TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [15-05-2005] LEF (Ferry Corsten & Judge Jules) - Matrixx, Nijmegen
Pages (2): [1] 2 »
[15-05-2005] LEF (Ferry Corsten & Judge Jules) - Matrixx, Nijmegen
Dus... Gaan hier nog mensen heen? Tis op een zondag, maar ik ben maandags vrij 
Re: [15-05-2005] LEF (Ferry Corsten & Judge Jules) - Matrixx, Nijmegen
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Dus... Gaan hier nog mensen heen? Tis op een zondag, maar ik ben maandags vrij |

Oh lol, ik dacht dat pinksteren al deze zondag was 
Ik hou deze in m'n achterhoofd, hoewel ik van Judge Jules niet bepaald een grote fan ben.
Ben d'r bij 
Maybe, maybe not.....
Zou wel leuk zijn, ja....
Maar teh trein....
Ik moet ook treinen vanuit Utrecht (eerst nog van N'gein naar Utrecht), dus niet zeuren 
Wel lekker dichtbij... lang geleden ook dat ik Ferry heb zien draaien.
Misschien een idee om het meisje te verassen met een etentje aan de kade en dan savonds effe lekker te stuiteren 
Ik ben ook da, met 4 verder Duitse jongens 
wat een lekker feest, 4 uuren Ferry voor 15 �!

2 juni staat ie ook nog in Enschede in het kader van deze tour.
| quote: |
| Originally posted by basd 2 juni staat ie ook nog in Enschede in het kader van deze tour. |
Hmm..awakenings of dit? Choices..
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta dat zal een succes worden daar, tussen de plattelandse boere |
Lijkt me een erg goede optie al zeg ik het zelf 
Ik dacht trouwens dat Eddie Halliwell deze avond ook zou komen draaiew?
Beetje jammer van Judge Jules.
. Als er 1 dj op de wereld is die nog niet eens een plaat normaal gelijk kan laten lopen is hij het wel. Eerst zou ook Eddie komen, die had ik 10x liever gezien.
Ik ga denk ik naar de Thalia Lounge in R'dam vrijdag. Wat voor tent is dat?
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 Ik ga denk ik naar de Thalia Lounge in R'dam vrijdag. Wat voor tent is dat? |
| quote: |
| Originally posted by Marc.....S Beetje jammer van Judge Jules. . Als er 1 dj op de wereld is die nog niet eens een plaat normaal gelijk kan laten lopen is hij het wel. Eerst zou ook Eddie komen, die had ik 10x liever gezien. |
En toen overdag nog ff samen met Eddie Haliwell, wat een kneuzen!
Wordt weer een tijd voor een bezoek aan de Matrixx. Eens kijken of hier nog mensen voor te porren zijn.
Zijn er alleen kaarten aan de deur te halen? Of is er ook voorverkoop?
enkel kaarten aan de deur (heb gemaild met de mensen van the matrixx hierover)
Uitverkocht raakt het toch niet denk ik.
Maar... ik ben er weer bij.
Ferry draait toch altijd heerlijk hoor 
iemand misschien een idee over de uren dewelke ferry en judge zullen draaien?
haha vriendin van me heeft net kaarten op slam fm gewonnen voor morgenavond in de thalia lounge. ik hoorde dat je moest bellen als je ferry hoorde op de radio, dus had ik haar ff gebeld, want ik zat in de auto....
wint zij die kaarten
doe je goed 
misschien dat ik hier ook nog wel naartoe ga. ligt eraan wie ik mee kan krijgen. neijmegen is wel te doen vanaf eindhoven...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.