TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ערב יום העצמאות!!!
Pages (2): [1] 2 »


Posted by shmintz_mix on May-07-2005 12:33:

ערב יום העצמאות!!!

שלום לכולם!!!!!

תגידו אין שום הפקה נורמלית ביום העצמאות!?!?!

אני ממש מאוכזב שנקסט לא אירגנו שום דבר טוב....

וזה יהיה ממש זוועה ללכת למסיבה מגעילה אחרי יום העצמאות של שנה שעברה בפארק שהיה מממש מדהיייייייייייייייים....

בקיצור אם מישהו יודע על הפקה טובה....של טראנס...

אולי אפילו איזה מסיבת טבע( חחחח מלא זמן לא הייתי יכול ליהיות נחמד...)

שיכתוב פה....

ביי אנשים!


Posted by Meltdown on May-07-2005 14:13:

יש אפטר ביום חמישי בצהריים באומן התל אביבי


Posted by ronsh on May-07-2005 14:29:

תכלס היה מתאים איזה משהו כזה...
בחיפה החליטו שאחרי שויק חרש את כל הארץ עם הסימפוני אוף לאב
אז נביא אותו לחיפה... ג ו ע ל


Posted by markfeldman on May-07-2005 14:39:

אני חושב שביום העצמאות הזה ננצל את ההזדמנות להעניק יותר תשומי למשפחותינו ולחברינו, חברותינו.

אחרי יום העצמאות......... הו אה !


Posted by Hell_Copter on May-07-2005 14:43:

לא יודע מה אתכם...
אני את יום העצמאות יחגוג בעזה


Posted by markfeldman on May-07-2005 14:44:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא יודע מה אתכם...
אני את יום העצמאות יחגוג בעזה


אני כנראה אצטרף אליך בקרוב...


Posted by Hell_Copter on May-07-2005 14:48:

ת'כלס זה קצת מבאס...
שנה שעברה ביום העצמאות עשיתי בבא"ח
אני זוכר בערב יום העצמאות שמרתי בעמדת נשקיה שם
והיו אמורים להחליף אותי בשעה 10, ואז... שאני כולי שמח שעומדים להחליף אותי, בשעה 9:55, פתאום אני רואה זיקוקים מעל העיר ערד,
חטפתי שביזות מהתחת!!!!

אבל בקטנה...
להיות עם החיילים בעזה זה משהו שאני כן רוצה...


Posted by Shahar on May-07-2005 14:52:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
לא יודע מה אתכם...
אני את יום העצמאות יחגוג בעזה


לכו למטווחים תעשו זיקוקיםםםם


Posted by DjChook on May-07-2005 15:10:

quote:
Originally posted by Shahar
לכו למטווחים תעשו זיקוקיםםםם


פעם ראשונה שאתה מעלה לי חיוך על הפנים עם דיבורי צבא


בכל מקרה, בונא זה מזה מוזר, אין לי מושג מה אני יעשה
אני יודע שאין מצב שאני הולך למסיבה.. אבל בעיקרון גם הרבה מהחבר'ה שלי סוגרים אז אפילו איזה אירוע איתם אני לא רואה איך אנחנו עושים... באסה


Posted by m0sh on May-07-2005 15:36:

קיצור אין שום דבר מיוחד?

אני נראה לי יעבוד ב200 אחוז שזה יהיה איזה 60 שקל לפחות
ויחגוג כבר באיביזה


Posted by ronsh on May-07-2005 15:57:

אז ככה...כמה מסיבות שמצאתי...

האומן 17 תל-אביב

בריכת גורדון

המוסד

הטירה בגעש


Posted by Elior on May-07-2005 16:02:

המ, על האש עם החברה...שנה שלישית


Posted by THE_BLUE_DRAGON on May-07-2005 16:14:

רג'ים טקנו טבע פארטי.



רג'ים
המסיבה בערב יום העצמאות ה-11.05.05, רבע שעה נסיעה מת"א לכיוון מזרח באזור צומת ירקון ליד הוד השרון בהנגר פתוח בטבע
LINE UP;
אורי ליכטיק
סובול/אבנר מלכה בק2בק
בונקר באסיד-טכנו מתעתע

מוגבל רק ל-300 איש שיהיה אוטנתי-
50 שקל מכירה מוקדמת
לפרטים והנחות ניתן ליצור איתי קשר.
0545258607
או בפרטי.


Posted by Shahar on May-07-2005 18:51:

גיל עם כל הכבוד יש פה אנשים בצבא ואסור שימצאו עליהם חומרים בדם


Posted by yaman on May-07-2005 22:30:

על הזין מסיבות


צריך ללכת לחוף ירושלים לחפש כוסיות ולעשות על האש


Posted by MASTERsplinter on May-07-2005 22:36:

מישו יכול לסדר לי איזה עבודה לחג?
אני משלישי בבית.


Posted by THE_BLUE_DRAGON on May-07-2005 23:07:

quote:
Originally posted by Shahar
גיל עם כל הכבוד יש פה אנשים בצבא ואסור שימצאו עליהם חומרים בדם


מה אסור לחיילים לשתות רד-בול??????


Posted by YuVaL on May-08-2005 00:04:

כל החבר'ה שלי הולכים לרוק העצמאות
אז אני אחראים
נשמע קצת אביב גפן ונתפנן על הדשא
ממש
WOODSTOCK
מה שהולך שם
=)


Posted by ronsh on May-08-2005 17:22:

quote:
Originally posted by YuVaL
כל החבר'ה שלי הולכים לרוק העצמאות
אז אני אחראים
נשמע קצת אביב גפן ונתפנן על הדשא
ממש
WOODSTOCK
מה שהולך שם
=)


איך נפלו גיבורים


Posted by YuVaL on May-08-2005 17:45:

quote:
Originally posted by ronsh
איך נפלו גיבורים


חחחחחחחח שמע אחי זה לא נכון, יש מוסיקה ישראלית שהיא ממש איכותית.. וזה גם טוב לגוון מדי פעם במוסיקה.. נראה אחי שנה ראשונה שלי יכול להיות נחמד שם

ד"א.. לכל מי שמרגיש שהוא רוצה לחזור לגיל 13-14 יש מסיבה חינמית בהרצליה לפי מה שהבנתי עם

DJ PM
Robert Gitelman...


Posted by Glenn-Holmes on May-09-2005 20:51:

quote:
Originally posted by YuVaL
כל החבר'ה שלי הולכים לרוק העצמאות
אז אני אחראים
נשמע קצת אביב גפן ונתפנן על הדשא
ממש
WOODSTOCK
מה שהולך שם
=)


אף פעם לא הייתי בזה אבל השמועות אומרות שיש שם בנות שנורא לא אוהבות שאין להן כלום בין הרגליים....


מקווה שזה נכון ושתהיה הצלחה מהכיוון הזה

בכל מקרה

layo & buchkawa לא יצליח לכתוב את השם נכון אבל זו לא סיבה טובה למסיבה?
אני אישית לא יודע אם אני ילך כי רבאק....יום חופש מעבודה סוף סוף...נראה מה יהיה


Posted by m0sh on May-10-2005 05:50:

אז מה
אז הוא הולך לשמוע מוזיקה אחרת אפשר לחשוב
מה רע באביב גפן הוא עושה דווקא מוזיקה שקטה ויפה
אם זה מטאל עצבני אז סבבה
אבל יש הרבה שירי רוק טובים

וסעמק אני לא עובד ואין לי זין למסיבה


Posted by Scorchio on May-10-2005 08:27:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

layo & buchkawa לא יצליח לכתוב את השם נכון אבל זו לא סיבה טובה למסיבה?



סיבה טובה למסיבה בהחלט
אם יש לך ראש פתוח לברייקס גם


Posted by m0sh on May-10-2005 09:08:

איפה הם מופיעים?


Posted by Scorchio on May-10-2005 09:42:

אפטר אומן 17
יום חמישי
כרטיסים בקרמבו


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.