חחחח מלא זמן לא הייתי יכול ליהיות נחמד...)
שיכתוב פה....
ביי אנשים!
יש אפטר ביום חמישי בצהריים באומן התל אביבי
תכלס היה מתאים איזה משהו כזה...
בחיפה החליטו שאחרי שויק חרש את כל הארץ עם הסימפוני אוף לאב
אז נביא אותו לחיפה... ג ו ע ל
אני חושב שביום העצמאות הזה ננצל את ההזדמנות להעניק יותר תשומי למשפחותינו ולחברינו, חברותינו.
אחרי יום העצמאות......... הו אה !
לא יודע מה אתכם...
אני את יום העצמאות יחגוג בעזה 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לא יודע מה אתכם... אני את יום העצמאות יחגוג בעזה |
ת'כלס זה קצת מבאס...
שנה שעברה ביום העצמאות עשיתי בבא"ח
אני זוכר בערב יום העצמאות שמרתי בעמדת נשקיה שם
והיו אמורים להחליף אותי בשעה 10, ואז... שאני כולי שמח שעומדים להחליף אותי, בשעה 9:55, פתאום אני רואה זיקוקים מעל העיר ערד,
חטפתי שביזות מהתחת!!!!
אבל בקטנה...
להיות עם החיילים בעזה זה משהו שאני כן רוצה... 
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter לא יודע מה אתכם... אני את יום העצמאות יחגוג בעזה |
| quote: |
| Originally posted by Shahar לכו למטווחים תעשו זיקוקיםםםם |

קיצור אין שום דבר מיוחד?
אני נראה לי יעבוד ב200 אחוז שזה יהיה איזה 60 שקל לפחות
ויחגוג כבר באיביזה
אז ככה...כמה מסיבות שמצאתי...
האומן 17 תל-אביב
בריכת גורדון
המוסד
הטירה בגעש
המ, על האש עם החברה...שנה שלישית 
רג'ים טקנו טבע פארטי.

רג'ים
המסיבה בערב יום העצמאות ה-11.05.05, רבע שעה נסיעה מת"א לכיוון מזרח באזור צומת ירקון ליד הוד השרון בהנגר פתוח בטבע
LINE UP;
אורי ליכטיק
סובול/אבנר מלכה בק2בק
בונקר באסיד-טכנו מתעתע
מוגבל רק ל-300 איש שיהיה אוטנתי-
50 שקל מכירה מוקדמת
לפרטים והנחות ניתן ליצור איתי קשר.
0545258607
או בפרטי.

גיל עם כל הכבוד יש פה אנשים בצבא ואסור שימצאו עליהם חומרים בדם

על הזין מסיבות
צריך ללכת לחוף ירושלים לחפש כוסיות ולעשות על האש
מישו יכול לסדר לי איזה עבודה לחג?
אני משלישי בבית.
| quote: |
| Originally posted by Shahar גיל עם כל הכבוד יש פה אנשים בצבא ואסור שימצאו עליהם חומרים בדם |
כל החבר'ה שלי הולכים לרוק העצמאות
אז אני אחראים
נשמע קצת אביב גפן ונתפנן על הדשא
ממש
WOODSTOCK
מה שהולך שם
=)
| quote: |
| Originally posted by YuVaL כל החבר'ה שלי הולכים לרוק העצמאות אז אני אחראים נשמע קצת אביב גפן ונתפנן על הדשא ממש WOODSTOCK מה שהולך שם =) |
| quote: |
| Originally posted by ronsh איך נפלו גיבורים |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL כל החבר'ה שלי הולכים לרוק העצמאות אז אני אחראים נשמע קצת אביב גפן ונתפנן על הדשא ממש WOODSTOCK מה שהולך שם =) |
אז מה
אז הוא הולך לשמוע מוזיקה אחרת אפשר לחשוב
מה רע באביב גפן הוא עושה דווקא מוזיקה שקטה ויפה
אם זה מטאל עצבני אז סבבה
אבל יש הרבה שירי רוק טובים
וסעמק אני לא עובד ואין לי זין למסיבה
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes layo & buchkawa לא יצליח לכתוב את השם נכון אבל זו לא סיבה טובה למסיבה? |
איפה הם מופיעים?
אפטר אומן 17
יום חמישי
כרטיסים בקרמבו
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.