TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [15-05-2005] LEF (Ferry Corsten & Judge Jules) - Matrixx, Nijmegen
Pages (2): [1] 2 »


Posted by eieregooie on May-07-2005 19:25:

[15-05-2005] LEF (Ferry Corsten & Judge Jules) - Matrixx, Nijmegen

Dus... Gaan hier nog mensen heen? Tis op een zondag, maar ik ben maandags vrij


Posted by Sabina on May-07-2005 19:32:

Re: [15-05-2005] LEF (Ferry Corsten & Judge Jules) - Matrixx, Nijmegen

quote:
Originally posted by eieregooie
Dus... Gaan hier nog mensen heen? Tis op een zondag, maar ik ben maandags vrij


Iedereen is 's maandags vrij..... 2e pinksterdag

Zeeeer waarschijnlijk gaan wij wel hierheen,..... LEF in de Panama was SUPER dus tja....


Posted by eieregooie on May-07-2005 19:50:

Oh lol, ik dacht dat pinksteren al deze zondag was


Posted by Matthijs on May-07-2005 19:58:

Ik hou deze in m'n achterhoofd, hoewel ik van Judge Jules niet bepaald een grote fan ben.


Posted by Freezel on May-07-2005 21:40:

Ben d'r bij


Posted by nwopper on May-07-2005 21:46:

Maybe, maybe not.....
Zou wel leuk zijn, ja....

Maar teh trein....


Posted by Freezel on May-07-2005 21:51:

Ik moet ook treinen vanuit Utrecht (eerst nog van N'gein naar Utrecht), dus niet zeuren


Posted by Mindphaser on May-07-2005 22:06:

Wel lekker dichtbij... lang geleden ook dat ik Ferry heb zien draaien.
Misschien een idee om het meisje te verassen met een etentje aan de kade en dan savonds effe lekker te stuiteren


Posted by DJ-CMH on May-08-2005 11:15:

Ik ben ook da, met 4 verder Duitse jongens

wat een lekker feest, 4 uuren Ferry voor 15 �!


Posted by basd on May-08-2005 11:22:

2 juni staat ie ook nog in Enschede in het kader van deze tour.


Posted by Siesta on May-08-2005 11:26:

quote:
Originally posted by basd
2 juni staat ie ook nog in Enschede in het kader van deze tour.


dat zal een succes worden daar, tussen de plattelandse boere


Posted by Gonzo on May-08-2005 11:27:

Hmm..awakenings of dit? Choices..


Posted by basd on May-08-2005 11:30:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
dat zal een succes worden daar, tussen de plattelandse boere

Waarschijnlijk komt er geen hond op af omdat het 15 euro entree is en de meeste studenten dat geld liever verzuipen ja. Persoonlijk steek ik het geld ook liever in goede muziek.


Posted by @win on May-08-2005 12:19:

Lijkt me een erg goede optie al zeg ik het zelf

Ik dacht trouwens dat Eddie Halliwell deze avond ook zou komen draaiew?


Posted by Marc.....S on May-08-2005 16:30:

Beetje jammer van Judge Jules. . Als er 1 dj op de wereld is die nog niet eens een plaat normaal gelijk kan laten lopen is hij het wel. Eerst zou ook Eddie komen, die had ik 10x liever gezien.


Posted by ahp2002 on May-08-2005 16:59:

Ik ga denk ik naar de Thalia Lounge in R'dam vrijdag. Wat voor tent is dat?


Posted by Freezel on May-08-2005 17:25:

quote:
Originally posted by ahp2002
Ik ga denk ik naar de Thalia Lounge in R'dam vrijdag. Wat voor tent is dat?


Is dat niet de oude Luxor? Ik zie je daar wel


Posted by Tim81 on May-08-2005 20:09:

quote:
Originally posted by Marc.....S
Beetje jammer van Judge Jules. . Als er 1 dj op de wereld is die nog niet eens een plaat normaal gelijk kan laten lopen is hij het wel. Eerst zou ook Eddie komen, die had ik 10x liever gezien.


Judge Jules is idd zoooo slecht! Vorig jaar tijdens Koninginnenacht in XL En toen overdag nog ff samen met Eddie Haliwell, wat een kneuzen!


Posted by moogwai on May-09-2005 15:21:

Wordt weer een tijd voor een bezoek aan de Matrixx. Eens kijken of hier nog mensen voor te porren zijn.


Posted by PuIsar on May-11-2005 11:00:

Zijn er alleen kaarten aan de deur te halen? Of is er ook voorverkoop?


Posted by crups on May-11-2005 14:41:

enkel kaarten aan de deur (heb gemaild met de mensen van the matrixx hierover)


Posted by Sabina on May-12-2005 07:50:

Uitverkocht raakt het toch niet denk ik.

Maar... ik ben er weer bij.
Ferry draait toch altijd heerlijk hoor


Posted by crups on May-12-2005 08:00:

iemand misschien een idee over de uren dewelke ferry en judge zullen draaien?


Posted by Muppy on May-12-2005 20:21:

haha vriendin van me heeft net kaarten op slam fm gewonnen voor morgenavond in de thalia lounge. ik hoorde dat je moest bellen als je ferry hoorde op de radio, dus had ik haar ff gebeld, want ik zat in de auto....

wint zij die kaarten


Posted by AxePlode on May-12-2005 22:46:

doe je goed

misschien dat ik hier ook nog wel naartoe ga. ligt eraan wie ik mee kan krijgen. neijmegen is wel te doen vanaf eindhoven...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.