TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dezma - The Darkest Hour

Posted by DeZmA on May-07-2005 13:57:

Dezma - The Darkest Hour

Mn nieuwe track, voor de ge�nteresseerden
Beetje bonza� stijl, tamelijk donker

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=263520

Posted by Gladius on May-07-2005 14:14:

klinkt goed! Het is wel niet echt donker vind ik. Uplifting wel.

Posted by DeSpErAtOs-X on May-07-2005 14:18:

hmm... kvinnet om te beginnen al niet slecht...

-afmixing zit redelijk goed! (kick & bass)
-iets te modderig geheel (Te vol)
-mss iets mindere climax, maar is mss je bedoeling
-lekker bassje en percussie ...

jah, best lekker trackje, redelijk uplifting zelfs imo ...

Posted by DJ Zetski on May-07-2005 16:04:

Heel goe bezig! Leuke melodie. Het enige wat ik er ook iets minder aan vind is het climax. Anders wel een heel tof nummer!

Posted by DJ Zetski on May-07-2005 16:04:

Waarmee gemaakt? Reason? Want ik ben aan 't overwegen om Reason te kopen en als je daar zo'n dingen mee kan doen...

Posted by Jasperovitsj on May-07-2005 16:12:

Stevige plaat!
Alles zit goed, en naar mijn gehoor (ik ben wel geen producer, maar na zoveel jaren EDM luisteren heb ik er toch wel een oor voor gekregen) klinkt het ook niet te vol of te rommelig. Alleen de climax is inderdaad een beetje zwak, zeker met de melodie en de opbouw die je hebt gemaakt. Werk daar nog wat aan en je hebt volgens mij een track die label-waardig is!

Posted by DeZmA on May-07-2005 16:35:

thx voor de replies
kzal proberen nog es die climax te bekijken

quote:
Originally posted by DJ Zetski
Waarmee gemaakt? Reason? Want ik ben aan 't overwegen om Reason te kopen en als je daar zo'n dingen mee kan doen...

logic 5.5 en voor de rest voornamelijk hardware synths
lijstje kan je checken op www.dezma.be bij pics als het je interesseert. Met reason kan je echter een professioneel klinkende track in elkaar boksen, het al veel leuke dingen gehoord. Alleen vind ik knopjes tweaken nog altijd 10x leuker dan op een muis klikken.

Posted by eieregooie on May-07-2005 16:46:

quote:
Originally posted by DJ Zetski

Niet kopen gek Downloaden... Als je een labelwaardige productie hebt geknutseld kan je het altijd nog kopen

Posted by TOR on May-07-2005 17:20:

ik vind de climax best goed, net als het stuk dat de breakdown inleidt.

het enige wat me stoort is de baslijn, die komt er echt niet door. als ik goed hoor, zit er reverb op.. gouden regel in de wereld van productie: nooit reverb op de baslijn!

voor de rest klinkt dit goed

Posted by Icone on May-07-2005 21:51:

Hey!

Da's best een leuk plaatje vind ik. Leuke melodi�n en een goede structuur. Enkel de baslijn zit met die reverb... zoals Kevin al zei - nooit doen! Gaat brokken maken op de reuze speakers

Ik zou zeggen, sleutel er nog wat aan, breng er nog ietsje meer drive en spanning in naar de climax toe en opsturen maar!

Greetz,
Wim